skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stal jsem se majitelem této Škody 1000 MB Deluxe,vyrobená 26.10.1968,19 série barva 8220 červeň rubínová.Postupně budu přidávat informace a foto.
Já jsem celkově 5 majitel,jen pro zajímavost,1 majitel (povoláním chemik) jí koupil 4.12.1968 v mototechně v Praze a už 10.12.1968 jí prodal 2 majiteli.Ten jí měl necelé 3 roky a 27.8.1971 jí prodal 3 majiteli,který už si jí užíval trochu déle :-).Až do 16.1.2002,kdy byla vyřazena z registru.Ale naposled vyjela na silnici někdy v polovině roku 2001.Pak jí v od něho v roce 2004 koupil kluk tady kousek od nás,a od té doby jí měl uskladněnou v garáži až do teď.Já jí u něj měl ještě nějakou dobu schovanou,a včera 22.3.2013 jsem jí konečně převezl ke mě domů do garáže.Takže začíná běh na dlouhou trať.:-) Doufám,že se mi jí podaří dát do stavu s kterým budu spokojen.
Scháním aktuálně tyto ND:
-vnitřní zpětné zrcátko,stačí pouze ten plast,
-madla dveří,stačí pouze vrchní díl v bílé barvě,2ks
-gumy pod zadní světla a karoserii-koupeno
-gumičky do HBSV,ty co jsou přímo na pístkách včetně pojistných kroužků
-plovák do nádrže
výhledově:
-zadní sedačku v černé barvě,pouze levé opěradlo,slíbeno?
-kovralové koberce (to bude asi oříšek) podařilo se mi koupit zadní,ale sehnat přední bude horší :-(
-gumy na slzy nárazníků
-zadní mlhovku Pal-už jsem koupil novou
-jednu hliníkovou lištu na př.blatník
-bezp.pásy-už jsem koupil
-čelní sklo-mělo by být na půdě :-)
-postupně ještě něco určitě přibude :-)
Já jsem celkově 5 majitel,jen pro zajímavost,1 majitel (povoláním chemik) jí koupil 4.12.1968 v mototechně v Praze a už 10.12.1968 jí prodal 2 majiteli.Ten jí měl necelé 3 roky a 27.8.1971 jí prodal 3 majiteli,který už si jí užíval trochu déle :-).Až do 16.1.2002,kdy byla vyřazena z registru.Ale naposled vyjela na silnici někdy v polovině roku 2001.Pak jí v od něho v roce 2004 koupil kluk tady kousek od nás,a od té doby jí měl uskladněnou v garáži až do teď.Já jí u něj měl ještě nějakou dobu schovanou,a včera 22.3.2013 jsem jí konečně převezl ke mě domů do garáže.Takže začíná běh na dlouhou trať.:-) Doufám,že se mi jí podaří dát do stavu s kterým budu spokojen.
Scháním aktuálně tyto ND:
-vnitřní zpětné zrcátko,stačí pouze ten plast,
-madla dveří,stačí pouze vrchní díl v bílé barvě,2ks
-gumy pod zadní světla a karoserii-koupeno
-gumičky do HBSV,ty co jsou přímo na pístkách včetně pojistných kroužků
-plovák do nádrže
výhledově:
-zadní sedačku v černé barvě,pouze levé opěradlo,slíbeno?
-kovralové koberce (to bude asi oříšek) podařilo se mi koupit zadní,ale sehnat přední bude horší :-(
-gumy na slzy nárazníků
-zadní mlhovku Pal-už jsem koupil novou
-jednu hliníkovou lištu na př.blatník
-bezp.pásy-už jsem koupil
-čelní sklo-mělo by být na půdě :-)
-postupně ještě něco určitě přibude :-)
Tabi / Škoda 1000 MB DeLuxe - komentáře:
16:21:40
01.09.2013
01.09.2013
Tabi
-> Koblet: Už tam vidím ty vyleštěný trubičky od sytiče.
15:27:27
01.09.2013
01.09.2013
Koblet
-> Tabi: Karburátor je luxusní. Ten termosytič tam dej určitě. Krom toho že funguje dobře tam i parádně vypadá.
14:04:31
01.09.2013
01.09.2013
Tabi
-> dragon_cb_cz: -> Bukaj: Trochu jsem si hrál,ale jde to docela rychle a dobře.Mám na to mosazný kartáč ve vrtačce a jedu.Má docela dlouhé drátky,takže se dostanu i do některých záhybů.Mám v plánu sehnat ještě jeden menší abych se dostal úplně všude. Sám bych taky neměl nervy na to se s tím leštit nějak smirkama a pastama. Usazeniny ta octová vyvářka odstranila téměř všude.Dneska jsem si karburátor ještě dočistil v práci,máme tam dva mycí pulty,jeden je i s ohřevem mycí kapaliny.Tak jsem si to tam ještě pořádně umyl a vyfoukal.Samotné trysky jsem v té mycí lázni nechal nějakou dobu ponořený a potom taky vyfoukal.Všechno je jako nový.To teď musí jed jak pes,doufám.
Termositič tam chci dát.Zrovna minulý týden jsem odepsal na jeden inzerát.Chlapík mi napsal,že mi ho nechá,tak jsem mu poslal adresu,ale zatím nic.:-(
Termositič tam chci dát.Zrovna minulý týden jsem odepsal na jeden inzerát.Chlapík mi napsal,že mi ho nechá,tak jsem mu poslal adresu,ale zatím nic.:-(
08:39:59
01.09.2013
01.09.2013
Bukaj
-> Tabi: Tohle celkem obdivuju, já bych na leštění neměl nervy...
Budeš vracet termosytič?
Budeš vracet termosytič?
23:36:04
31.08.2013
31.08.2013
dragon_cb_cz
-> Tabi: Tady někdo blbnul s leštěním co? Hezky to vypadá... usazeniny zevnitř pryč?
20:44:30
31.08.2013
31.08.2013
Tabi
Takto vypadal,když se vyndal s auta.
22:54:22
30.08.2013
30.08.2013
Tabi
-> dragon_cb_cz: Zítra se na to chystám. Jo a ty pauzy tam byli,to je fakt.
22:24:55
30.08.2013
30.08.2013
dragon_cb_cz
-> Tabi: To není tím že to dlouho nejezdilo, spíš tam často vysychal benzín (delší pauzy mezi jízdami) a vůbec, tohle u BSka je dost normální stav ;) Vyvařit v octě a bude jako nový.
20:56:46
30.08.2013
30.08.2013
Tabi
Ještě jsem se dneska pustil do karburátoru,tam byl svinec jak to dlouho nejezdilo.
20:49:02
30.08.2013
30.08.2013
j_j
-> Tabi: nádherná, včera vyjela z linky
20:47:38
30.08.2013
30.08.2013
Tabi
Tak AC pumpa je složené a po menší úpravě membrány funguje bezvadně.
10:35:09
30.08.2013
30.08.2013
Bukaj
-> Tabi: Viz SZ
15:44:07
29.08.2013
29.08.2013
Tabi
-> Bukaj: Tak když budeš tak hodnej a nějakou najdeš,tak mi jí klidně můžeš poslat hned.Ta se upotřebí. Adresu ti pošlu do SZ,díky.
23:53:00
28.08.2013
28.08.2013
Bukaj
-> Tabi 28.08.13 21:21:42: Kdybys měl i tak problém, tak hrábnu do zásob a hodim do obálky originální membránu, stačí pak napsat adresu....
21:21:42
28.08.2013
28.08.2013
Tabi
-> Bukaj: Já membránu koupil v autodílech určenou na 105,120 a 130 samozřejmě taky.Já mu říkal,že by to mělo být stejný i na tisícovku.I on sám mi povídal,že si to taky myslí.Dneska jsem se na to ještě díval a měřil,tak celá membrána je delší přesně o dva milimetry.Ale jeden milimetr navíc je na dříku samotném na malém průměru,a druhý na tom čudlu,který je větší.A ještě je na něm malá špička která tam zůstala od soustružení,proto membrána klepala do té spodní části.Po odbroušení té špičky včetně kousku čudlu je to dobrý.Vrchní část bude po zbroušení podložky kde je dřík roznýtovaný asi taky v pohodě.Je totiž trochu víc prolisovaná než origo,hlavně na vnějším průměru.Druhovýroba je to na 100%. Až to dám na auto a vyzkouším,tak dám vědět,ale na 99,9% to bude asi bez problému šlapat.
06:27:59
28.08.2013
28.08.2013
Bukaj
-> Tabi: Membrány jsou shodné od 1000 MB až po 105/120/130(5,6), možná i pro Favorita, ale tím si nejsem jist. Ta Tvoje nová je dle barvy Favorití (a zřejmě druhoška - poznáš podle počtu membrán - originál má 3, druhoška jen 2), takže možná se opravdu liší.
Každopádně origo membrán je dostatek za cenu kolem 50 Kč seženeš na burze, nebo na Aukru.
Každopádně origo membrán je dostatek za cenu kolem 50 Kč seženeš na burze, nebo na Aukru.
21:53:46
26.08.2013
26.08.2013
Tabi
Chci poprosit o radu,koupil jsem dneska v autodílech novou membránu do ac pumpy.Ale má minimálně o milimetr delší dřík a o kousek větší je i konec dříku co je pod pákou.Když jsem jí vyzkoušel dát do origo pumpy co mám v autě a ručně zapumpovat,tak se mi to moc nezdá.Vrchní část membrány co je podložka klepe do vrchního víčka protože je dřík delší a spodek do spodní části pumpy kvůli tomu většímu čudlu .Ten by se tady dal ze spodu kousek zbrousit,takže by byl stejný jako origo,ale s délkou dříku nic neudělám.Leda odbrousit vršek co je to rozklepaný zkrátit a znovu zanýtovat.To ale radši seženu jinou membránu,než se s tím drbat.Já měl zato,že membrány jsou od tisícovky až po 120ku stejný. Díky za rady.