skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 1000 MBG DeLuxe z roku 1967.
Kompletní renovace započala 1.10.2008 a byla dokončena 1.5.2009. Litřík se letos zúčastnil sedmnácti akcí a získal 8x ocenění, z toho dokonce dvakrát první místo v kategorii Škoda 1000-1100 MB. Od 2.května kdy vyjel najel letos vice jak 2500 km.
Více se dčtete na forum.skodahome.cz/index. php?showtopic=...
Jedna věc mi nedá spát, rád bych se pokusil zmapovat kolik je v provozu MBGéček. Mám takové tušení, že možná méně než MGXů, protože to byl model, který šel hlavně na vývoz. Jak udaje uvádějí, tak z prvních 115 vozů vyrobených na sklonku roku 1966 jich v Československu zůstalo jen 5 aut.
Pokud jste někdo majitelem, nebo o nějakém víte, dejte mi prosím vědět na můj email: olin@skodahome.cz
K 18.11.2009 mám zmapováno 9 vozů MBG :) (Čechy a Slovensko)
Kompletní renovace započala 1.10.2008 a byla dokončena 1.5.2009. Litřík se letos zúčastnil sedmnácti akcí a získal 8x ocenění, z toho dokonce dvakrát první místo v kategorii Škoda 1000-1100 MB. Od 2.května kdy vyjel najel letos vice jak 2500 km.
Více se dčtete na forum.skodahome.cz/index. php?showtopic=...
Jedna věc mi nedá spát, rád bych se pokusil zmapovat kolik je v provozu MBGéček. Mám takové tušení, že možná méně než MGXů, protože to byl model, který šel hlavně na vývoz. Jak udaje uvádějí, tak z prvních 115 vozů vyrobených na sklonku roku 1966 jich v Československu zůstalo jen 5 aut.
Pokud jste někdo majitelem, nebo o nějakém víte, dejte mi prosím vědět na můj email: olin@skodahome.cz
K 18.11.2009 mám zmapováno 9 vozů MBG :) (Čechy a Slovensko)
Olin / Škoda 1000 MBG - komentáře:
23:36:31
06.01.2010
06.01.2010
Fifa
Mě spíš u tohohle auta zarazil štítek kde je uveden typ 1000 MB deluxe. Je to replikový štítek?Nebo proč tam není MBG? Fotka je v galerii na skodahome.
13:06:59
05.01.2010
05.01.2010
j_j
ted jsem se na zaslepený karburátor koukal...je to DIF 21 stejně jako ten co má termosytič, takže ted už jen sehnat nový termosytič a budu mít záložní origo karbec. díky. (fotku toho zaslepenýho jsem dal k sobě do příspěvků)
11:12:33
04.01.2010
04.01.2010
Jozka
-> Olin1000: Zajímavý s těmi bílými boky - o Vánocích mě přepadl bacillus nechcus pracus a tak jsem mj. listoval SM 1961-65. A fakt na všech autosalónech (dokonce i Tokio!) byly výstavní autí takhle běloboce obutý..
S tím tuningem se ti nedivím.. vždyť už jsi tam všechno vyhrál.
-> saskyn2: Jen do 13. série měly hrdlo uprostřed, poslední 18. série pak už měla tento stovkový. Ale jak píšeš, komu už to vadí, tedy krom fanatických originalistů..
-> j_j: Na těle karbů je buď automat, ruční sytič nebo ta přestože fabrická, tak dost amatérsky vypadající MBG/MBX záslepka - takže by to mělo jít prohodit..
S tím tuningem se ti nedivím.. vždyť už jsi tam všechno vyhrál.
-> saskyn2: Jen do 13. série měly hrdlo uprostřed, poslední 18. série pak už měla tento stovkový. Ale jak píšeš, komu už to vadí, tedy krom fanatických originalistů..
-> j_j: Na těle karbů je buď automat, ruční sytič nebo ta přestože fabrická, tak dost amatérsky vypadající MBG/MBX záslepka - takže by to mělo jít prohodit..
22:54:52
02.01.2010
02.01.2010
Olin1000
-> j_j: Co se týče střechy, k tomu mi posloužila jedna fotka ze Švýcarska, kam MBGčka vyvážela pod označením "sport". Možná ta střecha byla bílá, ale mě se k té mé červené více líbila slon.kost. Co se týče chladiče, ten je stovkový a byl černý. Ostatní barevy na motoru tak ty jsou autentické, nevím, že by byly jiné. A proč ne atlasy, vždyť na některých autech na prezentace byly také bílé boky kol. Ohledně karbesů, tak trubičky asi není problém dát měděné, ale na MBGčku jsou karbese s menšíma tryskama, takže jiné.
MB do čísla mot.084739 mají karburátor 32 BST-13
MB od č.m.084740 mají 32 BST-18
MBG má přední 32 BS-27 a zadní 32 BST-19
MB do čísla mot.084739 mají karburátor 32 BST-13
MB od č.m.084740 mají 32 BST-18
MBG má přední 32 BS-27 a zadní 32 BST-19
15:52:39
02.01.2010
02.01.2010
saskyn2
-> Danster: Ale měl hrdlo uprostřed, ale to je úplně jedno, stejně to nikdo kromě nás bláznů nepozná
13:44:39
02.01.2010
02.01.2010
Danster
-> Olin1000: Pěkná dobová fotka jak koukám tak 1000covka na fotce sloužila jako taxík
-> j_j: Ten chladič na všech MB z výroby byl černý
-> j_j: Ten chladič na všech MB z výroby byl černý
12:37:26
02.01.2010
02.01.2010
j_j
ahoj, moc pěkný MBG. Trochu tě zahltim dotazama jestli nevadí.
- mám dva nový karburátory, jeden s termosytičem, na kterej nemůžu sehnat trubičky-myslíš že se daj udělat nový z měděnejch trubek?
-Další karburátor je ten co máš ty (ten zadní), půjde na něj namontovat bez problémů termosytič? Nebo je vyloženě určenej pro 2karburaci?
-proč si nevyleštil vrch chladiče a motor neuvedl do barevně víc odpovídajícímu stavu originálu?
-nebyla trochu škoda odchýlit se od originality auta bílou střechou,atlasy,atd? Přecijenom embéček je hodně a občas u nich tyto úpravy chápu,ale u MBGčka, kterých je nejmín z celé modelové řady mi to přijde škoda.
PS : neber to prosím jako buzeraci, MB budu renovovat, mám jen 67 standard a chci udělat pěknou renovaci, proto se ptám u zkušenějších.
díky moc.
- mám dva nový karburátory, jeden s termosytičem, na kterej nemůžu sehnat trubičky-myslíš že se daj udělat nový z měděnejch trubek?
-Další karburátor je ten co máš ty (ten zadní), půjde na něj namontovat bez problémů termosytič? Nebo je vyloženě určenej pro 2karburaci?
-proč si nevyleštil vrch chladiče a motor neuvedl do barevně víc odpovídajícímu stavu originálu?
-nebyla trochu škoda odchýlit se od originality auta bílou střechou,atlasy,atd? Přecijenom embéček je hodně a občas u nich tyto úpravy chápu,ale u MBGčka, kterých je nejmín z celé modelové řady mi to přijde škoda.
PS : neber to prosím jako buzeraci, MB budu renovovat, mám jen 67 standard a chci udělat pěknou renovaci, proto se ptám u zkušenějších.
díky moc.
22:55:53
01.01.2010
01.01.2010
Olin1000
Mám tu pro Vás jednu fotečku z roku 1968 kdy u mě vznikla láska k litříkům
23:11:55
26.12.2009
26.12.2009
Olin1000
-> juloskoda: -> Greyfur: děkuji, již se těším na rok 2010. Budu již jen jezdit veteránské a škodovácké srazy. Tuning Cupu a scéně RAT je konec :)
12:53:29
01.12.2009
01.12.2009
juloskoda
kraska
11:57:52
01.12.2009
01.12.2009
Greyfur
Je nadherna :) Klobuk dolu, nech sluzi a vela stastnych kilometrov!
07:51:07
01.12.2009
01.12.2009
Jozka
-> maca: Já včera zaplatil za netestovanej rok 68 též závratných 306kč.. Což mi přijde lepší oproti loňské sumě 2068..
19:23:29
30.11.2009
30.11.2009
maca
-> Olin1000: jsem zvědav co budu platit já
19:08:10
30.11.2009
30.11.2009
Olin1000
-> David V6: Auto musí mít testaci historického vozidla a je to min 30 let
18:38:51
30.11.2009
30.11.2009
David V6
-> Olin1000: a já o mám zadarmo ale nesmý mě chytit,jinak pěkná částka,jak musí auto být starý-25let?
13:10:30
30.11.2009
30.11.2009
Jozka
Pěkná díra do rozpočtu, takhle před Vánocema..
12:29:53
30.11.2009
30.11.2009
Olin1000
Tak jsem si dnes vyřídil pov.ručení, které nyní činí závratných 193,-Kč/rok
20:50:33
20.11.2009
20.11.2009
Olin1000
-> krup: Střecha nevadila, protože dříve se střechy potahovali koženkou, stříkaly barvou někdy i napodobující kůži, ale většinou v černém odstínu. Prostě dobová úprava.
-> Jozka: Ten štítek stím TP by mě zajímalo. Pokud by to šlo ofoti a hodit do Emailu, bylo by to super.
-> Jozka: Ten štítek stím TP by mě zajímalo. Pokud by to šlo ofoti a hodit do Emailu, bylo by to super.
15:26:47
20.11.2009
20.11.2009
Jozka
-> Olin1000: Jo, na střechu jsem se taky chtěl zeptat, zda komisař neremcal - a krom toho na to, zda tě zajímají i již vyšrotovaný kusy - mám doma od jednoho MBG minimálně štítek a TP..? nevím, to asi ne..
15:15:47
20.11.2009
20.11.2009
krup
-> Olin1000 18.11.09 15:00:20: a co střecha? ( barva ) nevadila?