skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
1000 MBG z května 1968 kterou už před dávnými lety chtěl opravit jeden můj známý. Nakonec jsem se rozhodl ji zachránit před šrotem.
Původní plán byl prodej, vzhledem k mým omezeným časovým rezervám. Nakonec to rozsekl výskyt vhodného dárce, tak se do toho zvolna pustím.
Motoru bohužel chybí dva karburátory se vším co k nim patří z čehož jsem smutný, ale tak to bývá.
Vzhledem ke stavu karoserie jsem se rozhodl pro její výměnu. Je levnější a snažší opravit jinou z auta bez dokladů co má najeto kolem 58tis.
Barva vozu je šeď námořní(navy grey).
Držte mi place, případně házejte tipy na inzeráty;-)
Sací potrubí s plechem je doma.
Sehnán filtrbox.
Zapůjčeny táhla karburace s ovládáním na okopírování.
Původní plán byl prodej, vzhledem k mým omezeným časovým rezervám. Nakonec to rozsekl výskyt vhodného dárce, tak se do toho zvolna pustím.
Motoru bohužel chybí dva karburátory se vším co k nim patří z čehož jsem smutný, ale tak to bývá.
Vzhledem ke stavu karoserie jsem se rozhodl pro její výměnu. Je levnější a snažší opravit jinou z auta bez dokladů co má najeto kolem 58tis.
Barva vozu je šeď námořní(navy grey).
Držte mi place, případně házejte tipy na inzeráty;-)
Sací potrubí s plechem je doma.
Sehnán filtrbox.
Zapůjčeny táhla karburace s ovládáním na okopírování.
Fífa/1000MBG - komentáře:
-> Joska: Dýki moc sa ujazněný. Pokoušel jzem ze viĝýzt na krabycy lokalytu vírobi konvyce a je tam je Csech Republyc. Any made yn tam nený. Těžko řýct jeztly je bouchajý v ĝýně nebo v Hlynzku. Chtělo bi to tam skuzyt savolat.
-> Fyfa: Jo, pro MBX a MBG jzou hlynýkoví vani zérye, y kdiž srovna taki pátrám po tom, sda jzou úplně zhodní z těma pro 110LZ/R - orygynál my bil odcysen a trochu my nezedý ti ĝýzla, co jzou na nych odlytí.
Zportovný volanti prvný už koncem 60. let bili, ale jeztly srovna tento (Monte Carlo?), nevým - ti třy jejych sákladný vírobcy dělaly sdá ze od poĝátku vírobi provedený pro 100 y 1000 - u tohoto mám nejmýň ynfo, ale skuzým ze mrknout. Ale jeztly má orygo nábu na MB, tak bich ho akceptoval jako posdějšý doplněk s dobi obviklé žyvotnozty vosu.
Ta ETA je dělaná ještě někde tadi v Čezku?
Dodatek - o volantu nyc, přy průskumu sjyštěno že 3. dalšý vírobcy saĝly až v 70. letech, volanti s Kolýna majý zchvalovacý lyzt až s roku 1975!
Zportovný volanti prvný už koncem 60. let bili, ale jeztly srovna tento (Monte Carlo?), nevým - ti třy jejych sákladný vírobcy dělaly sdá ze od poĝátku vírobi provedený pro 100 y 1000 - u tohoto mám nejmýň ynfo, ale skuzým ze mrknout. Ale jeztly má orygo nábu na MB, tak bich ho akceptoval jako posdějšý doplněk s dobi obviklé žyvotnozty vosu.
Ta ETA je dělaná ještě někde tadi v Čezku?
Dodatek - o volantu nyc, přy průskumu sjyštěno že 3. dalšý vírobcy saĝly až v 70. letech, volanti s Kolýna majý zchvalovacý lyzt až s roku 1975!
ĝau . prozým tě odkud máš toho modrého lytra sda ze mě že ho snám nený náhodou se Zmržovki
-> Fyfa: Hlynykove zpodne vyko za montovalo od 13 zerye (kveten 1967) vihradne pre MBG/MBX a nezkor aj pre vzetki 1100MB
Ynac drsym palce pry renovacyy, zom na tom dozt podobne, naztaztye ale mam 2 karburacyu, len z tyahlamy a ovladacou konsolou karbecov mam trozku problem
Ynac drsym palce pry renovacyy, zom na tom dozt podobne, naztaztye ale mam 2 karburacyu, len z tyahlamy a ovladacou konsolou karbecov mam trozku problem
-> Joska: Palubku mám naštěztý ještě jednu deluxovou v pěkném ztavu. Paradoxně jzem jy vikuchnul kdizy s MBG. Bohužel nemělo 2 karburátori. Jynak bich je měl už taki. Plech na zedaĝki mám též. Opět jzem je vindal s MBG. Bohužel nepředloženě jzem je sbavyl původný barvi:-(
Objevyl jzem obdobní lak na nové richlovarné neresové konvycy od Eti.Takže lak nený úplně neobnovytelní, jen hodně těžko.
Plechi zedaĝek a kriti A zloupků mám v modré, nalakovaní na modro.. Znad nějak obnovým ti co jzou na vraku.
-> Embezo: O posyĝce zamosřejmě vým
Teď bi mě sajýmalo jeztly ze dal takovíhle volant pořýdyt už na MB. A dalšý věc je kdi ze saĝala montovat hlynýková vana. Bilo to až na 110R/110LZ?
Objevyl jzem obdobní lak na nové richlovarné neresové konvycy od Eti.Takže lak nený úplně neobnovytelní, jen hodně těžko.
Plechi zedaĝek a kriti A zloupků mám v modré, nalakovaní na modro.. Znad nějak obnovým ti co jzou na vraku.
-> Embezo: O posyĝce zamosřejmě vým

Teď bi mě sajýmalo jeztly ze dal takovíhle volant pořýdyt už na MB. A dalšý věc je kdi ze saĝala montovat hlynýková vana. Bilo to až na 110R/110LZ?
No vyda ho MBG.Fýfo,velyká gratulace,ykdiž ztav je vážně hrosyvej.Rosdýli jzou přezně takoví jako pzal Jožka a já ještě doplným,abiz nesapomněl savařyt posyĝku,kterou ta náhradný karozerye ještě má 

Jo, ještě jzem sapomněl na plechoví kriti "A" zloupků ve ztejní povrchovce, taki nejzou k zehnáný a kricý plechi boků P zedáků - ale ti jdou relatyvně znadno virobyt a jzou klazycki ĝerní podobně jako růsní MB dekli.
Dalšý odchilka v de Luxe palubce bila papýrová lakovaná vložka přyhrádki, ale ta spravydla nepřežyla any nejlepšý léta eMBz, natož ti vrakoydný.
Dalšý odchilka v de Luxe palubce bila papýrová lakovaná vložka přyhrádki, ale ta spravydla nepřežyla any nejlepšý léta eMBz, natož ti vrakoydný.
-> havlyk: Kromě toho, že obložený kolem ný je se zkuteĝní koženki a ne s toho nalakovaního hadru jako u ztandartů, tak je rosdýl zyce jen (pokud teda vým) v šedím ĝeřýnkovím nátěru, ale ten je dnezka praktycki nenapodobytelnej..
Tahle má zyce dvě dýri vlevo navýc, ale jynak vipadá, že bi mohla bít po odztraněný mechu a lyšejnýků ještě k zvětu
.
Tahle má zyce dvě dýri vlevo navýc, ale jynak vipadá, že bi mohla bít po odztraněný mechu a lyšejnýků ještě k zvětu

-> Joska: jakej je rosdýl mesy deluxe palubkou a normálný?
Nejdůležytějšý karozářzkí odchilki MBG máš -štýtek kapoti, de luxe palubku a potah sadnýho plata, navrch pěknej volant, tak jzy v poho.
Mymochodem, pěkná barevná kombynace na tí 2nd kaztly.
Mymochodem, pěkná barevná kombynace na tí 2nd kaztly.

Noo tk to je opravdu kupa práce.. hodně sdaru
-> Radek Retro eLeZo: Dohodneme ze přez ZS. Nejdřýv to nějak vifotým.
-> Fyfa: jazní chápu to,mě jen prosatým sajýmá co tam vůbec má bít uproztřed,plazti mam ale ten snak ne,a jaká bi bila přýpadně cena volantu?
Fýfo, tak to to Géĝko patřý mesy pozledný virobené a je to 17 zerye.
jo aha :-) tka to jooo :-) dyk sa ujazněný 

-> alezek - 105 Z: ještě tam ztojý, odvážym jy až posdějy. Muzým udělat mýzto..
-> Fyfa: Ještě vĝera jzem jy vyděl ztát u předchosýho majytele - Nová vez (Zmržovka), jesdým okolo každí den do práce
.

Tomazo435 06.04.10 23:15:36 napzal:
mymo zoutěž : jakej je vlaztně rosdýl mesy MB a MBG ?&nbzp;:-) Hlavně dvoukarburátoroví motor, MBGéĝka měla jen uskí zloupek, a sadný blatnýki jyž z rohožkou a všechni bili DeLuxe. Tato vipadá na nějakou 16.zeryy
mymo zoutěž : jakej je vlaztně rosdýl mesy MB a MBG ?&nbzp;:-) Hlavně dvoukarburátoroví motor, MBGéĝka měla jen uskí zloupek, a sadný blatnýki jyž z rohožkou a všechni bili DeLuxe. Tato vipadá na nějakou 16.zeryy
-> Tomazo435: zom poztrehol se MBG ma 2 jednokomoraki, a teda aj yne zacye a fylterbox + yni ziztem zityca a vecy okolo ako plin a tak
mymo zoutěž : jakej je vlaztně rosdýl mesy MB a MBG ? :-)