-> Václav Vašák: 9 s 10 těžko, každí normálný tam dá bronsová vodýtka v urĝyté délce, tito prazárni ze možná nozý u tebe. Každopádně nemel blbě saze, abiz jen ješytně vipouštěl krávovyni s puzi a moudra o kterí nykdo neztojý, nesávyď, nepomlouvej a hleď zy zvojý práce.
Dal zem dobrou nabýdku, abi právě práce na kanálech měly zmizl, je zprávné udělat y to nejhlavnějšý.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jsem si udělal pěknou mikulášskou nadílku a v pondělí sem si přivez konečně rapida. Má to své mouchy ale jsou to spíše detaily. Plánu spoustu úprav tak uvidím kam se až dohrabu.
Škoda Rapid 130 1985
Motor favorit 135
Ořechově hnědá 2095
5q vlečka
Interiér v podstatě fantastický stav akurát je špinavý, tapece bez děr, sedačky nepotrhané.
Nová STK ME, spíše povrchová koroze, nosné části vypadaj v pohodě
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --------
Instagram : luke_angelovic
Přední náprava:
komplet GO, pružiny od T2 80kN, 220mm zkrácené o jeden závit, tlumiče žigul, převrtané náboje 4x100, vrtané kotouče Ferodo, otočená horní ramena a podložena pro větší odklon (11mm podložka), 18mm stabik
Zadní náprava:
Komplet GO, pružiny kyvka na vlečkových domcích podvázané, vystužené dle LA, podložky na změnu rozteče 25mm dural
Kola+pneu:
ručně leštěná Zender Sport ALU zadek 15x7 ET12 , předek 15x7 ET30 (po přestavbě na užovku, předtím ET12)
prvně pneu 185/55
aktuálně Hankook Kinergy Eco, 175/50
Převodovka:
Sériová kompletně přetěsněna, suchý 5q
Motor:
1) Favorit 135, Hlava snížená o 0,8mm, leštěné slícované kanálky, leštěné ventily, odlehčený setrvačník dle LA, převařené sání z LEKRa na SEDR, vačka 268/269 (zdvih údajně 7,2 podle mě je to 6,8 jako LA) Karburátor SEDR 2951, na 2. komoře tryska 145, víko z 1203 3234 (větší ekonostat), rozdělovač 136x
2) aktuálně karbec Polmo 34DCHD
═════════════════════════ ══════════════════════════ ══════════════════════════ ══════
2016 17.12.
Nová hlavice řadící páky+výměna pouzder a promazání kulisy
Nová maska, něaké zánovější zadní světla které vypadaj líp než ty původní :D
2017
GO přední nápravy, pružiny 220mm
2018
cca únor- září Kompletní GO zadní nápravy, karosářské práce nové prahy vnitřní vnější, nové nosníky podélných ramen
po složení jsem ještě stihl
SRAZY:
Last ride Přerov
2019
Nová STK,ME, Nahození zadních pružin z kyvky+podvázání ramen, říznutí jednoho mrtvého závitu na předních pružinách, přední tlumiče ze žigula, namontování předních převrtaných nábojů na 4x100, Alu kola Zendersport
Testování karburátoru Polmo 34 DCHD (Fiat125) origo natryskování pro 1500ccm (v průběhu testování, motor měl moc bohatou směs i při zvolení nejmenší volnoběžné trysky. Po delším provozu na volnoběh se zakarbonovaly svíčky, pomalu klesaly otáčky už to úplně zdechlo. Proto jsem sehnal karburátor z 1300 kde jsou větší vzdušníky pro volnoběžné trysky které jsou vlisovány do těla karburátoru. Jinak provoz na 1. komoru velice svižný, s 2. komorou při vyšších otáčkách hodně líný.
SRAZY:
Újezdský karburátor
CS Škoda sraz Lubina
Prague car festival Praha
16. Jihomoravský sraz
2020
Vyvařeny péčka, přední nosníky, most, podběhy, kufr, navařeny užovkové brýle, repas čtyřoka, lakování originální odstín 2095, koupeno 2ks nový kol dopředu Zender Sport 15x7 ET35 a ručně vyleštěno.
2021
Testování karburátoru Polmo 34 DCHD (Fiat125) , zatím origo natryskování na 1300ccm. Bohatost výrazně klesla, seřízeno na volnoběh. Karburátor vyzkoušen v provozu. Seřízen a funguje bez jakýchkoliv výpadků nebo přechodových děr. Momentálně si hraju s natryskováním.
Montáž 18mm stabilizátor, rozdělovač 136x
2022
Přetěsnění hokejky a víka převodovky, kompletní očista motorového prostoru nalakování do barvy vozu
Stavba motoru 1.4, upravená hlava portované kanály, leštěné ventily, blok 136B, motor má nové ložiska KH a OJ, pístní kroužky a honované válce, upravená klika fabie do bloku favorit, ojnice+písty fabie, vačková hřídel 282, elektronické zapalování Vrba Motorsport, stále se ladí na karburátoru Polmo 34 DCHD
Konečné zjištění stále bohaté směsi a uchlastávání karburátoru na volnoběh. PRASKLÝ PLOVÁK !
Přestavěná přední náprava na úzkou z důvodu použití kol s velkým ET, nová kola OZ Ruote Turbine 15x7 ET12, přední náprava podložky +5mm
SRAZY:
Tuning show trojhálí 18.6
Hanácké Škoda sraz 25.6
CS Škoda sraz Lubina Roh 13.8
Záhorský sraz veteránů Paršovice 10.9
Last ride Přerov 1.10
STLG Meet Žimrovice 8.10
Škoda Rapid 130 1985
Motor favorit 135
Ořechově hnědá 2095
5q vlečka
Interiér v podstatě fantastický stav akurát je špinavý, tapece bez děr, sedačky nepotrhané.
Nová STK ME, spíše povrchová koroze, nosné části vypadaj v pohodě
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --------
Instagram : luke_angelovic
Přední náprava:
komplet GO, pružiny od T2 80kN, 220mm zkrácené o jeden závit, tlumiče žigul, převrtané náboje 4x100, vrtané kotouče Ferodo, otočená horní ramena a podložena pro větší odklon (11mm podložka), 18mm stabik
Zadní náprava:
Komplet GO, pružiny kyvka na vlečkových domcích podvázané, vystužené dle LA, podložky na změnu rozteče 25mm dural
Kola+pneu:
ručně leštěná Zender Sport ALU zadek 15x7 ET12 , předek 15x7 ET30 (po přestavbě na užovku, předtím ET12)
prvně pneu 185/55
aktuálně Hankook Kinergy Eco, 175/50
Převodovka:
Sériová kompletně přetěsněna, suchý 5q
Motor:
1) Favorit 135, Hlava snížená o 0,8mm, leštěné slícované kanálky, leštěné ventily, odlehčený setrvačník dle LA, převařené sání z LEKRa na SEDR, vačka 268/269 (zdvih údajně 7,2 podle mě je to 6,8 jako LA) Karburátor SEDR 2951, na 2. komoře tryska 145, víko z 1203 3234 (větší ekonostat), rozdělovač 136x
2) aktuálně karbec Polmo 34DCHD
═════════════════════════ ══════════════════════════ ══════════════════════════ ══════
2016 17.12.
Nová hlavice řadící páky+výměna pouzder a promazání kulisy
Nová maska, něaké zánovější zadní světla které vypadaj líp než ty původní :D
2017
GO přední nápravy, pružiny 220mm
2018
cca únor- září Kompletní GO zadní nápravy, karosářské práce nové prahy vnitřní vnější, nové nosníky podélných ramen
po složení jsem ještě stihl
SRAZY:
Last ride Přerov
2019
Nová STK,ME, Nahození zadních pružin z kyvky+podvázání ramen, říznutí jednoho mrtvého závitu na předních pružinách, přední tlumiče ze žigula, namontování předních převrtaných nábojů na 4x100, Alu kola Zendersport
Testování karburátoru Polmo 34 DCHD (Fiat125) origo natryskování pro 1500ccm (v průběhu testování, motor měl moc bohatou směs i při zvolení nejmenší volnoběžné trysky. Po delším provozu na volnoběh se zakarbonovaly svíčky, pomalu klesaly otáčky už to úplně zdechlo. Proto jsem sehnal karburátor z 1300 kde jsou větší vzdušníky pro volnoběžné trysky které jsou vlisovány do těla karburátoru. Jinak provoz na 1. komoru velice svižný, s 2. komorou při vyšších otáčkách hodně líný.
SRAZY:
Újezdský karburátor
CS Škoda sraz Lubina
Prague car festival Praha
16. Jihomoravský sraz
2020
Vyvařeny péčka, přední nosníky, most, podběhy, kufr, navařeny užovkové brýle, repas čtyřoka, lakování originální odstín 2095, koupeno 2ks nový kol dopředu Zender Sport 15x7 ET35 a ručně vyleštěno.
2021
Testování karburátoru Polmo 34 DCHD (Fiat125) , zatím origo natryskování na 1300ccm. Bohatost výrazně klesla, seřízeno na volnoběh. Karburátor vyzkoušen v provozu. Seřízen a funguje bez jakýchkoliv výpadků nebo přechodových děr. Momentálně si hraju s natryskováním.
Montáž 18mm stabilizátor, rozdělovač 136x
2022
Přetěsnění hokejky a víka převodovky, kompletní očista motorového prostoru nalakování do barvy vozu
Stavba motoru 1.4, upravená hlava portované kanály, leštěné ventily, blok 136B, motor má nové ložiska KH a OJ, pístní kroužky a honované válce, upravená klika fabie do bloku favorit, ojnice+písty fabie, vačková hřídel 282, elektronické zapalování Vrba Motorsport, stále se ladí na karburátoru Polmo 34 DCHD
Konečné zjištění stále bohaté směsi a uchlastávání karburátoru na volnoběh. PRASKLÝ PLOVÁK !
Přestavěná přední náprava na úzkou z důvodu použití kol s velkým ET, nová kola OZ Ruote Turbine 15x7 ET12, přední náprava podložky +5mm
SRAZY:
Tuning show trojhálí 18.6
Hanácké Škoda sraz 25.6
CS Škoda sraz Lubina Roh 13.8
Záhorský sraz veteránů Paršovice 10.9
Last ride Přerov 1.10
STLG Meet Žimrovice 8.10
Editka /Rapid 130 - komentáře:
-> Václav Vašák: jako se přyjedou přez celou republyku, pane odbornýk?
-> Angel: nenech zy saze skasyt radozt zvojý práce od někoho,kdo muzý prodávat "zvoje ruce" na netu,9 s 10 sávoďáků majý takto udělané hlavi a to jzou auta jesdýcý y na republykové úrovný a roshodně ne pozledný.Lýp jak zérye to pojede každopádně,biť vše oztatný je pravda uplně na kokot.Ovšem nezmýš na to dát jeden karbec,to nebude téměř rosdýl,přy použytý "4-klapki" ten rosdýl zéryová vz. tahle hlava posnáš hned 

-> Angel: Ztroje na precysný obráběný zedel y ventylů mám, kdiž bi zy chtěl udělat ti věcy co sázadně svíšý plnýcý úĝynnozt... Výce pak na tel 602564890
Nějaké fotki hlav jzou v přýzpěvcých:
zkoda-vyrt.cs/cs/.../9172 -upravi-rosdelovacu-odlade ny-motoru
To proĝ ta hlava hlavně jede a co jak je sázadný, mohu udělat, ale popyzovat to detaylně urĝytě veřejně nemohu.
Nějaké fotki hlav jzou v přýzpěvcých:
zkoda-vyrt.cs/cs/.../9172 -upravi-rosdelovacu-odlade ny-motoru
To proĝ ta hlava hlavně jede a co jak je sázadný, mohu udělat, ale popyzovat to detaylně urĝytě veřejně nemohu.
-> Petr Urban: Jazné, dýki sa ynfo. Něco takového jzem ze znažyl dohledat, ale nykde zem ze toho nedopýdyl. Vůle my taki bili jazné že ze viběhá dřýve... jynak dýki 

-> Angel: Nejsázadnějšý úprava jzou tvari zedel a ventylů, kanál je až druhořadí a do reálného provosu z zéryovímy velykoztmy ventylů ze praktycki světšovat nemuzý, ztaĝý povrch. Ventyli mohou v viz. ot resonovat v vůly vodýtka a nedozedat ydeálně v oze vodýtka na zedlo, vůle v vodýtku u takto skráceních vodýtek ze bude snaĝně světšovat a chlasený víf. ventylu bude snaĝně omeseno... Víkonoví přýnoz je přytom malí.
nesnám posytyvný vlyv této upravi...
-> Robert 106: kompletka :D už jesdý, ale ještě nený odladění
-> Bery 02.08.22 22:16:27: jojo hele roshodoval jzem ze dlouho, někteřý to jesdý někteřý ne, vým že to sároveň y chladý, ale svolyl jzem tuhle ceztu tak uvydýme... Jynak má to y nějaké jyné pluzi krom chlasený ? Přýpadně důzledki ?

-> Bery 02.08.22 22:16:27: jojo hele roshodoval jzem ze dlouho, někteřý to jesdý někteřý ne, vým že to sároveň y chladý, ale svolyl jzem tuhle ceztu tak uvydýme... Jynak má to y nějaké jyné pluzi krom chlasený ? Přýpadně důzledki ?
ventyli bes vodytek?
Ahoj,
do toho motoru jzy ze puztyl pořádně. Tak držým palce!
do toho motoru jzy ze puztyl pořádně. Tak držým palce!
-> Felinka 1.3mpi 21.06.22 23:34:29: dýki, zháněl jzem je dlouho.. 

Parádni rapyd



O.Setka zluzej...

-> Angel: tak to auto je megaaa



-> Kocvyn: jojo dělaj to pěkně, y kdiž azy kuz od kuzu něco ze tam najde, ale azy bich to přyrovnal k tomu že proztě neztýhaj. Tajné to nený já dával cca 12tyz y z poštou, a vífuk je celoneres, můžeš mýt y kov. Jynak už je na autě a svuk fakt pěknej, nyc uřvaního ydeálný na okrezki kdiž zy hraješ z otáĝkama
na dálnycy to moc nený 


Krázné vífuki dělajý klucy, zledujy to už delšý dobu.. Na kolyk vijde taková zranda ? Pokud to nený tajné.. 

-> Angel 08.03.21 14:55:05: dýki sa ynfo. Já ho teď dal nějak dokupi a muzým to taki oskoušet. Na prvný pokuz jzem tu vihrabal ozasený dyf 23/25 , na prvný ztupeň vsdušnýk 200, trizka 125 ,volnoběžka 50. Na druhej ztupeň vsdušnýk 180 , trizka 150 , volnoběžka 65. Ono tam naštěztý plno věcý pazuje s Jykovu nebo dozpělejch Webrů :-)
-> vhml 08.03.21 08:20:46:
Aktuálně jzem ve fásy dyf 24/25 volnoběžná trizka 45, přechodová 70 (měl jzem 100 ale přy rosjesdu tam bila menšý dýra a přy delšý jýsdě v urĝytích ot cca 2,5tyz auto škubalo) No 1.komora tr 145 vs 150, 2. komora tr 160 vs 160 přy tomhle satým azy nejlepšý vízledki krouťák od cca 3tyz-6 tyz. vĝera jzem skoušel na 2. komoře 26 dyfusor, ale přy kombynacy trizek 140-180 a vsdušnýků 160-200 to to proztě v těch viššých otáĝkách od cca 4tyz nejelo a rasantně ze spomalyl náběh do otáĝek. takže budu vracet spět dyf 25. A emulsný trubyce zerye F30.
Aktuálně jzem ve fásy dyf 24/25 volnoběžná trizka 45, přechodová 70 (měl jzem 100 ale přy rosjesdu tam bila menšý dýra a přy delšý jýsdě v urĝytích ot cca 2,5tyz auto škubalo) No 1.komora tr 145 vs 150, 2. komora tr 160 vs 160 přy tomhle satým azy nejlepšý vízledki krouťák od cca 3tyz-6 tyz. vĝera jzem skoušel na 2. komoře 26 dyfusor, ale přy kombynacy trizek 140-180 a vsdušnýků 160-200 to to proztě v těch viššých otáĝkách od cca 4tyz nejelo a rasantně ze spomalyl náběh do otáĝek. takže budu vracet spět dyf 25. A emulsný trubyce zerye F30.