skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor: 742.136
- vacka 282 -> Urbi
- hlava -> Saky
- karburátory Mikuni z R1
- laditelne zapalování -> Darabos
- zapalovaci lišta Mpi
- svody 4-2-1 Krejčí, výfuk Bery
Převodovka:
- SP 4,5
- stupně dle homologace
- samosvor -> Kalmar
Podvozek:
- přední náprava vyztužená
- tvrdé silentbloky
- stabilizátor průměr 20mm
- přední pružiny 230mm
- tlumiče HP
- chlazené kotouče s 4písty a DS2500
- zadní náprava vyztužená dle L/A specifikace
- podélná ramena s unibaly
- pružiny kyvka a upravené domky
- tlumiče HP racing
- kotouče s 4 pístky
- náboje 4 x 100mm
- hydro. ručka
Kola:
- Two gate wheels 7 x 13“
- pneu Nankang NS-2R 185/60R13
Interiér:
- volant Personal Mirage
- lampička pro spolujezdce
- sedačky OMP RS, držáky sedaček dle FIA
- 3“ pásy OMP
Odkaz na videa: https://www.youtube.com/u ser/havlik/videos?view_as= subscriber
- vacka 282 -> Urbi
- hlava -> Saky
- karburátory Mikuni z R1
- laditelne zapalování -> Darabos
- zapalovaci lišta Mpi
- svody 4-2-1 Krejčí, výfuk Bery
Převodovka:
- SP 4,5
- stupně dle homologace
- samosvor -> Kalmar
Podvozek:
- přední náprava vyztužená
- tvrdé silentbloky
- stabilizátor průměr 20mm
- přední pružiny 230mm
- tlumiče HP
- chlazené kotouče s 4písty a DS2500
- zadní náprava vyztužená dle L/A specifikace
- podélná ramena s unibaly
- pružiny kyvka a upravené domky
- tlumiče HP racing
- kotouče s 4 pístky
- náboje 4 x 100mm
- hydro. ručka
Kola:
- Two gate wheels 7 x 13“
- pneu Nankang NS-2R 185/60R13
Interiér:
- volant Personal Mirage
- lampička pro spolujezdce
- sedačky OMP RS, držáky sedaček dle FIA
- 3“ pásy OMP
Odkaz na videa: https://www.youtube.com/u ser/havlik/videos?view_as= subscriber
havlik/Burák/ Rapid - komentáře:
09:45:05
14.04.2016
14.04.2016
m8rinek
Poslední fotka je super...
21:42:50
11.04.2016
11.04.2016
havlik
-> Burák: no těma origo vypouštěcíma dírama tam trošku nateklo v té kaluži. Jiný díry tam nejsou
21:41:18
11.04.2016
11.04.2016
Burák
-> Luky: Tak vzhledem k poctu der v podlaze jsi mohl vypoustet i cestou
21:20:22
11.04.2016
11.04.2016
Luky
-> Burák: a kdyby se ušetřila hmotnost na vypitým pivu, tak se mohly použít i ty šroubky do palubky, co...
20:20:15
11.04.2016
11.04.2016
havlik
-> Eidy: nankangy 180 tvrdost, díky.
20:18:29
11.04.2016
11.04.2016
Eidy
-> havlik: Na čem jsi vlastně jel? Myslím gumy, nějak jsem si nevšimnul. Nankangy? Jo a dobrej výsledek.
20:15:42
11.04.2016
11.04.2016
Burák
-> Luky: Tak vono, kdyby to do sebe zavoznik tak neklopil, tak jste taky nemuseli tolik bloudit
19:18:39
11.04.2016
11.04.2016
havlik
18:19:11
11.04.2016
11.04.2016
havlik
-> Jindas: přesně:D těch 10g udělalo divy
18:18:17
11.04.2016
11.04.2016
Jindas
-> havlik: Odlehčení
18:17:38
11.04.2016
11.04.2016
havlik
-> Jindas: šroubky došly:D
18:15:08
11.04.2016
11.04.2016
Jindas
-> havlik 11.04.16 18:06:46: Ta přístrojovka
18:06:46
11.04.2016
11.04.2016
havlik
10:21:35
11.04.2016
11.04.2016
djmaso
-> havlik:
10:20:54
11.04.2016
11.04.2016
Luky
Když se spolujezdec neztratí v itíku v každý etapě, tak to bude ještě lepší
Díky za super svezení, auto (hlavně podvozkově) fungovalo parádně, pilot taky nebyl vůbec marnej
Díky za super svezení, auto (hlavně podvozkově) fungovalo parádně, pilot taky nebyl vůbec marnej
10:08:02
11.04.2016
11.04.2016
havlik
O víkendu jsme uspěšně absolvovali Rallye Praha Revival, krom toho se ohnul ten plíšek co drží bowden a pravděpodobně to vzdali ty silonový kroužky ve svislákách to bylo bez problémů. Což na to že jsme auto dodělali ve čtvrtek o půlnoci mi přijde jako solidní uspěch. Nakonec z toho bylo pěkný 38.místo celkově a 8. ve skupině. Což s blouděnim a motorem na hranici smrti beru jako uspěch:)
21:20:19
21.03.2016
21.03.2016
ochoda
-> vhml: Dělal sem tam díry 10mm, a bylo jich tam ...tušim 20 ?
21:44:14
20.03.2016
20.03.2016
havlik
-> vhml: nevim jestli zrovna platí rovnice že čim větší díra tim lepší
21:43:28
20.03.2016
20.03.2016
vhml
-> havlik 20.03.16 21:41:57: výborná otázka. Ale řídil bych se základním ladícím pravidlem - větší je lepší