havlik/Burák/ Rapid havlik/Burák/ Rapid

komentáře | popis | fotky | havlik | 24.11.21 20:58 | 88x v oblíbených
Motor: 742.136

- vacka 282 -> Urbi

- hlava -> Saky

- karburátory Mikuni z R1

- laditelne zapalování -> Darabos

- zapalovaci lišta Mpi

- svody 4-2-1 Krejčí, výfuk Bery





Převodovka:

- SP 4,5

- stupně dle homologace

- samosvor -> Kalmar



Podvozek:

- přední náprava vyztužená

- tvrdé silentbloky

- stabilizátor průměr 20mm

- přední pružiny 230mm

- tlumiče HP

- chlazené kotouče s 4písty a DS2500



- zadní náprava vyztužená dle L/A specifikace

- podélná ramena s unibaly

- pružiny kyvka a upravené domky

- tlumiče HP racing

- kotouče s 4 pístky

- náboje 4 x 100mm

- hydro. ručka



Kola:

- Two gate wheels 7 x 13“

- pneu Nankang NS-2R 185/60R13



Interiér:

- volant Personal Mirage

- lampička pro spolujezdce

- sedačky OMP RS, držáky sedaček dle FIA

- 3“ pásy OMP



Odkaz na videa: https://www.youtube.com/u ser/havlik/videos?view_as= subscriber

havlik/Burák/ Rapid - komentáře:

09:45:05
14.04.2016
m8rinek
Poslední fotka je super...
21:42:50
11.04.2016
havlik
-> Burák: no těma origo vypouštěcíma dírama tam trošku nateklo v té kaluži. Jiný díry tam nejsou
21:41:18
11.04.2016
Burák
-> Luky: Tak vzhledem k poctu der v podlaze jsi mohl vypoustet i cestou 3
21:20:22
11.04.2016
Luky
-> Burák: a kdyby se ušetřila hmotnost na vypitým pivu, tak se mohly použít i ty šroubky do palubky, co... 3
20:20:15
11.04.2016
havlik
-> Eidy: nankangy 180 tvrdost, díky.
upraveno 1x, naposled 11.04.2016 20:20:34
20:18:29
11.04.2016
Eidy
-> havlik: Na čem jsi vlastně jel? Myslím gumy, nějak jsem si nevšimnul. Nankangy? Jo a dobrej výsledek. 4
20:15:42
11.04.2016
Burák
-> Luky: Tak vono, kdyby to do sebe zavoznik tak neklopil, tak jste taky nemuseli tolik bloudit 4
19:18:39
11.04.2016
havlik
RPR 2016 Letiště Panenský týnec
18:19:11
11.04.2016
havlik
-> Jindas: přesně:D těch 10g udělalo divy
18:18:17
11.04.2016
Jindas
-> havlik: Odlehčení 3 3
18:17:38
11.04.2016
havlik
-> Jindas: šroubky došly:D
18:15:08
11.04.2016
Jindas
-> havlik 11.04.16 18:06:46: Ta přístrojovka 3 3 3
18:06:46
11.04.2016
havlik
Trocha řidičského neumění
RPR 2016 Polygon Most
10:21:35
11.04.2016
djmaso
-> havlik: 105 105 157 158 118
10:20:54
11.04.2016
Luky
Když se spolujezdec neztratí v itíku v každý etapě, tak to bude ještě lepší 1

Díky za super svezení, auto (hlavně podvozkově) fungovalo parádně, pilot taky nebyl vůbec marnej 47
10:08:02
11.04.2016
havlik
O víkendu jsme uspěšně absolvovali Rallye Praha Revival, krom toho se ohnul ten plíšek co drží bowden a pravděpodobně to vzdali ty silonový kroužky ve svislákách to bylo bez problémů. Což na to že jsme auto dodělali ve čtvrtek o půlnoci mi přijde jako solidní uspěch. Nakonec z toho bylo pěkný 38.místo celkově a 8. ve skupině. Což s blouděnim a motorem na hranici smrti beru jako uspěch:)
21:20:19
21.03.2016
ochoda
-> vhml: Dělal sem tam díry 10mm, a bylo jich tam ...tušim 20 ?
upraveno 1x, naposled 21.03.2016 21:32:42
21:44:14
20.03.2016
havlik
-> vhml: nevim jestli zrovna platí rovnice že čim větší díra tim lepší47
21:43:28
20.03.2016
vhml
-> havlik 20.03.16 21:41:57: výborná otázka. Ale řídil bych se základním ladícím pravidlem - větší je lepší 3
Extreme Tyres