CML / 1000MB CML / 1000MB

komentáře | popis | fotky | mirecek.666 | 21.07.24 19:42 | 302x v oblíbených
ŠKODA 1000MB rok výroby 1967 15ctá série



Karoserie:

- v původním stavu, vyztužena mezi uložením zadních tlumičů, převařena pedálová konzole z Š100, upraveno pro 5ti rychlostní převodovku

- původní šedomodrá barva ne moc dobře přestříkána na stávající červenou



Podvozek:

- úzké nápravy nahrazeny M nápravami

- přední:

* ovařená, vyztužená a částečně odlehčená nápravnice s rozpěrou v šedém alkytonu

* hřebenové řízení zatím bohužel bez ostrého pastorku

* trubková ramena od Wlada pro použití klasické pružiny a tlumiče s nastavitelným odklonem a zvětšeným záklonem v černém komaxitu, všechny silenbloky včetně svislých čepů Pemit

* stabilizátor 20mm ke spodním ramenům uchycen přes unibaly, ke karoserii tvrdými silentbloky od Pemita

* pružiny 80kN volná délka 200mm, tlumiče HP Sporting po repasi

* odlehčené náboje s klasickou roztečí

* odklon -3° , sbíhavost 0,7mm, záklon 9,5° *



- zadní:

* kyvadlová s vyztuženými podelnými rameny po kompletní GO v šedočerné kombinaci, povrchová úprava Alkyton

* pružiny od Omareta na vrchy

* nastavování sbíhavosti alá m8

* tlumiče HP Sporting po repasi

* sbíhavost 2,2mm

* převodovka uložena o 15mm níž na snížených silentblocích, kvůli zvětšení zadních odklonů

* příčka motoru vlastní výroby z Chrommolybdenu. Motor uložen o 15mm níž, rovněž kvůli zadním odklonům



Kola a pneumatiky:

- "pampelišky" z Fordu Capri kompletně předělané, ve zlatém komaxitu

- pneu YOKOHAMA ADVAN A048 185/60 R13 vpředu SOFT a vzadu MEDIUM. Jinak DUNLOP SP SPORT 2000 175/50 R13



Brzdy:

- místo originální konzole je použita konzole z Š100 s posilovačem ATE, brzdový válec ATE, odlehčené a předěláné pedály Š100, držák

vlastní konstrukce

- vpředu jednopístové třmeny ATE, chlazené kotouče BREMBO, destičky Ferodo DS Performance, brdová kapalina ATE 200 za inspiraci díky Marciusovi

- zadní kotoučové brzdy se třmeny z Š120, předělané kotouče FERODO z Š120, desky FERODO, unašeče a držáky třmenů vlastní výroby, omezovač brzdného účinku Tilton

- hydraulická ruční brzda zapojená do série se zadním okruhem



Motor 120LS:

Blok

- eM, plnoprůtok, litinová víka

- upravené mazání převodu rozdělovače se zvýšeným tlakem

- výměník voda - olej

- zapojen obtok čtvrtého válce z výměníku voda - olej

- odvětrání klikového klikové skříně dle MB či LR

- zvětšené kanály pro mazání hlavních ložisek klikové hřídele

- upravené šály pro mazání hlavních ložek

- ve víku rozvodů upraveny kanály pro odtok oleje od olejového čerpadla



Klika

- 120, druhý brus

- odlehčený setrvák

- 1,6přítlačák + origo lamela Škoda

- dynamicky vyváženo

- certalová řemenice



Písty

- 120LS, včetně vložek, nové



Ojnice

- nové Fa

- odlehčené, vyleštěné

- vyvážené



Vačka

- 280°, Krejbich



Zapalovaní

- Ignitech TCIP4

- rozdělovač BMM

- nová cívka Pal bez odporu



Hlava

- nová 120LS

- upravené ventily 34/30, 7mm dřík

- konické pružiny

- vodítka, gufera

- snížená o 1mm, ale probrán spalovák kvuli antidetonační štěrbině

- 1,2mm těsnění

- KP10,5/1

- velké kanály



Karburátor

- Weber 40 DCOE

- svod přes hlavu výroba p. Doupovec

- filtr K&N



Alternátor

- 35A

- po kompletní repasi, ložiska NTN C4

- dle možností odlehčen

- certalová řemenice s průměrem 90mm



- olej Q8 Formula 10W-50

- svíce NGK BPR7HS

- elektrické palivové čerpadlo řízené jednotkou zapalování



Výfuk:

- 3-1 svod p. Hrcina

- nerez tlumič Burgess



Převodovka:

- uložena o 15mm níž

- po opravě a úpravě od Vrby

- 5ti rychlostní z Š125 s dlouhou jedničkou se šikmým zubem

- SP 4.22

- Převodové poměry:

1° - 3,09 (série 3,80)

2° - 2,12

3° - 1,41

4° - 1,08

5° - 0,83

- rozpěrka mezi 3kou a 4kou

- nový pastorek na náhon tachometru pro 13ky kola

- startér 1kW z Fabie



Chlazení:

- chladič z eRka s měděnnými lamelami + velká řemenice a pětilistá vrtule

- upraven tunel před chladičem a vzduch přiváděn zespod auta



Exteriér:

- maska modelu 64

- upravené mřížky v zadních blatnících



Interiér:

- dobová skořepinová sedadla "Vajíčka" výroba p. Indra

- volant Momo Cavallino C36

- čtyřbodové 3" pásy Sandtler Sponsor

- Harness Bar vlastní výroby v černém polomatu

- kaplička přístrojů ze 120s s přídavným otačkoměrem VDO, tlakoměrem oleje a teploměrem oleje vše s chromovou obroučkou

- palubní deska v bíle barvě s červeno-černým koženkovým pošitím

- osvícení interiéru vybaveno stmívačem

- všechny budíky podsvíceny stejně jako původní přístrojovka - pouze bílá

- digitalní tachometru zabudovaný do původního popelníku



více info na www.skodateam.cz/---tisic --malych--bolesti--- .

první video
Š1000mb 1200ccm weber 40dcoe
, je co doladovat



Sprinty Pohofest 2013
Pohofest 2013


Sprinty Hundertgang 2013
Hundertgang 2013 - Sprint


První start s TCIP4
1200ccm, Weber, TCIP4

CML / 1000MB - komentáře:

20:00:17
20.07.2014
mirecek.666
-> m8rinek: to nedokážu říct, a nechval dne před večerem, ještě to není:-)
17:53:47
20.07.2014
m8rinek
-> mirecek.666: Parádní HB, snad i první na virtu? Teď to bude boom:D.
21:29:49
07.07.2014
mirecek.666
-> Eidy: díky, ale ještě ani nevim jakym časem jsem si ho zasloužil:-)
21:24:46
07.07.2014
Eidy
-> mirecek.666: Gratruluju k pohárku.4
21:21:57
07.07.2014
mirecek.666
-> Vrba: díky, to já taky:-)
13:08:31
07.07.2014
Vrba
Gratulace k umístění. Už se nemůžu dočkat až budou celkové výsledky,...
19:50:23
20.06.2014
mirecek.666
-> ochoda: pruží to celkem dost, ale řadí to líp jak obyč 5q
18:09:11
20.06.2014
ochoda
-> m8rinek: Ahá, asi viděl, ale já ty reklamy hned vypouštim ven. 3 Ale s těma řadičkama na tom něco bude. 6
21:55:10
19.06.2014
m8rinek
-> ochoda: Jsi neviděl reklamu na Taft? Ale jinak defakto tak...



viz skoda-virt.cz/cz/.../3048 -razeni
21:52:47
19.06.2014
ochoda
-> m8rinek: Nějak nevím jak to chápat? Jakože tim pádem ji neulomím?
21:48:58
19.06.2014
m8rinek
-> ochoda: Pruží, proto drží!
21:48:12
19.06.2014
ochoda
To zkrácení drah řazení už bych na jinej než 5q kulise nedělal. Měl sem to na obou kulisách a tyčka ze 4q hrozně pruží. 8 Jinak auto parádní. 2
12:29:01
17.06.2014
mirecek.666
-> Tabi: bohužel to byla poloha, ve který to auto bylo hodně často, ale ted se zdá, že výsledky se dostavili:-) jinak díky už bylo i na čase:-)
21:37:01
16.06.2014
Tabi
Kdyby na fotce 23 nešli vidět ty kola vedle auta,tak to vypadá,jako by ti je někdo ukradl a hodil to na špalky.1 Jinak čtu,že problémy s brzdovou soustavou vyřešeny,takže to konečně můžeš i pořádně rozjet.4 Ať ti to šlape.6
09:38:39
16.06.2014
mirecek.666
-> vhml: tohle vyhovuje, a do tohodle auta ani nic jinýho nechci:-) bylo to blbě napsaný, oproti tomu co to bylo jako motokára:-)



jinak brzdy, první problém vzduch - řešení novej hbv a přeodvzdušnění

druhej problém - vznikl díky prvnímu protože novej hbv se hned podělal

a konečný řešení je ate brzdovej válec s posilovačem, dozadu omezovač
21:44:56
15.06.2014
vhml
-> mirecek.666 15.06.14 20:12:04: jestli ti jízda s kyvkou připadá jak motokára, tak doporučuju někdy zkusit nějakou sofistikovanější nápravu 2



Co těm brzdám teda bylo?
20:12:04
15.06.2014
mirecek.666
Tak se konečně povedlo, dnes proběhla krátká satisfakční jízda. Auto jede, brzdí a už i odbržduje. Brzdy jsou jedna velká paráda, rozdíl oproti předchozí evoluci se nedá srovnat. Po mnoha pokusech snad na dlouho dobu poslední úprava/oprava brzd. Ještě možná desky dopředu a jsem spokojen. Na druhou stranu, toho času a nervů. Zestárl jsem asi o deset let a přítelkyně se mnou, protože to opravdu neměla jednoduchý. Auto jako celek se ted chová jak motokára, podvozek páradní, brzdy krásně ostrý, převodovka taky krok dopředu. Ale ještě se musí spousta detailů doladit.
20:51:20
14.06.2014
mirecek.666
-> vhml: to je mimo moje možnosti ted
13:22:07
14.06.2014
vhml
20:28:02
12.06.2014
mirecek.666
brzdový pedál se hýbe jak má, spojková nádobka na místě, o víkendu snad už zkusíme jak to funguje či ne
Extreme Tyres