-> Václav Vašák: 9 z 10 těžko, každý normální tam dá bronzová vodítka v určité délce, tyto prasárny se možná nosí u tebe. Každopádně nemel blbě zase, abys jen ješitně vypouštěl krávoviny z pusy a moudra o který nikdo nestojí, nezáviď, nepomlouvej a hleď si svojí práce.
Dal sem dobrou nabídku, aby právě práce na kanálech měli smysl, je správné udělat i to nejhlavnější.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jsem si udělal pěknou mikulášskou nadílku a v pondělí sem si přivez konečně rapida. Má to své mouchy ale jsou to spíše detaily. Plánu spoustu úprav tak uvidím kam se až dohrabu.
Škoda Rapid 130 1985
Motor favorit 135
Ořechově hnědá 2095
5q vlečka
Interiér v podstatě fantastický stav akurát je špinavý, tapece bez děr, sedačky nepotrhané.
Nová STK ME, spíše povrchová koroze, nosné části vypadaj v pohodě
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --------
Instagram : luke_angelovic
Přední náprava:
komplet GO, pružiny od T2 80kN, 220mm zkrácené o jeden závit, tlumiče žigul, převrtané náboje 4x100, vrtané kotouče Ferodo, otočená horní ramena a podložena pro větší odklon (11mm podložka), 18mm stabik
Zadní náprava:
Komplet GO, pružiny kyvka na vlečkových domcích podvázané, vystužené dle LA, podložky na změnu rozteče 25mm dural
Kola+pneu:
ručně leštěná Zender Sport ALU zadek 15x7 ET12 , předek 15x7 ET30 (po přestavbě na užovku, předtím ET12)
prvně pneu 185/55
aktuálně Hankook Kinergy Eco, 175/50
Převodovka:
Sériová kompletně přetěsněna, suchý 5q
Motor:
1) Favorit 135, Hlava snížená o 0,8mm, leštěné slícované kanálky, leštěné ventily, odlehčený setrvačník dle LA, převařené sání z LEKRa na SEDR, vačka 268/269 (zdvih údajně 7,2 podle mě je to 6,8 jako LA) Karburátor SEDR 2951, na 2. komoře tryska 145, víko z 1203 3234 (větší ekonostat), rozdělovač 136x
2) aktuálně karbec Polmo 34DCHD
═════════════════════════ ══════════════════════════ ══════════════════════════ ══════
2016 17.12.
Nová hlavice řadící páky+výměna pouzder a promazání kulisy
Nová maska, něaké zánovější zadní světla které vypadaj líp než ty původní :D
2017
GO přední nápravy, pružiny 220mm
2018
cca únor- září Kompletní GO zadní nápravy, karosářské práce nové prahy vnitřní vnější, nové nosníky podélných ramen
po složení jsem ještě stihl
SRAZY:
Last ride Přerov
2019
Nová STK,ME, Nahození zadních pružin z kyvky+podvázání ramen, říznutí jednoho mrtvého závitu na předních pružinách, přední tlumiče ze žigula, namontování předních převrtaných nábojů na 4x100, Alu kola Zendersport
Testování karburátoru Polmo 34 DCHD (Fiat125) origo natryskování pro 1500ccm (v průběhu testování, motor měl moc bohatou směs i při zvolení nejmenší volnoběžné trysky. Po delším provozu na volnoběh se zakarbonovaly svíčky, pomalu klesaly otáčky už to úplně zdechlo. Proto jsem sehnal karburátor z 1300 kde jsou větší vzdušníky pro volnoběžné trysky které jsou vlisovány do těla karburátoru. Jinak provoz na 1. komoru velice svižný, s 2. komorou při vyšších otáčkách hodně líný.
SRAZY:
Újezdský karburátor
CS Škoda sraz Lubina
Prague car festival Praha
16. Jihomoravský sraz
2020
Vyvařeny péčka, přední nosníky, most, podběhy, kufr, navařeny užovkové brýle, repas čtyřoka, lakování originální odstín 2095, koupeno 2ks nový kol dopředu Zender Sport 15x7 ET35 a ručně vyleštěno.
2021
Testování karburátoru Polmo 34 DCHD (Fiat125) , zatím origo natryskování na 1300ccm. Bohatost výrazně klesla, seřízeno na volnoběh. Karburátor vyzkoušen v provozu. Seřízen a funguje bez jakýchkoliv výpadků nebo přechodových děr. Momentálně si hraju s natryskováním.
Montáž 18mm stabilizátor, rozdělovač 136x
2022
Přetěsnění hokejky a víka převodovky, kompletní očista motorového prostoru nalakování do barvy vozu
Stavba motoru 1.4, upravená hlava portované kanály, leštěné ventily, blok 136B, motor má nové ložiska KH a OJ, pístní kroužky a honované válce, upravená klika fabie do bloku favorit, ojnice+písty fabie, vačková hřídel 282, elektronické zapalování Vrba Motorsport, stále se ladí na karburátoru Polmo 34 DCHD
Konečné zjištění stále bohaté směsi a uchlastávání karburátoru na volnoběh. PRASKLÝ PLOVÁK !
Přestavěná přední náprava na úzkou z důvodu použití kol s velkým ET, nová kola OZ Ruote Turbine 15x7 ET12, přední náprava podložky +5mm
SRAZY:
Tuning show trojhálí 18.6
Hanácké Škoda sraz 25.6
CS Škoda sraz Lubina Roh 13.8
Záhorský sraz veteránů Paršovice 10.9
Last ride Přerov 1.10
STLG Meet Žimrovice 8.10
Škoda Rapid 130 1985
Motor favorit 135
Ořechově hnědá 2095
5q vlečka
Interiér v podstatě fantastický stav akurát je špinavý, tapece bez děr, sedačky nepotrhané.
Nová STK ME, spíše povrchová koroze, nosné části vypadaj v pohodě
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --------
Instagram : luke_angelovic
Přední náprava:
komplet GO, pružiny od T2 80kN, 220mm zkrácené o jeden závit, tlumiče žigul, převrtané náboje 4x100, vrtané kotouče Ferodo, otočená horní ramena a podložena pro větší odklon (11mm podložka), 18mm stabik
Zadní náprava:
Komplet GO, pružiny kyvka na vlečkových domcích podvázané, vystužené dle LA, podložky na změnu rozteče 25mm dural
Kola+pneu:
ručně leštěná Zender Sport ALU zadek 15x7 ET12 , předek 15x7 ET30 (po přestavbě na užovku, předtím ET12)
prvně pneu 185/55
aktuálně Hankook Kinergy Eco, 175/50
Převodovka:
Sériová kompletně přetěsněna, suchý 5q
Motor:
1) Favorit 135, Hlava snížená o 0,8mm, leštěné slícované kanálky, leštěné ventily, odlehčený setrvačník dle LA, převařené sání z LEKRa na SEDR, vačka 268/269 (zdvih údajně 7,2 podle mě je to 6,8 jako LA) Karburátor SEDR 2951, na 2. komoře tryska 145, víko z 1203 3234 (větší ekonostat), rozdělovač 136x
2) aktuálně karbec Polmo 34DCHD
═════════════════════════ ══════════════════════════ ══════════════════════════ ══════
2016 17.12.
Nová hlavice řadící páky+výměna pouzder a promazání kulisy
Nová maska, něaké zánovější zadní světla které vypadaj líp než ty původní :D
2017
GO přední nápravy, pružiny 220mm
2018
cca únor- září Kompletní GO zadní nápravy, karosářské práce nové prahy vnitřní vnější, nové nosníky podélných ramen
po složení jsem ještě stihl
SRAZY:
Last ride Přerov
2019
Nová STK,ME, Nahození zadních pružin z kyvky+podvázání ramen, říznutí jednoho mrtvého závitu na předních pružinách, přední tlumiče ze žigula, namontování předních převrtaných nábojů na 4x100, Alu kola Zendersport
Testování karburátoru Polmo 34 DCHD (Fiat125) origo natryskování pro 1500ccm (v průběhu testování, motor měl moc bohatou směs i při zvolení nejmenší volnoběžné trysky. Po delším provozu na volnoběh se zakarbonovaly svíčky, pomalu klesaly otáčky už to úplně zdechlo. Proto jsem sehnal karburátor z 1300 kde jsou větší vzdušníky pro volnoběžné trysky které jsou vlisovány do těla karburátoru. Jinak provoz na 1. komoru velice svižný, s 2. komorou při vyšších otáčkách hodně líný.
SRAZY:
Újezdský karburátor
CS Škoda sraz Lubina
Prague car festival Praha
16. Jihomoravský sraz
2020
Vyvařeny péčka, přední nosníky, most, podběhy, kufr, navařeny užovkové brýle, repas čtyřoka, lakování originální odstín 2095, koupeno 2ks nový kol dopředu Zender Sport 15x7 ET35 a ručně vyleštěno.
2021
Testování karburátoru Polmo 34 DCHD (Fiat125) , zatím origo natryskování na 1300ccm. Bohatost výrazně klesla, seřízeno na volnoběh. Karburátor vyzkoušen v provozu. Seřízen a funguje bez jakýchkoliv výpadků nebo přechodových děr. Momentálně si hraju s natryskováním.
Montáž 18mm stabilizátor, rozdělovač 136x
2022
Přetěsnění hokejky a víka převodovky, kompletní očista motorového prostoru nalakování do barvy vozu
Stavba motoru 1.4, upravená hlava portované kanály, leštěné ventily, blok 136B, motor má nové ložiska KH a OJ, pístní kroužky a honované válce, upravená klika fabie do bloku favorit, ojnice+písty fabie, vačková hřídel 282, elektronické zapalování Vrba Motorsport, stále se ladí na karburátoru Polmo 34 DCHD
Konečné zjištění stále bohaté směsi a uchlastávání karburátoru na volnoběh. PRASKLÝ PLOVÁK !
Přestavěná přední náprava na úzkou z důvodu použití kol s velkým ET, nová kola OZ Ruote Turbine 15x7 ET12, přední náprava podložky +5mm
SRAZY:
Tuning show trojhálí 18.6
Hanácké Škoda sraz 25.6
CS Škoda sraz Lubina Roh 13.8
Záhorský sraz veteránů Paršovice 10.9
Last ride Přerov 1.10
STLG Meet Žimrovice 8.10
Editka /Rapid 130 - komentáře:
12:43:14
05.08.2022
05.08.2022
Petr Urban
11:42:28
05.08.2022
05.08.2022
Bery
-> Václav Vašák: jako ze přijedou přes celou republiku, pane odborník?
11:21:37
05.08.2022
05.08.2022
Václav Vašák
-> Angel: nenech si zase zkazit radost svojí práce od někoho,kdo musí prodávat "svoje ruce" na netu,9 z 10 závoďáků mají takto udělané hlavy a to jsou auta jezdící i na republikové úrovní a rozhodně ne poslední.Líp jak série to pojede každopádně,byť vše ostatní je pravda uplně na kokot.Ovšem nesmíš na to dát jeden karbec,to nebude téměř rozdíl,při použití "4-klapky" ten rozdíl sériová vs. tahle hlava poznáš hned
15:32:38
04.08.2022
04.08.2022
Petr Urban
-> Angel: Stroje na precizní obrábění sedel i ventilů mám, když by si chtěl udělat ty věci co zásadně zvýší plnící účinnost... Více pak na tel 602564890
Nějaké fotky hlav jsou v příspěvcích:
skoda-virt.cz/cz/.../9172 -upravy-rozdelovacu-odlade ni-motoru
To proč ta hlava hlavně jede a co jak je zásadní, mohu udělat, ale popisovat to detailně určitě veřejně nemohu.
Nějaké fotky hlav jsou v příspěvcích:
skoda-virt.cz/cz/.../9172 -upravy-rozdelovacu-odlade ni-motoru
To proč ta hlava hlavně jede a co jak je zásadní, mohu udělat, ale popisovat to detailně určitě veřejně nemohu.
21:50:55
03.08.2022
03.08.2022
Angel
-> Petr Urban: Jasné, díky za info. Něco takového jsem se snažil dohledat, ale nikde sem se toho nedopídil. Vůle mi taky byly jasné že se vyběhá dříve... jinak díky
20:36:57
03.08.2022
03.08.2022
Petr Urban
-> Angel: Nejzásadnější úprava jsou tvary sedel a ventilů, kanál je až druhořadý a do reálného provozu s sériovými velikostmi ventilů se prakticky zvětšovat nemusí, stačí povrch. Ventily mohou v vys. ot rezonovat v vůli vodítka a nedosedat ideálně v ose vodítka na sedlo, vůle v vodítku u takto zkrácených vodítek se bude značně zvětšovat a chlazení výf. ventilu bude značně omezeno... Výkonový přínos je přitom malý.
15:19:47
03.08.2022
03.08.2022
Bery
neznám pozitivní vliv této upravy...
23:28:58
02.08.2022
02.08.2022
Angel
-> Robert 106: kompletka :D už jezdí, ale ještě není odladěný
-> Bery 02.08.22 22:16:27: jojo hele rozhodoval jsem se dlouho, někteří to jezdí někteří ne, vím že to zároveň i chladí, ale zvolil jsem tuhle cestu tak uvidíme... Jinak má to i nějaké jiné plusy krom chlazení ? Případně důsledky ?
-> Bery 02.08.22 22:16:27: jojo hele rozhodoval jsem se dlouho, někteří to jezdí někteří ne, vím že to zároveň i chladí, ale zvolil jsem tuhle cestu tak uvidíme... Jinak má to i nějaké jiné plusy krom chlazení ? Případně důsledky ?
22:16:27
02.08.2022
02.08.2022
Bery
ventily bez voditek?
20:51:30
02.08.2022
02.08.2022
Robert 106
Ahoj,
do toho motoru jsi se pustil pořádně. Tak držím palce!
do toho motoru jsi se pustil pořádně. Tak držím palce!
14:43:09
27.06.2022
27.06.2022
Angel
-> Felinka 1.3mpi 21.06.22 23:34:29: díky, sháněl jsem je dlouho..
07:52:26
22.06.2022
22.06.2022
Shatter
Parádny rapid
23:34:29
21.06.2022
21.06.2022
Felinka 1.3mpi
O.Zetka slusej...
22:00:22
21.06.2022
21.06.2022
Lubes120
-> Angel: tak to auto je megaaa
21:07:13
05.09.2021
05.09.2021
Angel
-> Kocvin: jojo dělaj to pěkně, i když asi kus od kusu něco se tam najde, ale asi bych to přirovnal k tomu že prostě nestíhaj. Tajné to není já dával cca 12tis i s poštou, a výfuk je celonerez, můžeš mít i kov. Jinak už je na autě a zvuk fakt pěknej, nic uřvanýho ideální na okresky když si hraješ s otáčkama na dálnici to moc není
20:59:14
26.08.2021
26.08.2021
Kocvin
Krásné výfuky dělají kluci, sleduji to už delší dobu.. Na kolik vyjde taková sranda ? Pokud to není tajné..
16:19:25
08.03.2021
08.03.2021
vhml
-> Angel 08.03.21 14:55:05: díky za info. Já ho teď dal nějak dokupy a musím to taky ozkoušet. Na první pokus jsem tu vyhrabal osazení dif 23/25 , na první stupeň vzdušník 200, tryska 125 ,volnoběžka 50. Na druhej stupeň vzdušník 180 , tryska 150 , volnoběžka 65. Ono tam naštěstí plno věcí pasuje z Jikovu nebo dospělejch Webrů :-)
14:55:05
08.03.2021
08.03.2021
Angel
-> vhml 08.03.21 08:20:46:
Aktuálně jsem ve fázi dif 24/25 volnoběžná tryska 45, přechodová 70 (měl jsem 100 ale při rozjezdu tam byla menší díra a při delší jízdě v určitých ot cca 2,5tis auto škubalo) No 1.komora tr 145 vz 150, 2. komora tr 160 vz 160 při tomhle zatím asi nejlepší výsledky krouťák od cca 3tis-6 tis. včera jsem zkoušel na 2. komoře 26 difuzor, ale při kombinaci trysek 140-180 a vzdušníků 160-200 to to prostě v těch vyšších otáčkách od cca 4tis nejelo a razantně se zpomalil náběh do otáček. takže budu vracet zpět dif 25. A emulzní trubice serie F30.
Aktuálně jsem ve fázi dif 24/25 volnoběžná tryska 45, přechodová 70 (měl jsem 100 ale při rozjezdu tam byla menší díra a při delší jízdě v určitých ot cca 2,5tis auto škubalo) No 1.komora tr 145 vz 150, 2. komora tr 160 vz 160 při tomhle zatím asi nejlepší výsledky krouťák od cca 3tis-6 tis. včera jsem zkoušel na 2. komoře 26 difuzor, ale při kombinaci trysek 140-180 a vzdušníků 160-200 to to prostě v těch vyšších otáčkách od cca 4tis nejelo a razantně se zpomalil náběh do otáček. takže budu vracet zpět dif 25. A emulzní trubice serie F30.