ta palubka dá ale práce co ???
"6"
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak vzhledem k tomu ze me nekdo poslal mejl ze umim jen kecat-) a ze zadny auto nemam ani mit nebudu tak jsem davam nekolik fotek.. coz ovsem neznamena ze nemuzu kecat a ze neni muj-) ale opravdu je sice brzo nebude ale v planu je stavba noveho s lepsimy parametry s jinymy upravami atd.. ale o tom az jindy..
karoserie : zaklad kdysi tvoril seriovy rapid 130 a vzhledem k tomu ze jsem nechtel zadny kycovity plast tak zatim zustal bez plastu a asi i zustane, karoserie byla komplet vyvarena plus novy lak "cervena rally" vsechno delane v lete 2001
motor : puvodni seriovy motor 130, brzo prestal vyhovovat a tak jsem se pustil do stavby noveho motoru, favorita mel tenkrat kazdy, felicii taky tak jsem se pustil do stavby motoru z fabie
klika, ojnice pisty bez uprav, na bloku upravy kvuli uchyceni motoru a 70A Bosh alternatoru hlava upravena KP 10,8:1 od p. Chovance, vacka motorexcel, karburator zustal LEKR kvuli lepsimu sytici s KN filtrem vse na prevarenem sani z BMM, vyfuk od Zazzy vykonove je to lepsi nez ta 130ka-))))) ale jaky vykon to skutecne ma tady uvadet nebudu, ale kdyz vidim nektera auta ktera maji podle upravcu 100koni-) tak to bych jich musel mit aspon 150-)) ale na vykonu prece vubec nezalezi, zalezi jak je s tim clovek spokojen a to ja jsem ze zacatku byl-) postupem casu si ale clovek zvykne na vykon a samozrejme chce vic, tak prisel na radu motor s poradovym cislem 2, i kdyz vim ze karburatorova verze bude vykonejsi nez vstrikovani tak jsem presto zacal stavet fabiacky motor ze vstrikovanim z felicie, nyni uz je motor postavenej uz chybi jen sladit RJ z imobilizerem a z vackou atd.. po zkusenostech s motory od Chovance jsem nyni presel na firmu motrexcel, hlava vacka uprava RJ jestli to pojede lip nebo ne je zatim otazka....
podvozek : pri zastavbe motoru jsem hodne rychle zjistil ze seriove brzdy jdou hodne rychle prehrat a ze podvozek nestoji za nic, prisly na radu vyztuzeni naprav podle LA, chlazene kotouce dopredu a kotoucove do zadu vse jeste nebylo odzkouseno a cekam jen na dostaveni motoru a pak to tam dam vsechno najednou, pocitam ze v srpnu by to melo byt uz vsechno hotovo
interier : puvodni palubovka nevypadala moc moderne tak jsem sel tenkrat neznamou cestou a dal jsem se do zastavby palubovky z felicie to bylo v roce 2000 po neuspesich jsem to zavrhnul a palubovku zahodil ze to udelam priste-) priste prislo az za rok kdy se me podarilo komplet palubovku vcetne feliciove elektroinstalace zabudovat, nasledovaly sedacky z porsche par detailu jako central a el. stahovani oken atd... na spoustu detailu se ale uz taky nedostalo koberce atd
bohuzel, mozna bohudik uz skoro rok vlastnim jine auto takze rapid zustal jen hrackou ale uz na nej nezbyvalo moc casu, snad nekdy zbyde cas a chut postavit toho noveho...
karoserie : zaklad kdysi tvoril seriovy rapid 130 a vzhledem k tomu ze jsem nechtel zadny kycovity plast tak zatim zustal bez plastu a asi i zustane, karoserie byla komplet vyvarena plus novy lak "cervena rally" vsechno delane v lete 2001
motor : puvodni seriovy motor 130, brzo prestal vyhovovat a tak jsem se pustil do stavby noveho motoru, favorita mel tenkrat kazdy, felicii taky tak jsem se pustil do stavby motoru z fabie
klika, ojnice pisty bez uprav, na bloku upravy kvuli uchyceni motoru a 70A Bosh alternatoru hlava upravena KP 10,8:1 od p. Chovance, vacka motorexcel, karburator zustal LEKR kvuli lepsimu sytici s KN filtrem vse na prevarenem sani z BMM, vyfuk od Zazzy vykonove je to lepsi nez ta 130ka-))))) ale jaky vykon to skutecne ma tady uvadet nebudu, ale kdyz vidim nektera auta ktera maji podle upravcu 100koni-) tak to bych jich musel mit aspon 150-)) ale na vykonu prece vubec nezalezi, zalezi jak je s tim clovek spokojen a to ja jsem ze zacatku byl-) postupem casu si ale clovek zvykne na vykon a samozrejme chce vic, tak prisel na radu motor s poradovym cislem 2, i kdyz vim ze karburatorova verze bude vykonejsi nez vstrikovani tak jsem presto zacal stavet fabiacky motor ze vstrikovanim z felicie, nyni uz je motor postavenej uz chybi jen sladit RJ z imobilizerem a z vackou atd.. po zkusenostech s motory od Chovance jsem nyni presel na firmu motrexcel, hlava vacka uprava RJ jestli to pojede lip nebo ne je zatim otazka....
podvozek : pri zastavbe motoru jsem hodne rychle zjistil ze seriove brzdy jdou hodne rychle prehrat a ze podvozek nestoji za nic, prisly na radu vyztuzeni naprav podle LA, chlazene kotouce dopredu a kotoucove do zadu vse jeste nebylo odzkouseno a cekam jen na dostaveni motoru a pak to tam dam vsechno najednou, pocitam ze v srpnu by to melo byt uz vsechno hotovo
interier : puvodni palubovka nevypadala moc moderne tak jsem sel tenkrat neznamou cestou a dal jsem se do zastavby palubovky z felicie to bylo v roce 2000 po neuspesich jsem to zavrhnul a palubovku zahodil ze to udelam priste-) priste prislo az za rok kdy se me podarilo komplet palubovku vcetne feliciove elektroinstalace zabudovat, nasledovaly sedacky z porsche par detailu jako central a el. stahovani oken atd... na spoustu detailu se ale uz taky nedostalo koberce atd
bohuzel, mozna bohudik uz skoro rok vlastnim jine auto takze rapid zustal jen hrackou ale uz na nej nezbyvalo moc casu, snad nekdy zbyde cas a chut postavit toho noveho...
Saky/Rapid130 - komentáře:
21:02:00
22.03.2004
22.03.2004
Zabak
17:50:50
02.02.2004
02.02.2004
Saky
ja to taky nehodnotim, nema to cenu.. neni to objektivni podle me.. jen me tak zarazi ze me porad roste prumer bodovej jeste nedavno bylo 8 a uz je 8.3 auto se sice nemeni uz ho asi rok nemam-) ale body stoupaj zajimavy-) resp prumer stoupa pocet hlasujicich je skoro porad stejnej.. aspon me tak prijde..
17:00:30
02.02.2004
02.02.2004
pavlik.g
Mas hezky auto, ale hodnotit to radeji nebudu...
21:30:13
07.12.2003
07.12.2003
U-Geen
Hm sou z Porsche 944 ale ne original, jsou to D&W a stale se vyrabej.
21:16:28
07.12.2003
07.12.2003
Michalvb - zrušená registrace
To auto je opravdu profi a ta palubovka s tim tapicírunkem je super. To se ti opravdu povedlo . Máš to opravdu pěkný.!!!!
19:36:48
07.12.2003
07.12.2003
Saky
sedacky nejsou problem jsou z nakyho porshe od U-Geena asi za 1200 nebo kolik za ne vydriduch chtel-))
a precalouneni stalo bura-)
a precalouneni stalo bura-)
18:08:41
07.12.2003
07.12.2003
Žaky
By se mi libily sedačky,dobrá kárka celkově.
09:21:14
01.12.2003
01.12.2003
ignacius - zrušená registrace
pjekný.-10
19:13:03
21.11.2003
21.11.2003
Saky
jo topeni se musi vyndat vymenuje se za feliciacky nebo se upravi puvodni ale vydat se musi musi se upravit volantova tyc atd proste vsechno, tak to sem na toho Gajera zvedavej co na to rekne, ono zkracovat pruziny a prestavba takovahle je malinko rozdil
13:38:22
21.11.2003
21.11.2003
Majkl
No nevim odkud ses ale tady na praze 9 je takovej autoservisek Gajer kde mi udelaj snad vsechno, teda doufam. Uz mi tam zkracovali pruziny atd. tak se skusim zeptat a dam ti sem vedet. nebo na mail. Nejdriv to budu asi zkouset az tak v unoru breznu.Jak udelas to stim topenim ty tahla? to musim vyndat cely topeni?
09:56:24
21.11.2003
21.11.2003
Saky
jako zeptat se v servisu co by chteli zato aby ti do skodovky dali palubku s feldy? to ses docela odvaznej-) co myslis ze ti v servisu reknou? zavolaj na tebe chocholouska-) kdyztak se ozvi na mejl a nejak se dohodneme ale jak rikam je to na tejden prace a tomu taky bude odpovidat cena, jen cena dilu palubka s pristrojovkou topeni komplet elektroinstalace se sezene za minimalne tak 2500 plus naky drzaky vyrobit atd a cena prace no levny to nebude.. kdyztak napis mejla na ten reaguju pruzneji
08:51:26
21.11.2003
21.11.2003
Majkl
Beru, rekni cenu, ja dodam auto a palubku a das mi ji tam. Jeste se zkusim zeptat v servisu co by za to chtely a pak se domluvime ne? :-)
10:17:35
18.11.2003
18.11.2003
Saky
no poradit ti muzu co by te zajimalo? moznosti je nekolik jak to tam dat zalezi jak moc to chces zapustit dovnitr, ono se to ale dost blbe popisuje chce to zkouset a zkouset az se to tam napasuje pak doladit detaily atd hlavne to nevzdat jak vetsina co se do toho pustila uz se me na to pta mraky lidi asi rozjedu seriovou vyrobu-) dodas auto zaplatis odjedes s palubkou-) ale bylo by to dost drahy-)
09:13:42
18.11.2003
18.11.2003
Majkl
Zdarek, byl bys ochotnej mi pomoct v nejhorsim poradit se zastavbou palubky z Feldy? Jinak sem to viděl uz u vice skodovek a vipada to super!!!!!!!!!!!
09:34:12
25.08.2003
25.08.2003
Saky
jak se to vezme hodne prace delal sem to cca tejden v kuse, musi se pulka palubky uriznout presne aby licovala s kasli upravit vzduchovy kanaly atd, zapojeni budiku a elektriky v prepinacich lukasech atd sem vyresil jednoduse a to komplet zapojenim elektrickyho svazku z feldy a upravenim kabelu na miru do puvodni kabelaze by to byl docela opruz samozrejme ze by to slo ale museli by se sehnat (vyrobit redukce na kabely) a asi by se z puvodni kabelazi tezko realizovalo podsvetleni spinacu atd slo by to ale museli by se natahat stejne novy a novy draty takhle to vyjde levneji a je s tim min prace
19:36:30
23.08.2003
23.08.2003
Košan
Dalo to hodně práce tam narvat palubku z feldy? Největší problém bude asi zapojení topení a budíků co? Jak si to vyřešil?
12:24:21
04.08.2003
04.08.2003
Saky
ono to chce delat nejdriv pred lakem a pak to dat do laku komplet, pro nekoho to muze bejt docela sok pokud si udela cely auto vyvari nastrika a pak ma na to sahnout znova flexou-)
23:34:45
31.07.2003
31.07.2003
GeTeX
no tak to já se zase nebojim práce s flexou. Jenže někdy to přeženu a pak mě deptá všechno vyvařovat céóčkem.
09:45:30
31.07.2003
31.07.2003
Saky
2Getex: no tak to potom musis bejt hodne sikovnej aby ses nerejpnul-) nebo se na to vykaslat, jeste jedna mala rada na zaver-) pokud se bojis vzit flexu a poradne zariznout do auta tak se do toho radsi nepoustej-)
01:02:37
31.07.2003
31.07.2003
GeTeX
nervy? to je sprostý slovo? Ty já strácim při první rejpnutí šroubováku do prstu.