CML / 1000MB CML / 1000MB

komentáře | popis | fotky | mirecek.666 | 21.07.24 19:42 | 302x v oblíbených
ŠKODA 1000MB rok výroby 1967 15ctá série



Karoserie:

- v původním stavu, vyztužena mezi uložením zadních tlumičů, převařena pedálová konzole z Š100, upraveno pro 5ti rychlostní převodovku

- původní šedomodrá barva ne moc dobře přestříkána na stávající červenou



Podvozek:

- úzké nápravy nahrazeny M nápravami

- přední:

* ovařená, vyztužená a částečně odlehčená nápravnice s rozpěrou v šedém alkytonu

* hřebenové řízení zatím bohužel bez ostrého pastorku

* trubková ramena od Wlada pro použití klasické pružiny a tlumiče s nastavitelným odklonem a zvětšeným záklonem v černém komaxitu, všechny silenbloky včetně svislých čepů Pemit

* stabilizátor 20mm ke spodním ramenům uchycen přes unibaly, ke karoserii tvrdými silentbloky od Pemita

* pružiny 80kN volná délka 200mm, tlumiče HP Sporting po repasi

* odlehčené náboje s klasickou roztečí

* odklon -3° , sbíhavost 0,7mm, záklon 9,5° *



- zadní:

* kyvadlová s vyztuženými podelnými rameny po kompletní GO v šedočerné kombinaci, povrchová úprava Alkyton

* pružiny od Omareta na vrchy

* nastavování sbíhavosti alá m8

* tlumiče HP Sporting po repasi

* sbíhavost 2,2mm

* převodovka uložena o 15mm níž na snížených silentblocích, kvůli zvětšení zadních odklonů

* příčka motoru vlastní výroby z Chrommolybdenu. Motor uložen o 15mm níž, rovněž kvůli zadním odklonům



Kola a pneumatiky:

- "pampelišky" z Fordu Capri kompletně předělané, ve zlatém komaxitu

- pneu YOKOHAMA ADVAN A048 185/60 R13 vpředu SOFT a vzadu MEDIUM. Jinak DUNLOP SP SPORT 2000 175/50 R13



Brzdy:

- místo originální konzole je použita konzole z Š100 s posilovačem ATE, brzdový válec ATE, odlehčené a předěláné pedály Š100, držák

vlastní konstrukce

- vpředu jednopístové třmeny ATE, chlazené kotouče BREMBO, destičky Ferodo DS Performance, brdová kapalina ATE 200 za inspiraci díky Marciusovi

- zadní kotoučové brzdy se třmeny z Š120, předělané kotouče FERODO z Š120, desky FERODO, unašeče a držáky třmenů vlastní výroby, omezovač brzdného účinku Tilton

- hydraulická ruční brzda zapojená do série se zadním okruhem



Motor 120LS:

Blok

- eM, plnoprůtok, litinová víka

- upravené mazání převodu rozdělovače se zvýšeným tlakem

- výměník voda - olej

- zapojen obtok čtvrtého válce z výměníku voda - olej

- odvětrání klikového klikové skříně dle MB či LR

- zvětšené kanály pro mazání hlavních ložisek klikové hřídele

- upravené šály pro mazání hlavních ložek

- ve víku rozvodů upraveny kanály pro odtok oleje od olejového čerpadla



Klika

- 120, druhý brus

- odlehčený setrvák

- 1,6přítlačák + origo lamela Škoda

- dynamicky vyváženo

- certalová řemenice



Písty

- 120LS, včetně vložek, nové



Ojnice

- nové Fa

- odlehčené, vyleštěné

- vyvážené



Vačka

- 280°, Krejbich



Zapalovaní

- Ignitech TCIP4

- rozdělovač BMM

- nová cívka Pal bez odporu



Hlava

- nová 120LS

- upravené ventily 34/30, 7mm dřík

- konické pružiny

- vodítka, gufera

- snížená o 1mm, ale probrán spalovák kvuli antidetonační štěrbině

- 1,2mm těsnění

- KP10,5/1

- velké kanály



Karburátor

- Weber 40 DCOE

- svod přes hlavu výroba p. Doupovec

- filtr K&N



Alternátor

- 35A

- po kompletní repasi, ložiska NTN C4

- dle možností odlehčen

- certalová řemenice s průměrem 90mm



- olej Q8 Formula 10W-50

- svíce NGK BPR7HS

- elektrické palivové čerpadlo řízené jednotkou zapalování



Výfuk:

- 3-1 svod p. Hrcina

- nerez tlumič Burgess



Převodovka:

- uložena o 15mm níž

- po opravě a úpravě od Vrby

- 5ti rychlostní z Š125 s dlouhou jedničkou se šikmým zubem

- SP 4.22

- Převodové poměry:

1° - 3,09 (série 3,80)

2° - 2,12

3° - 1,41

4° - 1,08

5° - 0,83

- rozpěrka mezi 3kou a 4kou

- nový pastorek na náhon tachometru pro 13ky kola

- startér 1kW z Fabie



Chlazení:

- chladič z eRka s měděnnými lamelami + velká řemenice a pětilistá vrtule

- upraven tunel před chladičem a vzduch přiváděn zespod auta



Exteriér:

- maska modelu 64

- upravené mřížky v zadních blatnících



Interiér:

- dobová skořepinová sedadla "Vajíčka" výroba p. Indra

- volant Momo Cavallino C36

- čtyřbodové 3" pásy Sandtler Sponsor

- Harness Bar vlastní výroby v černém polomatu

- kaplička přístrojů ze 120s s přídavným otačkoměrem VDO, tlakoměrem oleje a teploměrem oleje vše s chromovou obroučkou

- palubní deska v bíle barvě s červeno-černým koženkovým pošitím

- osvícení interiéru vybaveno stmívačem

- všechny budíky podsvíceny stejně jako původní přístrojovka - pouze bílá

- digitalní tachometru zabudovaný do původního popelníku



více info na www.skodateam.cz/---tisic --malych--bolesti--- .

první video
Š1000mb 1200ccm weber 40dcoe
, je co doladovat



Sprinty Pohofest 2013
Pohofest 2013


Sprinty Hundertgang 2013
Hundertgang 2013 - Sprint


První start s TCIP4
1200ccm, Weber, TCIP4

CML / 1000MB - komentáře:

20:52:19
07.04.2014
-> mirecek.666: : už jsem se bál, že obráceně 40

pan Kůrka ? jestli teda neplácám....
20:50:06
07.04.2014
mirecek.666
-> T: ty červený byly ty černý tam jsou, no už jsou hotový ale doma je nemám, tak až dorazej, ale nic velkýho to neni:)
20:47:55
07.04.2014
-> mirecek.666: : jojo, to už vypadá na sezónu 5 pružiny jdou na auto které ?

a jaký teda bude podvozek ? 4
20:34:41
07.04.2014
mirecek.666
-> T: musim to zkusit, zejtra snad budeme brzdit konečně a pak začnu řešit řazení, dneska jsem na auto dal nový pružiny a čekám na tlumiče, už to začíná nějak vypadat aspon trošku
20:33:03
07.04.2014
-> mirecek.666: : pak by to snad tak špatně jít nemělo :-/
20:25:43
07.04.2014
mirecek.666
-> Eidy: záhada zdá se vyřešena, 0,5mm stačilo aby to nešlo -> T: podložku zatim nemám
19:39:34
07.04.2014
-> mirecek.666: : zpátečka mi jde taky ztuha a ven je to ještě horší 40 ale ostatní kvalty mám v pohodě, co ty ?

jinak s větší námahou počítej 4 nebo nemáš podložku v kulise ?
17:51:30
07.04.2014
Eidy
-> mirecek.666: Jak říká drak. Nicméně ty to máš sériově přes spojkovej válec jo? No a máš vůli mezi čúrem a pístkem v tom spojkovým? Musí být úplně uvolněný, jinak ti to nepustí zpátky.
16:55:57
07.04.2014
dragon_cb_cz
-> mirecek.666: Klasický válečky jsou na zbytkovej tlak stavěný a naopak ho potřebujou pro zajištění těsnosti...
16:10:11
07.04.2014
mirecek.666
-> T: celkově jde špatně řadit, zpátečka někdy nejde ani ven, dávám to za vinu táhlu i konzoli. -> Eidy: co špatně v hbv když to předtim na prasata chodilo? spíš tipuju na problém ve spojkovym válečku kterej dělá ručku, samozřejmě všechno tipy uvítám
10:36:14
07.04.2014
-> mirecek.666: : a řazení znamená co, že je to špatně ?
23:23:17
06.04.2014
Eidy
Teď mě teprve došlo, že tohle mě mohlo potkat taky, když jsem dozadu hodil kotouče. Ale naštěstí to funguje na origo válec. Tak teda nevím.
23:16:08
06.04.2014
dragon_cb_cz
-> mirecek.666: Jak říká Eidy... HBV máš původní litří, nebo kilo?



EDIT: Aha, koukám, 120 s posilovačem...
upraveno 1x, naposled 06.04.2014 23:16:39
22:59:47
06.04.2014
Eidy
-> mirecek.666: Zadek neodbržďuje? Tak to bude chtít něco vymyslet s HBV. Budou tam zpětný ventilky pro zbytkový tlak a ty musí jít ven.
20:00:52
06.04.2014
mirecek.666
dnes první metry, bohužel ubec ne pozitivní. Brzdy se poskládaly, odvzdušnily a v záchvatu euforie jsem si všim, že zadek neodbržduje, řazení špatně, krásná neděle
20:44:54
30.03.2014
mirecek.666
-> Kocvin: bez, chcípák na deklu, hranatá hlava a spojka spodem
20:43:24
30.03.2014
Kocvin
-> mirecek.666: S dekompresorem nebo bez?
20:38:27
30.03.2014
mirecek.666
-> Kocvin: jj, díky
20:37:26
30.03.2014
Kocvin
-> mirecek.666: 125 t ? :) moc hezká..
20:32:23
30.03.2014
mirecek.666
a protože bylo parádně, tak jsme provětrali aspon toto
zvětšit CML / 1000MB - obrázek od mirecek.666 vložen 30.03.2014 20:32:23
Extreme Tyres