CML / 1000MB CML / 1000MB

komentáře | popis | fotky | mirecek.666 | 12.03.22 20:39 | 302x v oblíbených
ŠKODA 1000MB rok výroby 1967 15ctá série



Karoserie:

- v původním stavu, vyztužena mezi uložením zadních tlumičů, převařena pedálová konzole z Š100, upraveno pro 5ti rychlostní převodovku

- původní šedomodrá barva ne moc dobře přestříkána na stávající červenou



Podvozek:

- úzké nápravy nahrazeny M nápravami

- přední:

* ovařená, vyztužená a částečně odlehčená nápravnice s rozpěrou v šedém alkytonu

* hřebenové řízení zatím bohužel bez ostrého pastorku

* trubková ramena od Wlada pro použití klasické pružiny a tlumiče s nastavitelným odklonem a zvětšeným záklonem v černém komaxitu, všechny silenbloky včetně svislých čepů Pemit

* stabilizátor 20mm ke spodním ramenům uchycen přes unibaly, ke karoserii tvrdými silentbloky od Pemita

* pružiny 80kN volná délka 200mm, tlumiče HP Sporting po repasi

* odlehčené náboje s klasickou roztečí

* odklon -3° , sbíhavost 0,7mm, záklon 9,5° *



- zadní:

* kyvadlová s vyztuženými podelnými rameny po kompletní GO v šedočerné kombinaci, povrchová úprava Alkyton

* pružiny od Omareta na vrchy

* nastavování sbíhavosti alá m8

* tlumiče HP Sporting po repasi

* sbíhavost 2,2mm

* převodovka uložena o 15mm níž na snížených silentblocích, kvůli zvětšení zadních odklonů

* příčka motoru vlastní výroby z Chrommolybdenu. Motor uložen o 15mm níž, rovněž kvůli zadním odklonům



Kola a pneumatiky:

- "pampelišky" z Fordu Capri kompletně předělané, ve zlatém komaxitu

- pneu YOKOHAMA ADVAN A048 185/60 R13 vpředu SOFT a vzadu MEDIUM. Jinak DUNLOP SP SPORT 2000 175/50 R13



Brzdy:

- místo originální konzole je použita konzole z Š100 s posilovačem ATE, brzdový válec ATE, odlehčené a předěláné pedály Š100, držák

vlastní konstrukce

- vpředu jednopístové třmeny ATE, chlazené kotouče BREMBO, destičky Ferodo DS Performance, brdová kapalina ATE 200 za inspiraci díky Marciusovi

- zadní kotoučové brzdy se třmeny z Š120, předělané kotouče FERODO z Š120, desky FERODO, unašeče a držáky třmenů vlastní výroby, omezovač brzdného účinku Tilton

- hydraulická ruční brzda zapojená do série se zadním okruhem



Motor 120LS:

Blok

- eM, plnoprůtok, litinová víka

- upravené mazání převodu rozdělovače se zvýšeným tlakem

- výměník voda - olej

- zapojen obtok čtvrtého válce z výměníku voda - olej

- odvětrání klikového klikové skříně dle MB či LR

- zvětšené kanály pro mazání hlavních ložisek klikové hřídele

- upravené šály pro mazání hlavních ložek

- ve víku rozvodů upraveny kanály pro odtok oleje od olejového čerpadla



Klika

- 120, druhý brus

- odlehčený setrvák

- 1,6přítlačák + origo lamela Škoda

- dynamicky vyváženo

- certalová řemenice



Písty

- 120LS, včetně vložek, nové



Ojnice

- nové Fa

- odlehčené, vyleštěné

- vyvážené



Vačka

- 280°, Krejbich



Zapalovaní

- Ignitech TCIP4

- rozdělovač BMM

- nová cívka Pal bez odporu



Hlava

- nová 120LS

- upravené ventily 34/30, 7mm dřík

- konické pružiny

- vodítka, gufera

- snížená o 1mm, ale probrán spalovák kvuli antidetonační štěrbině

- 1,2mm těsnění

- KP10,5/1

- velké kanály



Karburátor

- Weber 40 DCOE

- svod přes hlavu výroba p. Doupovec

- filtr K&N



Alternátor

- 35A

- po kompletní repasi, ložiska NTN C4

- dle možností odlehčen

- certalová řemenice s průměrem 90mm



- olej Q8 Formula 10W-50

- svíce NGK BPR7HS

- elektrické palivové čerpadlo řízené jednotkou zapalování



Výfuk:

- 3-1 svod p. Hrcina

- nerez tlumič Burgess



Převodovka:

- uložena o 15mm níž

- po opravě a úpravě od Vrby

- 5ti rychlostní z Š125 s dlouhou jedničkou se šikmým zubem

- SP 4.22

- Převodové poměry:

1° - 3,09 (série 3,80)

2° - 2,12

3° - 1,41

4° - 1,08

5° - 0,83

- rozpěrka mezi 3kou a 4kou

- nový pastorek na náhon tachometru pro 13ky kola

- startér 1kW z Fabie



Chlazení:

- chladič z eRka s měděnnými lamelami + velká řemenice a pětilistá vrtule

- upraven tunel před chladičem a vzduch přiváděn zespod auta



Exteriér:

- maska modelu 64

- upravené mřížky v zadních blatnících



Interiér:

- dobová skořepinová sedadla "Vajíčka" výroba p. Indra

- volant Momo Cavallino C36

- čtyřbodové 3" pásy Sandtler Sponsor

- Harness Bar vlastní výroby v černém polomatu

- kaplička přístrojů ze 120s s přídavným otačkoměrem VDO, tlakoměrem oleje a teploměrem oleje vše s chromovou obroučkou

- palubní deska v bíle barvě s červeno-černým koženkovým pošitím

- osvícení interiéru vybaveno stmívačem

- všechny budíky podsvíceny stejně jako původní přístrojovka - pouze bílá

- digitalní tachometru zabudovaný do původního popelníku



více info na www.skodateam.cz/---tisic --malych--bolesti--- .

první video
Š1000mb 1200ccm weber 40dcoe
, je co doladovat



Sprinty Pohofest 2013
Pohofest 2013


Sprinty Hundertgang 2013
Hundertgang 2013 - Sprint


První start s TCIP4
1200ccm, Weber, TCIP4

CML / 1000MB - komentáře:

21:05:19
25.06.2012
mirecek.666
-> Ultim nejsou, kdybych věděl že se tady objeví, tak do toho už nejdu, lepší nepočítat co to stálo
upraveno 1x, naposled 25.06.2012 21:06:05
21:04:21
25.06.2012
mirecek.666
dnes proběhl první start motoru, motor bez větších problémů naskočil a běžel nicméně projevily se dílčí problémy, bohužel, plug and play to není:-)
21:04:19
25.06.2012
Ultim
-> mirecek.666: To jsou ty kola, co se tady prodavali?
20:35:41
18.06.2012
mirecek.666
-> havlik: to nejdřív musim dopojit ten zbytek:-) a času je čim dál mín na tohle auto
16:16:04
18.06.2012
havlik
-> mirecek.666: tak startovat se může i bez filtrboxu ne?
16:14:29
18.06.2012
mirecek.666
-> Ultim čekám na filtr box až bude vypálenej, pak teprv se bude zkoušet startovat, ted musim dopojit plyn, přívod paliva a doladit detaily
22:28:41
17.06.2012
Ultim
-> mirecek.666: A uz ti to jede?
16:55:46
14.06.2012
mirecek.666
-> Péďa17 díky :-)
16:55:04
14.06.2012
mirecek.666
-> Ultim: kolena jsou varný 180 stupnů, museli mi je objednat, ale nic nesehnatelnýho to není, tenkostěný nejsou protože jsou nosný a přeci jen nějakou váhu poneseou
13:50:40
14.06.2012
Péďa17
-> mirecek.666: prostě jedním slovem krása
21:26:34
13.06.2012
Ultim
-> mirecek.666: U toho sani, to jsou bezne konstrukcni kolena, nebo tenkostene? A jak uz bylo receno, je to pekna prace.
upraveno 1x, naposled 13.06.2012 21:26:57
20:53:29
22.04.2012
mirecek.666
-> Marcius jj, dal a dal jsem na tvou radu, koupil jsem dva kuželový inversory a nemuselo se zasahovat do rozvodu, možná časem ještě udělám pancířky, ale na zkoušku to určitě bude dobrý, už se těšim až si zabrzdim:-)
18:40:46
22.04.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> mirecek.666: tak koukám žes dal nakonec taky hadičky z fel. Mě tam vycházejí trochu lépe, protože je jinde držák na trubičku...
15:50:13
05.03.2012
mirecek.666
-> Marcius to je poklona:-)
07:46:05
05.03.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
tohle je zatím nejhezčí sání k motokarbecům, co jsem na virtu viděl 4
12:34:00
04.03.2012
exwrcteam
jaj to bude masaaaaakr5
16:28:06
26.01.2012
mirecek.666
-> Marcius musí, na přímo to nejde
22:11:09
25.01.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> mirecek.666: sání bude přímé nebo přes hlavu ?
21:09:10
25.01.2012
mirecek.666
-> Marcius možná přijdou japonci na pomoc:-)
20:36:51
25.01.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
aaaa tady se zbrojííí ....
Extreme Tyres