skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak vzhledem k tomu ze me nekdo poslal mejl ze umim jen kecat-) a ze zadny auto nemam ani mit nebudu tak jsem davam nekolik fotek.. coz ovsem neznamena ze nemuzu kecat a ze neni muj-) ale opravdu je sice brzo nebude ale v planu je stavba noveho s lepsimy parametry s jinymy upravami atd.. ale o tom az jindy..
karoserie : zaklad kdysi tvoril seriovy rapid 130 a vzhledem k tomu ze jsem nechtel zadny kycovity plast tak zatim zustal bez plastu a asi i zustane, karoserie byla komplet vyvarena plus novy lak "cervena rally" vsechno delane v lete 2001
motor : puvodni seriovy motor 130, brzo prestal vyhovovat a tak jsem se pustil do stavby noveho motoru, favorita mel tenkrat kazdy, felicii taky tak jsem se pustil do stavby motoru z fabie
klika, ojnice pisty bez uprav, na bloku upravy kvuli uchyceni motoru a 70A Bosh alternatoru hlava upravena KP 10,8:1 od p. Chovance, vacka motorexcel, karburator zustal LEKR kvuli lepsimu sytici s KN filtrem vse na prevarenem sani z BMM, vyfuk od Zazzy vykonove je to lepsi nez ta 130ka-))))) ale jaky vykon to skutecne ma tady uvadet nebudu, ale kdyz vidim nektera auta ktera maji podle upravcu 100koni-) tak to bych jich musel mit aspon 150-)) ale na vykonu prece vubec nezalezi, zalezi jak je s tim clovek spokojen a to ja jsem ze zacatku byl-) postupem casu si ale clovek zvykne na vykon a samozrejme chce vic, tak prisel na radu motor s poradovym cislem 2, i kdyz vim ze karburatorova verze bude vykonejsi nez vstrikovani tak jsem presto zacal stavet fabiacky motor ze vstrikovanim z felicie, nyni uz je motor postavenej uz chybi jen sladit RJ z imobilizerem a z vackou atd.. po zkusenostech s motory od Chovance jsem nyni presel na firmu motrexcel, hlava vacka uprava RJ jestli to pojede lip nebo ne je zatim otazka....
podvozek : pri zastavbe motoru jsem hodne rychle zjistil ze seriove brzdy jdou hodne rychle prehrat a ze podvozek nestoji za nic, prisly na radu vyztuzeni naprav podle LA, chlazene kotouce dopredu a kotoucove do zadu vse jeste nebylo odzkouseno a cekam jen na dostaveni motoru a pak to tam dam vsechno najednou, pocitam ze v srpnu by to melo byt uz vsechno hotovo
interier : puvodni palubovka nevypadala moc moderne tak jsem sel tenkrat neznamou cestou a dal jsem se do zastavby palubovky z felicie to bylo v roce 2000 po neuspesich jsem to zavrhnul a palubovku zahodil ze to udelam priste-) priste prislo az za rok kdy se me podarilo komplet palubovku vcetne feliciove elektroinstalace zabudovat, nasledovaly sedacky z porsche par detailu jako central a el. stahovani oken atd... na spoustu detailu se ale uz taky nedostalo koberce atd
bohuzel, mozna bohudik uz skoro rok vlastnim jine auto takze rapid zustal jen hrackou ale uz na nej nezbyvalo moc casu, snad nekdy zbyde cas a chut postavit toho noveho...
karoserie : zaklad kdysi tvoril seriovy rapid 130 a vzhledem k tomu ze jsem nechtel zadny kycovity plast tak zatim zustal bez plastu a asi i zustane, karoserie byla komplet vyvarena plus novy lak "cervena rally" vsechno delane v lete 2001
motor : puvodni seriovy motor 130, brzo prestal vyhovovat a tak jsem se pustil do stavby noveho motoru, favorita mel tenkrat kazdy, felicii taky tak jsem se pustil do stavby motoru z fabie
klika, ojnice pisty bez uprav, na bloku upravy kvuli uchyceni motoru a 70A Bosh alternatoru hlava upravena KP 10,8:1 od p. Chovance, vacka motorexcel, karburator zustal LEKR kvuli lepsimu sytici s KN filtrem vse na prevarenem sani z BMM, vyfuk od Zazzy vykonove je to lepsi nez ta 130ka-))))) ale jaky vykon to skutecne ma tady uvadet nebudu, ale kdyz vidim nektera auta ktera maji podle upravcu 100koni-) tak to bych jich musel mit aspon 150-)) ale na vykonu prece vubec nezalezi, zalezi jak je s tim clovek spokojen a to ja jsem ze zacatku byl-) postupem casu si ale clovek zvykne na vykon a samozrejme chce vic, tak prisel na radu motor s poradovym cislem 2, i kdyz vim ze karburatorova verze bude vykonejsi nez vstrikovani tak jsem presto zacal stavet fabiacky motor ze vstrikovanim z felicie, nyni uz je motor postavenej uz chybi jen sladit RJ z imobilizerem a z vackou atd.. po zkusenostech s motory od Chovance jsem nyni presel na firmu motrexcel, hlava vacka uprava RJ jestli to pojede lip nebo ne je zatim otazka....
podvozek : pri zastavbe motoru jsem hodne rychle zjistil ze seriove brzdy jdou hodne rychle prehrat a ze podvozek nestoji za nic, prisly na radu vyztuzeni naprav podle LA, chlazene kotouce dopredu a kotoucove do zadu vse jeste nebylo odzkouseno a cekam jen na dostaveni motoru a pak to tam dam vsechno najednou, pocitam ze v srpnu by to melo byt uz vsechno hotovo
interier : puvodni palubovka nevypadala moc moderne tak jsem sel tenkrat neznamou cestou a dal jsem se do zastavby palubovky z felicie to bylo v roce 2000 po neuspesich jsem to zavrhnul a palubovku zahodil ze to udelam priste-) priste prislo az za rok kdy se me podarilo komplet palubovku vcetne feliciove elektroinstalace zabudovat, nasledovaly sedacky z porsche par detailu jako central a el. stahovani oken atd... na spoustu detailu se ale uz taky nedostalo koberce atd
bohuzel, mozna bohudik uz skoro rok vlastnim jine auto takze rapid zustal jen hrackou ale uz na nej nezbyvalo moc casu, snad nekdy zbyde cas a chut postavit toho noveho...
Saky/Rapid130 - komentáře:
19:49:10
09.08.2004
09.08.2004
Happy
-> Saky: Čus Saky doufám, že jsi na mě nezapomněl s těma kotoučema (zadníma) tak jak jsme se domlouvali. Psal jsi, že to bude nejdřív v polovině srpna tak se jen informuju. Happy (mira.s@centrum.cz) Dikec
10:48:12
30.07.2004
30.07.2004
Saky
ted nemam nic.. jestli chces napis mejl a muzu te zaradit do dalsi varky az se bude delat, a ta se bude delat az bude zase nekolik zajemcu.. specifikuj si co chces ale presne za pruziny.. to plati pro vsechny..
20:33:59
27.07.2004
27.07.2004
Mishoooo
-> Saky: Mas na predaj dake predne pruziny a aj tlmice, cim nizsie tym lepsie :) ale zasa aby to aj nieco pohltilo
17:32:07
13.07.2004
13.07.2004
Saky
no nevim podle me lepsi je nechat namotat neco na zakazku s tim ze se to spocita podle tlumicu atd.. a nebo vyrobit neco co ma Niky.. tohle me prijde jako takove reseni z nouze, kdyz chce clovek extra tvrdy pruziny a podle me to bude moc tvrdy nechce se me hledat charakteristiky pruzin ale myslim si to-) kdyz vezmu ze Huskovy pruziny sou tvrdsi asi o 4pct a k tomu jeho tlumice a tohle bude tvrdsi tak dvakrat tolik.. no nevim zkusit to samozrejme muze vyhoda ze to nic nebude stat..
17:27:51
13.07.2004
13.07.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky: Už jsme o tom hodily řeč u Míši (S130-EXTREME) a mám stejný názor, ale je to zajímavá myšlenka a pokud mu to vyjde, tak jsem zvědavý jak se to bude chovat.
17:20:01
13.07.2004
13.07.2004
Saky
no to je otazka-) teoreticky cim nizsi pruzina tim musi byt tvrdsi a tlumic tuzsi, jak je tvrda ta tvoje urizla zadni se ale neda rict takze si nejdriv musis zjistit charakteristiku a pak k tomu od nekoho kdo tomu rozumi dopocitat tlumic takhle je to reseni ovsem standartne se to podle me navrhuje obracene-) , dalsi reseni je koupit stelovatelny tlumice a nastavit to tak jak bude vyhovovat, osobne bych doporucil reseni jine jiz vyzkousene a nevymejslet nejakou silenost se zadnima pruzinama ale to je samozrejme na tobe..
09:43:24
13.07.2004
13.07.2004
Míša
-> Saky: Jaký bys mi doporučil tlumiče dopředu, když tam chci dávat hodně krátký pružiny zadní (upravil jsem si nápravnici tak že tam ty zadní dám) popřípadě uměl bys ty tlumiče sehnat?? a kolik by to stálo? Dík... odepiš prosím ke mě...
21:35:08
29.06.2004
29.06.2004
Happy
-> Saky: poslal jsem ti maila
00:19:22
29.06.2004
29.06.2004
Saky
no nepochopil-) do zadu naboje nepotrebujes-ú myslel sem ze mluvis o prednich chlazenejch.. do zadu existuje vic alternati musis secifikovat co presne chces.. a nejlip mejlem
19:26:39
28.06.2004
28.06.2004
Happy
-> Saky: jo saky doufam že jsi me pochopil že mluvím o zadních kotoučích! jestli ne tak se omlouvám zapoměl jsem ti to říct-tak ty náboje už mám
22:54:51
27.06.2004
27.06.2004
Happy
-> Saky: ok až to seženu tak ti dam vědět a pošlu ti to moc ti dík zatím čus
22:49:54
27.06.2004
27.06.2004
Saky
no podivej se na web tam je to celkem jasne popsany.. za 3700 mas srouby ke kotucum kotopuce vsechny srouby rozperky zavlacky gumicky.. a jeste k tomu je zdarma uprava naboju.. pokud je nemas tak si je nekde musis sehnat na vrakaci.. nebot ja bych musel delat to same.. jestli chces tak ti je koupit muzu a upravit a poslat s tim.. nicmene vezmu prvni za prvni cenu co me kde daj.. abych objizdel vrakace a hledal nejlevnejsi tak do toho se me vubec nechce.. a nebo si dej inzerat ze je shanis.. myslim si ze sem je kdysi kupoval nejak za 50-100 jeden kus a kup ty novejsi se stredenim
22:43:12
27.06.2004
27.06.2004
Happy
-> Saky: takže jestli tomu rozumim dobře tak me to vyjde na 3700 se vším co potřebuju..........náboj ti nezašlu protoze je namam
22:38:02
27.06.2004
27.06.2004
Saky
napis me mejla, nebo se podivej ke me na web.. ceny se nijak nemenej, kotouce sou za 3500 plus je k tomu vse co je potreba plus uprava naboju zdarma pokud me je posles uz sou vhodne k sade imbusove srouby ty stojej 200
22:24:33
27.06.2004
27.06.2004
Happy
-> Saky: čau saky tak jsem se rozhodl koupim si od tebe kotouče unašeěč-130 rozteč a tržak 4 pistků-je to pořád za 3500????
14:20:58
10.06.2004
10.06.2004
Saky
no tolik otazek a porad dokola.. precti si starsi komentare tam je to vsechno popsany.. funguje vsechno tak jak ma.. zastavba je celkem slozita ale da se to.. komplet vsechno vyjde tak na 3000Kc.. zalezi jak a co vsechno budes kupovat.. pokud das komplete elektroinstalaci tak ta stoji kolem 1000 a samotna palubka asi 1500 a pak uz jde jen o to kolik jich skazis-))
14:09:48
10.06.2004
10.06.2004
VAsek
Cauec Saky pekna kara zajimala by mne ta palubka.Funguje ti na ni vsechno myslim ted hlavne otackomer a ostatni budiky a ukazuji ti dobre?A pak jest jestli jedou kontrolky na tom displeji jako svetla blinkry atd a jak moc slozita byla instalace a na kolik to asi vyjde dik moc za tolik otazek.
19:22:24
24.05.2004
24.05.2004
Saky
reknu ti to asi takhle za to co das za LRovy kotouce plus drzaky atd to budes mit vsechno novy a jeste Ti zbyde.. ta cena je 3500 za sadu pet komentaru zpatky jsem to psal..
17:07:06
24.05.2004
24.05.2004
Happy
-> Saky: přečteno chtel jsem to dávat na ten 4lístek(kotouč dotažený kolem) ale ted přemýšlím jestli by nebylo lepší koupit kotouče i s unašečem-(nemám možnost ho vyrobit)+držák čelisti-ted jen záleží na kolik to všechno vyjde-kdybych si to objednal přes tebe
16:52:57
24.05.2004
24.05.2004
Saky
precti si ten clanek a pak se ptej.. co je lepsi tezko rict.. zalezi jak moc chces vytahnout kola ven.. pokud nechat jako original je lepsi to chytit zezadu pokud chces vytahnout kola vic ven je lepsi je dat zepredu to uz ale musis mit novej unasec.. co se tyka drzaku tak ty zepredu nejdou pouzit ani upravit a pouzit..