CML / 1000MB CML / 1000MB

komentáře | popis | fotky | mirecek.666 | 21.07.24 19:42 | 302x v oblíbených
ŠKODA 1000MB rok výroby 1967 15ctá série



Karoserie:

- v původním stavu, vyztužena mezi uložením zadních tlumičů, převařena pedálová konzole z Š100, upraveno pro 5ti rychlostní převodovku

- původní šedomodrá barva ne moc dobře přestříkána na stávající červenou



Podvozek:

- úzké nápravy nahrazeny M nápravami

- přední:

* ovařená, vyztužená a částečně odlehčená nápravnice s rozpěrou v šedém alkytonu

* hřebenové řízení zatím bohužel bez ostrého pastorku

* trubková ramena od Wlada pro použití klasické pružiny a tlumiče s nastavitelným odklonem a zvětšeným záklonem v černém komaxitu, všechny silenbloky včetně svislých čepů Pemit

* stabilizátor 20mm ke spodním ramenům uchycen přes unibaly, ke karoserii tvrdými silentbloky od Pemita

* pružiny 80kN volná délka 200mm, tlumiče HP Sporting po repasi

* odlehčené náboje s klasickou roztečí

* odklon -3° , sbíhavost 0,7mm, záklon 9,5° *



- zadní:

* kyvadlová s vyztuženými podelnými rameny po kompletní GO v šedočerné kombinaci, povrchová úprava Alkyton

* pružiny od Omareta na vrchy

* nastavování sbíhavosti alá m8

* tlumiče HP Sporting po repasi

* sbíhavost 2,2mm

* převodovka uložena o 15mm níž na snížených silentblocích, kvůli zvětšení zadních odklonů

* příčka motoru vlastní výroby z Chrommolybdenu. Motor uložen o 15mm níž, rovněž kvůli zadním odklonům



Kola a pneumatiky:

- "pampelišky" z Fordu Capri kompletně předělané, ve zlatém komaxitu

- pneu YOKOHAMA ADVAN A048 185/60 R13 vpředu SOFT a vzadu MEDIUM. Jinak DUNLOP SP SPORT 2000 175/50 R13



Brzdy:

- místo originální konzole je použita konzole z Š100 s posilovačem ATE, brzdový válec ATE, odlehčené a předěláné pedály Š100, držák

vlastní konstrukce

- vpředu jednopístové třmeny ATE, chlazené kotouče BREMBO, destičky Ferodo DS Performance, brdová kapalina ATE 200 za inspiraci díky Marciusovi

- zadní kotoučové brzdy se třmeny z Š120, předělané kotouče FERODO z Š120, desky FERODO, unašeče a držáky třmenů vlastní výroby, omezovač brzdného účinku Tilton

- hydraulická ruční brzda zapojená do série se zadním okruhem



Motor 120LS:

Blok

- eM, plnoprůtok, litinová víka

- upravené mazání převodu rozdělovače se zvýšeným tlakem

- výměník voda - olej

- zapojen obtok čtvrtého válce z výměníku voda - olej

- odvětrání klikového klikové skříně dle MB či LR

- zvětšené kanály pro mazání hlavních ložisek klikové hřídele

- upravené šály pro mazání hlavních ložek

- ve víku rozvodů upraveny kanály pro odtok oleje od olejového čerpadla



Klika

- 120, druhý brus

- odlehčený setrvák

- 1,6přítlačák + origo lamela Škoda

- dynamicky vyváženo

- certalová řemenice



Písty

- 120LS, včetně vložek, nové



Ojnice

- nové Fa

- odlehčené, vyleštěné

- vyvážené



Vačka

- 280°, Krejbich



Zapalovaní

- Ignitech TCIP4

- rozdělovač BMM

- nová cívka Pal bez odporu



Hlava

- nová 120LS

- upravené ventily 34/30, 7mm dřík

- konické pružiny

- vodítka, gufera

- snížená o 1mm, ale probrán spalovák kvuli antidetonační štěrbině

- 1,2mm těsnění

- KP10,5/1

- velké kanály



Karburátor

- Weber 40 DCOE

- svod přes hlavu výroba p. Doupovec

- filtr K&N



Alternátor

- 35A

- po kompletní repasi, ložiska NTN C4

- dle možností odlehčen

- certalová řemenice s průměrem 90mm



- olej Q8 Formula 10W-50

- svíce NGK BPR7HS

- elektrické palivové čerpadlo řízené jednotkou zapalování



Výfuk:

- 3-1 svod p. Hrcina

- nerez tlumič Burgess



Převodovka:

- uložena o 15mm níž

- po opravě a úpravě od Vrby

- 5ti rychlostní z Š125 s dlouhou jedničkou se šikmým zubem

- SP 4.22

- Převodové poměry:

1° - 3,09 (série 3,80)

2° - 2,12

3° - 1,41

4° - 1,08

5° - 0,83

- rozpěrka mezi 3kou a 4kou

- nový pastorek na náhon tachometru pro 13ky kola

- startér 1kW z Fabie



Chlazení:

- chladič z eRka s měděnnými lamelami + velká řemenice a pětilistá vrtule

- upraven tunel před chladičem a vzduch přiváděn zespod auta



Exteriér:

- maska modelu 64

- upravené mřížky v zadních blatnících



Interiér:

- dobová skořepinová sedadla "Vajíčka" výroba p. Indra

- volant Momo Cavallino C36

- čtyřbodové 3" pásy Sandtler Sponsor

- Harness Bar vlastní výroby v černém polomatu

- kaplička přístrojů ze 120s s přídavným otačkoměrem VDO, tlakoměrem oleje a teploměrem oleje vše s chromovou obroučkou

- palubní deska v bíle barvě s červeno-černým koženkovým pošitím

- osvícení interiéru vybaveno stmívačem

- všechny budíky podsvíceny stejně jako původní přístrojovka - pouze bílá

- digitalní tachometru zabudovaný do původního popelníku



více info na www.skodateam.cz/---tisic --malych--bolesti--- .

první video
Š1000mb 1200ccm weber 40dcoe
, je co doladovat



Sprinty Pohofest 2013
Pohofest 2013


Sprinty Hundertgang 2013
Hundertgang 2013 - Sprint


První start s TCIP4
1200ccm, Weber, TCIP4

CML / 1000MB - komentáře:

21:17:07
02.03.2014
-> mirecek.666: : Audi, to je civil , ne ?
21:14:04
02.03.2014
mirecek.666
-> T: rozbitý nebo náhradní?
21:12:00
02.03.2014
-> mirecek.666: : copak máš za vozítko ?
21:07:16
02.03.2014
mirecek.666
-> Eidy: no moderní neni, ale už mě to sere. Před Vánocema jsem do toho deset dal a vydrželo to tisíc km a opět to samý, nejdřív nejde řadit trojka a ted už tam nejde ani zpátečka. Musel jsem si domu přivíst záložní auto. Jinak práce kupa, ale počasí zdá se bude přát a doufám že to půjde
20:32:56
02.03.2014
Eidy
-> mirecek.666: Aha. Takže práce dost a do toho nepříjemnosti s moderním strojem.8
20:23:40
02.03.2014
mirecek.666
-> Eidy: do mostu určitě ne, nestihnu to složit, ještě mě čeká řazení, dodělat brzdy, implantace do vozu a ještě mám v plánu podkládání motoru a převodovky alá VHML, takže je to toho víc než dost a most je za chvilku. A aby toho nebylo málo tak se mi podruhý v Audině rozsypala převodovka během čtvrt roku, takže o zábavu postaráno
upraveno 1x, naposled 02.03.2014 20:24:30
23:53:32
01.03.2014
Eidy
-> mirecek.666: Podle mě je to rozumná cena. Není to levný, ale ani drahý. Tak šup šup a skládat. Pojedeš do Mostu?
23:49:27
01.03.2014
dragon_cb_cz
-> mirecek.666: 800 za ČSSR funglovku je snesitelný... a já bych jí tam stejně nedal, protože to je přece škoda do auta cpát ty nový díly, dokud nemám skladem alespoň dvakrát tolik sad než aut na který to potřebuju 1 Takhle na kile jezdím jetej karbec i když mám ve skříni 4 nový....
20:48:56
01.03.2014
-> mirecek.666: : tak to si myslím, že jde :-) tak šup to poskládat 4 40
20:30:10
01.03.2014
mirecek.666
-> T: špatná se projevila jen jedna, ale chtěl bych obě, rýsujou se ještě dvě funglovky tak uvidíme, a ještě přijde poštou jedna jetá:-) jinak cena nevim jestli vysoká nebo nízká, ale stála 800, je to funglovka od nějakýho starýho pána, co se jako bonus dělil o zkušenosti:-)
20:27:43
01.03.2014
mirecek.666
-> Eidy: náboj křivej není, na soustruhu to běží a když náboje prohodim tak na druhý straně taky běží, takže jiná možnost doufám neni:-) jj na kotouči, házel o 1,5mm, a už i vim proč asi šmajdala..
19:49:56
01.03.2014
-> mirecek.666: : tak to půjde doskládat :-) byla jen jedna špatná, ne ? a pro zajímavost cena ?
18:47:11
01.03.2014
Eidy
-> mirecek.666: Aspoň že tak. A ta jedna stará šmajdá jo? Tos poznal na kotouči? Počkej, až dáš tu novou a zjistíš, že máš křivej náboj. 1
15:47:25
01.03.2014
mirecek.666
tak aspon jedna nová poloosa se v chotusicích povedla
20:39:55
22.02.2014
Jozka
-> mirecek.666: Určitě.. mě jako "poloosy" naběhl kdovíproč komplet.. Leda že bych si komplet koupil já a svou tyčovinu ti odprodal..3
20:00:16
22.02.2014
mirecek.666
-> Jozka: asi jsem to našel, myslíš ten komplet s nohavicema? já je po GO mám, chci jen hřídel mám jednu asi ohlou
19:00:11
22.02.2014
Jozka
-> mirecek.666: Minulej tejden jsem je viděl nově tady v inzerci, dumal nad nima - zelený, údajně po GO.. ale odkaz nemůžu najít..10
16:53:07
22.02.2014
mirecek.666
nemáte doma někdo dvě nový originál široký kyvkový poloosy? nebo aspon hodně slušný?
08:12:15
14.02.2014
marjik
Krásná práce!!!4
12:20:53
09.02.2014
mirecek.666
-> m8rinek: no tak daleko nejsem ted, mě trápěj jiný věci
Extreme Tyres