CML / 1000MB CML / 1000MB

komentáře | popis | fotky | mirecek.666 | 12.03.22 20:39 | 302x v oblíbených
ŠKODA 1000MB rok výroby 1967 15ctá série

Karoserie:
- v původním stavu, vyztužena mezi uložením zadních tlumičů, převařena pedálová konzole z Š100, upraveno pro 5ti rychlostní převodovku
- původní šedomodrá barva ne moc dobře přestříkána na stávající červenou

Podvozek:
- úzké nápravy nahrazeny M nápravami
- přední:
* ovařená, vyztužená a částečně odlehčená nápravnice s rozpěrou v šedém alkytonu
* hřebenové řízení zatím bohužel bez ostrého pastorku
* trubková ramena od Wlada pro použití klasické pružiny a tlumiče s nastavitelným odklonem a zvětšeným záklonem v černém komaxitu, všechny silenbloky včetně svislých čepů Pemit
* stabilizátor 20mm ke spodním ramenům uchycen přes unibaly, ke karoserii tvrdými silentbloky od Pemita
* pružiny 80kN volná délka 200mm, tlumiče HP Sporting po repasi
* odlehčené náboje s klasickou roztečí
* odklon -3° , sbíhavost 0,7mm, záklon 9,5° *

- zadní:
* kyvadlová s vyztuženými podelnými rameny po kompletní GO v šedočerné kombinaci, povrchová úprava Alkyton
* pružiny od Omareta na vrchy
* nastavování sbíhavosti alá m8
* tlumiče HP Sporting po repasi
* sbíhavost 2,2mm
* převodovka uložena o 15mm níž na snížených silentblocích, kvůli zvětšení zadních odklonů
* příčka motoru vlastní výroby z Chrommolybdenu. Motor uložen o 15mm níž, rovněž kvůli zadním odklonům

Kola a pneumatiky:
- "pampelišky" z Fordu Capri kompletně předělané, ve zlatém komaxitu
- pneu YOKOHAMA ADVAN A048 185/60 R13 vpředu SOFT a vzadu MEDIUM. Jinak DUNLOP SP SPORT 2000 175/50 R13

Brzdy:
- místo originální konzole je použita konzole z Š100 s posilovačem ATE, brzdový válec ATE, odlehčené a předěláné pedály Š100, držák
vlastní konstrukce
- vpředu jednopístové třmeny ATE, chlazené kotouče BREMBO, destičky Ferodo DS Performance, brdová kapalina ATE 200 za inspiraci díky Marciusovi
- zadní kotoučové brzdy se třmeny z Š120, předělané kotouče FERODO z Š120, desky FERODO, unašeče a držáky třmenů vlastní výroby, omezovač brzdného účinku Tilton
- hydraulická ruční brzda zapojená do série se zadním okruhem

Motor 120LS:
Blok
- eM, plnoprůtok, litinová víka
- upravené mazání převodu rozdělovače se zvýšeným tlakem
- výměník voda - olej
- zapojen obtok čtvrtého válce z výměníku voda - olej
- odvětrání klikového klikové skříně dle MB či LR
- zvětšené kanály pro mazání hlavních ložisek klikové hřídele
- upravené šály pro mazání hlavních ložek
- ve víku rozvodů upraveny kanály pro odtok oleje od olejového čerpadla

Klika
- 120, druhý brus
- odlehčený setrvák
- 1,6přítlačák + origo lamela Škoda
- dynamicky vyváženo
- certalová řemenice

Písty
- 120LS, včetně vložek, nové

Ojnice
- nové Fa
- odlehčené, vyleštěné
- vyvážené

Vačka
- 280°, Krejbich

Zapalovaní
- Ignitech TCIP4
- rozdělovač BMM
- nová cívka Pal bez odporu

Hlava
- nová 120LS
- upravené ventily 34/30, 7mm dřík
- konické pružiny
- vodítka, gufera
- snížená o 1mm, ale probrán spalovák kvuli antidetonační štěrbině
- 1,2mm těsnění
- KP10,5/1
- velké kanály

Karburátor
- Weber 40 DCOE
- svod přes hlavu výroba p. Doupovec
- filtr K&N

Alternátor
- 35A
- po kompletní repasi, ložiska NTN C4
- dle možností odlehčen
- certalová řemenice s průměrem 90mm

- olej Q8 Formula 10W-50
- svíce NGK BPR7HS
- elektrické palivové čerpadlo řízené jednotkou zapalování

Výfuk:
- 3-1 svod p. Hrcina
- nerez tlumič Burgess

Převodovka:
- uložena o 15mm níž
- po opravě a úpravě od Vrby
- 5ti rychlostní z Š125 s dlouhou jedničkou se šikmým zubem
- SP 4.22
- Převodové poměry:
1° - 3,09 (série 3,80)
2° - 2,12
3° - 1,41
4° - 1,08
5° - 0,83
- rozpěrka mezi 3kou a 4kou
- nový pastorek na náhon tachometru pro 13ky kola
- startér 1kW z Fabie

Chlazení:
- chladič z eRka s měděnnými lamelami + velká řemenice a pětilistá vrtule
- upraven tunel před chladičem a vzduch přiváděn zespod auta

Exteriér:
- maska modelu 64
- upravené mřížky v zadních blatnících

Interiér:
- dobová skořepinová sedadla "Vajíčka" výroba p. Indra
- volant Momo Cavallino C36
- čtyřbodové 3" pásy Sandtler Sponsor
- Harness Bar vlastní výroby v černém polomatu
- kaplička přístrojů ze 120s s přídavným otačkoměrem VDO, tlakoměrem oleje a teploměrem oleje vše s chromovou obroučkou
- palubní deska v bíle barvě s červeno-černým koženkovým pošitím
- osvícení interiéru vybaveno stmívačem
- všechny budíky podsvíceny stejně jako původní přístrojovka - pouze bílá
- digitalní tachometru zabudovaný do původního popelníku

více info na www.skodateam.cz/---tisic --malych--bolesti--- .
první video
Š1000mb 1200ccm weber 40dcoe
, je co doladovat

Sprinty Pohofest 2013
Pohofest 2013

Sprinty Hundertgang 2013
Hundertgang 2013 - Sprint

První start s TCIP4
1200ccm, Weber, TCIP4

CML / 1000MB - komentáře:

21:35:22
20.01.2013
mirecek.666
-> Eidy prostě chci, řekněme že mě to táhne "k originálu" i když zbytek auta na to nevypadá
21:15:25
20.01.2013
Eidy
-> mirecek.666: A důvod?
21:13:05
20.01.2013
mirecek.666
-> peter l přesně tak, objem 1200
21:11:40
20.01.2013
peter l
-> mirecek.666: Vraciaš sa k 5-kanalu a objem??9
16:41:21
02.01.2013
mirecek.666
-> SYKORA 01.01.13 22:55:57: já ji dostal k vánocům od přítelkyně:-)
22:55:57
01.01.2013
SYKORA
:D Tak tys koupil tu Parkovací cedulku z Aukra
21:16:14
16.10.2012
mirecek.666
pomalu se zase něco děje pod zadní kapotou
21:08:35
19.08.2012
mirecek.666
konečně se rozjela:-)
21:09:24
06.08.2012
peter l
-> mirecek.666: Ejj haaaa!!!4
20:55:30
22.07.2012
mirecek.666
-> peter l třeba další budou:-)
20:51:43
22.07.2012
peter l
Nadherne vyzera na tych kolach ale ja by som ich dal do biela ale je to len moj nazor.2 2
21:02:55
28.06.2012
mirecek.666
-> havlik tak to asi bude těch 5,5J, zatim to co je tam ted, výfuk začnu řešit až pojedou karburátory a to je jak to vypadá ještě dlouhej běh
21:01:33
28.06.2012
havlik
-> mirecek.666: a nějaký výfukový svody nebudou?
21:00:51
28.06.2012
m8rinek
-> mirecek.666: 5,5
21:00:22
28.06.2012
havlik
-> mirecek.666: no tyhle fordí kopretiny jsou standardně 5.5 si myslim teda
20:59:11
28.06.2012
mirecek.666
-> havlik nechci do toho kecat ale možná je to jen 5J sám ted nevim, každopádně širší než jsou ted už bejt nemůžou
20:56:52
28.06.2012
havlik
-> peter l: jo
20:56:00
28.06.2012
peter l
5,5x13????
22:00:32
25.06.2012
Ultim
-> mirecek.666: Je fakt, ze uz jich tady ma viceri lidi.
21:09:06
25.06.2012
bajou
-> mirecek.666: Krásný kola 4 32
Extreme Tyres