skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak tohle je moje Škoda 1000 MB z roku 1968, model 69.
Kupoval ji děda v 69 roce novou. Mám doma i účet. Pak s ní jezdili nějakou dobu táta, který provedl i nějaké úpravy( v 90. roce výměnu blatníků+věci okolo, zgenerálkovaný motor Š 120 a další drobnosti.Něco najezdil a pak auto nějaký čas stálo. Pak jsem ho dostal já.
Asi v 16 letech jsem začal s nějakýma úpravama. Ze začátku nějaké drobnosti. Pak jsem si svařil prolisy 5.5 palce a obul nové pneu Barum Brillantis 185/60 R13. Ale v autě byl stále původní čtyřkvalt SP 4.44. S tím se jezdit nedalo. Následovala úprava tunelu a montáž 5q SP 4.22. Poté následovala spousta dalších úprav…Auto mělo v té době najeto cca 117 000 Km, motor po generálce cca 15 000 Km.
Kastle:
Téměř v sérii, střešní okno originál Škoda, vytažené zadní lemy cca o 2 cm, mřížky v zadních blatnících upravené erkové, doplněné kapsami. Kapky Beskydsport. Díra v zadní kapotě kvůli odvodu horka. Přední halogenová světla, přídavná dálková světla+žluté mlhovky
Podvozek:
Přední náprava z užovky
7mm podložky mezi horními rameny a nápravnicí
Dorazy na ramenech převařené za rovné
Tlumiče+pružiny HP Sporting
Zadní náprava původní, podélná ramena rozšířená v oblasti tlumičů, vzadu spojen profil výztuhou pro podvázání popruhem, nyní podvázání kratším kovovým páskem jako origo.
Tlumiče+pružiny HP Sporting
Brzdy:
Posilovač+brzdový válec Felicia bez ABS na nerezovém držáku na stovkové pedálové konzoli, nádobka na brzdovku z Octavie I, víčko Fabia
Spojkový váleček 120
Kompletně nové měděné trubky včetně spojky a benzinového vedení, nové hadice.
Předek dvoupístky, nové třmeny, nové origo kotouče, desky Lucas
Zadek origo původní bubny, azbestový obložení, excentry nahrazeny novými samostavy
Motor:
Škoda 120 po generálce , naskládaný v bloku 105.
Bezkontaktní zapalování z Favorita 136
Snížená hlava
Vačka Favorit 136
Alternátor Felicia 70 A.
El. ventilátor, přídavný chladič Š 120, olejový chladič z erka.
ALU ventilové víko škoda s hrdlem do strany, odvětrání do nádobky
Vzduchový filtr K&N
Příčný výfuk-svody vlastní výroby, motocyklový tlumič Akrapovič Carbon/Titan
Tvrdé uložení motoru
Olej Castrol EDGE TITANIUM FST 10W60
Palivo Verva100/MaxxMotion 100
Převodovka:
5q, SP 4.22.
Kola:
Wolfrace 7x13, pneumatiky Nankang Sportnex NS-2R , TREADWEAR 180 185/60 R13 84V
Interiér:
Přidaný otáčkoměr, sportovní tříramenný volant OMP WRC s červenou nití.
Přední sedadla Cobra Classic RS, tříbodové odepínací červené pásy OMP
Zadní sedadla 110R.
Kulisa 5q, upravená páka 1203, kožená rukojeť Felicia Sport-line s červenou nití, hliníkový kroužek ala TT
Zkrácená ruční brzda hybrid 120/favorit
Kupoval ji děda v 69 roce novou. Mám doma i účet. Pak s ní jezdili nějakou dobu táta, který provedl i nějaké úpravy( v 90. roce výměnu blatníků+věci okolo, zgenerálkovaný motor Š 120 a další drobnosti.Něco najezdil a pak auto nějaký čas stálo. Pak jsem ho dostal já.
Asi v 16 letech jsem začal s nějakýma úpravama. Ze začátku nějaké drobnosti. Pak jsem si svařil prolisy 5.5 palce a obul nové pneu Barum Brillantis 185/60 R13. Ale v autě byl stále původní čtyřkvalt SP 4.44. S tím se jezdit nedalo. Následovala úprava tunelu a montáž 5q SP 4.22. Poté následovala spousta dalších úprav…Auto mělo v té době najeto cca 117 000 Km, motor po generálce cca 15 000 Km.
Kastle:
Téměř v sérii, střešní okno originál Škoda, vytažené zadní lemy cca o 2 cm, mřížky v zadních blatnících upravené erkové, doplněné kapsami. Kapky Beskydsport. Díra v zadní kapotě kvůli odvodu horka. Přední halogenová světla, přídavná dálková světla+žluté mlhovky
Podvozek:
Přední náprava z užovky
7mm podložky mezi horními rameny a nápravnicí
Dorazy na ramenech převařené za rovné
Tlumiče+pružiny HP Sporting
Zadní náprava původní, podélná ramena rozšířená v oblasti tlumičů, vzadu spojen profil výztuhou pro podvázání popruhem, nyní podvázání kratším kovovým páskem jako origo.
Tlumiče+pružiny HP Sporting
Brzdy:
Posilovač+brzdový válec Felicia bez ABS na nerezovém držáku na stovkové pedálové konzoli, nádobka na brzdovku z Octavie I, víčko Fabia
Spojkový váleček 120
Kompletně nové měděné trubky včetně spojky a benzinového vedení, nové hadice.
Předek dvoupístky, nové třmeny, nové origo kotouče, desky Lucas
Zadek origo původní bubny, azbestový obložení, excentry nahrazeny novými samostavy
Motor:
Škoda 120 po generálce , naskládaný v bloku 105.
Bezkontaktní zapalování z Favorita 136
Snížená hlava
Vačka Favorit 136
Alternátor Felicia 70 A.
El. ventilátor, přídavný chladič Š 120, olejový chladič z erka.
ALU ventilové víko škoda s hrdlem do strany, odvětrání do nádobky
Vzduchový filtr K&N
Příčný výfuk-svody vlastní výroby, motocyklový tlumič Akrapovič Carbon/Titan
Tvrdé uložení motoru
Olej Castrol EDGE TITANIUM FST 10W60
Palivo Verva100/MaxxMotion 100
Převodovka:
5q, SP 4.22.
Kola:
Wolfrace 7x13, pneumatiky Nankang Sportnex NS-2R , TREADWEAR 180 185/60 R13 84V
Interiér:
Přidaný otáčkoměr, sportovní tříramenný volant OMP WRC s červenou nití.
Přední sedadla Cobra Classic RS, tříbodové odepínací červené pásy OMP
Zadní sedadla 110R.
Kulisa 5q, upravená páka 1203, kožená rukojeť Felicia Sport-line s červenou nití, hliníkový kroužek ala TT
Zkrácená ruční brzda hybrid 120/favorit
Milan 136/Škoda 1000MB SPORT - komentáře:
19:04:10
22.06.2017
22.06.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 22.06.17 17:55:43: To Tě to ještě nepustilo. Bylo mě Tě líto, že tam čekáte a pak napadlo Tvou slečnu se zeptat až když bylo "pozdě".
17:55:43
22.06.2017
22.06.2017
Milan 136
-> sikula: diky za chvalu. Od Tebe potesi dvojnasob. Treba se zadari priste, pokud nejake priste bude.
Jakej to ma vubec z venku zvuk?
Z videa je slyset neco malo, ale jinak jsem to z venku neslysel
Jakej to ma vubec z venku zvuk?
Z videa je slyset neco malo, ale jinak jsem to z venku neslysel
18:32:49
20.06.2017
20.06.2017
sikula
-> Milan 136: Skoda ze to nevyšlo, viděl jsem jen jednu jizdu a prislo mi to moc hezká a rychlá jízda.
18:25:08
20.06.2017
20.06.2017
Milan 136
-> Fifa: Díky moc. Ale časy netuším, to je fakt divný, že nemáš
18:21:49
20.06.2017
20.06.2017
Fifa
-> Milan 136: Pěkně jsi jezdil. Mě už ty druhý a třetí časy nějak nezměřili, tak nemám porovnání. Nebo nevíš jestli se k nim dá nějak dostat?
18:01:06
20.06.2017
20.06.2017
Milan 136
Nahrál jsem videa ze slalomu. Snažil jsem se jet čistě a pokud možno rychle. To první se evidentně někde - nevím kde - nepovedlo
Ale jinak auto funguje dobře a slalom jsem si užil.
První jízda a dojetí Favorita, kterej jel asi 20 km/h
Druhá jízda
A třetí. Tady jsem objel blbě kuželku
Ale jinak auto funguje dobře a slalom jsem si užil.
První jízda a dojetí Favorita, kterej jel asi 20 km/h
Druhá jízda
A třetí. Tady jsem objel blbě kuželku
11:16:01
28.02.2017
28.02.2017
Milan 136
-> Kristian: díky.
Koní? To nikdo neví, málo
Koní? To nikdo neví, málo
23:11:56
27.02.2017
27.02.2017
Kristian
Pekná 1000mb kolko má ten motor asi koní ?
18:49:08
24.02.2017
24.02.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 24.02.17 18:33:59: Díky, tohle album mě nějak uteklo.
18:33:59
24.02.2017
24.02.2017
Milan 136
-> Tuner#2 - zrušená registrace 24.02.17 18:16:00: od holciny typka s modrou matnou Mazdou.
Je galerie u ty udalosti na FB
-> MVM 24.02.17 18:19:40: Tchořovice u Blatné
Je galerie u ty udalosti na FB
-> MVM 24.02.17 18:19:40: Tchořovice u Blatné
18:19:40
24.02.2017
24.02.2017
MVM
-> Milan 136: Kluci máte moc hezký letiště na ježdění .. kdepak to je?
18:16:00
24.02.2017
24.02.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136: Od koho jsou ty poslední fotky?
17:40:05
24.02.2017
24.02.2017
Milan 136
-> Pegy: díky moc za chválu
14:08:13
24.02.2017
24.02.2017
Pegy
neskutečně nádherná tisícovka, v jednoduchosti je krása a tohle má fakt koule !!!
19:31:14
19.11.2016
19.11.2016
Milan 136
-> Tuner#2: to každopádně, nebylo co řešit
-> havlik: aha
-> Antony: jojo, vypadá fajn jak vzhledem, tak zpracováním
-> havlik: aha
-> Antony: jojo, vypadá fajn jak vzhledem, tak zpracováním
13:07:32
19.11.2016
19.11.2016
Antony - zrušená registrace
-> Milan 136: pěkná helma mám jí od jara a za mě super proměr cena/kvalita.
12:47:13
19.11.2016
19.11.2016
havlik
-> Milan 136: tak tos měl kliku:) mě info nepřišlo žádné a po 3týdnech od objednání dorazily destičky.
12:21:29
19.11.2016
19.11.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 19.11.16 12:06:54: Cena myslím luxusní
12:06:54
19.11.2016
19.11.2016
Milan 136
-> MajoLR: dekuji. Je to zaklad, ale na ty moje obcasny slalomy atd dostacuje myslim
-> Tuner#2: ano,na Speedpru. Kdyz se to pry zmenilo k lepsimu, tak jsem je zkusil. A jeste fajn cena...
Informace o stavu byly, prislo to druhy den.
Takze za me v poradku
-> Tuner#2: ano,na Speedpru. Kdyz se to pry zmenilo k lepsimu, tak jsem je zkusil. A jeste fajn cena...
Informace o stavu byly, prislo to druhy den.
Takze za me v poradku
11:41:55
19.11.2016
19.11.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136: Snad jsi nekupoval na speedpru?