skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jak začít? Někdy v sedmnácti jsme si pořídili Š 1100MB 1969 a k tomu nějakou druhou kastli, která byla na sráč schilá (bohužel fotky nejsou) na náhradní díly:). 1100MB bohužel časem shořelo, ale mezitím už jsem se začal pouštět do opravy tohodle mého kdysi ´´schnilouška´´:)Chtěl jsem v osmnácti mít bezva káru:) Takže kastle je modelově rok +- 1967. Jediné úpravy jsou rozšíření tunelu na 5-ti kvalt a náporový chladič ve stylu škoda 130 RS. Podvozek je obyč emko ale aby se tam vešlo, tak jsou o malinkej kousek (cca 2cm) rozšířený zadní blatníky. Motor zatím bez úprav š favorita 5-ti kvalt š 125 se stálým převodem 4,22. Kola zatím vyžrané loukotě ale na jaře už budou lílé 13-ti palcové plecháče s menším límečkem:) Interiér jsem se snažil zachovat původní ale stejně dostal ochranný rám, přečalouněné přední sedačky z felicie a zadní jsou přečalouněné originál. Dál je tam akorát kaplička s otáčkoměrěm a troška muziky:) Rádio SONY GT616u s USB vstupem krmí dvoupásmáky MAC AUDIO a zesík magnát a se super zvukem basáky TVM :) Bohužel v osmnácti jsem se auta nedočkal ale po pěti letech práce je tu výsledek, tak doufám, že se líbí:))))))
Chtěl jsem dát silnější hlavu z felicie 50 Kw, ale když jsem zjistil, že můj motor je 135, opustil jsem od tohoto záměru:( Na motoru 135 je nárůst výkonu minimální oproti 136 a přestavba motoru na 136 byla cenově srovnatelná s koupí jiného motoru. Proto jsem se rozhodl pro trošku mladšího koně FBI 1.4 MPI :) Už od základu je na něm silější hlava 50kw a hlavně je tam zdvih 78mm z čehož vyplývá 1.4 litru. Tak teď začít makat a doufám, že na jaře pojedeme :)
skoda-virt.cz/cz/.../4536 -plamenak
24.3. byl první start :) , Teď už mám najeto přes 500 kilometrů a zatím bez závad :)
Chtěl jsem dát silnější hlavu z felicie 50 Kw, ale když jsem zjistil, že můj motor je 135, opustil jsem od tohoto záměru:( Na motoru 135 je nárůst výkonu minimální oproti 136 a přestavba motoru na 136 byla cenově srovnatelná s koupí jiného motoru. Proto jsem se rozhodl pro trošku mladšího koně FBI 1.4 MPI :) Už od základu je na něm silější hlava 50kw a hlavně je tam zdvih 78mm z čehož vyplývá 1.4 litru. Tak teď začít makat a doufám, že na jaře pojedeme :)
skoda-virt.cz/cz/.../4536 -plamenak
24.3. byl první start :) , Teď už mám najeto přes 500 kilometrů a zatím bez závad :)
Jarda - komentáře:
kuwa já ci taky pořádnej motor přijet mě ho namontovat
kráásna Tisícofka
super práca 



chtělo by to aktuální fotku auta
Krásný MBčko, prosímtě jaký to ložisko má označení?
krasa,takymto smerom sa chcem uberat aj ja s kileckom
já ci taky takovou
ty světla sou slušivý a hlavně ta spzka čkd 


chcel by som vediet ake veci by som potreboval na tu zastavbu 1400 fab
tyvole tak tie sedaky su superhyper kraaasnee..tyvole aj ja chcem takeho calunika:D ja by som si zelal feldove sedaky v oranzovej farbe z ciernym stredom...dufam ze sa najde aj u nas niekto sikovny...teba kolko bvysla tato uprava? dakujem
No, mohol by si napísať niečo aj o jazdných vlastnostiach, komforte a tak...
pěknej litránek ,přesně takovej styl ůprav se mi na litru líbí 



fakt pecka moc pekný jak to jede už si to letadlo navrknul?
-> jarda.kadoun: Ty seš teda divoch.. (=oblíbené). Hlavně s tím nikde neflákni..
-> jarda.kadoun: už jsi to projížděl s tím new motorem,do svého auta budu dávat ten samý,a jsem strašně zvědavý jak to pojede
klanim se :)...pěkná práce
-> jarda.kadoun: Stejne to mas pekne, dobra prace!
Na tenhle zázrak jsem čekal přes měsíc, ale už ho mam, tak se může motor konečně odebrat do auta 

-> jarda.kadoun: ahoj Jardo. Máš to opravdu moc hezké!!! dávám si tě mezi oblíbené, a tak doufám, že brzo přidáš další novinky
fakt pěkně sis to udělal

vařit je na prd a ještě se to zkroutí, dáš to na roztaženej svěrák a mírným poklepem dosáhneš požadovaného účinku
Koukám, že teď bude každý maskovat fa nebo fbi pod plechový ventilový víko

