CML / 1000MB CML / 1000MB

komentáře | popis | fotky | mirecek.666 | 21.07.24 19:42 | 302x v oblíbených
ŠKODA 1000MB rok výroby 1967 15ctá série



Karoserie:

- v původním stavu, vyztužena mezi uložením zadních tlumičů, převařena pedálová konzole z Š100, upraveno pro 5ti rychlostní převodovku

- původní šedomodrá barva ne moc dobře přestříkána na stávající červenou



Podvozek:

- úzké nápravy nahrazeny M nápravami

- přední:

* ovařená, vyztužená a částečně odlehčená nápravnice s rozpěrou v šedém alkytonu

* hřebenové řízení zatím bohužel bez ostrého pastorku

* trubková ramena od Wlada pro použití klasické pružiny a tlumiče s nastavitelným odklonem a zvětšeným záklonem v černém komaxitu, všechny silenbloky včetně svislých čepů Pemit

* stabilizátor 20mm ke spodním ramenům uchycen přes unibaly, ke karoserii tvrdými silentbloky od Pemita

* pružiny 80kN volná délka 200mm, tlumiče HP Sporting po repasi

* odlehčené náboje s klasickou roztečí

* odklon -3° , sbíhavost 0,7mm, záklon 9,5° *



- zadní:

* kyvadlová s vyztuženými podelnými rameny po kompletní GO v šedočerné kombinaci, povrchová úprava Alkyton

* pružiny od Omareta na vrchy

* nastavování sbíhavosti alá m8

* tlumiče HP Sporting po repasi

* sbíhavost 2,2mm

* převodovka uložena o 15mm níž na snížených silentblocích, kvůli zvětšení zadních odklonů

* příčka motoru vlastní výroby z Chrommolybdenu. Motor uložen o 15mm níž, rovněž kvůli zadním odklonům



Kola a pneumatiky:

- "pampelišky" z Fordu Capri kompletně předělané, ve zlatém komaxitu

- pneu YOKOHAMA ADVAN A048 185/60 R13 vpředu SOFT a vzadu MEDIUM. Jinak DUNLOP SP SPORT 2000 175/50 R13



Brzdy:

- místo originální konzole je použita konzole z Š100 s posilovačem ATE, brzdový válec ATE, odlehčené a předěláné pedály Š100, držák

vlastní konstrukce

- vpředu jednopístové třmeny ATE, chlazené kotouče BREMBO, destičky Ferodo DS Performance, brdová kapalina ATE 200 za inspiraci díky Marciusovi

- zadní kotoučové brzdy se třmeny z Š120, předělané kotouče FERODO z Š120, desky FERODO, unašeče a držáky třmenů vlastní výroby, omezovač brzdného účinku Tilton

- hydraulická ruční brzda zapojená do série se zadním okruhem



Motor 120LS:

Blok

- eM, plnoprůtok, litinová víka

- upravené mazání převodu rozdělovače se zvýšeným tlakem

- výměník voda - olej

- zapojen obtok čtvrtého válce z výměníku voda - olej

- odvětrání klikového klikové skříně dle MB či LR

- zvětšené kanály pro mazání hlavních ložisek klikové hřídele

- upravené šály pro mazání hlavních ložek

- ve víku rozvodů upraveny kanály pro odtok oleje od olejového čerpadla



Klika

- 120, druhý brus

- odlehčený setrvák

- 1,6přítlačák + origo lamela Škoda

- dynamicky vyváženo

- certalová řemenice



Písty

- 120LS, včetně vložek, nové



Ojnice

- nové Fa

- odlehčené, vyleštěné

- vyvážené



Vačka

- 280°, Krejbich



Zapalovaní

- Ignitech TCIP4

- rozdělovač BMM

- nová cívka Pal bez odporu



Hlava

- nová 120LS

- upravené ventily 34/30, 7mm dřík

- konické pružiny

- vodítka, gufera

- snížená o 1mm, ale probrán spalovák kvuli antidetonační štěrbině

- 1,2mm těsnění

- KP10,5/1

- velké kanály



Karburátor

- Weber 40 DCOE

- svod přes hlavu výroba p. Doupovec

- filtr K&N



Alternátor

- 35A

- po kompletní repasi, ložiska NTN C4

- dle možností odlehčen

- certalová řemenice s průměrem 90mm



- olej Q8 Formula 10W-50

- svíce NGK BPR7HS

- elektrické palivové čerpadlo řízené jednotkou zapalování



Výfuk:

- 3-1 svod p. Hrcina

- nerez tlumič Burgess



Převodovka:

- uložena o 15mm níž

- po opravě a úpravě od Vrby

- 5ti rychlostní z Š125 s dlouhou jedničkou se šikmým zubem

- SP 4.22

- Převodové poměry:

1° - 3,09 (série 3,80)

2° - 2,12

3° - 1,41

4° - 1,08

5° - 0,83

- rozpěrka mezi 3kou a 4kou

- nový pastorek na náhon tachometru pro 13ky kola

- startér 1kW z Fabie



Chlazení:

- chladič z eRka s měděnnými lamelami + velká řemenice a pětilistá vrtule

- upraven tunel před chladičem a vzduch přiváděn zespod auta



Exteriér:

- maska modelu 64

- upravené mřížky v zadních blatnících



Interiér:

- dobová skořepinová sedadla "Vajíčka" výroba p. Indra

- volant Momo Cavallino C36

- čtyřbodové 3" pásy Sandtler Sponsor

- Harness Bar vlastní výroby v černém polomatu

- kaplička přístrojů ze 120s s přídavným otačkoměrem VDO, tlakoměrem oleje a teploměrem oleje vše s chromovou obroučkou

- palubní deska v bíle barvě s červeno-černým koženkovým pošitím

- osvícení interiéru vybaveno stmívačem

- všechny budíky podsvíceny stejně jako původní přístrojovka - pouze bílá

- digitalní tachometru zabudovaný do původního popelníku



více info na www.skodateam.cz/---tisic --malych--bolesti--- .

první video
Š1000mb 1200ccm weber 40dcoe
, je co doladovat



Sprinty Pohofest 2013
Pohofest 2013


Sprinty Hundertgang 2013
Hundertgang 2013 - Sprint


První start s TCIP4
1200ccm, Weber, TCIP4

CML / 1000MB - komentáře:

08:42:56
05.06.2016
-> mirecek.666: 158
13:52:13
04.06.2016
mirecek.666
-> T: už to mám rozdělaný, je v háji čerpadlo. Vydřený ozubený kola a i prsa. Doma už mám jiný ted to jen opravit
07:49:03
04.06.2016
-> mirecek.666: jako vůbec ?
20:05:10
03.06.2016
mirecek.666
-> T: nemaže při volnoběhu
20:01:00
03.06.2016
-> mirecek.666: jak ?
17:11:00
03.06.2016
mirecek.666
-> T: motor zlobí
21:17:09
02.06.2016
-> mirecek.666: co tentokrát ?
20:13:13
02.06.2016
mirecek.666
-> T: ale kuš ty:-) ted to chladí zase normálně. Problémy jsou pro změnu zas na jiný straně ted
19:56:56
02.06.2016
-> mirecek.666: nerad šťouram,ale nejlepší chladič je náporový chladič 4 8
19:36:04
02.06.2016
mirecek.666
-> m8rinek: visco nejde a vrtule fouká málo. Takže jsem to vrátil a ted to zas nejede z jinýho důvodu
23:18:37
01.06.2016
m8rinek
-> mirecek.666: A cože tam bylo nakonec?
20:27:38
27.05.2016
mirecek.666
všechny úpravy chlazení, které se přes zimu udělali jsou k ničemu. Takže vrátíme pětilist a snad bude už konečně vše ok. Prozatím každá vyjíždka skončila už po pár km s teploměrem na 100 stupních.
20:19:20
10.05.2016
mirecek.666
zaprášená, ošklivá, ale jedee:-)
zvětšit CML / 1000MB - obrázek od mirecek.666 vložen 10.05.2016 20:19:20
20:12:57
09.05.2016
mirecek.666
zítra už jen pár drátů v autě a doufám, že bude první letošní start
zvětšit CML / 1000MB - obrázek od mirecek.666 vložen 09.05.2016 20:12:57
05:20:57
27.04.2016
Vrba
-> mirecek.666: felicie ma jine delky kabelu a kdyz se daj 120kove,tak to pak vychazi vselijak.
21:03:22
26.04.2016
mirecek.666
-> Vrba: se ti nezdá jen poloha? to pak klidně doladim:-) já ho tam dal a nijak jsem o tom jak vypadaj kabely nepřemejšlel:-)
20:22:13
26.04.2016
Vrba
-> mirecek.666: Ted se na to divam. Zkus ten rozdevac jeste vyhodit a po vytazeni koliku ho dole otoc o 180 stupnu. At ty kabely vychazeji trosku lepe.
12:05:38
26.04.2016
Jeessii
Pěkná práce,líbí se mi!držím palec
20:18:33
25.04.2016
mirecek.666
fotka naprd, nicméně už to vypadá jako motor. Auto zpátky na kolech, všechny nové věci uvnitř. Ještě doladit řemenice, zapalování, benzin pumpu a elektriku:-)
zvětšit CML / 1000MB - obrázek od mirecek.666 vložen 25.04.2016 20:18:33
Extreme Tyres