skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
v roce 2007 jsem si splnil konecne svuj sen a sehnal jsem skodu 1000 mbx. mbx-ko ma doklady celkem pekny interier a bohuzel motor ze 130. mbx-ko je z roku 1967/10, origo barva ma byt slonova kost a taky bude.
Leden 2009 zdravim vsechny nadsence š 1000, auto me stoji porad v garazi, pouze shanim dily na renovaci, preji hodne trpelivosti
8.3.2009 koupím hliníkové růžky do interiéru auta, viz. poslední foto
5.7.2009 začínám renovovat motor, mám po renovaci pedálovou jednotku
20.12.09 hliníkové růžky do interiéru sehnány
21.01.10 koupím přední a zadní podběhy, nabídněte
3.04.10 podběhy koupeny, koupím podlahy předních kufrů a most. rozebírám auto a připravuji ke klempíři, fotky přidám
18.04.10 auto rozebráno, skelet opískován
10.5.10 auto mám u klempíře, několik aut 1000mb a mbx již zrenovoval, fotky přidám.koupím palubku do škody 1000 z deluxe
8.6.10 koupim prahy pouze s částí př. sloupku
1.11.10 koupím zední podběhy ze škody 1000 mb nebo na škodu 100
30.11.10 koupím díly mbx, děkuji za nabídku
11.1.11 koupím pěkné gumové koberce ze š 1000, palubku drsnou a matnou z modelu de luxe
nemáte někdo na prodej palubku na skodu 1000 mb, z deluxe modelu
koupím pneu origo tzv. zmijovky
10.7. 11 mám doma další mbx- ko, velice špatný stav, nafotím a ukážu
18.7.11 koupím nový chladic 1000 mb
18.9.11 koupím díly palubky na skoda 1000 z deluxe modelu
26.1.12 koupím palubku ze škody 1000mb de luxe, možno i jednotlivě / matná, drsná /
14.2. 2012 koupím kapiláru s budíkem, zachovalé čalovnění p. podběhů, pěkné koberce, palubku de luxe, a jiné díly mbx
25.2. 2012 koupím pružinku/pérko/ do stropní lampičky 1000mbx
5.3. 2012 koupím gumy trojúhelníkových oken
12.4.2012 prodam skoda 1000 MBX, skelet s napravami, rizenim a prevodovkou viz.foto, na aute je origo stitek s vyrobnimi udaji, bez tp. V případe zajmu nabidnete cenu, děkuji Pulda pro upřesnění, na prodej je jen to modré rezavé mbx
16.6.2013 Prodám další škoda mbx, jedno z prvních patnácti vyrobených, rok výroby 1966, pouze skelet/ to co je na fotce/ + odhlášený TP
Leden 2009 zdravim vsechny nadsence š 1000, auto me stoji porad v garazi, pouze shanim dily na renovaci, preji hodne trpelivosti
8.3.2009 koupím hliníkové růžky do interiéru auta, viz. poslední foto
5.7.2009 začínám renovovat motor, mám po renovaci pedálovou jednotku
20.12.09 hliníkové růžky do interiéru sehnány
21.01.10 koupím přední a zadní podběhy, nabídněte
3.04.10 podběhy koupeny, koupím podlahy předních kufrů a most. rozebírám auto a připravuji ke klempíři, fotky přidám
18.04.10 auto rozebráno, skelet opískován
10.5.10 auto mám u klempíře, několik aut 1000mb a mbx již zrenovoval, fotky přidám.koupím palubku do škody 1000 z deluxe
8.6.10 koupim prahy pouze s částí př. sloupku
1.11.10 koupím zední podběhy ze škody 1000 mb nebo na škodu 100
30.11.10 koupím díly mbx, děkuji za nabídku
11.1.11 koupím pěkné gumové koberce ze š 1000, palubku drsnou a matnou z modelu de luxe
nemáte někdo na prodej palubku na skodu 1000 mb, z deluxe modelu
koupím pneu origo tzv. zmijovky
10.7. 11 mám doma další mbx- ko, velice špatný stav, nafotím a ukážu
18.7.11 koupím nový chladic 1000 mb
18.9.11 koupím díly palubky na skoda 1000 z deluxe modelu
26.1.12 koupím palubku ze škody 1000mb de luxe, možno i jednotlivě / matná, drsná /
14.2. 2012 koupím kapiláru s budíkem, zachovalé čalovnění p. podběhů, pěkné koberce, palubku de luxe, a jiné díly mbx
25.2. 2012 koupím pružinku/pérko/ do stropní lampičky 1000mbx
5.3. 2012 koupím gumy trojúhelníkových oken
12.4.2012 prodam skoda 1000 MBX, skelet s napravami, rizenim a prevodovkou viz.foto, na aute je origo stitek s vyrobnimi udaji, bez tp. V případe zajmu nabidnete cenu, děkuji Pulda pro upřesnění, na prodej je jen to modré rezavé mbx
16.6.2013 Prodám další škoda mbx, jedno z prvních patnácti vyrobených, rok výroby 1966, pouze skelet/ to co je na fotce/ + odhlášený TP
David/ mbx - komentáře:
na moji sedesatctverce jsou ty cudly- ruzice. Ploche konektory dle me az deluxy, protoze jsem mel v ruce palubku rocniku 66 standart a byly tam taky ruzice (cvocky)
-> saskyn2: No že jo.. u kila je podobně stavěnej leda tak rychloměr..
-> Bukaj: Přesně vím, jaký myslíš, ale taky neumím říct.. Táta koupil po poruše snad kolem roku 1970 sadu ještě s fastonama úzkejma, cvočky jsem viděl poprvý až ve služební 1203 pozdějšího data a pak na ND přístrojovkách pro 1203 i MB (těch vroubkovanejch).. Dělalo to na mě dojem pozdější evoluce, ale pak jsem narazil na MB, (bohužel s neznámou historií) který čudly mělo a protikusy v instalaci vypadaly dost autenticky..
-> Bukaj: Přesně vím, jaký myslíš, ale taky neumím říct.. Táta koupil po poruše snad kolem roku 1970 sadu ještě s fastonama úzkejma, cvočky jsem viděl poprvý až ve služební 1203 pozdějšího data a pak na ND přístrojovkách pro 1203 i MB (těch vroubkovanejch).. Dělalo to na mě dojem pozdější evoluce, ale pak jsem narazil na MB, (bohužel s neznámou historií) který čudly mělo a protikusy v instalaci vypadaly dost autenticky..

-> Bukaj: Stovka má přístrojovku úplně jinou než litr, má to výdobytek moderní techniky- plošný spoj, tj, ty konektory jsou už úplně jiné
-> Jozka:
Jé, já zapomněl vyfotit tu vanu...
A s teploměrem ve stovkový přístrojovce by asi problém nebyl, vždyť jsou to prakticky shodné přístroje v trochu jiném obalu
Ještě by mne zajímala jedna věc, kterou nějak nemám zmáklou - viděl jsem v MB dva typy konektorů na budík palivoměru (a myslím, že i el. teploměru) - jedny jsou klasické ploché fastony, jaké se používaly i později a ty druhé jsou kulaté - jako cvočky...
...netušíš, kam se to montovalo původně? Jestli to tak měly jen první MBčka, nebo naopak první stovky (podle toho el. teploměru)?
Edit: Ještě jsem si uvědomil, že mám fotky MBG vany, když jsem kdysi oživoval motor, není tam focené číslo, ale třeba ti to pomůže - bukajovofoto.rajce.idnes. cz/1000_MBG_-_Levandulka
bukajovofoto.rajce.idnes. cz/1000_MBG_-_Levandulka
Jé, já zapomněl vyfotit tu vanu...

A s teploměrem ve stovkový přístrojovce by asi problém nebyl, vždyť jsou to prakticky shodné přístroje v trochu jiném obalu

Ještě by mne zajímala jedna věc, kterou nějak nemám zmáklou - viděl jsem v MB dva typy konektorů na budík palivoměru (a myslím, že i el. teploměru) - jedny jsou klasické ploché fastony, jaké se používaly i později a ty druhé jsou kulaté - jako cvočky...
...netušíš, kam se to montovalo původně? Jestli to tak měly jen první MBčka, nebo naopak první stovky (podle toho el. teploměru)?
Edit: Ještě jsem si uvědomil, že mám fotky MBG vany, když jsem kdysi oživoval motor, není tam focené číslo, ale třeba ti to pomůže - bukajovofoto.rajce.idnes. cz/1000_MBG_-_Levandulka
bukajovofoto.rajce.idnes. cz/1000_MBG_-_Levandulka
-> Bukaj: / -> Duri - Prasa rider: Právě úplně přesně s těma vanama nevím, jaký jsou rozdíly. Úplně původně před lety jsem si myslel, že AL vany byly od G/X až po LS/R stejný. Že mají jiný čísla a asi i koše jsem zjistil, až když mi tu sundanou z MBX jeden zasr..nej tmavočech odnesl do sběru a já začal pátrat, čím jí nahradit..
Embéčko s evidentně origo el. teploměrem jsem měl jen jedno, číslo motoru začínalo snad 443.. stovky zmáknutý nemám, jen si v tom plastovým sdruženým přístroji moc ten kapilárovej budíček neumím představit..
Embéčko s evidentně origo el. teploměrem jsem měl jen jedno, číslo motoru začínalo snad 443.. stovky zmáknutý nemám, jen si v tom plastovým sdruženým přístroji moc ten kapilárovej budíček neumím představit..
-> dejf 21.02.12 19:11:57: Jo, většina MBX v tuzemsku je 1967, čili z kapilárového období (obě moje měly taky kapiláru), první elektrický až model 68 a to ještě jen tu a tam na export..
-> Kabal 25.02.12 10:20:38: ano, slzy. jo pamatuji si, jak si byl u mě, napravnice na mbxu je od tebe

-> Ladasss 25.02.12 08:48:02: je to komaxit
-> dejf: takze slzy, myslim ze jsi mi je jednou ukazoval u tebe na pude kdyz jsem tam byl pro nejaky dily..
Ptam se jen pro to ze jsem ted strikal blatniky do plnice a pak jsem zjistil ze mi tam prebyva jedna dira z provedeni na plastovej napis... takze zavarit zakitovat a znova
Ptam se jen pro to ze jsem ted strikal blatniky do plnice a pak jsem zjistil ze mi tam prebyva jedna dira z provedeni na plastovej napis... takze zavarit zakitovat a znova

Nádhera,parádní práce.Takhle se má renovovat.Budu dál sledovat,jak pokračuješ.Sice dávám do originálu š105 r.v.77,ale i tak bezva inspirace.Můžu se jen zeptat,na povrchovou úpravu náprav,čím to máš natřený,kolik vrstev...atd.Dík.
-> Kabal 24.02.12 13:05:13: 1000 mbx
bude to litrovka

parádna práca, vyzerá to perfektne.
-> dejf: jaky to bude mit usmev?? koukam ze nemas navrtany diry na blinkry.. (slzy) takze klasika s plastovym napisem skoda??
Krásné moc fandím 


-> dejf: Největší radost je nastrojování že?

ja měl dvě stovky,a v jedny byla kapilára,a v druhý elektricky,asi jak dojížděli zásoby na lince,nehádám se

-> Joch 23.02.12 03:20:18: děkuji, potešilo

Paradni kousek, krasna a pecliva prace!!! Blahopreju.
