Ahoj.
Představuji vám svého Rapida 130.
Protože se blíží moje 18. narozeniny tak jsem se rozhodl že by to chtělo nějaké auto s doklady. A Rapid se mi vždy líbil, tak jsem se po nějakých poohlížel. Potom se našel na Internetu tohoto.
Rok výroby 1987 a jsem asi 7 majitel :D. Auto mělo prvního majitele v Třebíči.
Auto je v docela dobrém stavu, ale má pár much.
Když jsem ho přivez byl v něm motor z Favorita, tak sem sehnal od známého originál motor 130.
Dále jsem udělal novou spojku, a komplet zadní brzdy.
Ještě by bylo potřeba udělat zadní a přední nápravu, a brzdové rozvody.
Plány:
Výměna hadic chladícího okruhu.
Oprava přední a zadní nápravy
Oprava převodovky-hotovo
Výměna trubek a hadic brzd a spojky
Motor:
742.13
-Nové svíčky, zapalovací kabely,kontakty přerušovače
-Nový olej (Mogul 15W40 Extreme) a Filtr (Mann)
-Znovu nový olej Shell Helix HX3 15W40 (API SL) Filtr Mann
Převodovka: (od Vrby)
Přetěsněná , některá ložiska nová.
Rozpěrka 3Rs.
Opravený náhon tachometru.
1.7.2015: Nové gumy Continental EcoContact 3 165/80 R13, Vyprané koberce v interiéru
17.7.2015 Komplet nové zapalování : Rozdělovač (Urbi), nová Cívka Pal,
29.7 nové kulové čepy, a manžety na řízení
30,7 Geometrie přední nápravy
Rapid 130 - komentáře:
Je potřeba při výměně zadního gufera na klice vyndávat ten domeček nebo stačí vydloubnout gufero a dát tam nové ? Díky
![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Tomaso435: To ne
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Lepší už to nebude
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> skodaman: už sem se lek že si sundal óempé řadičku a dal si tohle
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Dneska výměna hlavice řadící páky, vyčištěné koberce, a kitování
![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Tak dneska geometrie, bohužel jen přední nápravy, se zadní nejde hnout. Podle hodnot které tam jsou teď musím neodvratně udělat GO zadní nápravy
![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> MOLSO: -> minno: Aha díky musím to sehnat a dát to tam
![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> MOLSO: Tam má nějaký plech ještě být ?
![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> MOLSO: Serus,ak zhanaš tie male plechy medzi priečku a čelo mam ich bez korozie .2kusy L a P strana
-> skodaman: vitaj v klube
kukam ze tiez nemas plech okolo silentu ?
Už jsem zjistil proč se tak klepe motor s převodovkou
Silentblok KO
-> Pavel P..: Děkuji. tu první mám jak říkáš a tu druhou mám grafitem k Benz. pumpě , zatím nic neteče , tak snad ok
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
to je uplně jedno... akorát tahle klingeritová strana se často přilepí, takže k bloku spíš tou grafitovou, aby se to potom dalo líp očistit.
Chlapy jakou stranou přijde těsneni AC pumpy k bloku motoru ? Touhle ( klingerit )nebo tou druhou ? Prosím rychle
-> Hurdis: OK. Děkuji dám tam jinou
![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)