CML / 1000MB CML / 1000MB

komentáře | popis | fotky | mirecek.666 | 21.07.24 19:42 | 302x v oblíbených
ŠKODA 1000MB rok výroby 1967 15ctá série



Karoserie:

- v původním stavu, vyztužena mezi uložením zadních tlumičů, převařena pedálová konzole z Š100, upraveno pro 5ti rychlostní převodovku

- původní šedomodrá barva ne moc dobře přestříkána na stávající červenou



Podvozek:

- úzké nápravy nahrazeny M nápravami

- přední:

* ovařená, vyztužená a částečně odlehčená nápravnice s rozpěrou v šedém alkytonu

* hřebenové řízení zatím bohužel bez ostrého pastorku

* trubková ramena od Wlada pro použití klasické pružiny a tlumiče s nastavitelným odklonem a zvětšeným záklonem v černém komaxitu, všechny silenbloky včetně svislých čepů Pemit

* stabilizátor 20mm ke spodním ramenům uchycen přes unibaly, ke karoserii tvrdými silentbloky od Pemita

* pružiny 80kN volná délka 200mm, tlumiče HP Sporting po repasi

* odlehčené náboje s klasickou roztečí

* odklon -3° , sbíhavost 0,7mm, záklon 9,5° *



- zadní:

* kyvadlová s vyztuženými podelnými rameny po kompletní GO v šedočerné kombinaci, povrchová úprava Alkyton

* pružiny od Omareta na vrchy

* nastavování sbíhavosti alá m8

* tlumiče HP Sporting po repasi

* sbíhavost 2,2mm

* převodovka uložena o 15mm níž na snížených silentblocích, kvůli zvětšení zadních odklonů

* příčka motoru vlastní výroby z Chrommolybdenu. Motor uložen o 15mm níž, rovněž kvůli zadním odklonům



Kola a pneumatiky:

- "pampelišky" z Fordu Capri kompletně předělané, ve zlatém komaxitu

- pneu YOKOHAMA ADVAN A048 185/60 R13 vpředu SOFT a vzadu MEDIUM. Jinak DUNLOP SP SPORT 2000 175/50 R13



Brzdy:

- místo originální konzole je použita konzole z Š100 s posilovačem ATE, brzdový válec ATE, odlehčené a předěláné pedály Š100, držák

vlastní konstrukce

- vpředu jednopístové třmeny ATE, chlazené kotouče BREMBO, destičky Ferodo DS Performance, brdová kapalina ATE 200 za inspiraci díky Marciusovi

- zadní kotoučové brzdy se třmeny z Š120, předělané kotouče FERODO z Š120, desky FERODO, unašeče a držáky třmenů vlastní výroby, omezovač brzdného účinku Tilton

- hydraulická ruční brzda zapojená do série se zadním okruhem



Motor 120LS:

Blok

- eM, plnoprůtok, litinová víka

- upravené mazání převodu rozdělovače se zvýšeným tlakem

- výměník voda - olej

- zapojen obtok čtvrtého válce z výměníku voda - olej

- odvětrání klikového klikové skříně dle MB či LR

- zvětšené kanály pro mazání hlavních ložisek klikové hřídele

- upravené šály pro mazání hlavních ložek

- ve víku rozvodů upraveny kanály pro odtok oleje od olejového čerpadla



Klika

- 120, druhý brus

- odlehčený setrvák

- 1,6přítlačák + origo lamela Škoda

- dynamicky vyváženo

- certalová řemenice



Písty

- 120LS, včetně vložek, nové



Ojnice

- nové Fa

- odlehčené, vyleštěné

- vyvážené



Vačka

- 280°, Krejbich



Zapalovaní

- Ignitech TCIP4

- rozdělovač BMM

- nová cívka Pal bez odporu



Hlava

- nová 120LS

- upravené ventily 34/30, 7mm dřík

- konické pružiny

- vodítka, gufera

- snížená o 1mm, ale probrán spalovák kvuli antidetonační štěrbině

- 1,2mm těsnění

- KP10,5/1

- velké kanály



Karburátor

- Weber 40 DCOE

- svod přes hlavu výroba p. Doupovec

- filtr K&N



Alternátor

- 35A

- po kompletní repasi, ložiska NTN C4

- dle možností odlehčen

- certalová řemenice s průměrem 90mm



- olej Q8 Formula 10W-50

- svíce NGK BPR7HS

- elektrické palivové čerpadlo řízené jednotkou zapalování



Výfuk:

- 3-1 svod p. Hrcina

- nerez tlumič Burgess



Převodovka:

- uložena o 15mm níž

- po opravě a úpravě od Vrby

- 5ti rychlostní z Š125 s dlouhou jedničkou se šikmým zubem

- SP 4.22

- Převodové poměry:

1° - 3,09 (série 3,80)

2° - 2,12

3° - 1,41

4° - 1,08

5° - 0,83

- rozpěrka mezi 3kou a 4kou

- nový pastorek na náhon tachometru pro 13ky kola

- startér 1kW z Fabie



Chlazení:

- chladič z eRka s měděnnými lamelami + velká řemenice a pětilistá vrtule

- upraven tunel před chladičem a vzduch přiváděn zespod auta



Exteriér:

- maska modelu 64

- upravené mřížky v zadních blatnících



Interiér:

- dobová skořepinová sedadla "Vajíčka" výroba p. Indra

- volant Momo Cavallino C36

- čtyřbodové 3" pásy Sandtler Sponsor

- Harness Bar vlastní výroby v černém polomatu

- kaplička přístrojů ze 120s s přídavným otačkoměrem VDO, tlakoměrem oleje a teploměrem oleje vše s chromovou obroučkou

- palubní deska v bíle barvě s červeno-černým koženkovým pošitím

- osvícení interiéru vybaveno stmívačem

- všechny budíky podsvíceny stejně jako původní přístrojovka - pouze bílá

- digitalní tachometru zabudovaný do původního popelníku



více info na www.skodateam.cz/---tisic --malych--bolesti--- .

první video
Š1000mb 1200ccm weber 40dcoe
, je co doladovat



Sprinty Pohofest 2013
Pohofest 2013


Sprinty Hundertgang 2013
Hundertgang 2013 - Sprint


První start s TCIP4
1200ccm, Weber, TCIP4

CML / 1000MB - komentáře:

20:19:10
13.04.2015
mirecek.666
měl by někdo zájem o vyztužený eM ramena na předek? + k tomu pemitovo silentblok stabíku do ramen. Neposílám, cena nízká - překáží
19:48:11
26.03.2015
mirecek.666
hromada dílů kolem auta se pomalu do auta vrací, a dneska jsem si poprvé načisto sednul:)
20:17:15
23.03.2015
mirecek.666
-> Eidy: já bych řek že se v tom spíš pěkně plácám
07:51:26
23.03.2015
Eidy
-> mirecek.666: Koukám, pěkne se v tom vrtáš. Doslova. 1
17:38:22
09.03.2015
mirecek.666
-> Tomáššš: dobře, jen to ještě dodělat
22:14:53
08.03.2015
Tomáššš
-> mirecek.666: ako sa sedi v skrupinach ?
20:22:53
04.03.2015
Eidy
-> mirecek.666: Žádný obavy. Jen sranda. Ale rád vidím, že Wlad už dělá i pro normální pružiny.
17:54:09
04.03.2015
mirecek.666
-> Tuner#2: někdo to dělat musí:-)

-> Eidy: nějaký obavy? Proč? :-)

-> wlad: souhlasim
09:25:27
04.03.2015
wlad
Držet budou. To bych se nebál. :-)
08:14:04
04.03.2015
Eidy
-> mirecek.666: Pěkně dobře. To jsme zvědavej, jak budou držet. 1
21:59:20
03.03.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> mirecek.666: Koukám první testér ramen na origo pružiny. Jsem zvědavej co na to řekneš a jak to bude držet.
20:27:33
02.03.2015
mirecek.666
opravovat předchozí chyby co se auta týče je fakt zlost...
16:15:48
02.03.2015
mirecek.666
-> Eidy: snad jo, ale i tak jaro bude nejspíš pozdní. A těch problémů co to stálo8
00:07:44
02.03.2015
Eidy
-> mirecek.666: A hned to půjde líp od ruky. 1
20:38:32
01.03.2015
mirecek.666
dnes velký krok pro člověka, ale malý krok pro lidstvo. Aneb jsme v topené garáži kde se svítí
21:57:25
28.02.2015
mirecek.666
-> Vojťas: to je pro mě bohužel špatněj směr:( nicméně tam budou mít asi telefon. Takže autoforum Moravská Třebová?
10:58:37
28.02.2015
Vojťas
-> mirecek.666: s tím řízením, něco jsem zahlédl v jedné mototechně, ale nevím kdy se tam dostanu, je to v Moravské Třebové, Auto Forum, videl jsem to jen pres vyholu a nepoznam jestli to bylo na eMko nebo Favorit, tka že jsem ti moc nepomohl :D ale jestli tam mas treba cestu...no ale stejne za to urcite budou chtiit balik
20:45:39
10.02.2015
mirecek.666
neměl by někdo doma nový řízení na emko s hřebenem?
18:23:51
08.02.2015
mirecek.666
-> Tuner#2: je, přímo do výrobce
16:46:27
08.02.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> mirecek.666: No vida, takže dobovky. Tušil jsem to. BTW to je ta novodobá výroba?
Extreme Tyres