
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jak začít? Někdy v sedmnácti jsme si pořídili Š 1100MB 1969 a k tomu nějakou druhou kastli, která byla na sráč schilá (bohužel fotky nejsou) na náhradní díly:). 1100MB bohužel časem shořelo, ale mezitím už jsem se začal pouštět do opravy tohodle mého kdysi ´´schnilouška´´:)Chtěl jsem v osmnácti mít bezva káru:) Takže kastle je modelově rok +- 1967. Jediné úpravy jsou rozšíření tunelu na 5-ti kvalt a náporový chladič ve stylu škoda 130 RS. Podvozek je obyč emko ale aby se tam vešlo, tak jsou o malinkej kousek (cca 2cm) rozšířený zadní blatníky. Motor zatím bez úprav š favorita 5-ti kvalt š 125 se stálým převodem 4,22. Kola zatím vyžrané loukotě ale na jaře už budou lílé 13-ti palcové plecháče s menším límečkem:) Interiér jsem se snažil zachovat původní ale stejně dostal ochranný rám, přečalouněné přední sedačky z felicie a zadní jsou přečalouněné originál. Dál je tam akorát kaplička s otáčkoměrěm a troška muziky:) Rádio SONY GT616u s USB vstupem krmí dvoupásmáky MAC AUDIO a zesík magnát a se super zvukem basáky TVM :) Bohužel v osmnácti jsem se auta nedočkal ale po pěti letech práce je tu výsledek, tak doufám, že se líbí:))))))
Chtěl jsem dát silnější hlavu z felicie 50 Kw, ale když jsem zjistil, že můj motor je 135, opustil jsem od tohoto záměru:( Na motoru 135 je nárůst výkonu minimální oproti 136 a přestavba motoru na 136 byla cenově srovnatelná s koupí jiného motoru. Proto jsem se rozhodl pro trošku mladšího koně FBI 1.4 MPI :) Už od základu je na něm silější hlava 50kw a hlavně je tam zdvih 78mm z čehož vyplývá 1.4 litru. Tak teď začít makat a doufám, že na jaře pojedeme :)
skoda-virt.cz/cz/.../4536 -plamenak
24.3. byl první start :) , Teď už mám najeto přes 500 kilometrů a zatím bez závad :)
Chtěl jsem dát silnější hlavu z felicie 50 Kw, ale když jsem zjistil, že můj motor je 135, opustil jsem od tohoto záměru:( Na motoru 135 je nárůst výkonu minimální oproti 136 a přestavba motoru na 136 byla cenově srovnatelná s koupí jiného motoru. Proto jsem se rozhodl pro trošku mladšího koně FBI 1.4 MPI :) Už od základu je na něm silější hlava 50kw a hlavně je tam zdvih 78mm z čehož vyplývá 1.4 litru. Tak teď začít makat a doufám, že na jaře pojedeme :)
skoda-virt.cz/cz/.../4536 -plamenak
24.3. byl první start :) , Teď už mám najeto přes 500 kilometrů a zatím bez závad :)
Jarda - komentáře:
-> jarda.kadoun: ahoj Jardo. Máš to opravdu moc hezké!!! dávám si tě mezi oblíbené, a tak doufám, že brzo přidáš další novinky
fakt pěkně sis to udělal

vařit je na prd a ještě se to zkroutí, dáš to na roztaženej svěrák a mírným poklepem dosáhneš požadovaného účinku
Koukám, že teď bude každý maskovat fa nebo fbi pod plechový ventilový víko


-> jarda.kadoun: jak si ho natahoval? Kluci ho nějak převářeli a bylo to na houvno, blbě to sedělo anetěsnilo, a práce jak sviň.
-> jarda.kadoun: OK, tak já to otestuju. Je to dobrá maskovačka, i když, kdo zná.....
Důležitá informace pro všechny
: Plechový ventilový víko je jenom na obou koncích o kousek uzší a stačí ho jen o kousek vytáhnout, aby se pod něj schovaly ventily. Žádná věda 


Prosimtě, jak si dostal to 120cítkový víko ventilů na tu hlavu, já to zkoušel a drhlo to, nějak to nešlo.
tykraavoo..ako si natu fabiu natlacil plechove ventylove viko?

Nooo fakt moc kraaaasnej,kdy bys to nahodou chtel prodat :P daj vedet za kolik..
tie predne blatniky su na model 64-66, su dost vzacne, mohol by si si tam pridat tie listy
davam do oblubených, Nádhera

Fakt moc pěkná... šup a už je v oblíbených! 

Chlape, smekam slobouk, krasna prace...
Budu muset opravdu přidat něco o mym autě, protože mi jinak SLUKY asi nedá tu slíbenou hlavu



No konečně jsi si sem přidal fotky! Ješte přidej popis 

Parádní tausndka.Nebyl si s ní náhodou někdy v dílně na Jihotransu v ČB.
ta spzka je hustá,v ČKD dělá můj skorotchán
,jinak litřík krásnej!

moc hezky auto , mam dotaz , jaké jsi použil tesnění na okna a na těch trojuhelníkách
kráska, fakt moc povedený
