CML / 1000MB CML / 1000MB

komentáře | popis | fotky | mirecek.666 | 21.07.24 19:42 | 302x v oblíbených
ŠKODA 1000MB rok výroby 1967 15ctá série



Karoserie:

- v původním stavu, vyztužena mezi uložením zadních tlumičů, převařena pedálová konzole z Š100, upraveno pro 5ti rychlostní převodovku

- původní šedomodrá barva ne moc dobře přestříkána na stávající červenou



Podvozek:

- úzké nápravy nahrazeny M nápravami

- přední:

* ovařená, vyztužená a částečně odlehčená nápravnice s rozpěrou v šedém alkytonu

* hřebenové řízení zatím bohužel bez ostrého pastorku

* trubková ramena od Wlada pro použití klasické pružiny a tlumiče s nastavitelným odklonem a zvětšeným záklonem v černém komaxitu, všechny silenbloky včetně svislých čepů Pemit

* stabilizátor 20mm ke spodním ramenům uchycen přes unibaly, ke karoserii tvrdými silentbloky od Pemita

* pružiny 80kN volná délka 200mm, tlumiče HP Sporting po repasi

* odlehčené náboje s klasickou roztečí

* odklon -3° , sbíhavost 0,7mm, záklon 9,5° *



- zadní:

* kyvadlová s vyztuženými podelnými rameny po kompletní GO v šedočerné kombinaci, povrchová úprava Alkyton

* pružiny od Omareta na vrchy

* nastavování sbíhavosti alá m8

* tlumiče HP Sporting po repasi

* sbíhavost 2,2mm

* převodovka uložena o 15mm níž na snížených silentblocích, kvůli zvětšení zadních odklonů

* příčka motoru vlastní výroby z Chrommolybdenu. Motor uložen o 15mm níž, rovněž kvůli zadním odklonům



Kola a pneumatiky:

- "pampelišky" z Fordu Capri kompletně předělané, ve zlatém komaxitu

- pneu YOKOHAMA ADVAN A048 185/60 R13 vpředu SOFT a vzadu MEDIUM. Jinak DUNLOP SP SPORT 2000 175/50 R13



Brzdy:

- místo originální konzole je použita konzole z Š100 s posilovačem ATE, brzdový válec ATE, odlehčené a předěláné pedály Š100, držák

vlastní konstrukce

- vpředu jednopístové třmeny ATE, chlazené kotouče BREMBO, destičky Ferodo DS Performance, brdová kapalina ATE 200 za inspiraci díky Marciusovi

- zadní kotoučové brzdy se třmeny z Š120, předělané kotouče FERODO z Š120, desky FERODO, unašeče a držáky třmenů vlastní výroby, omezovač brzdného účinku Tilton

- hydraulická ruční brzda zapojená do série se zadním okruhem



Motor 120LS:

Blok

- eM, plnoprůtok, litinová víka

- upravené mazání převodu rozdělovače se zvýšeným tlakem

- výměník voda - olej

- zapojen obtok čtvrtého válce z výměníku voda - olej

- odvětrání klikového klikové skříně dle MB či LR

- zvětšené kanály pro mazání hlavních ložisek klikové hřídele

- upravené šály pro mazání hlavních ložek

- ve víku rozvodů upraveny kanály pro odtok oleje od olejového čerpadla



Klika

- 120, druhý brus

- odlehčený setrvák

- 1,6přítlačák + origo lamela Škoda

- dynamicky vyváženo

- certalová řemenice



Písty

- 120LS, včetně vložek, nové



Ojnice

- nové Fa

- odlehčené, vyleštěné

- vyvážené



Vačka

- 280°, Krejbich



Zapalovaní

- Ignitech TCIP4

- rozdělovač BMM

- nová cívka Pal bez odporu



Hlava

- nová 120LS

- upravené ventily 34/30, 7mm dřík

- konické pružiny

- vodítka, gufera

- snížená o 1mm, ale probrán spalovák kvuli antidetonační štěrbině

- 1,2mm těsnění

- KP10,5/1

- velké kanály



Karburátor

- Weber 40 DCOE

- svod přes hlavu výroba p. Doupovec

- filtr K&N



Alternátor

- 35A

- po kompletní repasi, ložiska NTN C4

- dle možností odlehčen

- certalová řemenice s průměrem 90mm



- olej Q8 Formula 10W-50

- svíce NGK BPR7HS

- elektrické palivové čerpadlo řízené jednotkou zapalování



Výfuk:

- 3-1 svod p. Hrcina

- nerez tlumič Burgess



Převodovka:

- uložena o 15mm níž

- po opravě a úpravě od Vrby

- 5ti rychlostní z Š125 s dlouhou jedničkou se šikmým zubem

- SP 4.22

- Převodové poměry:

1° - 3,09 (série 3,80)

2° - 2,12

3° - 1,41

4° - 1,08

5° - 0,83

- rozpěrka mezi 3kou a 4kou

- nový pastorek na náhon tachometru pro 13ky kola

- startér 1kW z Fabie



Chlazení:

- chladič z eRka s měděnnými lamelami + velká řemenice a pětilistá vrtule

- upraven tunel před chladičem a vzduch přiváděn zespod auta



Exteriér:

- maska modelu 64

- upravené mřížky v zadních blatnících



Interiér:

- dobová skořepinová sedadla "Vajíčka" výroba p. Indra

- volant Momo Cavallino C36

- čtyřbodové 3" pásy Sandtler Sponsor

- Harness Bar vlastní výroby v černém polomatu

- kaplička přístrojů ze 120s s přídavným otačkoměrem VDO, tlakoměrem oleje a teploměrem oleje vše s chromovou obroučkou

- palubní deska v bíle barvě s červeno-černým koženkovým pošitím

- osvícení interiéru vybaveno stmívačem

- všechny budíky podsvíceny stejně jako původní přístrojovka - pouze bílá

- digitalní tachometru zabudovaný do původního popelníku



více info na www.skodateam.cz/---tisic --malych--bolesti--- .

první video
Š1000mb 1200ccm weber 40dcoe
, je co doladovat



Sprinty Pohofest 2013
Pohofest 2013


Sprinty Hundertgang 2013
Hundertgang 2013 - Sprint


První start s TCIP4
1200ccm, Weber, TCIP4

CML / 1000MB - komentáře:

20:42:46
10.04.2014
mirecek.666
-> m8rinek: má pravdu předsedo:)
20:41:57
10.04.2014
m8rinek
-> mirecek.666: Než to frézovat, tak to nech říznout vodou, ne? Klidně plast, nebo 2x10mm al? Jinak M8 matka má 6mm... Je to takový divný, když to píšu já, ale je to tak :D.
upraveno 1x, naposled 10.04.2014 20:43:09
20:39:28
10.04.2014
mirecek.666
-> dragon_cb_cz: chci:-) jak to vypadá? ted mám tři osmičky matky, kolik to může bejt? 20mm??
20:37:59
10.04.2014
dragon_cb_cz
-> mirecek.666: Hele... a nechceš raději tu origo plastovou podložku co pod tu kozolu patří? 4 Jakou tloušťku potřebuješ?
20:13:04
10.04.2014
mirecek.666
-> T: musel jsem podložit celou konzoli, protože 5q konzole je asi hlubší než 4q a táhlo bylo "z kopce" a táhlo s tim klasickym domkem si to nechalo líbit a kloubek ne, budu muset nechat vyfrézovat nějakou duralovou podložku nebo aspon nechat vytočit nějaký 4 duralový rozpěrky
19:39:01
10.04.2014
-> mirecek.666: : kam jsi ty matičky nacpal ? 131 40
18:29:30
10.04.2014
mirecek.666
řazení provizorně opraveno 12cti 8mičkami matkami než vymyslim jak to udělat aby to k něčemu bylo, hlavně že to řadí, zejtra snad i brzdy budou brzdit
20:54:19
08.04.2014
m8rinek
-> mirecek.666: váleček podhodit hadrem a povolit výstupní průtokáč a pomaličku stlačit...
20:09:20
08.04.2014
mirecek.666
tak dneska další krok ale špatným směrem. Závadu s odbržděním se podařilo odstranit, ale bohužel ted je tu zase obrácenej problém. Dneska jsme s přítelkyní tři hodiny odvzdušnovali brzdy, ona mě proklínala já zas sebe a auto, k tomu jako bonus jsme u toho zmokli a chytrej soused přes trávu kudy zajíždim, aby srovnal hrby naházel hlínu a auto jsem měl jako prase. Kapalina je čirá bez bublin, při našlapávání se třmeny kroutěj jak se tlakujou, ale pedál je pořád jako bláto. Při nastartovaným motoru se musí tak třikrát šlápnout aby to začlo aspon trochu přibrždovat a když se zatáhne ručka tak jenom tak přibržduje, že kotoučem otočim rukou. Nemá někdo nějakej nápad co s tim? Já osobně mám podezření že mám pořád vzduch ve válečku na ruční brzdu, ale jak ho dostat ven je záhada
upraveno 1x, naposled 08.04.2014 20:18:59
21:07:04
07.04.2014
-> mirecek.666: : HP
21:06:37
07.04.2014
mirecek.666
-> m8rinek: :-D:-D-> T: co vlastně máš na autě ty?
21:05:45
07.04.2014
-> mirecek.666: : tak jak teda ? 8 3
21:05:02
07.04.2014
m8rinek
-> mirecek.666: jo takhle :D.. to je vůl...
21:03:43
07.04.2014
mirecek.666
-> m8rinek: no ale neni zdejší:-D-> T: nn ten už byl
21:01:27
07.04.2014
m8rinek
-> mirecek.666: I pan Křístek je ze severního království...
21:01:18
07.04.2014
-> mirecek.666: : jo tááák, jsi psal, že nic extra a ono se tu uvažovalo o Křístkovi 131 no slušný 5

a odpověď asi nevim :-/ Spax ?
20:53:45
07.04.2014
mirecek.666
-> T: měl to bejt pak Křístek, ale to by moje konto nevydrželo letos, všechno vyšeřil pán ze severní království:-)
20:52:19
07.04.2014
-> mirecek.666: : už jsem se bál, že obráceně 40

pan Kůrka ? jestli teda neplácám....
20:50:06
07.04.2014
mirecek.666
-> T: ty červený byly ty černý tam jsou, no už jsou hotový ale doma je nemám, tak až dorazej, ale nic velkýho to neni:)
20:47:55
07.04.2014
-> mirecek.666: : jojo, to už vypadá na sezónu 5 pružiny jdou na auto které ?

a jaký teda bude podvozek ? 4
Extreme Tyres