skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 1000 MBG DeLuxe z roku 1967.
Kompletní renovace započala 1.10.2008 a byla dokončena 1.5.2009. Litřík se letos zúčastnil sedmnácti akcí a získal 8x ocenění, z toho dokonce dvakrát první místo v kategorii Škoda 1000-1100 MB. Od 2.května kdy vyjel najel letos vice jak 2500 km.
Více se dčtete na forum.skodahome.cz/index. php?showtopic=...
Jedna věc mi nedá spát, rád bych se pokusil zmapovat kolik je v provozu MBGéček. Mám takové tušení, že možná méně než MGXů, protože to byl model, který šel hlavně na vývoz. Jak udaje uvádějí, tak z prvních 115 vozů vyrobených na sklonku roku 1966 jich v Československu zůstalo jen 5 aut.
Pokud jste někdo majitelem, nebo o nějakém víte, dejte mi prosím vědět na můj email: olin@skodahome.cz
K 18.11.2009 mám zmapováno 9 vozů MBG :) (Čechy a Slovensko)
Kompletní renovace započala 1.10.2008 a byla dokončena 1.5.2009. Litřík se letos zúčastnil sedmnácti akcí a získal 8x ocenění, z toho dokonce dvakrát první místo v kategorii Škoda 1000-1100 MB. Od 2.května kdy vyjel najel letos vice jak 2500 km.
Více se dčtete na forum.skodahome.cz/index. php?showtopic=...
Jedna věc mi nedá spát, rád bych se pokusil zmapovat kolik je v provozu MBGéček. Mám takové tušení, že možná méně než MGXů, protože to byl model, který šel hlavně na vývoz. Jak udaje uvádějí, tak z prvních 115 vozů vyrobených na sklonku roku 1966 jich v Československu zůstalo jen 5 aut.
Pokud jste někdo majitelem, nebo o nějakém víte, dejte mi prosím vědět na můj email: olin@skodahome.cz
K 18.11.2009 mám zmapováno 9 vozů MBG :) (Čechy a Slovensko)
Olin / Škoda 1000 MBG - komentáře:
15:00:20
18.11.2009
18.11.2009
Olin1000
-> Jozka: To mě by také hodně zajímalo, zase by to byl další podchycený kousek a ono 1100MB se nějaký čas jelo současně s 1000 MBG
14:44:33
18.11.2009
18.11.2009
Tomo - zrušená registrace
-> Jozka: tak ten kousek chci videt a nie len ja :)
14:41:25
18.11.2009
18.11.2009
Jozka
-> Olin1000: No, měl jsem to zafixovaný z nějakého čtiva obráceně - cca 2500 ks 1000+1100 MBX dohromady, lehce přes 2 tisíce 1000MBG - asi tisková chyba, nepochybuju, že ty to máš zjištěný naprosto přesně .
-> havlik: Oni to "G" s náběhem motorů 1100 ccm opustili - asi že jim to už připadalo rozlišený dostatečně - 1000MB, 1100MB, 1100MBX.. (předtím 1000MB, 1000MBG, 1000MBX).
Jinak se podívám ke známýmu do dílny, zdali má ještě svůj MBG kousek - údajně vyvezenej jako tréninkový soutěžák kamsi do Belgie..
-> havlik: Oni to "G" s náběhem motorů 1100 ccm opustili - asi že jim to už připadalo rozlišený dostatečně - 1000MB, 1100MB, 1100MBX.. (předtím 1000MB, 1000MBG, 1000MBX).
Jinak se podívám ke známýmu do dílny, zdali má ještě svůj MBG kousek - údajně vyvezenej jako tréninkový soutěžák kamsi do Belgie..
14:39:58
18.11.2009
18.11.2009
Tomo - zrušená registrace
-> Olin1000: on mozno mysli MBX :D tie boli 1000MBX a 1100MBX
14:07:30
18.11.2009
18.11.2009
Olin1000
-> havlik: Škoda 1100 MBG se nedělala. To už byly jen Škoda 1100 MB DeLuxe. Embégéčka měly vždy jen úzký sloupek a jejich výroba zkončila v roce 1968 před celozávodní dovolenou, po které se již vyráběly embéčka se širokým sloupkem.
14:01:42
18.11.2009
18.11.2009
havlik
-> Olin1000: a to mluvíš o 1000MBG? protože pak se dělali 1100MBG a ty měly jednoduchej karbec
13:58:27
18.11.2009
18.11.2009
Olin1000
-> Jozka: Podle literatury bylo vyrobeno 2517 MBX a 3287 MBG. MBG se vyrábělo od 14.11.1966 až do 25.6.1968 a na konci roku 1966 jich bylo vyrobeno 115 vozů a jen pět jich zůstalo v Československu (69 Belgie, 33 Norsko, po dvou Bulharsko,Holandsko,Švéds
ko a po jednom Finsko a Francie. Cena doma činila 49,900,-Kčs.
Jinak rozdělovač je ještě origo.
Jinak rozdělovač je ještě origo.
13:27:10
18.11.2009
18.11.2009
Jozka
-> Olin1000: Ono i z výrobních linek těch MBG sjelo méně než MBX, že? Škoda, že v těch registrech je to nerozluštitelný, co tam který úředník napsal, to ještě zkomolili informatici a tak bych se nedivil ani tomu MGX..
Jinak střecha hezká, akorát já jí mám dobově spojenou s turisty z NDR, ti to v 70.tých měli na každém třetím MB..
Když jsme spolu onehdy debatovali v Běšinech, resp. Klatovech na návsi, probrali jsme kde co včetně nerez šroubků, ale zapomněl jsem se zeptat a podívat na důležité - máš originál bezpodtlak 02.9204.404, nebo nějakou náhradu ? Zmocnil jsem se totiž rozdělovače nového malého a bez podtlaku, ale má už nový označení 443.213-204.408..
Jinak střecha hezká, akorát já jí mám dobově spojenou s turisty z NDR, ti to v 70.tých měli na každém třetím MB..
Když jsme spolu onehdy debatovali v Běšinech, resp. Klatovech na návsi, probrali jsme kde co včetně nerez šroubků, ale zapomněl jsem se zeptat a podívat na důležité - máš originál bezpodtlak 02.9204.404, nebo nějakou náhradu ? Zmocnil jsem se totiž rozdělovače nového malého a bez podtlaku, ale má už nový označení 443.213-204.408..
22:14:02
10.11.2009
10.11.2009
Olin1000
Letos jsem to snimi nijak neřešil, ale už nejsou tak bílé jako nové, ale nějaká ta patina k takovému autu patři
22:07:12
10.11.2009
10.11.2009
eMBébé
K těm počtům eMBéGé, asi tak před pěti lety, kdy jsem ještě měl tu možnost nahlédnout do registru vozidel, jsem se mrknul na ta eMBéGé a eMBéiks. Bylo to v řádech stovek a MBXek bylo víc, než MBGéček. Asi tak v poměru 400 ku 250, přesně už si nepamatuji. Je ovšem otázkou, kolik z nich bylo provozuschopných, kolik z nich zůstalo v původním stavu a co za tu dobu s těmito počty udělalo šrotovné a poplatek za ekologii.
Tvý eMBéGé už nějakej ten pátek registruji na netu a skutečně, komu čest, tomu čest...
Apropo, jak udržuješ ty bílé obruče na pneumatikách při tak velkém počtu ujetých km? Mně se opotřebovávaly, takže co sezona, to nové obruče.
Tvý eMBéGé už nějakej ten pátek registruji na netu a skutečně, komu čest, tomu čest...
Apropo, jak udržuješ ty bílé obruče na pneumatikách při tak velkém počtu ujetých km? Mně se opotřebovávaly, takže co sezona, to nové obruče.
21:30:11
10.11.2009
10.11.2009
Duri
Je nadherna, verim, ze sa raz dostanem aj ja do podobneho stavu.
K tym MBG, ak robis nejaku databazu, chcelo by to spravit nejak verejnejsie. Osobne by ma tiez zaujimalo, kolko ich asi je. V SR je ich asi velmi malo, 3ks poznam osobne, 2 z foto, zial nie vsetky su na SPZ a s origo papiermi, pripadne karburatormi
K tym MBG, ak robis nejaku databazu, chcelo by to spravit nejak verejnejsie. Osobne by ma tiez zaujimalo, kolko ich asi je. V SR je ich asi velmi malo, 3ks poznam osobne, 2 z foto, zial nie vsetky su na SPZ a s origo papiermi, pripadne karburatormi
13:59:02
10.11.2009
10.11.2009
MATTESS
-> Olin1000: to je dobře
13:56:02
10.11.2009
10.11.2009
Olin1000
Re: Maca,MATTESS,Danster... vždyť to už byla ostuda, že jsem zde nebyl. Postupně sem dám všechna svá auta (jedno zde již je a pět jich zbývá)
13:45:48
10.11.2009
10.11.2009
Lukky_sk
uplne pekné auto poslednou dobou sa mi začína páčiť záhradka na streche
a k tej prvej foto - keby tá voda stojí a nehýbe sa tak by to bolo ako z rozprávky vhodné na wallpaper na PC :)
a k tej prvej foto - keby tá voda stojí a nehýbe sa tak by to bolo ako z rozprávky vhodné na wallpaper na PC :)
13:43:57
10.11.2009
10.11.2009
havlik
krásná práce
13:39:35
10.11.2009
10.11.2009
Mirek MBG
-> Olin1000: parádní kousek, vítej v klubu
12:33:31
10.11.2009
10.11.2009
Danster
To je dobře že jsi dal Litříka i sem Oline
12:32:09
10.11.2009
10.11.2009
RomiQ
nieje co riesit .... proste krasa a ta strecha presne tak to chcem aj ja ...
11:08:55
10.11.2009
10.11.2009
maca
-> Olin1000: konečně Libore,to byla doba
07:00:05
10.11.2009
10.11.2009
MATTESS
ha, Libor i zde. Vítej