2019 Minivylet:
Praha - Innsbruck - Passo Stelvio - Passo Gavia - Tonale - Bolzano - Passo Sella - Passo Pordoi - Passo Falzarego - Cortina d'A. - Grossglockner/Hochtor - Salzburg - Praha
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
S136R (šedý II)- mam ho od roku 2000; dilci renovace a upgrady: 2004, 2009, 2015-2017
cilovy stav je uplne renovovane auto, pri vyuziti drobnych uprav motoru, podvozku a elektriky, vzhledove jen malo odlisne od originalu.
Rad si obcas projedu nejaky horsky prusmyk nebo vyjdeu na kopec (pokud mozno nad 2500m), maly seznam:
Alpy:
1 GrossGlockner - Hochtor 2550m (Rakousko, 2006, 2019)
2 Passo Resia 1508m (Italie, 2007, 2010, 2011, 2019, 2021)
3 Passo Stelvio 2750m (Italie, 2007, 2009, 2010, 2011, 2019, 2021)
4 Passo Gavia 2640m (Italie, 2007, 2019)
5 Simplonpass 2005m (Svycarsko-Italie, 2007, 2011)
6 Furkapass 2436m (Svycarsko, 2007)
7 Oberalppass 2046m (Svycarsko, 2007)
8 Passo piccolo san Bernardo 2188m (Francie, 2008, 2010, 2011)
9 Passo grande san Bernardo 2423m (Svycarsko-Francie, 2010, 2011)
10 Col de'l Iseran 2770m (Francie, 2008, 2010)
11 Col du Galibier 2645m (Francie, 2008,2009)
12 Col du Vars 2111m (Francie, 2008, 2011, 2021, 2024 (2×))
13 Cima de la Bonette 2802m (Francie, 2008, 2011, 2021)
14 Passo Rombo 2503m (Rakousko,Italie, 2009)
15 Col de'l Izoard 2344m (Francie, 2009, 2021)
16 Umbrailpass 2503m (Italie-Svycarsko, 2010)
17 Passo dello Splungo 2118m (Italie-Svycarsko, 2010, 2011)
18 Nufenenpass 2478m (Svycarsko, 2010)
19 Col de la Croix du Fer 2068m (Francie, 2010)
20 Passo S. Bernardino 2065m (Svycarsko, 2011)
21 Passo Torre di Fraele 1800m (Italie, 2011)
22 Passo di Foscagno 2291m (Italie, 2011)
23 Passo Bernina 2328m (Svycarsko, 2011)
24 Livigno Pass 2315m (Italie-Svycarsko, 2011)
25 Montgenevre 1854m (Francie, 2011, 2021, 2024)
26 Passo Sella 2218m (Italie, 2019)
27 Passo Pordoi 2239m (talie, 2019)
28 Passo Falzarego 2105m (Italie, 2019)
29 Col d'Allos 2250m (Francie, 2021)
30 Colle della Maddalena/Col de Larche 1996m (Fr-It, 2021, 2024)
31 Col de la Cayolle 2326m (Francie, 2024)
32 Col de la Machine 1011m + Combe Laval (Francie, 2024)
ToDo:
prio 1:
Col Agnel (Fr-It, 2744 m)
Col de la Lombarde (Fr-It, 2350 m)
prio 2:
Flüela Pass (Svycarsko, 2383 m)
Albula Pass (Svycarsko, 2312 m)
Grimsel Pass (Svycarsko, 2164 m)
Ostatni:
1 Veleta 2600m (az nahoru se vyjet neda) (Sierra Nevada, Spanelsko, 2010)
2 Pas de La Casa 2400m (Pyreneje, Andorra, 2009)
3 Col d'Aspin 1489m (Pyreneje, Francie, 2011)
4 Col du Tourmalet 2115m (Pyreneje, Francie, 2011)
5 Port de Boucharo 2270m (Pyreneje, Francie-Spanelsko, 2011) az nahoru vyjet nejde, zavalena cesta
6 Col du Soulor 1474m (Pyrenje, Francie, 2011)
7 Col du Aubisque 1709m (Pyreneje, Francie, 2011)
8 Col du Pourtalet 1794m (Pyreneje, Francie-Spanelsko, 2011)
9 Transfăgărășan 2042m (Făgărăș, Rumunsko, 2022, 2023)
10 Pasul Urdele 2145m (Capatanei, Rumunsko, 2022)
ToDo:
Pikes Peak (USA-CO, 4301 m) :D
Stav:
-> Pohon
--> Motor 1.5 (druha verze od MEXu 2009 po repasi 2015), olejovy chladic (MOCAL, 115mm 34 rad.) plus termostat
--> spojka SACHS s lamelou z TAZ1500 (109-150111, 441 270 532 529).
--> ventilator dochlazovani SPAL, trochu mne zklamal, ale nejak to chladi
--> Karburator revize C:
----> komora 25/28 udelana ze zakladu 23/27.
----> hlavni systemy: I st. 140/180, II. st. 160/140. II. st.
----> prechod/volnobeh: I. st. 50, II. st. 70
----> viko SEDR T613, ventil 2mm
----> sytic (tlumitko, tycka, kluisa) dle originalu SEDR T613, tryska 145
--> mereni teploty oleje a vody ridici jednotkou (presnost +-1 st.), sensor domaci vyroby s termistorem EPCOS (kalibrovano)
--> indikace tlaku oleje (VDO set - snimac 10bar + klasicky indikacni budik, presnost +- bota)
--> lpg na hrani a levnejsi jezdeni (1998,2009,2020)
--> upravene sani s implementovanou upravenou starsi verzi mixu pro fel 1.3 (viz. foto)
---> snizeni zastavbove vysky
---> lepsi provoz na beno a hlavne bez der, zpusobenych virenim za puvodnim mixem
---> vestaven delsi vzduchovy filtr z Fiatu Doblo 1.4JTD? (3C1-18900, C 1189 (Mann) )
--> vestaveny modul pro prubezne mereni bohatosti sirokopasmovou LS (Bosh LSU4.2)
--> elektronicka ridici jednotka zapalovani BTZ-III (2007)
-> Podvozek
2004:
--> nova zadni naprava, vyztuzena nova podelna ramena, nova sikma ramena, nove silentbloky, nova pricka
2008:
--> nove kloubove hridele
2009:
--> Predni naprava s chlazenymi kotouci (Saky) a pruzinami 260mm (od PJ) (2009)
2020:
--> Vymena kotoucu - opet za Sakyho typ (upravce wena), vyreseneo zahadne mlaceni
--> Vymena naboju a prednich lozisek
2021:
--> Vymena zadni napravy
--->Osazena puvodni ramena sikma i podelna a pricka (demontovano 2004), podelna vyztuzena, pricka ovarena
--->Nove tlumice (Monroe z sedeho I po 21 letech demontovany)
--->Loziska 21306 (+spacer) a 22205 (zkraceny naboj u kloubu o 3mm)
--->Hridele Kalmar
--->Nove silentbloky
2022:
--> Instalovany unasece kol od paja120
-> vicemene nova prevodovka 5q/3.9 a prislusenstvi (2004, 2009, 2015)
--> servis a serizeni (Wena, 5/2024)
-> Elektro
--> Zastavba BlueTooth gatewaye, k jednotce je mozno se pripojit pres BT z notebooku nebo telefonu (SPP)
--> Elektronizovany pristrojovy stit (krom tachometru - je v planu) (2010)
--> Renovace/vymena predni casti svazku
--> Predratovani hlavnich napajecich vodicu
--> Pridavna pojistkova skrinka na baterii (pritomnost nejistenych dratu vedoucich vsude mozne mne stavala)
--> Doplneno silove jisteni sarteru a alternatoru
-> Karoserie
--> nove zadni okno tonovane na cca 50% nakovenim, bocni na 30% (2007)
--> vymenene predni blatniky (2004, 2016)
--> novy lak 1305 - barva + bezbarvy lak (2004)
--> novy lak 1305 - barva + bezbarvy lak (2017)
--> vymena stropnice (2017)
------------------------- -------------------------- -----
Poznamkovnik (naplne, spotrebni material, netypicke dily):
Maziva a jiné materiály:
- predni kola SKF LGWA 2
- zadni kola SKF LGWA 2
- svislaky Mogul A00
- vodni cerpadlo SKF LGHP 2
- homokinetaky Millers Hi Mol 20
- motor:
-- Millers Oils NANODRIVE - CFS 10W-60 NT+ (10/2024; 4/2023)
-- Lozisko v klice SKF LGHB 2
- prevodovka:
-- Castrol Syntrans Transaxle 75W-90 (Novy od: 2024, 2017), doplneno 6/2023 2dl
- chladici kapalina G12+
- brzdovka DOT 4
- brzdy predek - Ferodo Ds2500 "Renovak"
- brzdy zadek - Renovak beral
- vzduchovy filtr (longbox) MANN C 1189
- spojkova lamela TAZ1500 (109-150111, 441 270 532 529)
- spojkove lozisko SACHS (02) 3151 812 001
- chladic oleje MOCAL, 115mm 34 rad.
- termostat oleje MOCAL OT/2G
- ventilator dochlazovani vody VA02-AP70/LL-52A
- snimac tlaku oleje 443429021000 Tatra - snad ekvivalent VDO 360-081-030-004C
- indikator tlaku oleje VDO-350010014K
- snimac teploty oleje pro VDO indikátor - interní kalibrační označení 12
- civka Pertronix 60103 (0.3 Ohm, 2.6mH, 60kV)
- pneumatiky: Continental EcoContact 3 185/70 R13
- palivove hadice dle spec. SAE 30R9
/*
motor:
-- Castrol Edge TITANIUM FST 10W-60 (6/2021)
-- snimac tlaku oleje VDO 360-023 (0-10bar) + indikator tlaku oleje VDO-350-108 (0-10bar, stupnice PSI) demontaz 6/2023
-- Karburator A: 23.5/26.5 I. st. 130/180 II. st. 160/140 - slouzi jako zalozni nouzovy
-- Karburator B: 26/28 mm z polotovaru 22/24. Puvodne I. st. 130/160 II. st. 155/140. (nasazuje bohate pak prilis chudne) Nalsedne II. st. 145/120. Prechodove/volnobezne trysky lehce zvetseny, prumer neznamy.
- Karburator D: komora 23/27 (T-613 bez uprav). I.st 130/180/50 2st. 155/140/60
*/
cilovy stav je uplne renovovane auto, pri vyuziti drobnych uprav motoru, podvozku a elektriky, vzhledove jen malo odlisne od originalu.
Rad si obcas projedu nejaky horsky prusmyk nebo vyjdeu na kopec (pokud mozno nad 2500m), maly seznam:
Alpy:
1 GrossGlockner - Hochtor 2550m (Rakousko, 2006, 2019)
2 Passo Resia 1508m (Italie, 2007, 2010, 2011, 2019, 2021)
3 Passo Stelvio 2750m (Italie, 2007, 2009, 2010, 2011, 2019, 2021)
4 Passo Gavia 2640m (Italie, 2007, 2019)
5 Simplonpass 2005m (Svycarsko-Italie, 2007, 2011)
6 Furkapass 2436m (Svycarsko, 2007)
7 Oberalppass 2046m (Svycarsko, 2007)
8 Passo piccolo san Bernardo 2188m (Francie, 2008, 2010, 2011)
9 Passo grande san Bernardo 2423m (Svycarsko-Francie, 2010, 2011)
10 Col de'l Iseran 2770m (Francie, 2008, 2010)
11 Col du Galibier 2645m (Francie, 2008,2009)
12 Col du Vars 2111m (Francie, 2008, 2011, 2021, 2024 (2×))
13 Cima de la Bonette 2802m (Francie, 2008, 2011, 2021)
14 Passo Rombo 2503m (Rakousko,Italie, 2009)
15 Col de'l Izoard 2344m (Francie, 2009, 2021)
16 Umbrailpass 2503m (Italie-Svycarsko, 2010)
17 Passo dello Splungo 2118m (Italie-Svycarsko, 2010, 2011)
18 Nufenenpass 2478m (Svycarsko, 2010)
19 Col de la Croix du Fer 2068m (Francie, 2010)
20 Passo S. Bernardino 2065m (Svycarsko, 2011)
21 Passo Torre di Fraele 1800m (Italie, 2011)
22 Passo di Foscagno 2291m (Italie, 2011)
23 Passo Bernina 2328m (Svycarsko, 2011)
24 Livigno Pass 2315m (Italie-Svycarsko, 2011)
25 Montgenevre 1854m (Francie, 2011, 2021, 2024)
26 Passo Sella 2218m (Italie, 2019)
27 Passo Pordoi 2239m (talie, 2019)
28 Passo Falzarego 2105m (Italie, 2019)
29 Col d'Allos 2250m (Francie, 2021)
30 Colle della Maddalena/Col de Larche 1996m (Fr-It, 2021, 2024)
31 Col de la Cayolle 2326m (Francie, 2024)
32 Col de la Machine 1011m + Combe Laval (Francie, 2024)
ToDo:
prio 1:
Col Agnel (Fr-It, 2744 m)
Col de la Lombarde (Fr-It, 2350 m)
prio 2:
Flüela Pass (Svycarsko, 2383 m)
Albula Pass (Svycarsko, 2312 m)
Grimsel Pass (Svycarsko, 2164 m)
Ostatni:
1 Veleta 2600m (az nahoru se vyjet neda) (Sierra Nevada, Spanelsko, 2010)
2 Pas de La Casa 2400m (Pyreneje, Andorra, 2009)
3 Col d'Aspin 1489m (Pyreneje, Francie, 2011)
4 Col du Tourmalet 2115m (Pyreneje, Francie, 2011)
5 Port de Boucharo 2270m (Pyreneje, Francie-Spanelsko, 2011) az nahoru vyjet nejde, zavalena cesta
6 Col du Soulor 1474m (Pyrenje, Francie, 2011)
7 Col du Aubisque 1709m (Pyreneje, Francie, 2011)
8 Col du Pourtalet 1794m (Pyreneje, Francie-Spanelsko, 2011)
9 Transfăgărășan 2042m (Făgărăș, Rumunsko, 2022, 2023)
10 Pasul Urdele 2145m (Capatanei, Rumunsko, 2022)
ToDo:
Pikes Peak (USA-CO, 4301 m) :D
Stav:
-> Pohon
--> Motor 1.5 (druha verze od MEXu 2009 po repasi 2015), olejovy chladic (MOCAL, 115mm 34 rad.) plus termostat
--> spojka SACHS s lamelou z TAZ1500 (109-150111, 441 270 532 529).
--> ventilator dochlazovani SPAL, trochu mne zklamal, ale nejak to chladi
--> Karburator revize C:
----> komora 25/28 udelana ze zakladu 23/27.
----> hlavni systemy: I st. 140/180, II. st. 160/140. II. st.
----> prechod/volnobeh: I. st. 50, II. st. 70
----> viko SEDR T613, ventil 2mm
----> sytic (tlumitko, tycka, kluisa) dle originalu SEDR T613, tryska 145
--> mereni teploty oleje a vody ridici jednotkou (presnost +-1 st.), sensor domaci vyroby s termistorem EPCOS (kalibrovano)
--> indikace tlaku oleje (VDO set - snimac 10bar + klasicky indikacni budik, presnost +- bota)
--> lpg na hrani a levnejsi jezdeni (1998,2009,2020)
--> upravene sani s implementovanou upravenou starsi verzi mixu pro fel 1.3 (viz. foto)
---> snizeni zastavbove vysky
---> lepsi provoz na beno a hlavne bez der, zpusobenych virenim za puvodnim mixem
---> vestaven delsi vzduchovy filtr z Fiatu Doblo 1.4JTD? (3C1-18900, C 1189 (Mann) )
--> vestaveny modul pro prubezne mereni bohatosti sirokopasmovou LS (Bosh LSU4.2)
--> elektronicka ridici jednotka zapalovani BTZ-III (2007)
-> Podvozek
2004:
--> nova zadni naprava, vyztuzena nova podelna ramena, nova sikma ramena, nove silentbloky, nova pricka
2008:
--> nove kloubove hridele
2009:
--> Predni naprava s chlazenymi kotouci (Saky) a pruzinami 260mm (od PJ) (2009)
2020:
--> Vymena kotoucu - opet za Sakyho typ (upravce wena), vyreseneo zahadne mlaceni
--> Vymena naboju a prednich lozisek
2021:
--> Vymena zadni napravy
--->Osazena puvodni ramena sikma i podelna a pricka (demontovano 2004), podelna vyztuzena, pricka ovarena
--->Nove tlumice (Monroe z sedeho I po 21 letech demontovany)
--->Loziska 21306 (+spacer) a 22205 (zkraceny naboj u kloubu o 3mm)
--->Hridele Kalmar
--->Nove silentbloky
2022:
--> Instalovany unasece kol od paja120
-> vicemene nova prevodovka 5q/3.9 a prislusenstvi (2004, 2009, 2015)
--> servis a serizeni (Wena, 5/2024)
-> Elektro
--> Zastavba BlueTooth gatewaye, k jednotce je mozno se pripojit pres BT z notebooku nebo telefonu (SPP)
--> Elektronizovany pristrojovy stit (krom tachometru - je v planu) (2010)
--> Renovace/vymena predni casti svazku
--> Predratovani hlavnich napajecich vodicu
--> Pridavna pojistkova skrinka na baterii (pritomnost nejistenych dratu vedoucich vsude mozne mne stavala)
--> Doplneno silove jisteni sarteru a alternatoru
-> Karoserie
--> nove zadni okno tonovane na cca 50% nakovenim, bocni na 30% (2007)
--> vymenene predni blatniky (2004, 2016)
--> novy lak 1305 - barva + bezbarvy lak (2004)
--> novy lak 1305 - barva + bezbarvy lak (2017)
--> vymena stropnice (2017)
------------------------- -------------------------- -----
Poznamkovnik (naplne, spotrebni material, netypicke dily):
Maziva a jiné materiály:
- predni kola SKF LGWA 2
- zadni kola SKF LGWA 2
- svislaky Mogul A00
- vodni cerpadlo SKF LGHP 2
- homokinetaky Millers Hi Mol 20
- motor:
-- Millers Oils NANODRIVE - CFS 10W-60 NT+ (10/2024; 4/2023)
-- Lozisko v klice SKF LGHB 2
- prevodovka:
-- Castrol Syntrans Transaxle 75W-90 (Novy od: 2024, 2017), doplneno 6/2023 2dl
- chladici kapalina G12+
- brzdovka DOT 4
- brzdy predek - Ferodo Ds2500 "Renovak"
- brzdy zadek - Renovak beral
- vzduchovy filtr (longbox) MANN C 1189
- spojkova lamela TAZ1500 (109-150111, 441 270 532 529)
- spojkove lozisko SACHS (02) 3151 812 001
- chladic oleje MOCAL, 115mm 34 rad.
- termostat oleje MOCAL OT/2G
- ventilator dochlazovani vody VA02-AP70/LL-52A
- snimac tlaku oleje 443429021000 Tatra - snad ekvivalent VDO 360-081-030-004C
- indikator tlaku oleje VDO-350010014K
- snimac teploty oleje pro VDO indikátor - interní kalibrační označení 12
- civka Pertronix 60103 (0.3 Ohm, 2.6mH, 60kV)
- pneumatiky: Continental EcoContact 3 185/70 R13
- palivove hadice dle spec. SAE 30R9
/*
motor:
-- Castrol Edge TITANIUM FST 10W-60 (6/2021)
-- snimac tlaku oleje VDO 360-023 (0-10bar) + indikator tlaku oleje VDO-350-108 (0-10bar, stupnice PSI) demontaz 6/2023
-- Karburator A: 23.5/26.5 I. st. 130/180 II. st. 160/140 - slouzi jako zalozni nouzovy
-- Karburator B: 26/28 mm z polotovaru 22/24. Puvodne I. st. 130/160 II. st. 155/140. (nasazuje bohate pak prilis chudne) Nalsedne II. st. 145/120. Prechodove/volnobezne trysky lehce zvetseny, prumer neznamy.
- Karburator D: komora 23/27 (T-613 bez uprav). I.st 130/180/50 2st. 155/140/60
*/
COL/S136R - komentáře:
01:15:32
23.09.2019
23.09.2019
COL
22:28:19
31.05.2018
31.05.2018
COL
-> TT_daniel:
auto šlapalo vždy ok... musím zaklepat...
auto šlapalo vždy ok... musím zaklepat...
08:59:04
31.05.2018
31.05.2018
TT_daniel
-> COL: klobuk dole...fakt krasa..zavidim..a uto slapalo bez problemov?
23:42:26
30.05.2018
30.05.2018
COL
-> TT_daniel:
Mam, ale ne na tomhle pocitaci, casem muzu pridat, zatim tedy jeste dve, co mam po ruce.
Mam, ale ne na tomhle pocitaci, casem muzu pridat, zatim tedy jeste dve, co mam po ruce.
08:35:12
30.05.2018
30.05.2018
TT_daniel
-> COL: paradne fotky..nemas niekde viac fotiek z tripov?
23:30:43
20.06.2016
20.06.2016
COL
-> Tuner#2:
Ahoj, tak "polozpet" , s casem jsem na tom extremne bidne
Ahoj, tak "polozpet" , s casem jsem na tom extremne bidne
20:40:30
19.06.2016
19.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> COL 19.06.16 20:32:27: Vitej zpet
20:32:27
19.06.2016
19.06.2016
COL
-> Jarda:
Ted moc nejezdim, je brutalne malo casu.... auto se asi 3 roky "renovuje" - rozumej 2 roky stalo a ted probiha jakasi parodie na renovaci :-). Ale doufam, ze to brzy dokopu a zas nekam vyrazim - no nemusi to byt nutne na zapad :-)
Ted moc nejezdim, je brutalne malo casu.... auto se asi 3 roky "renovuje" - rozumej 2 roky stalo a ted probiha jakasi parodie na renovaci :-). Ale doufam, ze to brzy dokopu a zas nekam vyrazim - no nemusi to byt nutne na zapad :-)
08:05:10
23.09.2012
23.09.2012
Jarda - zrušená registrace
-> COL: ahoj, koukam, ze jezdis spis na zapad, treba Karpaty Te nelakaji? ja mohu rict, ze to bylo super, akorat veci zaber na podvozek teda :) co planujes na pristi rok? my asi Turecko, ale spis cervenym MTX, zlutakem jsme chteli pristi vikend GrossGlockner + Lago di Garda + Verona asi, ale pro nedostatek financi a investici do aut to musime odlozit
zlutakem chci jeste nekdy projet skandinavii a LUXem britske ostrovy
zlutakem chci jeste nekdy projet skandinavii a LUXem britske ostrovy
15:09:08
28.02.2012
28.02.2012
minno
-> COL: parádna práca, tiež by ma zaujímalo viac fotiek hotovej prístrojovky v aute a pod., celkovo viac fotiek zo všetkého by to chcelo :)
00:14:47
03.02.2012
03.02.2012
COL
-> Acryll:
myslis slozenyho? to snad ani nemam, ale vypada stejne jako origo, akorat male budiky maji jine rucicky a dve stupnice. "Vnitrek" vypada nejak takhle:
myslis slozenyho? to snad ani nemam, ale vypada stejne jako origo, akorat male budiky maji jine rucicky a dve stupnice. "Vnitrek" vypada nejak takhle:
00:01:40
03.02.2012
03.02.2012
Acryll
mohol by som poprosit o fotografiu pristrojveho panelu?
09:58:10
27.09.2011
27.09.2011
COL
-> minno:
Mne odesel jen povrch zubu (na hrusce, 3zuby), nekdy sem muzu hodit fotku. Prisel jsem na to nahodou, kdyz jsem pred dovolenou chtel nechat vymenit synchron na 4 a nasel na srobu rozvodovky sponu asi 5x0.5x0.2mm. Soukoli melo najeto asi 25tkm.
Zuby mi jeste neodesly.... Taky nemam pocit, ze bych tomu nejak ublizoval, plnej kndelik jsem jezdil v podstate jen o 3jky vys. Takzenejake superkroutaky to nedostavalo.
Na aute jsem najel 150 tkm... ale dily tak nejak prubezne menim - nejvic maji najeto stromecky v prevodovkach, karoserie a volant .....
Mne odesel jen povrch zubu (na hrusce, 3zuby), nekdy sem muzu hodit fotku. Prisel jsem na to nahodou, kdyz jsem pred dovolenou chtel nechat vymenit synchron na 4 a nasel na srobu rozvodovky sponu asi 5x0.5x0.2mm. Soukoli melo najeto asi 25tkm.
Zuby mi jeste neodesly.... Taky nemam pocit, ze bych tomu nejak ublizoval, plnej kndelik jsem jezdil v podstate jen o 3jky vys. Takzenejake superkroutaky to nedostavalo.
Na aute jsem najel 150 tkm... ale dily tak nejak prubezne menim - nejvic maji najeto stromecky v prevodovkach, karoserie a volant .....
08:52:12
27.09.2011
27.09.2011
minno
-> COL: kde kedy sa ti zničilo súkolie v prevodovke? Nikde som o tom nič nepostrehol. Celkom by ma to zaujímalo. Lámanie stálych prevodov asi nie je celkom normálne, myslíš že u teba by to mohlo byť veľkým krúťakom? Na sériovom motore ako píšeš že to otcovi 2x odišlo bude asi jedine len vadou materiálu alebo zlou montážou či nesprávnym zaobchádzaním pri jazde(?). Minule jednemu z nás tiež odišiel SP na zraze (vylomené 3 zuby na tanierovom kolese), ale to bolo podľa mňa len tým že to už bolo unavené, pretože dotyčný jazdieva súťažne amatérske slalomy. Neviem si predstaviť že by mi odišla prevodovka niekde ďaleko na cestách.
Koľko ty už máš odjazdené s týmto Rapidom?
Koľko ty už máš odjazdené s týmto Rapidom?
23:47:16
26.09.2011
26.09.2011
COL
-> Tuner#2: Povidal neco o tom, ze mozna na podzim...
Prevodovky nakoupit... jenze a) kam na ne jit za rozumnou cenu (spousta z nich jsou sroty) b) ja nekterejm jetejm dilum moc neverim - treba stalymu prevodu, tatik uz asi dva rozlamal se serii pri jezdeni po meste, z toho jeden byl v prevodovce z meho byvaleho auta a ta mela natoceno do 100tkm .
Prevodovky nakoupit... jenze a) kam na ne jit za rozumnou cenu (spousta z nich jsou sroty) b) ja nekterejm jetejm dilum moc neverim - treba stalymu prevodu, tatik uz asi dva rozlamal se serii pri jezdeni po meste, z toho jeden byl v prevodovce z meho byvaleho auta a ta mela natoceno do 100tkm .
23:22:49
26.09.2011
26.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> COL 26.09.11 22:46:08: Převodovky to chce nakoupit dokud jsou Jinak koukám stále při starém to co jsme si psali, tak hlavně že to šlape. Výfuk co dělal ME se mě líbil a byl to celonerez. Snad to zas obnoví
23:04:57
26.09.2011
26.09.2011
COL
Jeste obrazek z hraze jezera Lago di Giacomo, hned pod nim je Lago di Cancano, oboji je kolem 2km na morem a kolem vede nezpevnena prasna cesta, bohuzel nebyl cas to objet cele. Kus dal je pak take asi nezpevneny prusmyk do Livigna, ale ten je asi prujezdny jen pro cyklisty.
22:46:08
26.09.2011
26.09.2011
COL
-> minno: dekuji
-> Tuner#2: Ale jo, maka +- stale stejne (asi i dobre), ale nejak to neni porad ono :-). Ale nevim moc, co dal, to zniceny soukoli v prevodovce mne trochu zaskocilo. Budu muset zjistit, cim to bylo, rozhodne drive, nez bych uvazoval o necem s vetsim tocakem. Preci jen ta soukoli se spatne shani, zatim jsem ani funglovku 3.9 nesehnal, jen 4.22.... Radeji bych snad, aby to soukoli bylo odesle v dusledku toho, ze jeho montaz tehdy Sixta zpackal... ale to neni zatim jiste.
Takze motor snad OK, neco v nem lehce cvaka, nekde jsem to tu popisoval. Ukazoval jsem to Cepkovi, ten rikal, ze by to kvuli tomu nerozebiral. Zatim se bud nezhorsilo, nebo se tomu moje ucho prizpusobilo a zhorseni neslysi. Muj subj. dojem je, ze to dela nejaka cast rozvodu, ale co, to netusim. Puvodni 1.5 od Chovance pak delala neco podobneho take, take jsem nezjistil, co to je a take jsem k tomu zakladal temata :-). Ta navic, generovala na olejovem vicku obcas takovy zlaty povlak, jako by se vydiralo nejake kluzne lozisko, ale to delala v podstate furt do odstaveni na revizi (ke ktere zatim nedoslo) odjela 65tkm.
Mozna bych k motoru poridil nejaky vykovy system od ME, jestli je zas zacnou delat a budou ochotny to naohybat trochu jinak, nez mi ukazovali na fotce, protoze to mi a) jde do olejovyho chladice, b) se mi nelibi, ze to maji nad urovni plechu, kterej tam neni, ja tam nejaky, byt praveny chci.
-> Tuner#2: Ale jo, maka +- stale stejne (asi i dobre), ale nejak to neni porad ono :-). Ale nevim moc, co dal, to zniceny soukoli v prevodovce mne trochu zaskocilo. Budu muset zjistit, cim to bylo, rozhodne drive, nez bych uvazoval o necem s vetsim tocakem. Preci jen ta soukoli se spatne shani, zatim jsem ani funglovku 3.9 nesehnal, jen 4.22.... Radeji bych snad, aby to soukoli bylo odesle v dusledku toho, ze jeho montaz tehdy Sixta zpackal... ale to neni zatim jiste.
Takze motor snad OK, neco v nem lehce cvaka, nekde jsem to tu popisoval. Ukazoval jsem to Cepkovi, ten rikal, ze by to kvuli tomu nerozebiral. Zatim se bud nezhorsilo, nebo se tomu moje ucho prizpusobilo a zhorseni neslysi. Muj subj. dojem je, ze to dela nejaka cast rozvodu, ale co, to netusim. Puvodni 1.5 od Chovance pak delala neco podobneho take, take jsem nezjistil, co to je a take jsem k tomu zakladal temata :-). Ta navic, generovala na olejovem vicku obcas takovy zlaty povlak, jako by se vydiralo nejake kluzne lozisko, ale to delala v podstate furt do odstaveni na revizi (ke ktere zatim nedoslo) odjela 65tkm.
Mozna bych k motoru poridil nejaky vykovy system od ME, jestli je zas zacnou delat a budou ochotny to naohybat trochu jinak, nez mi ukazovali na fotce, protoze to mi a) jde do olejovyho chladice, b) se mi nelibi, ze to maji nad urovni plechu, kterej tam neni, ja tam nejaky, byt praveny chci.