
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
MOTOR
původní 136
kompresní poměr 10,5:1
upravené spalovací prostory - leštěné
sací kanálky průměr 27 – leštěné
výfukové kanálky 35x24 – leštěné
leštěné ventily
slícované sací a výfukové potrubí
vačka 260° - přebrušovaná ze š130
karburátor z T613
výfuk 130 L/A - Zazaa
LPG BRC + mixér Lovato
PODVOZEK
snížený předek o 1,5 závitu
převařené plecháče
přitvrzené tlumiče
EXTERIÉR:
odchromování
přední maska
delší stěrače
dvouvláknovky vzadu
vnější kliky dveří z Fav '94
INTERIÉR:
přední skla v elektrice, zadní ne:-)
budíky
původní 136
kompresní poměr 10,5:1
upravené spalovací prostory - leštěné
sací kanálky průměr 27 – leštěné
výfukové kanálky 35x24 – leštěné
leštěné ventily
slícované sací a výfukové potrubí
vačka 260° - přebrušovaná ze š130
karburátor z T613
výfuk 130 L/A - Zazaa
LPG BRC + mixér Lovato
PODVOZEK
snížený předek o 1,5 závitu
převařené plecháče
přitvrzené tlumiče
EXTERIÉR:
odchromování
přední maska
delší stěrače
dvouvláknovky vzadu
vnější kliky dveří z Fav '94
INTERIÉR:
přední skla v elektrice, zadní ne:-)
budíky
Komár - komentáře:
Konecne nakej poradnej plynak
. Jak ti to jede?

Červenej, na nechty

No jó, mě se tam taky nelíběj ty fialový fólie - už sem to tak koupil. Chci tam dát šedý, ale nebude to hned. Jinak budiky sou od Tunemana a lak na ruckach je od maminky:-)
Nevypadá zle, jen mi nesedí k barvě auta ty fialový trojúhelníkový skla (šedý nebo černý by byly lepšejší)! Jinak máš pěkný dekor budíků, kdybys ho ještě měl, pošli mi ho (nejlépe v Corelu). Díky a dávám 8 bodů

Tak co wy na to?