skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 1000 MBG DeLuxe z roku 1967.
Kompletní renovace započala 1.10.2008 a byla dokončena 1.5.2009. Litřík se letos zúčastnil sedmnácti akcí a získal 8x ocenění, z toho dokonce dvakrát první místo v kategorii Škoda 1000-1100 MB. Od 2.května kdy vyjel najel letos vice jak 2500 km.
Více se dčtete na forum.skodahome.cz/index. php?showtopic=...
Jedna věc mi nedá spát, rád bych se pokusil zmapovat kolik je v provozu MBGéček. Mám takové tušení, že možná méně než MGXů, protože to byl model, který šel hlavně na vývoz. Jak udaje uvádějí, tak z prvních 115 vozů vyrobených na sklonku roku 1966 jich v Československu zůstalo jen 5 aut.
Pokud jste někdo majitelem, nebo o nějakém víte, dejte mi prosím vědět na můj email: olin@skodahome.cz
K 18.11.2009 mám zmapováno 9 vozů MBG :) (Čechy a Slovensko)
Kompletní renovace započala 1.10.2008 a byla dokončena 1.5.2009. Litřík se letos zúčastnil sedmnácti akcí a získal 8x ocenění, z toho dokonce dvakrát první místo v kategorii Škoda 1000-1100 MB. Od 2.května kdy vyjel najel letos vice jak 2500 km.
Více se dčtete na forum.skodahome.cz/index. php?showtopic=...
Jedna věc mi nedá spát, rád bych se pokusil zmapovat kolik je v provozu MBGéček. Mám takové tušení, že možná méně než MGXů, protože to byl model, který šel hlavně na vývoz. Jak udaje uvádějí, tak z prvních 115 vozů vyrobených na sklonku roku 1966 jich v Československu zůstalo jen 5 aut.
Pokud jste někdo majitelem, nebo o nějakém víte, dejte mi prosím vědět na můj email: olin@skodahome.cz
K 18.11.2009 mám zmapováno 9 vozů MBG :) (Čechy a Slovensko)
Olin / Škoda 1000 MBG - komentáře:
10:05:16
12.02.2010
12.02.2010
havlik
a tohle nemá tu originální dečku před chladičem stahovatelnou z středového tunelu?
09:57:06
12.02.2010
12.02.2010
Jozka
-> Olin1000: Slušivý doplněk.. skoro je mi líto, že nemáme doma, neb tatík vyřešil zimní problémy zvětšenou silonovou řemenicí ventilátoru..
23:46:26
09.02.2010
09.02.2010
Olin1000
Nějak kolem pěťa :)
19:25:16
09.02.2010
09.02.2010
David V6
-> Olin1000: tak to jsi nebyl ty,za kolik si je vydražil?
21:54:13
08.02.2010
08.02.2010
Olin1000
Vydražil jsem je 2.unora a dnes přišly. Proto jsem je hned zkusil namontovat.
Dnes jsem byl v archivu v Mladé Boleslavi a ač na mot.štítku nemám MBG, je litřík papírověa podle čísel čistokrevné MBGéčko vyrobené 7.března 1967
Dnes jsem byl v archivu v Mladé Boleslavi a ač na mot.štítku nemám MBG, je litřík papírověa podle čísel čistokrevné MBGéčko vyrobené 7.března 1967
19:41:32
08.02.2010
08.02.2010
jerrom
-> David V6: teď tam byly myslím na aukru zase...
19:39:23
08.02.2010
08.02.2010
David V6
-> Olin1000: že si je vydražil nynulí rok na aukru,neboli si mi ja vyfoukl 2sekundy před koncem,naštěstí měl dražitel ještě jedny tak ty jsou moje,ted už je nedám.David
10:40:50
26.01.2010
26.01.2010
Olin1000
Jsem zastáncem, že auta mají jezdit a lidi je mají potkávat na ulici. Tak v neděli bylo celkem hezky a já vzal litříka na projíždku.
20:29:39
09.01.2010
09.01.2010
Fifa
Jinak taky pasu po MBG, budoucnost je ale nejistá a realita krutá, tak nebudu předbíhat.
11:48:49
07.01.2010
07.01.2010
Jozka
-> Fifa: No to G tam chybí, to je fakt - asi se nedochoval.. ale než ho kupovat z 3 litry na aukru, taky bych čekal na jeho náhodný výskyt..
-> Olin1000: Tak to další MBG zatím neklaplo, majitel sice slíbil, že se mezi svátkama u něj v garáži sčuchneme, ale pak mobilně nereeagoval..
-> Olin1000: Tak to další MBG zatím neklaplo, majitel sice slíbil, že se mezi svátkama u něj v garáži sčuchneme, ale pak mobilně nereeagoval..
23:36:31
06.01.2010
06.01.2010
Fifa
Mě spíš u tohohle auta zarazil štítek kde je uveden typ 1000 MB deluxe. Je to replikový štítek?Nebo proč tam není MBG? Fotka je v galerii na skodahome.
13:06:59
05.01.2010
05.01.2010
j_j
ted jsem se na zaslepený karburátor koukal...je to DIF 21 stejně jako ten co má termosytič, takže ted už jen sehnat nový termosytič a budu mít záložní origo karbec. díky. (fotku toho zaslepenýho jsem dal k sobě do příspěvků)
11:12:33
04.01.2010
04.01.2010
Jozka
-> Olin1000: Zajímavý s těmi bílými boky - o Vánocích mě přepadl bacillus nechcus pracus a tak jsem mj. listoval SM 1961-65. A fakt na všech autosalónech (dokonce i Tokio!) byly výstavní autí takhle běloboce obutý..
S tím tuningem se ti nedivím.. vždyť už jsi tam všechno vyhrál.
-> saskyn2: Jen do 13. série měly hrdlo uprostřed, poslední 18. série pak už měla tento stovkový. Ale jak píšeš, komu už to vadí, tedy krom fanatických originalistů..
-> j_j: Na těle karbů je buď automat, ruční sytič nebo ta přestože fabrická, tak dost amatérsky vypadající MBG/MBX záslepka - takže by to mělo jít prohodit..
S tím tuningem se ti nedivím.. vždyť už jsi tam všechno vyhrál.
-> saskyn2: Jen do 13. série měly hrdlo uprostřed, poslední 18. série pak už měla tento stovkový. Ale jak píšeš, komu už to vadí, tedy krom fanatických originalistů..
-> j_j: Na těle karbů je buď automat, ruční sytič nebo ta přestože fabrická, tak dost amatérsky vypadající MBG/MBX záslepka - takže by to mělo jít prohodit..
22:54:52
02.01.2010
02.01.2010
Olin1000
-> j_j: Co se týče střechy, k tomu mi posloužila jedna fotka ze Švýcarska, kam MBGčka vyvážela pod označením "sport". Možná ta střecha byla bílá, ale mě se k té mé červené více líbila slon.kost. Co se týče chladiče, ten je stovkový a byl černý. Ostatní barevy na motoru tak ty jsou autentické, nevím, že by byly jiné. A proč ne atlasy, vždyť na některých autech na prezentace byly také bílé boky kol. Ohledně karbesů, tak trubičky asi není problém dát měděné, ale na MBGčku jsou karbese s menšíma tryskama, takže jiné.
MB do čísla mot.084739 mají karburátor 32 BST-13
MB od č.m.084740 mají 32 BST-18
MBG má přední 32 BS-27 a zadní 32 BST-19
MB do čísla mot.084739 mají karburátor 32 BST-13
MB od č.m.084740 mají 32 BST-18
MBG má přední 32 BS-27 a zadní 32 BST-19
15:52:39
02.01.2010
02.01.2010
saskyn2
-> Danster: Ale měl hrdlo uprostřed, ale to je úplně jedno, stejně to nikdo kromě nás bláznů nepozná
13:44:39
02.01.2010
02.01.2010
Danster
-> Olin1000: Pěkná dobová fotka jak koukám tak 1000covka na fotce sloužila jako taxík
-> j_j: Ten chladič na všech MB z výroby byl černý
-> j_j: Ten chladič na všech MB z výroby byl černý
12:37:26
02.01.2010
02.01.2010
j_j
ahoj, moc pěkný MBG. Trochu tě zahltim dotazama jestli nevadí.
- mám dva nový karburátory, jeden s termosytičem, na kterej nemůžu sehnat trubičky-myslíš že se daj udělat nový z měděnejch trubek?
-Další karburátor je ten co máš ty (ten zadní), půjde na něj namontovat bez problémů termosytič? Nebo je vyloženě určenej pro 2karburaci?
-proč si nevyleštil vrch chladiče a motor neuvedl do barevně víc odpovídajícímu stavu originálu?
-nebyla trochu škoda odchýlit se od originality auta bílou střechou,atlasy,atd? Přecijenom embéček je hodně a občas u nich tyto úpravy chápu,ale u MBGčka, kterých je nejmín z celé modelové řady mi to přijde škoda.
PS : neber to prosím jako buzeraci, MB budu renovovat, mám jen 67 standard a chci udělat pěknou renovaci, proto se ptám u zkušenějších.
díky moc.
- mám dva nový karburátory, jeden s termosytičem, na kterej nemůžu sehnat trubičky-myslíš že se daj udělat nový z měděnejch trubek?
-Další karburátor je ten co máš ty (ten zadní), půjde na něj namontovat bez problémů termosytič? Nebo je vyloženě určenej pro 2karburaci?
-proč si nevyleštil vrch chladiče a motor neuvedl do barevně víc odpovídajícímu stavu originálu?
-nebyla trochu škoda odchýlit se od originality auta bílou střechou,atlasy,atd? Přecijenom embéček je hodně a občas u nich tyto úpravy chápu,ale u MBGčka, kterých je nejmín z celé modelové řady mi to přijde škoda.
PS : neber to prosím jako buzeraci, MB budu renovovat, mám jen 67 standard a chci udělat pěknou renovaci, proto se ptám u zkušenějších.
díky moc.