skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak vzhledem k tomu ze me nekdo poslal mejl ze umim jen kecat-) a ze zadny auto nemam ani mit nebudu tak jsem davam nekolik fotek.. coz ovsem neznamena ze nemuzu kecat a ze neni muj-) ale opravdu je sice brzo nebude ale v planu je stavba noveho s lepsimy parametry s jinymy upravami atd.. ale o tom az jindy..
karoserie : zaklad kdysi tvoril seriovy rapid 130 a vzhledem k tomu ze jsem nechtel zadny kycovity plast tak zatim zustal bez plastu a asi i zustane, karoserie byla komplet vyvarena plus novy lak "cervena rally" vsechno delane v lete 2001
motor : puvodni seriovy motor 130, brzo prestal vyhovovat a tak jsem se pustil do stavby noveho motoru, favorita mel tenkrat kazdy, felicii taky tak jsem se pustil do stavby motoru z fabie
klika, ojnice pisty bez uprav, na bloku upravy kvuli uchyceni motoru a 70A Bosh alternatoru hlava upravena KP 10,8:1 od p. Chovance, vacka motorexcel, karburator zustal LEKR kvuli lepsimu sytici s KN filtrem vse na prevarenem sani z BMM, vyfuk od Zazzy vykonove je to lepsi nez ta 130ka-))))) ale jaky vykon to skutecne ma tady uvadet nebudu, ale kdyz vidim nektera auta ktera maji podle upravcu 100koni-) tak to bych jich musel mit aspon 150-)) ale na vykonu prece vubec nezalezi, zalezi jak je s tim clovek spokojen a to ja jsem ze zacatku byl-) postupem casu si ale clovek zvykne na vykon a samozrejme chce vic, tak prisel na radu motor s poradovym cislem 2, i kdyz vim ze karburatorova verze bude vykonejsi nez vstrikovani tak jsem presto zacal stavet fabiacky motor ze vstrikovanim z felicie, nyni uz je motor postavenej uz chybi jen sladit RJ z imobilizerem a z vackou atd.. po zkusenostech s motory od Chovance jsem nyni presel na firmu motrexcel, hlava vacka uprava RJ jestli to pojede lip nebo ne je zatim otazka....
podvozek : pri zastavbe motoru jsem hodne rychle zjistil ze seriove brzdy jdou hodne rychle prehrat a ze podvozek nestoji za nic, prisly na radu vyztuzeni naprav podle LA, chlazene kotouce dopredu a kotoucove do zadu vse jeste nebylo odzkouseno a cekam jen na dostaveni motoru a pak to tam dam vsechno najednou, pocitam ze v srpnu by to melo byt uz vsechno hotovo
interier : puvodni palubovka nevypadala moc moderne tak jsem sel tenkrat neznamou cestou a dal jsem se do zastavby palubovky z felicie to bylo v roce 2000 po neuspesich jsem to zavrhnul a palubovku zahodil ze to udelam priste-) priste prislo az za rok kdy se me podarilo komplet palubovku vcetne feliciove elektroinstalace zabudovat, nasledovaly sedacky z porsche par detailu jako central a el. stahovani oken atd... na spoustu detailu se ale uz taky nedostalo koberce atd
bohuzel, mozna bohudik uz skoro rok vlastnim jine auto takze rapid zustal jen hrackou ale uz na nej nezbyvalo moc casu, snad nekdy zbyde cas a chut postavit toho noveho...
karoserie : zaklad kdysi tvoril seriovy rapid 130 a vzhledem k tomu ze jsem nechtel zadny kycovity plast tak zatim zustal bez plastu a asi i zustane, karoserie byla komplet vyvarena plus novy lak "cervena rally" vsechno delane v lete 2001
motor : puvodni seriovy motor 130, brzo prestal vyhovovat a tak jsem se pustil do stavby noveho motoru, favorita mel tenkrat kazdy, felicii taky tak jsem se pustil do stavby motoru z fabie
klika, ojnice pisty bez uprav, na bloku upravy kvuli uchyceni motoru a 70A Bosh alternatoru hlava upravena KP 10,8:1 od p. Chovance, vacka motorexcel, karburator zustal LEKR kvuli lepsimu sytici s KN filtrem vse na prevarenem sani z BMM, vyfuk od Zazzy vykonove je to lepsi nez ta 130ka-))))) ale jaky vykon to skutecne ma tady uvadet nebudu, ale kdyz vidim nektera auta ktera maji podle upravcu 100koni-) tak to bych jich musel mit aspon 150-)) ale na vykonu prece vubec nezalezi, zalezi jak je s tim clovek spokojen a to ja jsem ze zacatku byl-) postupem casu si ale clovek zvykne na vykon a samozrejme chce vic, tak prisel na radu motor s poradovym cislem 2, i kdyz vim ze karburatorova verze bude vykonejsi nez vstrikovani tak jsem presto zacal stavet fabiacky motor ze vstrikovanim z felicie, nyni uz je motor postavenej uz chybi jen sladit RJ z imobilizerem a z vackou atd.. po zkusenostech s motory od Chovance jsem nyni presel na firmu motrexcel, hlava vacka uprava RJ jestli to pojede lip nebo ne je zatim otazka....
podvozek : pri zastavbe motoru jsem hodne rychle zjistil ze seriove brzdy jdou hodne rychle prehrat a ze podvozek nestoji za nic, prisly na radu vyztuzeni naprav podle LA, chlazene kotouce dopredu a kotoucove do zadu vse jeste nebylo odzkouseno a cekam jen na dostaveni motoru a pak to tam dam vsechno najednou, pocitam ze v srpnu by to melo byt uz vsechno hotovo
interier : puvodni palubovka nevypadala moc moderne tak jsem sel tenkrat neznamou cestou a dal jsem se do zastavby palubovky z felicie to bylo v roce 2000 po neuspesich jsem to zavrhnul a palubovku zahodil ze to udelam priste-) priste prislo az za rok kdy se me podarilo komplet palubovku vcetne feliciove elektroinstalace zabudovat, nasledovaly sedacky z porsche par detailu jako central a el. stahovani oken atd... na spoustu detailu se ale uz taky nedostalo koberce atd
bohuzel, mozna bohudik uz skoro rok vlastnim jine auto takze rapid zustal jen hrackou ale uz na nej nezbyvalo moc casu, snad nekdy zbyde cas a chut postavit toho noveho...
Saky/Rapid130 - komentáře:
20:02:45
07.03.2005
07.03.2005
Saky
no pokud bys o nejaky takovy vicko mel zajem tak ti ho klidne kus za kus vymenim..
20:01:24
07.03.2005
07.03.2005
jenik120
Hezke, mooc se mi libi! Davam 10b
19:48:15
07.03.2005
07.03.2005
Štěpán
-> Saky: nee,nevadi,je to jiny,ale mozna i lepsi bez toho napisu :-)
23:29:31
06.03.2005
06.03.2005
Saky
normalne tak jak to slo.. to se asi neda popsat.. jak si to udelal blbe ty? -)
18:48:27
06.03.2005
06.03.2005
Čokin
Pěkná palubka jak si vymyslel kaslík a topení u spolujezdce jestli tak blbě jako ja.10b
18:25:49
06.03.2005
06.03.2005
Saky
Stepan:no nemaj.. vadi?-) jedinej rozdil je v tom ze ma dve trubicky stejne jako MPi felda..
Alvyb:auto uz neni moje, ted se planuje jine lepsi.. takze fotky a videa uz nebudou
Alvyb:auto uz neni moje, ted se planuje jine lepsi.. takze fotky a videa uz nebudou
17:05:10
06.03.2005
06.03.2005
AlVyb
malo fotek a chtlo by to nejaky vidko 8b
13:45:37
06.03.2005
06.03.2005
Štěpán
-> Saky: ted jsem si vsimnul toho vent vika,oni fabie nemaji napis skoda???
14:14:50
23.02.2005
23.02.2005
Lukes
mmm...tož dobré... 8b
17:46:48
10.02.2005
10.02.2005
M a r c e l
-> Saky: pekny fotky B-)))
17:34:17
10.02.2005
10.02.2005
Saky
to je trosku chyba internetu ja neco napisu treba v zertu a nekdo si to vezme strasne osobne a nebo zase nekomu smrtelne vazne neco reknu a mysli si ze si z nej delam srandu-) ale u piva se clovek domluvi skoro s kazdym.. -) ale nejakej vul se vzdycky najde-)
22:34:05
09.02.2005
09.02.2005
Tomáš SK
-> Saky: Necudujem sa ti, ze si z toho nic nerobis. Inak celkovo takto cez internet su ludia akysi agresivni, same silne reci a skutek utek....
21:07:32
09.02.2005
09.02.2005
Saky
ale to ja jich mam vic.. -) je spousta lidi co nehodnoti auto ale me... a je dost lidi co me nema rado kvuli mym nazorum.. ale oni casem dojdou k tomu ze sem mel vetsinou pravdu.. proste nekomu reknu narovinu ze je jeho auto treba srot a ze to tunenym kridlem nevylepsi a at radsi investuje nejdriv do oprav aby to bylo provozuschopne (sam se verejne chlubi ze mu to treba nebrzdi atp) a on me pak po ICQ napise ty c.....u co si o sobe myslis podivej se na tu svoji sracku davam ti nula a mysli si ze me to nejak trapi-)
01:34:51
09.02.2005
09.02.2005
Tomáš SK
-> Saky: Ahoj, vidim, ze mas 5 fanusikov
21:56:10
01.02.2005
01.02.2005
Saky
Dik, uz mam desitek vic nez nul-))
20:15:49
31.01.2005
31.01.2005
Štěpán
no,oprava ne 9,ale 10bodiku
20:15:13
31.01.2005
31.01.2005
Štěpán
-> Saky: mas to moc pekny takze 9,jsem ti uz body daval ale nebyly tu :-(
15:26:29
24.01.2005
24.01.2005
Saky
250ky nemam jsou uz jen 260ky, 250ky se budou delat zase nekdy v prelomu brezna a dubna..