skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
AKTUÁLNĚ:
Něco málo k autu:
- Škoda 1000 MB De Luxe
- vyrobena na Vánoce 67
- 16 série
- barva: Lahvová zelená BAL 5910
- blinkry v blatnicích
- béžový koženkový interiér, šedá palubní deska
- Jsem její 4 majitel.Původní spz byla ABA 41-14
Dneska jsem v PC našel dokonce i nějaké video,když jsem ještě zkoušel světla:
Zajímavé počtění o jednotlivých změnách,úpravách jednotlivých sériích během výroby:
skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=487
Něco málo k autu:
- Škoda 1000 MB De Luxe
- vyrobena na Vánoce 67
- 16 série
- barva: Lahvová zelená BAL 5910
- blinkry v blatnicích
- béžový koženkový interiér, šedá palubní deska
- Jsem její 4 majitel.Původní spz byla ABA 41-14
Dneska jsem v PC našel dokonce i nějaké video,když jsem ještě zkoušel světla:
Zajímavé počtění o jednotlivých změnách,úpravách jednotlivých sériích během výroby:
skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=487
Doking/De Luxe - komentáře:
15:22:10
13.04.2011
13.04.2011
rubigall
-> Fifa: tak na to som celkom zvedavý teším sa na foto...
20:37:49
12.04.2011
12.04.2011
Fifa
-> all: Mě se podařilo před týdnem zabudovat radiátor z Fava do lamino obalu z MB, chystám podrobnější fotodokumentaci s popisem. Chybí jmi ještě pár fotek a trubka s vypouštěcím kohoutem. Až to bude vše tak to dám k autu.
18:43:43
11.04.2011
11.04.2011
j_j
-> all: vůbec ty meloucháři jsou nejlepší...ted mám nabídku cromu za 5 000tkč za oba nárazníky
16:20:54
11.04.2011
11.04.2011
Jakuza
U nás je lakovna co na šmelunk Komaxituje. Befi, s.r.o. Nabídni, třeba nějaký echt dobový doplněk by to mohl vyvážit
11:40:18
11.04.2011
11.04.2011
Jozka
-> afro100: Zajímavý, že ty Renaulty jsou dílama ke škodovkám tak přátelský.. Jo, onehdy k té Avia Blue - ani jsem se do karty dívat nemusel, vzpomněl jsem si na tvé extra čalounění, takže vím..
11:01:19
11.04.2011
11.04.2011
afro100
-> Jozka: ja pouzijem radiator z r19 alebo golfa mk I ...jednak mam oba doma a tiez na ne netreba nasrobovat ventil, teda ventil si dam akykolvek na hadicu a hotovo :)
10:53:56
11.04.2011
11.04.2011
Jozka
-> afro100: Aha, tak na 110r to bylo favo.. sice mám ještě v zásobě originály, ale raděj si to stáhnu, abych nemusel tolik myslet, kdyby náhodou.. Ale jak píšeš, asi by se našly i výhodnější varianty, tak aby se úprava odehrávala uvnitř obalu..
08:38:32
11.04.2011
11.04.2011
afro100
-> Jozka: na 110r.cz sa riesilo vnutro z fáva www.skoda110r.cz/article.
php?id=1177
Ale, po vhodnej uprave ide zabudovat prakticky cokolvek ..
Ale, po vhodnej uprave ide zabudovat prakticky cokolvek ..
08:12:56
11.04.2011
11.04.2011
Jozka
-> doking 10.04.11 20:13:50: Kdysi mi soused vysvětloval, jak zabudovatat vložku ze 120ky, že prý do toho laminátovýho krytu, kterej se trochu poddá, to jde elegatně - ale nějak jsem ho nepochopil. nějaký řešení téhož se tady nebo snad 110r.cz vyskytlo - ale i když funkční, tak patrný hned po odklopení sedáku.. Zkus pohledat - nebo dát jinej, absence žeber bude (při nevalný účinnosti i novýho kusu) určitě znát.
20:13:50
10.04.2011
10.04.2011
doking
-> Jakuza: Novej jo?, Co bys rád za něj? Spíš přemýšlím,nad něčím novodobým,co tam půjde zabudovat.
Dnes jsem vyzkoušel jeho těsnost,tak samotné těleso netěče,tak to unikalo ventilem,který je na odpis,ale samotné těleso taky,když jsem se snažil vyčistit bordel mezi žebrama,tak se mi jich cca třetina rozpadla pod rukama v te části,co ležela v te vodě (na fotce horni strana).
Dnes jsem vyzkoušel jeho těsnost,tak samotné těleso netěče,tak to unikalo ventilem,který je na odpis,ale samotné těleso taky,když jsem se snažil vyčistit bordel mezi žebrama,tak se mi jich cca třetina rozpadla pod rukama v te části,co ležela v te vodě (na fotce horni strana).
07:40:43
10.04.2011
10.04.2011
Jakuza
čeče.Mám doma jeden radiátor. Když už to máš venku, dej nový. Co za to?
15:29:50
08.04.2011
08.04.2011
Jozka
-> doking: Ano. A když je přes třicet, ještě se pouští i větrák... Malej okruh je tak na ohřátí motoru nebo nějaký popojíždění, kdy je zas ten nežádoucí ten termositič. To pak i úplně nový a dokonale seřízený auto bralo 10-12 l/100..
Jinak vodou bych radiátor netlakoval, někde mají vodovody docela slušnej tlak a mohla by to být zkouška poslední. Stačí dva plastový špunty, hustilka na míče a kýbl s vodou, čili pneumatická zkouška těsnosti. A fakt jsou většinou praskliny v prolisech vaniček, jen občas se vyskytne v letovaném spoji - jinde jsem netěsnost neviděl.
Jinak vodou bych radiátor netlakoval, někde mají vodovody docela slušnej tlak a mohla by to být zkouška poslední. Stačí dva plastový špunty, hustilka na míče a kýbl s vodou, čili pneumatická zkouška těsnosti. A fakt jsou většinou praskliny v prolisech vaniček, jen občas se vyskytne v letovaném spoji - jinde jsem netěsnost neviděl.
14:24:31
08.04.2011
08.04.2011
doking
Takovej blbej dotaz, vím ,že se i v létě topí u mb, nikdy mi nebylo jasné úplně proč (nepátral jsem potom).
Z jakýho důvodu, aby jako ohřívaný vzduch intenzivněji odebíral teplo chladící kapalině v letních dnech?
Z jakýho důvodu, aby jako ohřívaný vzduch intenzivněji odebíral teplo chladící kapalině v letních dnech?
13:53:48
08.04.2011
08.04.2011
saskyn2
-> doking: Zkus to natlakovat vodou, uvidíš to hned, většinou to teče tam co jsou na stěnách takový ty promáčklý zpevnění, asi se to v tom hejbe jak se tlakuje okruh a časem to praskne, nebo teče samo těleso, já ho nechal zrepasovat někde v Čáslavi, stálo to snad 300kč, a když jsem ho dal do auta tak jsem sehnal nový
13:51:37
08.04.2011
08.04.2011
j_j
-> doking: o trochu víc nevadí,ale jde o to, aby byl zachovanej zhruba stejnej objem vody (tzn. u embéčka 6L). Taky přece v létě necháváš puštění topení (tzn. cca 3L v okruhu chladící kapaliny navíc).... ten ventil je svinstvo a s tou vložkou topení by si někdo určitě dokázal pohrát a zaletovat to).
13:37:48
08.04.2011
08.04.2011
doking
-> j_j: Co je tak důležitýho na zachování stejnýho objemu vody,když ji bude o trochu víc,čemu to bude vadit? Právě jsem koukal,co se dá koupit jako nový,no tak jedině 120 kový,ale to má vstup a výstup na stejné straně a né jako mb,na každé straně jeden vývod a pak nevím jak je řešeno to s tím ventilem,jestli vůbec.
www.skoda-dily.cz/nahradn i-dil/113972071-vlozka-top eni-105-120-130.html.
Až to originální topení vyčistím,tak zkusím,kudy teče,jestli vůbec. Ale myslím si teda,že jedinný místa kudy to mohlo týct,je v oblasti ventilu,či vstupu a výstupu z topení,nebo je snad tak blbě dělaný,že prostě časem začně protýkat samotný těleso?
www.skoda-dily.cz/nahradn i-dil/113972071-vlozka-top eni-105-120-130.html.
Až to originální topení vyčistím,tak zkusím,kudy teče,jestli vůbec. Ale myslím si teda,že jedinný místa kudy to mohlo týct,je v oblasti ventilu,či vstupu a výstupu z topení,nebo je snad tak blbě dělaný,že prostě časem začně protýkat samotný těleso?
12:49:34
08.04.2011
08.04.2011
j_j
-> doking: já bych celý to milý topení nejradši nehradil něčím o stejném objemu (aby byl zachován stejný objem vody), ale něčím co by se nezanášelo a těsnilo ano, úzká poloosa má 67cm a nádrž MB 32 litrů jinak s tou spotřebou bych to neviděl po vyčištění nádrže, rozvodů paliva, vyčištění karburátoru a jeho seřízení tak černě. Taky bych v pragosu koupil nový (!) termosytič s nevyběhaným mechanismem a se spotřebou se vejdeš na graf kdy si MB veme 7-8 l/na 100 000 metrů.