Jerry / Škoda 1000 MB Jerry / Škoda 1000 MB

komentáře | popis | fotky | jerry21 | 05.08.15 09:24 | 30x v oblíbených
fotky budou jen jsem si to založil v práci a tady fotky mého auta nemám. ale jen tak info muj stroj byl vyroben v červenci léta páně 1964. výrobní číslo 003930 / 1 barevny odstín ten co je na obrázku těd je auto momentálně do šroubku rozebrané ale už začínám pomalu díly zase spojovat v opraveném nebo popřípadě vyměněném stavu. foto bude v pondělí.



současny stav je už trochu lepší, motor jsem už v garáži spojil s převodovkou, dával jsem nové pístní kroužky a komplet jsem ho přetěsnil,novou spojkovou lamelu ta původní nebyla sjetá ale byly natažené díry u nejtů takže hrozilo jejich ustřihnutí. vyvařené levé rameno a levá nohavice, která byla děravá pod dorazovým plechem. na plech obroušené štíty a zbylé díly zadní nápravy, všechno už natřené a co nevidět to začnu skládat.



zadní náprava hotová všechno komplet -- konečně

Jerry / Škoda 1000 MB - komentáře:

11:33:52
05.08.2015
Proof84
Na parádu,krásna je3
09:35:20
09.06.2015
Fifa
-> jerry21: Pěkně jsi ji dal dohromady. Obdivuju, že jsi z těch zadních blatníků ještě něco vytvořil. Hlavně ať sloužej bez dalšího rozpadání ;-)
10:20:06
06.06.2015
Danster
Pěknej výsledek a ten interiér se k barvě auta moc hodí156
00:12:00
06.06.2015
jerry21
-> wattanen: dikes

-> packa:
18:08:37
05.06.2015
jerry21
5let prace
07:41:15
05.06.2015
Jozka
158 Takovej interiér se tedy jen tak nevidí..
21:00:56
04.06.2015
wattanen
Hmm pěkný kousek chválím práci
20:26:39
05.09.2011
packa
Pěkná práce, budeš mít pěkný mb.
22:36:07
27.05.2010
Fifa
tadyk taková promarněná aukce www.aukro.cz/item10433674 27.html
22:22:26
10.05.2010
Mirek MBG
-> jerry21: ahoj, koukám jak ti to pěkně jde od ruky, držím palce, jen tak dál4
20:08:41
10.05.2010
jerry21
dal jsem nové gumičky do hbv a je to ok
14:07:19
10.05.2010
Jozka
-> jerry21: Mě napadá zpětnej ventil v HBV, kterej v systému drží tlak - že nevydržel muka čekání..
06:50:52
27.04.2010
jerry21
těd mě ale trápí ještě jenda věc ... zapojil jsem brzdy a odvzdušnil. pedál brzdy ja uplně tvrdý a i když na něm dlouho stojím tak neklesá, ale když ho sešlápnu za 5 min klesne prošlápnu se až na podlahu a když zas dvakrát šlápnu tak je uplně nahoře. čím by to mohlo být ?? špatné gumičky v HBV? dik
06:48:31
27.04.2010
jerry21
tak děkuju za suprový popis jak to mam udělat s tou ruční brzdou !!!! :-) a potrubí s termosytičem už mam a komplet zapojeno:-) vyrobit si trubičky to bylo taky žůžo ... přidám nějaké další fotky.
23:37:34
26.04.2010
hundrtkarjiri
Jestli ještě scháníš to výfukové potrubí na termositič,tak ho mam doma,pokud by si měl zájem.Jiří
22:33:08
26.04.2010
Mirek MBG
-> jerry21: Krásná práce, jen tak dál, budu se muset přijet podívat4
21:17:26
26.04.2010
hagios
Takže citujem V. Baťu: "1. Z horní stěny podlahového kanálu za ruční pákou brzdy se vymontuje trojúhelníkové víko, t.j. držák s vodícími kladkami. Na brzdové lano se navlékne pružina a koncovka pro zadní zakotvení bovdenové hadice. Lano se navlékne do bovdenové hadice a nasadí se do páky zadní čelisti brzdového ústrojí. Lano i hadice se provléknou stěnou karosérie do prostoru pod zadními sedadly. Bovdenová hadice se zakotví a lano se provlékne otvorem pro držák vodících kladek.

2. Lano se vloží z levé strany do horní vodící kladky, přesune se dopředu a vytáhne se otvorem pro ruční páku brzdy. Z levé strany se vloží do tažné kladky a vrátí se zpět do kanálu. Vytáhne se otvorem vodících kladek a páka s tažnou kladkou se vsune do kanálu. Upevní se šrouby a pružnými podložkami. Lano z pravé strany se nasadí na spodní vodící kladku, vloží se znovu do kanálu a otvorem ve stěně kanálu se vsune do prostoru pod levým zadním sedadlem.

3. Lano se povytáhne a držák s vodícími kladkami se upevní šrouby s pružnými podložkami. Lano se připojí svorkou na táhlo (koncovku) a spojí se s táhlem levého brzdového lana. Bovdenová hadice se zajistí pojistným kroužkem v koncovce ve štítu. Obě hadice se upevní na vzpěrné rameno. Štít ústrojí se uzavře pryžovou zátkou4 "
upraveno 1x, naposled 26.04.2010 21:22:16
20:16:39
26.04.2010
jerry21
zdrávím s prací na autě se pomalu chylím ke ke konci co nevidět sem vložím fotky, ale ptořebuju malou radu. jak zapojit a provléct lano ruční brzdy přes ty kladky uvnitř tunelu. už je to dva roky co jsem to rozebíral a nějak si to nepamatuju. nechápu proč jsou dvě kladky nad sebou před ruční brzdou .. nevím co tam protáhnout . kdyby tam byla jedna tak mi to je jasny , protáhnu lanovod pravé strany přes kladku ruční brzdy na levou tam to připevním, ale nechápu na co tam jsou ty dvě kladky nad sebou před ruční brzdou, prosím o radu. dyžtak mi to napiště hodně polopaticky :-) dikes.
12:17:38
02.03.2010
hagios
Pokiaľ máš potrubie na š 100 dá sa termosytič dorobiť. Treba spraviť len jednu dieru a dva štifty M6. Smyčka a termosytič sa dávali aj na nejaké vysokozdvižné vozíky. Takže skús hľadať u niekoho, kto robil s tými vozíkmi - prerábalo sa to na mechanický sytič a buď to ten mechanik hodil do koša, alebo zobral domov a hodil do skrine. Ja som takto prišiel k novému termosytiču aj smyčke zadarmo.
07:19:46
25.11.2009
jerry21
no chtěl bych to dodělat přes zimu...:-) včera jsem si přivezl namíchanou origo barvu ..modro šedá začnu to postupně dávat do plniče a brousit a brousit . :-)
Extreme Tyres