skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
MOTOR
původní 136
kompresní poměr 10,5:1
upravené spalovací prostory - leštěné
sací kanálky průměr 27 – leštěné
výfukové kanálky 35x24 – leštěné
leštěné ventily
slícované sací a výfukové potrubí
vačka 260° - přebrušovaná ze š130
karburátor z T613
výfuk 130 L/A - Zazaa
LPG BRC + mixér Lovato
PODVOZEK
snížený předek o 1,5 závitu
převařené plecháče
přitvrzené tlumiče
EXTERIÉR:
odchromování
přední maska
delší stěrače
dvouvláknovky vzadu
vnější kliky dveří z Fav '94
INTERIÉR:
přední skla v elektrice, zadní ne:-)
budíky
původní 136
kompresní poměr 10,5:1
upravené spalovací prostory - leštěné
sací kanálky průměr 27 – leštěné
výfukové kanálky 35x24 – leštěné
leštěné ventily
slícované sací a výfukové potrubí
vačka 260° - přebrušovaná ze š130
karburátor z T613
výfuk 130 L/A - Zazaa
LPG BRC + mixér Lovato
PODVOZEK
snížený předek o 1,5 závitu
převařené plecháče
přitvrzené tlumiče
EXTERIÉR:
odchromování
přední maska
delší stěrače
dvouvláknovky vzadu
vnější kliky dveří z Fav '94
INTERIÉR:
přední skla v elektrice, zadní ne:-)
budíky
Komár - komentáře:
Máš to bez plastů- 10 bodů
prosim ta,mohol by si mi poslat polepy budikov,ak ich mas vo forme vhodnej na tlac?ak ma niekto odhali,fakt to pisem kazdemu,kto ma okruhle polepy v tychto stvorcovych budikoch.velmi rad by som aj ja mal ale som lenivy a ani si moc netrufam vyrobit vlastne

Kolik máš na tudle kompres zákl.předstih na benzin,schrouplo by to i vhorku natural 95? Nebo drtíš jen plyn?
-> Rapid: Ti diky, to je mi taky jasny, ale radci bych se zeptal, kde a jak moc to uriznout, jak to na konci zatocit do sebe, jak tam drzi zamek a tak...
inak dik za radu...

uriznes, zavaris, obrousis, prekytujes a das do laku ....
Chci zkusit vymamit od Rebelu (z Tristana) navod na upravu zadni haubny... aby byla bez toho pseudokridelkanebocotoje.
.. posilam emajl, dam vedet, jak to dopadlo...

Přesně tak. Když jsme to auto koupili, tak jsem ho chtěl oplastovat. Začal jsem nárazníkem z feliny, ale postupem času jsem tak nějak "vyzrál" k názoru, že plasty prostě na rapidu nejsou tak pěkný jako originál vzhled. A na Rapida je podle mě nejlepší pohled šikmo zezadu - jako druhá fotka u mě v galerii.
-> Komár 1981: jsem rád, že se najde někdo jako ty, kterým se křídla na Rapidech nelíbí - prostě krásné hladké linie originálu ;-) Potěšils mě.
Sakra nebyl jsem tu nebyl, takže o tom sraze zatím moc nevím, ale jdu to zjistit.
Já jsem Komár(přezdívka) narozenej v říjnu 81 a jezdím škodovkou. To je náhoda:-))
-> Komár: Už jsem tě tady dost dlouho neviděl. Co jsi dělal ? Doufám, že dorazíš na sraz.
-> **R@ZOR**: Oponuji! Nejkrasnejsi rapid je bez jakehokoli kridla! Jako u rebelu Tristan, jestli znas! www.rebelove.webzdarma.cz - to je co se mi libi! Co ty na to?

-> Komár: Si delas
, ne? Ja jsem ze srpna 81! No, a komare mi rikaj kamaradi (a karamadky kvuli vaze - nejsem zrovna nejsirsi!).





To Komár 1981: No héle, už jsem ě chtěl zjebat za tu tvou přezdívku, ale ještě jsem se stačil mrknout sem a trošku měním názor. A ty jsi se v tom roce81 narodil? Já teda jo:-)) Taky
-> Komár: Teda nick mas stejnej jako ja (puvodne jsem chtel taky Komár), auto mas motorove taky stejny - mam rapida 136, jen ten stav mas o miliony lepsi. Davam deset - kolego!

Chtělo by to ještě nějaký křídlo do zadu, jinak to není špatný!
Prevodouka půwodní 3,9. (takže nic moc na sprint) A o tom štilci trochu uvažuju, asi to vyjde spíš než ten Hodonín.
2Komár: Prevodovku mas puvodni 3,9? Nepojedes do Stilce? Kdybys mel z nakyho srazu zmereno 400m tak sem hod cas, dik
Já si myslím, že to možný bude - asi se vyskytne víc lidí jako ty, tak proč vás diskriminovat!
Nó, zatim nic moc - eště jsem to pořádně neseřídil - moc to netáhne, ale kilo je tam hned. Ale lepčí než sériovka to je
. Chtel bych s nim vyrazit na ten sraz co bude 1-3.8. , ale mohl bych jen jeden den od rána do večera a nevim, jestli je to možný.
