
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor: 742.136
- vacka 282 -> Urbi
- hlava -> Saky
- karburátory Mikuni z R1
- laditelne zapalování -> Darabos
- zapalovaci lišta Mpi
- svody 4-2-1 Krejčí, výfuk Bery
Převodovka:
- SP 4,5
- stupně dle homologace
- samosvor -> Kalmar
Podvozek:
- přední náprava vyztužená
- tvrdé silentbloky
- stabilizátor průměr 20mm
- přední pružiny 230mm
- tlumiče HP
- chlazené kotouče s 4písty a DS2500
- zadní náprava vyztužená dle L/A specifikace
- podélná ramena s unibaly
- pružiny kyvka a upravené domky
- tlumiče HP racing
- kotouče s 4 pístky
- náboje 4 x 100mm
- hydro. ručka
Kola:
- Two gate wheels 7 x 13“
- pneu Nankang NS-2R 185/60R13
Interiér:
- volant Personal Mirage
- lampička pro spolujezdce
- sedačky OMP RS, držáky sedaček dle FIA
- 3“ pásy OMP
Odkaz na videa: https://www.youtube.com/u ser/havlik/videos?view_as= subscriber
- vacka 282 -> Urbi
- hlava -> Saky
- karburátory Mikuni z R1
- laditelne zapalování -> Darabos
- zapalovaci lišta Mpi
- svody 4-2-1 Krejčí, výfuk Bery
Převodovka:
- SP 4,5
- stupně dle homologace
- samosvor -> Kalmar
Podvozek:
- přední náprava vyztužená
- tvrdé silentbloky
- stabilizátor průměr 20mm
- přední pružiny 230mm
- tlumiče HP
- chlazené kotouče s 4písty a DS2500
- zadní náprava vyztužená dle L/A specifikace
- podélná ramena s unibaly
- pružiny kyvka a upravené domky
- tlumiče HP racing
- kotouče s 4 pístky
- náboje 4 x 100mm
- hydro. ručka
Kola:
- Two gate wheels 7 x 13“
- pneu Nankang NS-2R 185/60R13
Interiér:
- volant Personal Mirage
- lampička pro spolujezdce
- sedačky OMP RS, držáky sedaček dle FIA
- 3“ pásy OMP
Odkaz na videa: https://www.youtube.com/u ser/havlik/videos?view_as= subscriber
havlik/Burák/ Rapid - komentáře:
-> minno 30.08.16 12:45:35: Jako Seiki, navíc u nás fungujou dvě myčky s ručním mytím a tam je to placené za úkon a můžeš tam být jak dlouho chceš. Nicméně nechápu proč půl dne, roztočení hadice a stočení rozhodně zabere méně času než příprava a úklid wapky (myšleno vlastní, na vlastním pozemku). Já opravdu výhodu wapky v ničem nevidím, ba naopak jak už jsem psal níže. 

-> MOLSO: tak pokud to beres takhle...
-> minno 30.08.16 12:45:35: Tak, tak...

-> Sejki: Tak holt každý to máme inak :)
-> Sejki: po tych ukonoch auto ostalo vzdy cistejsie ako ked prislo na umyvarku takze ja to za umytie povazujem 

-> minno: pockej, tak pokud se budeme bavit o tom, ze nekdo prijede na wapku, hodi tam 10kc oplachne si to samponem, za dalsich 10kc oplachne vodou kdyz to stihne tak to neni umyti auta a je to zbytecna prace...
-> Tuner#2: Lenže nie každý ma doma k dispozícii vodu a hadicu (panelák) a za ďalšie, nie každému sa chce tráviť umývaním auta pol dňa.
Wapku pouzivam casto, ale na spodek auta nebo myti motoroveho prostoru tam kam se houbou nedostanu, navic horkou vodou. Na karoserii to je podle me zbytecny... strejc myl svoji skodovku vzdycky rucne vodou z potoka a samponem. Vzhled vzdy perfektni a ze spodu uz shnila...
-> vhml 28.08.16 15:00:06: Otázka je co je to silně zašpiněný? Bahno smeju i tlakem vody a vhodným natočením trysky na konci hadice (takže tady opět výhodu wapky nevidím) a nejhorší je právě ten usazený zažraný prach, který nesundá ani wapka. Proto jsem přešel už komplet na mytí rukavící na to určenou a je to zcela jiná liga než to matlat houbou/hadrem.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 28.08.16 14:41:16: tu poslední špínu to samozřejmě neumeje. To musíš vždy vzít ručně. Ale zase auto který bude silněji zašpiněný zase nemůžeš drhnout rovnou ručně ten bordel po laku. Pak je ten správnej čas na wapku. 

-> vhml 28.08.16 14:29:17: Mě to na auta nesmí, to už rovnou můžu jezdit do myčky. Nevím jestli jsem kretén, ale viděl jsem to u táty a zkoušel jsem v praxi najít mez kdy to ještě meje a kdy to vezme i barvu (třeba někde načatou na plastech) je prakticky nemožné a i při velmi vysokém tlaku to auto prostě neumeje (po uschnutí zůstanou felky a špinavá místa a to i opakovaně - hlavně na tmavém laku je to vidět).
Řešením je to stejně ručně umýt (pak nevidím důvod proč by na namočení auta a následný oplach po ručním mytí rukavicí nestačil běžný proud z hadice???) a nebo použít kontaktní rotační kartáč (ale to už rovnou můžu jezdit do myčky a je to hrob pro lak...)
Řešením je to stejně ručně umýt (pak nevidím důvod proč by na namočení auta a následný oplach po ručním mytí rukavicí nestačil běžný proud z hadice???) a nebo použít kontaktní rotační kartáč (ale to už rovnou můžu jezdit do myčky a je to hrob pro lak...)
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.08.16 17:17:37: co by tomu měla wapka udělat pokud člověk není kretén aby tenkým proudem oloupal hrany?
-> Tuner#2: co naděláš, ale většina laku a karoserie tam zůstala

-> havlik 27.08.16 17:10:24: Ja uz to tady psal, ze wapka by me na auto nesmela... Sundalo Vam to vsechny samolepky 

-> Luky: těžko říct:D ted to běží hezky, tak uvidíme co to udělá
Teď už nás to uveze? 

Tak motor je po GO, jak vypadal se můžete pokochat v galerii. Velké díky mistnímu členovi Koatě, za přestavbu a složení.
-> vhml: Říkali pojeď, bude sranda...