-> Eidy: U erka už tohle plechový nebylo, což..
-> Bukaj: Beru v potaz, bylo to i moje první "hnutí mysli".. ale na druhou stranu relativně složitá operace kvůli 3 cm2 plechu, kterej určitě bude svařitelnej dost blbě.. a ještě kdo ví, zda při způsobu vzniky tohoto zázraku byly ty plechy všechny úplně stejný..
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
1000MBX, rok výroby 67, auto 247038, motor 248220/3, pořízeno v roce 2000 za 6 tisíc zvláštním způsobem- kolega v práci se chlubil, jak koupí MBX od kamaráda "v dobrém stavu" a dovezl tohle.
Vcelku to vypadalo dobře, ale už po částečném odstrojení se ukázalo, že dobrý stav spočívá hlavně v silném nánosu čehosi jako bitumen. Někdo to vzal hákem, bylo tím zalepený i matice kol a nešly sundat. Ale ta záhadná hmota to držela pohromadě.
Uvnitř jen polomotor se třema pístama, počínaje hlavou pusto.
Po složitým obchodním jednání jsem toto břímě převzal, vyjednal jsem myslím v ceně i novou Š100 podlahu v epox. základu a půl půdy použitých ND včetně skoro komplet motoru z MBG. No nekupte to, když je to na číslech...
Tři roky trvalo, než jsem se k tomu znova dostal (viz Jožka MBB), a to vlastně proto, že jsem to musel odvézt domů včetně tý podlahy a jako nejlepší způsob se mi jevila přeprava vcelku.
Nic tak nepříjemnýho jako bylo vyřezání zbytků podlahy jsem do tý doby snad na autě nedělal. Opačně už to bylo lepší, i když PP podběh byl lahůdka. Most nápravnice byl po dávný bouračce šouplej asi 20 mm dozadu (geometrii kdosi dohnal příslušným zdeformováním obou ramen!) a tak to k novým částem moc nepasovalo.
Na další zatím nebyl čas, v roce 2003 jsem stroj dovezl na zahradu, postavil kolem něj kůlnu a od tý doby tam občas juknu. Průběžně, ale ne moc aktivně sháním informace a poohlížím se po dílech.
Vcelku to vypadalo dobře, ale už po částečném odstrojení se ukázalo, že dobrý stav spočívá hlavně v silném nánosu čehosi jako bitumen. Někdo to vzal hákem, bylo tím zalepený i matice kol a nešly sundat. Ale ta záhadná hmota to držela pohromadě.
Uvnitř jen polomotor se třema pístama, počínaje hlavou pusto.
Po složitým obchodním jednání jsem toto břímě převzal, vyjednal jsem myslím v ceně i novou Š100 podlahu v epox. základu a půl půdy použitých ND včetně skoro komplet motoru z MBG. No nekupte to, když je to na číslech...
Tři roky trvalo, než jsem se k tomu znova dostal (viz Jožka MBB), a to vlastně proto, že jsem to musel odvézt domů včetně tý podlahy a jako nejlepší způsob se mi jevila přeprava vcelku.
Nic tak nepříjemnýho jako bylo vyřezání zbytků podlahy jsem do tý doby snad na autě nedělal. Opačně už to bylo lepší, i když PP podběh byl lahůdka. Most nápravnice byl po dávný bouračce šouplej asi 20 mm dozadu (geometrii kdosi dohnal příslušným zdeformováním obou ramen!) a tak to k novým částem moc nepasovalo.
Na další zatím nebyl čas, v roce 2003 jsem stroj dovezl na zahradu, postavil kolem něj kůlnu a od tý doby tam občas juknu. Průběžně, ale ne moc aktivně sháním informace a poohlížím se po dílech.
Jožka MBX2 - komentáře:
09:49:46
27.06.2024
27.06.2024
Jozka
08:52:14
27.06.2024
27.06.2024
Bukaj
-> Jozka: Já bych to rozhodně dovařil do původního tvaru
06:40:53
27.06.2024
27.06.2024
Eidy
-> Jozka: Jo tak. Proto jsem nemohl tu plechařinu poznat. Zmátla mě ta koroze koženky.
22:45:09
26.06.2024
26.06.2024
Jozka
-> Eidy: Zadní tapecy - obklady boků kolem zadních sedadel. Vzhůru nohama, takže tohle jsou jejich zadní spodní rohy.
22:25:47
26.06.2024
26.06.2024
Eidy
-> Jozka: Co to je?
21:38:55
26.06.2024
26.06.2024
Jozka
.. nebo jen zastřihnout - když to nikdy nikdo neuvidí /nepozná.
20:24:17
26.09.2018
26.09.2018
Jozka
-> Bukaj: Jen nějaký mikropokroky na podsestavách P nápravy a přepínačích.. Zaměstnání celkem OK, když tu a tam něco zmáknu večer, dost často se vejdu (krom pondělků) do 8-mi hodin, ale zas lehla máti, takže.. naprosto nestíhám a 95 % času dělám věci, co musím a ne ty, který bych dělat chtěl..
08:10:17
26.09.2018
26.09.2018
Bukaj
Ahoj, tak co, nějaké pokroky, nebo stále nekonečno práce v zaměstnání?
22:37:34
14.03.2016
14.03.2016
Jozka
-> zralous: Někdy jo.. ale tyhle větráky zrovna byly docela fofr - hotový ani ne za půl roku od rozborky..
21:33:21
14.03.2016
14.03.2016
zralous
-> Jozka: Obratem za několik let
22:43:28
12.03.2016
12.03.2016
Jozka
-> zralous: Většinou taky tak, v tomhle případě jsem předpokládal, že se zdaří dořešit obratem - ale nezdařilo.
22:32:58
12.03.2016
12.03.2016
zralous
-> Jozka: Já balím a připisuji poznámky, co chybí dodělat. Nebaví mi to dělat 2x.
18:13:25
12.03.2016
12.03.2016
Jozka
-> zralous: Však balím, jenže chyběla ta ségrovka - a navíc ještě u jednoho mínusový oko a u druhýho dutinka na připojení..
18:13:24
12.03.2016
12.03.2016
Jozka
-> zralous: Však balím, jenže chyběla ta ségrovka - a navíc ještě u jednoho mínusový oko a u druhýho dutinka na připojení..
18:08:44
12.03.2016
12.03.2016
zralous
-> Jozka: musíš balit do frešfólie
16:36:49
12.03.2016
12.03.2016
MimiMB
jaj konečne sa totu zaktualizovalo
15:41:05
12.03.2016
12.03.2016
Jozka
-> zralous: Akorát se mi na ně doma nějak moc prášilo..
15:19:10
12.03.2016
12.03.2016
zralous
-> Jozka: no vida je parádníky
01:09:02
11.04.2014
11.04.2014
Jozka
-> Bukaj: Tak souhlas, dá se sehnat levně (ba i zadarmo) nakonec úplně všechno (a podle zákona schválnosti hlavně v době, když už to máš třikrát), ale zrovna v době, když jsem kompletoval, pod 400 za kus nikdo nešel.. jinak mě to slídění a handrkování se už ani moc nebaví a když se připočtou ty stovky hodin u počítače plus nějaký to telefonování apod., tak ono to nakonec zas tak moc levně nevychází..