Fífa/1000MBG Fífa/1000MBG

komentáře | popis | fotky | Fifa | 29.05.12 22:53 | 45x v oblíbených
1000 MBG z května 1968 kterou už před dávnými lety chtěl opravit jeden můj známý. Nakonec jsem se rozhodl ji zachránit před šrotem.

Původní plán byl prodej, vzhledem k mým omezeným časovým rezervám. Nakonec to rozsekl výskyt vhodného dárce, tak se do toho zvolna pustím.

Motoru bohužel chybí dva karburátory se vším co k nim patří z čehož jsem smutný, ale tak to bývá.

Vzhledem ke stavu karoserie jsem se rozhodl pro její výměnu. Je levnější a snažší opravit jinou z auta bez dokladů co má najeto kolem 58tis.

Barva vozu je šeď námořní(navy grey).



Držte mi place, případně házejte tipy na inzeráty;-)



Sací potrubí s plechem je doma.

Sehnán filtrbox.

Zapůjčeny táhla karburace s ovládáním na okopírování.

Fífa/1000MBG - komentáře:

21:57:33
26.04.2010
Fifa
-> Jozka: Díky moc za ujasnění. Pokoušel jsem se vyčíst na krabici lokalitu výroby konvice a je tam je Czech Republic. Ani made in tam není. Těžko říct jestli je bouchají v číně nebo v Hlinsku. Chtělo by to tam zkusit zavolat.
07:48:32
14.04.2010
Jozka
-> Fifa: Jo, pro MBX a MBG jsou hliníkový vany série, i když zrovna taky pátrám po tom, zda jsou úplně shodný s těma pro 110LS/R - originál mi byl odcizen a trochu mi nesedí ty čísla, co jsou na nich odlitý.

Sportovní volanty první už koncem 60. let byly, ale jestli zrovna tento (Monte Carlo?), nevím - ty tři jejich základní výrobci dělali zdá se od počátku výroby provedení pro 100 i 1000 - u tohoto mám nejmíň info, ale zkusím se mrknout. Ale jestli má origo nábu na MB, tak bych ho akceptoval jako pozdější doplněk z doby obvyklé životnosti vozu.

Ta ETA je dělaná ještě někde tady v Česku?

Dodatek - o volantu nic, při průzkumu zjištěno že 3. další výrobci začli až v 70. letech, volanty z Kolína mají schvalovací list až z roku 1975!
upraveno 1x, naposled 15.04.2010 07:46:52
06:10:39
14.04.2010
dušan
čau . prosím tě odkud máš toho modrého litra zda se mě že ho znám není náhodou ze Smržovky
20:44:59
13.04.2010
Duri
-> Fifa: Hlinikove spodne viko sa montovalo od 13 serie (kveten 1967) vyhradne pre MBG/MBX a neskor aj pre vsetky 1100MB



Inac drzim palce pri renovacii, som na tom dost podobne, nastastie ale mam 2 karburaciu, len s tiahlami a ovladacou konzolou karbecov mam trosku problem
upraveno 2x, naposled 15.04.2010 08:21:43
18:07:09
13.04.2010
Fifa
-> Jozka: Palubku mám naštěstí ještě jednu deluxovou v pěkném stavu. Paradoxně jsem ji vykuchnul kdysi z MBG. Bohužel nemělo 2 karburátory. Jinak bych je měl už taky. Plech na sedačky mám též. Opět jsem je vyndal z MBG. Bohužel nepředloženě jsem je zbavil původní barvy:-(

Objevil jsem obdobný lak na nové rychlovarné nerezové konvici od Ety.Takže lak není úplně neobnovitelný, jen hodně těžko.

Plechy sedaček a kryty A sloupků mám v modré, nalakovaný na modro.. Snad nějak obnovím ty co jsou na vraku.

-> Embeso: O pozičce samozřejmě vím 4

Teď by mě zajímalo jestli se dal takovýhle volant pořídit už na MB. A další věc je kdy se začala montovat hliníková vana. Bylo to až na 110R/110LS?
17:56:38
10.04.2010
Embeso
No vida ho MBG.Fífo,veliká gratulace,ikdyž stav je vážně hrozivej.Rozdíly jsou přesně takový jako psal Jožka a já ještě doplním,abys nezapomněl zavařit pozičku,kterou ta náhradní karoserie ještě má 4
10:28:28
09.04.2010
Jozka
Jo, ještě jsem zapomněl na plechový kryty "A" sloupků ve stejný povrchovce, taky nejsou k sehnání a krycí plechy boků P sedáků - ale ty jdou relativně snadno vyrobit a jsou klasicky černý podobně jako různý MB dekly.

Další odchylka v de Luxe palubce byla papírová lakovaná vložka přihrádky, ale ta zpravidla nepřežila ani nejlepší léta eMBs, natož ty vrakoidní.
upraveno 2x, naposled 09.04.2010 14:51:28
10:20:42
09.04.2010
Jozka
-> havlik: Kromě toho, že obložení kolem ní je ze skutečný koženky a ne z toho nalakovanýho hadru jako u standartů, tak je rozdíl sice jen (pokud teda vím) v šedým čeřínkovým nátěru, ale ten je dneska prakticky nenapodobitelnej..

Tahle má sice dvě díry vlevo navíc, ale jinak vypadá, že by mohla být po odstranění mechu a lišejníků ještě k světu4.
08:54:51
09.04.2010
havlik
-> Jozka: jakej je rozdíl mezi deluxe palubkou a normální?
07:50:50
09.04.2010
Jozka
Nejdůležitější karosářský odchylky MBG máš -štítek kapoty, de luxe palubku a potah zadního plata, navrch pěknej volant, tak jsi v poho.

Mimochodem, pěkná barevná kombinace na tý 2nd kastli.4
19:45:53
07.04.2010
mirecek.666
Noo tk to je opravdu kupa práce.. hodně zdaru
18:10:57
07.04.2010
Fifa
-> Radek Retro eLeSo: Dohodneme se přes SZ. Nejdřív to nějak vyfotím.
12:09:30
07.04.2010
Radek Retro eLeSo
-> Fifa: jasný chápu to,mě jen prozatím zajímá co tam vůbec má být uprostřed,plasty mam ale ten znak ne,a jaká by byla případně cena volantu?
00:07:31
07.04.2010
Olin1000
Fífo, tak to to Géčko patří mezi poslední vyrobené a je to 17 serie.
23:49:38
06.04.2010
Tomaso435
jo aha :-) tka to jooo :-) dik za ujasnění 4
23:27:46
06.04.2010
Fifa
-> alesek - 105 S: ještě tam stojí, odvážim ji až později. Musím udělat místo..
23:25:16
06.04.2010
alesek - 105 S
-> Fifa: Ještě včera jsem ji viděl stát u předchozího majitele - Nová ves (Smržovka), jezdím okolo každý den do práce 4 .
23:23:21
06.04.2010
Olin1000
Tomaso435 06.04.10 23:15:36 napsal:

mimo soutěž : jakej je vlastně rozdíl mezi MB a MBG ? :-)
Hlavně dvoukarburátorový motor, MBGéčka měla jen uzký sloupek, a zadní blatníky již s rohožkou a všechny byly DeLuxe. Tato vypadá na nějakou 16.serii
23:19:24
06.04.2010
afro100
-> Tomaso435: som postrehol ze MBG ma 2 jednokomoraky, a teda aj ine sacie a filterbox + iny system sytica a veci okolo ako plyn a tak
23:15:36
06.04.2010
Tomaso435
mimo soutěž : jakej je vlastně rozdíl mezi MB a MBG ? :-)
Extreme Tyres