skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak vzhledem k tomu ze me nekdo poslal mejl ze umim jen kecat-) a ze zadny auto nemam ani mit nebudu tak jsem davam nekolik fotek.. coz ovsem neznamena ze nemuzu kecat a ze neni muj-) ale opravdu je sice brzo nebude ale v planu je stavba noveho s lepsimy parametry s jinymy upravami atd.. ale o tom az jindy..
karoserie : zaklad kdysi tvoril seriovy rapid 130 a vzhledem k tomu ze jsem nechtel zadny kycovity plast tak zatim zustal bez plastu a asi i zustane, karoserie byla komplet vyvarena plus novy lak "cervena rally" vsechno delane v lete 2001
motor : puvodni seriovy motor 130, brzo prestal vyhovovat a tak jsem se pustil do stavby noveho motoru, favorita mel tenkrat kazdy, felicii taky tak jsem se pustil do stavby motoru z fabie
klika, ojnice pisty bez uprav, na bloku upravy kvuli uchyceni motoru a 70A Bosh alternatoru hlava upravena KP 10,8:1 od p. Chovance, vacka motorexcel, karburator zustal LEKR kvuli lepsimu sytici s KN filtrem vse na prevarenem sani z BMM, vyfuk od Zazzy vykonove je to lepsi nez ta 130ka-))))) ale jaky vykon to skutecne ma tady uvadet nebudu, ale kdyz vidim nektera auta ktera maji podle upravcu 100koni-) tak to bych jich musel mit aspon 150-)) ale na vykonu prece vubec nezalezi, zalezi jak je s tim clovek spokojen a to ja jsem ze zacatku byl-) postupem casu si ale clovek zvykne na vykon a samozrejme chce vic, tak prisel na radu motor s poradovym cislem 2, i kdyz vim ze karburatorova verze bude vykonejsi nez vstrikovani tak jsem presto zacal stavet fabiacky motor ze vstrikovanim z felicie, nyni uz je motor postavenej uz chybi jen sladit RJ z imobilizerem a z vackou atd.. po zkusenostech s motory od Chovance jsem nyni presel na firmu motrexcel, hlava vacka uprava RJ jestli to pojede lip nebo ne je zatim otazka....
podvozek : pri zastavbe motoru jsem hodne rychle zjistil ze seriove brzdy jdou hodne rychle prehrat a ze podvozek nestoji za nic, prisly na radu vyztuzeni naprav podle LA, chlazene kotouce dopredu a kotoucove do zadu vse jeste nebylo odzkouseno a cekam jen na dostaveni motoru a pak to tam dam vsechno najednou, pocitam ze v srpnu by to melo byt uz vsechno hotovo
interier : puvodni palubovka nevypadala moc moderne tak jsem sel tenkrat neznamou cestou a dal jsem se do zastavby palubovky z felicie to bylo v roce 2000 po neuspesich jsem to zavrhnul a palubovku zahodil ze to udelam priste-) priste prislo az za rok kdy se me podarilo komplet palubovku vcetne feliciove elektroinstalace zabudovat, nasledovaly sedacky z porsche par detailu jako central a el. stahovani oken atd... na spoustu detailu se ale uz taky nedostalo koberce atd
bohuzel, mozna bohudik uz skoro rok vlastnim jine auto takze rapid zustal jen hrackou ale uz na nej nezbyvalo moc casu, snad nekdy zbyde cas a chut postavit toho noveho...
karoserie : zaklad kdysi tvoril seriovy rapid 130 a vzhledem k tomu ze jsem nechtel zadny kycovity plast tak zatim zustal bez plastu a asi i zustane, karoserie byla komplet vyvarena plus novy lak "cervena rally" vsechno delane v lete 2001
motor : puvodni seriovy motor 130, brzo prestal vyhovovat a tak jsem se pustil do stavby noveho motoru, favorita mel tenkrat kazdy, felicii taky tak jsem se pustil do stavby motoru z fabie
klika, ojnice pisty bez uprav, na bloku upravy kvuli uchyceni motoru a 70A Bosh alternatoru hlava upravena KP 10,8:1 od p. Chovance, vacka motorexcel, karburator zustal LEKR kvuli lepsimu sytici s KN filtrem vse na prevarenem sani z BMM, vyfuk od Zazzy vykonove je to lepsi nez ta 130ka-))))) ale jaky vykon to skutecne ma tady uvadet nebudu, ale kdyz vidim nektera auta ktera maji podle upravcu 100koni-) tak to bych jich musel mit aspon 150-)) ale na vykonu prece vubec nezalezi, zalezi jak je s tim clovek spokojen a to ja jsem ze zacatku byl-) postupem casu si ale clovek zvykne na vykon a samozrejme chce vic, tak prisel na radu motor s poradovym cislem 2, i kdyz vim ze karburatorova verze bude vykonejsi nez vstrikovani tak jsem presto zacal stavet fabiacky motor ze vstrikovanim z felicie, nyni uz je motor postavenej uz chybi jen sladit RJ z imobilizerem a z vackou atd.. po zkusenostech s motory od Chovance jsem nyni presel na firmu motrexcel, hlava vacka uprava RJ jestli to pojede lip nebo ne je zatim otazka....
podvozek : pri zastavbe motoru jsem hodne rychle zjistil ze seriove brzdy jdou hodne rychle prehrat a ze podvozek nestoji za nic, prisly na radu vyztuzeni naprav podle LA, chlazene kotouce dopredu a kotoucove do zadu vse jeste nebylo odzkouseno a cekam jen na dostaveni motoru a pak to tam dam vsechno najednou, pocitam ze v srpnu by to melo byt uz vsechno hotovo
interier : puvodni palubovka nevypadala moc moderne tak jsem sel tenkrat neznamou cestou a dal jsem se do zastavby palubovky z felicie to bylo v roce 2000 po neuspesich jsem to zavrhnul a palubovku zahodil ze to udelam priste-) priste prislo az za rok kdy se me podarilo komplet palubovku vcetne feliciove elektroinstalace zabudovat, nasledovaly sedacky z porsche par detailu jako central a el. stahovani oken atd... na spoustu detailu se ale uz taky nedostalo koberce atd
bohuzel, mozna bohudik uz skoro rok vlastnim jine auto takze rapid zustal jen hrackou ale uz na nej nezbyvalo moc casu, snad nekdy zbyde cas a chut postavit toho noveho...
Saky/Rapid130 - komentáře:
16:32:13
24.05.2004
24.05.2004
Saky
sada dvou unasecu s drzakama a takovejma specialnima podlozkama a know-how-) stoji 3500,- bez rozdilu at uz je to na 4pisty nebo na oktavkovy trmeny a nebo treba na trmeny z tatry at uz roztec 5x112,5 nebo treba 4x130 nebo treba kombinovana.. cena kompletu se lisi az pak cenou kotoucu a cenou brzdicu ktery nejsou v sade.. samozrejme reknu jake pouzit.. pripadne i sezenu kvalitni od Bremba za lepsi ceny..
16:28:19
24.05.2004
24.05.2004
Happy
-> U-Geen: zdravím tě chtel jsem se zeptat na kolik vyjdou ty zadní kotouče i s držákama na čelisti-4pístky díky
21:49:40
25.04.2004
25.04.2004
U-Geen
-> Lukáš: a navíc 200kule :-)
21:47:49
25.04.2004
25.04.2004
Saky
jj seriovej spotrebak.. je to auto v kterym najedu 20000km rocne bez potreby platit pokuty za kazdou nepovolenou vec, je v hodne solidnim stavu a hlavne jezdi to za 5l nafty, stylem o kterem se seriove skodovce ani nezda.. jako je pekny mit skodovku na hrani ale na denodeni jezdeni to chce mit neco serioveho, a na hrani mam rapida.. ale kdy a jestli vyjede to netusim..
21:39:03
25.04.2004
25.04.2004
Lukáš
-> Saky: co je to za pažouta? sériovej spotřebák?
21:17:03
25.04.2004
25.04.2004
Saky
ja se vozim v peugeotu, nerikam ze je to nejaka slava ale proti skodovce se to srovnat neda, jak bezporuchovosti tak vykonem spotrebou spracovanim antikorozni ochranou atd.. proste vsim..
08:37:32
24.04.2004
24.04.2004
Alan
-> Mysirda: aha tak tzo sem netušil že seš z brna taq nic no
00:23:27
24.04.2004
24.04.2004
Mysirda - zrušená registrace
-> Alan: Hmm ty ceny za ty plechy jsou celkem v pohode,ale musim se spis optat tady u nas, pač jsem z Brna
23:03:10
23.04.2004
23.04.2004
jenda
saky poslal jsi mi tenkarbec a rozdelovac? stale nic neprislo?
15:10:13
23.04.2004
23.04.2004
Alan
-> Saky: Ehm když už sme u toho čim si vlastně ted vozíš své pozadí???
15:09:28
23.04.2004
23.04.2004
Alan
-> Mysirda: no blatníky tak 550,- a čelo tak 400,- a záleží na tom jestli to bude druhovýroba nebo origoš ale levný to zrovna moc nebude.Ale jestli chceš poradit kam pro to tak já nakupuju v čerpadlový ulici má dost levný plechy.
14:49:13
23.04.2004
23.04.2004
Mysirda - zrušená registrace
-> Alan: No zalezi kolk by jsi za ni chtel, ale byl to spis jen takovej napad, ja zatim jezdim taky bez podlozky a nijak se to zatim neprojevuje ze je karbec o deset stupnu nakrivo. Tu podlozku tak ale stejne chci, protoze kdyz neco delam tak uz to chci udelat poradne,ale asi bude muset jeste chvili pockat, pac jsem mel minulej tyden bouracku a musim koupi predni blatniky a čelo. Jen tak nevis kolik za to asi budou chtit?
14:12:39
23.04.2004
23.04.2004
Saky
jj moje to auto uz neni..
no az zas nebudu mit co delat tak to uvazim, ted momentalne nevim co driv-)
no az zas nebudu mit co delat tak to uvazim, ted momentalne nevim co driv-)
14:04:47
23.04.2004
23.04.2004
Alan
-> Mysirda: A nechceš jednu?zrovna se mi doma válí,sem si ji nechal udělat ale zjistil sem že se s ničim nevejde tak je mi naprd
13:29:16
23.04.2004
23.04.2004
Mysirda - zrušená registrace
-> Saky: Zdarec, hele jen me tak napadlo kdyz porad hledas napady co by jsi mohl vyrabet, tak co treba vyrovnavaci podlozky pod karbec, protoze kazdej nema zrovna na prevareny sání a malo komu se podari sehnat origo 136. Jen me to tak napadlo.
12:57:11
23.04.2004
23.04.2004
Alan
Pokud si to ještě dobře pamatuju tak saky tohle vozidlo už delší dobu nevlastní
11:14:20
23.04.2004
23.04.2004
Denis
Pěkne ta palubka se mi libi ale spiš tu Gls,i barva muš od mě full body.
15:12:51
21.04.2004
21.04.2004
Saky
www.skoda-upravy.wz.cz tam mas komplet moji nabidku a nejake kecy okolo.. a pokud si nevyberes z meho sortimentu tak se obrat na mejl a napis co by se ti libilo jineho.. neni problem dodelat cokoliv a nebo treba taky muzes skusit Kabrta na pozadani ti posle urcite cenik nebo muzes nahlednout k rebelum na web.. ovsem jen bych upozornil ze ackoliv je cena dost podobna ja udavam cenu za sadu a oni za jeden-)..
14:48:13
21.04.2004
21.04.2004
Happy
-> Saky: zdravím tě Saky dozvěděl jsem se za prodáváš nebo můžeš sehnat chlazené kotouče chtěl jsem se zeptat na kolik to vyjde diky
22:09:43
22.03.2004
22.03.2004
Saky
jo da-) nejvesi opruz je to veskery ladeni kolem..