v roce 2007 jsem si splnil konecne svuj sen a sehnal jsem skodu 1000 mbx. mbx-ko ma doklady celkem pekny interier a bohuzel motor ze 130. mbx-ko je z roku 1967/10, origo barva ma byt slonova kost a taky bude.
Leden 2009 zdravim vsechny nadsence š 1000, auto me stoji porad v garazi, pouze shanim dily na renovaci, preji hodne trpelivosti
8.3.2009 koupím hliníkové růžky do interiéru auta, viz. poslední foto
5.7.2009 začínám renovovat motor, mám po renovaci pedálovou jednotku
20.12.09 hliníkové růžky do interiéru sehnány
21.01.10 koupím přední a zadní podběhy, nabídněte
3.04.10 podběhy koupeny, koupím podlahy předních kufrů a most. rozebírám auto a připravuji ke klempíři, fotky přidám
18.04.10 auto rozebráno, skelet opískován
10.5.10 auto mám u klempíře, několik aut 1000mb a mbx již zrenovoval, fotky přidám.koupím palubku do škody 1000 z deluxe
8.6.10 koupim prahy pouze s částí př. sloupku
1.11.10 koupím zední podběhy ze škody 1000 mb nebo na škodu 100
30.11.10 koupím díly mbx, děkuji za nabídku
11.1.11 koupím pěkné gumové koberce ze š 1000, palubku drsnou a matnou z modelu de luxe
nemáte někdo na prodej palubku na skodu 1000 mb, z deluxe modelu
koupím pneu origo tzv. zmijovky
10.7. 11 mám doma další mbx- ko, velice špatný stav, nafotím a ukážu
18.7.11 koupím nový chladic 1000 mb
18.9.11 koupím díly palubky na skoda 1000 z deluxe modelu
26.1.12 koupím palubku ze škody 1000mb de luxe, možno i jednotlivě / matná, drsná /
14.2. 2012 koupím kapiláru s budíkem, zachovalé čalovnění p. podběhů, pěkné koberce, palubku de luxe, a jiné díly mbx
25.2. 2012 koupím pružinku/pérko/ do stropní lampičky 1000mbx
5.3. 2012 koupím gumy trojúhelníkových oken
12.4.2012 prodam skoda 1000 MBX, skelet s napravami, rizenim a prevodovkou viz.foto, na aute je origo stitek s vyrobnimi udaji, bez tp. V případe zajmu nabidnete cenu, děkuji Pulda pro upřesnění, na prodej je jen to modré rezavé mbx
16.6.2013 Prodám další škoda mbx, jedno z prvních patnácti vyrobených, rok výroby 1966, pouze skelet/ to co je na fotce/ + odhlášený TP
David/ mbx - komentáře:
tak to pak jo, ĝumým tedi že už tenkrát dělaly tuhle versy.

-> mychal.tuareg 05.03.12 23:08:55: orygo víroba, koukny do katalogu, moc ze my lýbý
co ten býlej blynkr Dejvy ?

Co dodat, precysny prace, gratulace

paráda,noví embéixo

koukám jak ze ty to pěkně zkládá dohromadi jen tak dál nádhera
hodne ztezty pry ztavbe je to nadherni kouzek...
Parádný a důkladná práce. To auto je dezygnová třešynka. Hned jde k oblýbením

-> Bukaj: ŭe bi saĝýnaly koleĝkama a pak ze k nym saz vrátyly... Ony ze mám dojem ale lyšý y ti cyfernýki, teda u teploměrů jzem zy tým téměř zkoro jyztej..
Ale už jzme fakt sralý na přezun někem jynam..

-> Joska:
Jo, prototipové fotki jzou y v Baťovy, Cedrichovy a Andrtovy y na 105/120.
Mám na sahradě totál vrak 65ki a ta má mizlým koleĝka, ale bila už dozt překopaná (motor š 100, předný náprava taktéž, dozt dýlů s novějšýc modelů Škoda a centymetrová vrztva Tlumexu na podvosku. Ještě dno kufru bilo tak vireslé, že muzelo bít přylepené medvědým hovnem a podařylo ze my jej demontovat bes jedyného kuzu nářadý
Dalšý náhradný přýztroje z koleĝkama mám už dlouho doma - možná budou s jyní 65ki, kterou jzem rosebýraly azy před 10 leti. Ale taki jzme nedokumentovaly

-> Petr98: Pěkně jzme tu "odvedly posornozt".. Jo, v Baťovy jzou (y pro 100/110) mnohde použytí obráski s prvnýho vidáný dýlenzkí továrný přýruĝki 1964, takže pár jych bude y prototipovejch.. Prameni obecně moc zpolehlyví nejzou, srovna vĝera jzem narasyl na zcani ZM z budoucým modelem 68.. jako hotová věc jzou tam uvedení směni, na kterí nykdi any nedošlo.

-> Joska: y bata 69 ma kolecka- jak my jede v pracy mazyna, tak to ztuduju. No a mam tu batu 69. Ale tuzym, se obraski jzou ztejne vzude. V kasde knysce jzou napr. dlouhe blynkri.....
-> Petr98: Tak nějak.. a any to nený zamoztatnej dýl, budýk muzel na lynce "hrát" z kabelovím zvaskem.. Jak jzem ze přýlyš samizlel, vspomněl jzem na dalšý palubku s MBG 67 (any nebilo moje). Palyvoměr (y torso kapylári) bil evydentně původný a nožovej. A v Baťovy 67 jzou na nákrezu štýtu jenom zamí koleĝka, y u žárovek..

-> Joska 28.02.12 07:50:10: Já vždi mizlel že je to z těma cvokama opaĝně, já měl vždicki na všem ti nožoví, y na novejch přýztrojovkách pro 1203, y na přýztrojovkách MB z el teploměrem bili nožoví konektori. Ti cvoki ze my ted doztali pod ruku na dvou přýztrojovkách MB, bohužel nevým s ĝeho jzou, každopádně je to to ztaršý hladké provedený, takjzem mizlel že dělaly nejdřýv cvoki a pak ti nožoví, podle toho co pýšeš to azy dělaly podle toho jakí konektori měly na zkladě

upraveno 1x, naposled 28.02.2012 11:25:16
-> Joska: prezne, ackoly zy mizlym, se ta elektryka bi nemela myt vlyv na vivosny nebo tusemzke kuzi.... Ale to ze dosvyme tak mosna s archyvu nebo od pametnyku. Jynak tesko.
-> Petr98: Exportný kuz jzem měl na dohled jen jeden jedynej, u snámího a ještě ve ztavu už hodně vikuchaném.. A on ztejně nedokumentuje..

. To jzme měly dělat, dokud bilo co, ale koho to dřýv napadlo..

-> Joska: zouhlazym, vze tak jak pyzez, jenom ta palubka..... Vzechni zpoje na palubce, vcetne palyvomeru bili na cvok. Ale na druhou ztranu, bilo to auto na vivos, tuzym, se melo jyt do belgye, nebo tam nekde...... Bilo to auto od snameho. Us je ve zrote. Mel jzem tak 16 roku..... :-)
-> Petr98: Tak teď jzem s toho teprve vedle.. všechni moje MB 66, 67 (azy 3x) a 68 (2kz) lux nelux měli kabeloví zvaski z nožovímy konektori, oki, hrnýĝki (blynkri etc.) a dutynkou (ztartér)..

.