-> afro100: seriovej určitě,ale přijde mi to jak nějaká GII ultimativ maska alá Kamei z tehdejších dob..anebo taky ne,kdo ví..když to sou takovýhle fragmenty.
-> Peca: ..myslim,že z tohodle věrohodnou masku alá Günsch asi neposkládáš...potřeboval bys Audi 200 první generace.
commons.wikimedia.org/wik
i/File:Audi_200_C1_2144cc_
March_1982.jpg
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rapid 136, v provozu od 14. 2. 1990
Rapida jsem koupil v zari roku 2003. Mel sice v p*deli prahy, ale zase motor 136 slapal jak hodinky, mel malo najeto a celkem nove LPG. Pres zimu 2003/2004 jsem Rapida kompletne rozebral a odstrojil, nechal vyvarit kastli, probehla GO naprav a brzdovych rozvodu a na podzim 2004 prisel vysneny novy lak.
Cestovani
Je to spolehlive auto a s malokterym bych si troufnul tolik cestovat jak prave s nim. Více o cestách do zahraničí, pořádaných srazech vozů Škoda a další zajímavosti na klubových stránkách na www.skodadobrodruh.cz
Jinak mám auto už jen na srazy a cesty do zahraničí. A tak to už zůstane, dokud mě nevystřídá synátor. Mám rodinu, takže druhý a prostorný vůz na denní ježdění je dnes už nutnost.
Podvozek
- Baterka presunuta do predniho kufru (viz. foto).
- ramena a nápravnice v pozinku + komaxit
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm pro větší odklon
- tvrdé uložení ramen a řízení od Pemita
- náboje s roztečí 4x100
- dorazy na spodních ramenech srovnány pásovinou
- vnitřně chlazené kotouče PILENGA a čtyřpístkové rozšířené třmeny
- ostré hřebenové řízení 2,5 otáčky (snad Saky)
- pružiny Speedpro okruhové, 220mm
- stabilizátor 18mm uchycený s podložkami
- zadni naprava po totalni rozborce a generalce, vystuzena dle dokumentace S130 LA.
- vzadu podlozky na zmenu roztece
- zadní pružiny tvrdší z kývačkové nápravy, ve vlečkovém domku, podvazy podélných ramen
- obě nápravy v pozinku a komaxitu
- příčka převodovky s převařeným a zvýšenými úchyty šikmých ramen
- kola ATS Pepperpots 6J R13 s pneu 175/60 Yokohama A539
- disky na okruhy Titan 6J R13 se slicky Dunlop SP Sport 205/570 měkká směs
Motor
- olej plná syntetika Total Quartz Racing 10W50
- blok 742.136
- klika z fabie osoustružená aby se vměstnala do bloku
- vložky, ojnice, písty fabia 1,4 8V
- sací koš a vana 742
- nové presahy, kroužky, hlavní a ojniční ložiska, rozvody
- vačka Chovanec 265/265
- tesnění pod hlavou Elring
- hlava fabia, snížená o 0,4 mm na dosáhnutí kp 10,5:1
- slícované sací a výfukové kanály s těsnením
- elektronické zapalování IGNITECH, čidlo otáček na řemenici kliky
- vodní pumpa, domeček termostatu a výf. potrubí (také slícováno) 742.136
- odlehčený, svrtaný a vyvážený setrvačník ze 130ky
- spojková lamela z TAZ 1203 5q, odpružená, přítlačák Sachs
- karburátor SEDR 3255 s úpravou trysek a vzdušníků 1. komora 120/210, 2. komora 140/160
- svody 4 in 1, laděný příčný výfuk, vše omotáno termopáskou
- prevodovka 5q 3,9 po GO - nove synchrony, loziska, gufera, serizeni, vycistena
- alternátor Valeo z Fabie (90A, 14V)
Interier
- Central na DO
- Okna v elektrice
- Puvodni cerne calouneni vymeneno za bezove, cernobile sedacky vymenene za cele cerne z Garde (nikoliv fialove)
- sportovní volant LUISI, průměr 300 mm.
- modra 12V zarivka na strope jako osvetleni kabiny
- Flockovana palubka v kombinaci cerne a bezove barvy
- tapecíry na míru, lakované z laminátu a čalounění alcantrou
- digitální tachometr Sigma BC906
- Radio CD/MP3, 4x repro - dostacuje, žádná brutalita, ale dá se to poslouchat
Exterier
- Homologované tmavé fólie na sklech, s atestem 8SD
- auto komplet po laku, odstin 1030 "dolomit white ".
- Predni plastove podbehy
- vycentrovany 1 predni sterac
- zavarene a nove upravene zadni vydechy pod okýnkem
- Predni look ve stylu Rapida Gunsch, svetlomety Audi 200, maska vlastní výroby, prepregový nárazník s blinkrem z Gardesa
Rapida jsem koupil v zari roku 2003. Mel sice v p*deli prahy, ale zase motor 136 slapal jak hodinky, mel malo najeto a celkem nove LPG. Pres zimu 2003/2004 jsem Rapida kompletne rozebral a odstrojil, nechal vyvarit kastli, probehla GO naprav a brzdovych rozvodu a na podzim 2004 prisel vysneny novy lak.
Cestovani
Je to spolehlive auto a s malokterym bych si troufnul tolik cestovat jak prave s nim. Více o cestách do zahraničí, pořádaných srazech vozů Škoda a další zajímavosti na klubových stránkách na www.skodadobrodruh.cz
Jinak mám auto už jen na srazy a cesty do zahraničí. A tak to už zůstane, dokud mě nevystřídá synátor. Mám rodinu, takže druhý a prostorný vůz na denní ježdění je dnes už nutnost.
Podvozek
- Baterka presunuta do predniho kufru (viz. foto).
- ramena a nápravnice v pozinku + komaxit
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm pro větší odklon
- tvrdé uložení ramen a řízení od Pemita
- náboje s roztečí 4x100
- dorazy na spodních ramenech srovnány pásovinou
- vnitřně chlazené kotouče PILENGA a čtyřpístkové rozšířené třmeny
- ostré hřebenové řízení 2,5 otáčky (snad Saky)
- pružiny Speedpro okruhové, 220mm
- stabilizátor 18mm uchycený s podložkami
- zadni naprava po totalni rozborce a generalce, vystuzena dle dokumentace S130 LA.
- vzadu podlozky na zmenu roztece
- zadní pružiny tvrdší z kývačkové nápravy, ve vlečkovém domku, podvazy podélných ramen
- obě nápravy v pozinku a komaxitu
- příčka převodovky s převařeným a zvýšenými úchyty šikmých ramen
- kola ATS Pepperpots 6J R13 s pneu 175/60 Yokohama A539
- disky na okruhy Titan 6J R13 se slicky Dunlop SP Sport 205/570 měkká směs
Motor
- olej plná syntetika Total Quartz Racing 10W50
- blok 742.136
- klika z fabie osoustružená aby se vměstnala do bloku
- vložky, ojnice, písty fabia 1,4 8V
- sací koš a vana 742
- nové presahy, kroužky, hlavní a ojniční ložiska, rozvody
- vačka Chovanec 265/265
- tesnění pod hlavou Elring
- hlava fabia, snížená o 0,4 mm na dosáhnutí kp 10,5:1
- slícované sací a výfukové kanály s těsnením
- elektronické zapalování IGNITECH, čidlo otáček na řemenici kliky
- vodní pumpa, domeček termostatu a výf. potrubí (také slícováno) 742.136
- odlehčený, svrtaný a vyvážený setrvačník ze 130ky
- spojková lamela z TAZ 1203 5q, odpružená, přítlačák Sachs
- karburátor SEDR 3255 s úpravou trysek a vzdušníků 1. komora 120/210, 2. komora 140/160
- svody 4 in 1, laděný příčný výfuk, vše omotáno termopáskou
- prevodovka 5q 3,9 po GO - nove synchrony, loziska, gufera, serizeni, vycistena
- alternátor Valeo z Fabie (90A, 14V)
Interier
- Central na DO
- Okna v elektrice
- Puvodni cerne calouneni vymeneno za bezove, cernobile sedacky vymenene za cele cerne z Garde (nikoliv fialove)
- sportovní volant LUISI, průměr 300 mm.
- modra 12V zarivka na strope jako osvetleni kabiny
- Flockovana palubka v kombinaci cerne a bezove barvy
- tapecíry na míru, lakované z laminátu a čalounění alcantrou
- digitální tachometr Sigma BC906
- Radio CD/MP3, 4x repro - dostacuje, žádná brutalita, ale dá se to poslouchat
Exterier
- Homologované tmavé fólie na sklech, s atestem 8SD
- auto komplet po laku, odstin 1030 "dolomit white ".
- Predni plastove podbehy
- vycentrovany 1 predni sterac
- zavarene a nove upravene zadni vydechy pod okýnkem
- Predni look ve stylu Rapida Gunsch, svetlomety Audi 200, maska vlastní výroby, prepregový nárazník s blinkrem z Gardesa
* Peca/Rapid 136 * - komentáře:
01:37:30
15.12.2012
15.12.2012
ondie
00:25:50
15.12.2012
15.12.2012
afro100
-> THOMMY : golf ma blinkre v narazniku ..
00:17:16
15.12.2012
15.12.2012
THOMMY
-> Peca: Seš si jistej, že je to maska z audi? Tohle bych viděl spíš na Golfa, ale určitě to nebude to, co se používalo na Gunsche...
21:28:57
14.12.2012
14.12.2012
Lubes - zrušená registrace
-> Peca: tak to je paráda tá nová maska
21:25:55
14.12.2012
14.12.2012
Peca
Tak jsem dneska získal dlouho sháněnou masku ze staré Audiny, ze které brali světla němčouři na Rapidy Gunsche. V hlavě mi už dlouho leží nápad se čtyřokou hranatou maskou s přesunutými blinkry pod světla, tím pádem protáhnutou více do šířky, nyní mám všechny kompletní díly, i pár navíc. Jen kde brát ten čas, to zatím nevim.
07:48:22
09.11.2012
09.11.2012
koordiak
Na posledných foto, vyzerá bez svetiel ako ,, Číslo 5 žije,,
07:25:05
29.10.2012
29.10.2012
Peca
Včera jsem si při úklidu v garáží rozbil přední okno, který bylo nachystaný na výměnu Proto sháním, nabídněte.
08:40:01
23.09.2012
23.09.2012
DEKODOVAC
no tak to je už dost na čase, že si sa do toho aj pustil ,po tich dvoch rokoch
23:23:59
22.09.2012
22.09.2012
Peca
Tak během dvouleté odstávky mi stačila ztrouchnivět semperiťácká propojovací hadice mezi půlkama nádrže. Zjistil jsem to bohužel, až když jsem do auta začal v dobré víře lít benzín z kanistru do hrdla a krásně to chcalo na zem pod auto. V tomto případě díky bohu za LPG, i když jsem se pro něj musel nechat odtáhnout na laně. Plyn v kanistru zatím ještě nevynalezli :) A pak? No chytlo to na jeden drc a trošku toho pošťouchnutí na laně. A běží OK!!!!
21:36:39
18.09.2012
18.09.2012
Peca
-> Pavel P@nkáč: Protoze se mi tu vali v garazi a chtel sjem videt jak by to s tim vypadalo. Hnusne
20:45:02
18.09.2012
18.09.2012
Pavel P@nkáč
-> Peca: proc tam mas ten spojler? jsi zkousel jestli to skova ten namackanej spodni kus blatniku?? jinak pekna patina:)
20:16:07
17.09.2012
17.09.2012
Peca
-> MIC: Jo jo, auto uz by teoreticky mohlo opustit garaz po svych, kdybych nemel pred nim nastehovany kramy jako treba klavir :-) Takze ted resim aktualne presun tezkeho bremene po schodisti do patra. To je napad stavet patrovy domy
14:19:12
17.09.2012
17.09.2012
MIC
-> Peca: tady se začíná něco dít
22:52:44
24.08.2012
24.08.2012
minno
-> Peca: Tak potom paráda.
22:46:20
24.08.2012
24.08.2012
Peca
-> minno: Jasne, i registraci jsem uz poslal
22:40:03
24.08.2012
24.08.2012
minno
-> Peca: jaj tak, lebo riadne prasácka náprava, to sa musí uznať :) Prídeš na Jihomoravák?
22:34:41
24.08.2012
24.08.2012
Peca
-> minno: Moje provizorní, vypůjčená, abych mohl jezdit a v klidu přes zimu svou repasovanou nápravu v laku poskládat
22:31:24
24.08.2012
24.08.2012
minno
-> Peca: to je čo za nápravu preboha?
07:32:20
21.02.2012
21.02.2012
Peca
-> Jirk@: Moc se nedaj, a kdyz, tak to neni nejlevnejsi.