U-Geen 12.03.10 20:43:05 napsal:
→ Sita: asi poluce
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jak to zacalo...
Jednoho dne (leden 2007) jsem se pri cteni konference "Skoda 120" zastavil u inzeratu od clena CMK. Nabizel Garde s poloosama LOBRO, motorem 742.136 zapsanym v TP a cernym interierem. Rikal jsem si, ze poloosy by se hodily na planovane soutezni aktivity, a Garde s legalni 136kou motorem, navic s LPG, by bylo pro svoji nevsednost idealnim kouskem na denni jezdeni do prace. Podle myho je zivot proste moc kratkej na to, abych si nechaval skodovku jen na hrani o vikendech, kdyz navic o vikendech skoro zadnej volnej cas stejne neni.
Musel jsem preplatit nabidky nekolika tuneru, ktery chteli auto jen kvuli poloosam a pak ho hodit do srotu, slovo dalo slovo a 20.1.2007 jsem sedel ve vlaku smerem Praha, v batohu jsem mel nahradni rozdelovac, trochu naradi a tesil jsem si jak si domu privezu celozivotniho partnera pro denni jezdeni :))))
S CMKem to slo rychle, jakozto zkusenej skodovkar nahodil muj rozdelovac, podle ucha seridil predstih, dolili jsme vodu do chladice, kratce mi ukazal jeho SOCku v garazi, dal jsem mu penize a rozloucili jsme se. Natankoval jsem pul nadrze a o pulnoci vyrazil do CB. Prselo, auto moc netopilo, sterace stirali dost mizerne, propadla technicka, docela sranda no...
Hned jak auto bylo doma, hodil jsem ho do stodoly, ani jsem ho neprihlasil na sebe. V ty dobe jsme totiz se zenou pripravolvali bydleni, takze jsem se rozhodl ze Garde dodelam az po rekonstrukci domu. Garde slo tedy na spalky.
Reinkarnace
Jenze prisel podzim 2008 a s nim vynikjici novela zakona o odpadech z dilny CSSD a KSC. Stal jsem pred rozhodnutim zda auto dat nejak do kupy, projit TK a jeste do konce roku ho prihlasit na sebe nebo ho nechat defacto umrit. Rozhodne nejsem z tech, kteri by dobrovolne zaplatili 10000Kc za nesmyslne ekologicke poplatky... Rozhodl jsem se, ze dum pocka a dal jsem si lhutu 1 mesic na uvedeni auta do provozu.
Uz drive jsem si sehnal pouzitou LPG soupravu BRC od clena virtu favo110lrs, takze jsem ji nahodil do auta. Sundal jsem Lobra a nahodil rapidacky poolosy. Klobouky zadnich pruzin jsem (kvuli LPG nadrzi) podlozil 1cm duralovou podlozkou kterou mi kdysi (pro)dal dalsi clen virtu Ludek. Pak nasledovala oprava karoserie. Nejhur na tom byla podlaha, ktera se musela komplet vyrezat a navarit nova. Okraje podlahy jsem vyrobil z plechu ktery jsem doma nasel (mimo jine poslouzila i stara bigtower skrin). Dal se musely opravit rohy prahu a i levy predni blatnik. Musel jsem chvatat, protoze se blizily mrazy a dilnu jeste nemam vytapenou, proto jsem svary jen zabrousil a zatmelil karosarskym tmelem. Na nejaky kitovani, plnic, uz cas nebyl, vsechno jsem jen natrel zakladni a vrchni barvou.
Behem vyvarovani podlahy jsem drbnul do prave zadni brzdove trubicky, ktera hned zacala kapat. Radsi jsem proto ze starych zasob vyrobil a vymenil obe. Kdyz uz jsem byl u brzd, tak jsem promazal a rozpohyboval lanovody rucni brzdy. Promazal jsem zamky dveri, premistil baterku z motoroveho prostoru do kufru, vyklidil interier, trochu seridil motor, hlavne provoz na plyn a auto slo na kola.
26.listopadu 2008 auto proslo technickou a zaridil jsem prepis. Soucasna konfigurace tedy je: motor 742.130, LPG BRC, 4q prevodovka, uzke garde napravy.
Plany, budoucnost
Ted auto musi aspon 4 roky slouzit, do ty doby bych si chtel pripravit jinou zdravou kastli, 5q prevodovku, motor 742.136 s vnitrnostma z 1.4 Fabie, lepsi kola a montovanej ram.
Jednoho dne (leden 2007) jsem se pri cteni konference "Skoda 120" zastavil u inzeratu od clena CMK. Nabizel Garde s poloosama LOBRO, motorem 742.136 zapsanym v TP a cernym interierem. Rikal jsem si, ze poloosy by se hodily na planovane soutezni aktivity, a Garde s legalni 136kou motorem, navic s LPG, by bylo pro svoji nevsednost idealnim kouskem na denni jezdeni do prace. Podle myho je zivot proste moc kratkej na to, abych si nechaval skodovku jen na hrani o vikendech, kdyz navic o vikendech skoro zadnej volnej cas stejne neni.
Musel jsem preplatit nabidky nekolika tuneru, ktery chteli auto jen kvuli poloosam a pak ho hodit do srotu, slovo dalo slovo a 20.1.2007 jsem sedel ve vlaku smerem Praha, v batohu jsem mel nahradni rozdelovac, trochu naradi a tesil jsem si jak si domu privezu celozivotniho partnera pro denni jezdeni :))))
S CMKem to slo rychle, jakozto zkusenej skodovkar nahodil muj rozdelovac, podle ucha seridil predstih, dolili jsme vodu do chladice, kratce mi ukazal jeho SOCku v garazi, dal jsem mu penize a rozloucili jsme se. Natankoval jsem pul nadrze a o pulnoci vyrazil do CB. Prselo, auto moc netopilo, sterace stirali dost mizerne, propadla technicka, docela sranda no...
Hned jak auto bylo doma, hodil jsem ho do stodoly, ani jsem ho neprihlasil na sebe. V ty dobe jsme totiz se zenou pripravolvali bydleni, takze jsem se rozhodl ze Garde dodelam az po rekonstrukci domu. Garde slo tedy na spalky.
Reinkarnace
Jenze prisel podzim 2008 a s nim vynikjici novela zakona o odpadech z dilny CSSD a KSC. Stal jsem pred rozhodnutim zda auto dat nejak do kupy, projit TK a jeste do konce roku ho prihlasit na sebe nebo ho nechat defacto umrit. Rozhodne nejsem z tech, kteri by dobrovolne zaplatili 10000Kc za nesmyslne ekologicke poplatky... Rozhodl jsem se, ze dum pocka a dal jsem si lhutu 1 mesic na uvedeni auta do provozu.
Uz drive jsem si sehnal pouzitou LPG soupravu BRC od clena virtu favo110lrs, takze jsem ji nahodil do auta. Sundal jsem Lobra a nahodil rapidacky poolosy. Klobouky zadnich pruzin jsem (kvuli LPG nadrzi) podlozil 1cm duralovou podlozkou kterou mi kdysi (pro)dal dalsi clen virtu Ludek. Pak nasledovala oprava karoserie. Nejhur na tom byla podlaha, ktera se musela komplet vyrezat a navarit nova. Okraje podlahy jsem vyrobil z plechu ktery jsem doma nasel (mimo jine poslouzila i stara bigtower skrin). Dal se musely opravit rohy prahu a i levy predni blatnik. Musel jsem chvatat, protoze se blizily mrazy a dilnu jeste nemam vytapenou, proto jsem svary jen zabrousil a zatmelil karosarskym tmelem. Na nejaky kitovani, plnic, uz cas nebyl, vsechno jsem jen natrel zakladni a vrchni barvou.
Behem vyvarovani podlahy jsem drbnul do prave zadni brzdove trubicky, ktera hned zacala kapat. Radsi jsem proto ze starych zasob vyrobil a vymenil obe. Kdyz uz jsem byl u brzd, tak jsem promazal a rozpohyboval lanovody rucni brzdy. Promazal jsem zamky dveri, premistil baterku z motoroveho prostoru do kufru, vyklidil interier, trochu seridil motor, hlavne provoz na plyn a auto slo na kola.
26.listopadu 2008 auto proslo technickou a zaridil jsem prepis. Soucasna konfigurace tedy je: motor 742.130, LPG BRC, 4q prevodovka, uzke garde napravy.
Plany, budoucnost
Ted auto musi aspon 4 roky slouzit, do ty doby bych si chtel pripravit jinou zdravou kastli, 5q prevodovku, motor 742.136 s vnitrnostma z 1.4 Fabie, lepsi kola a montovanej ram.
Sita / Garde 136 - komentáře:
20:45:18
12.03.2010
12.03.2010
Placko
20:43:05
12.03.2010
12.03.2010
U-Geen
-> Sita: asi poluce
15:54:59
12.03.2010
12.03.2010
Sita
hustan: copak te rozrusilo chlapce?
13:35:33
12.03.2010
12.03.2010
hustan123
OMG
19:20:15
29.01.2010
29.01.2010
Quest
-> Sita: byl bych ti velmi zavázanej.
17:00:44
29.01.2010
29.01.2010
Sita
quest: hm, klidne bych ti ji i dal, ale nevim nevim jestli ji jeste najdu...
16:07:04
29.01.2010
29.01.2010
Quest
koupím tui masku co je na první fotce
15:06:59
27.11.2008
27.11.2008
Sita
Ugeen: diky! zacnu na ozivovani popisu...
14:40:41
27.11.2008
27.11.2008
U-Geen
-> Sita: prevedeno
12:48:24
27.11.2008
27.11.2008
Sita
dotaz, pokud by sem zavital nejaky admin: slo by tuto kartu prevest na mne? Abych nemusel zakladat novou... CMK urcite nebude proti...
Duvod: Ted jsem toto auto reinkarnoval, udelal STK a autu zapocala etapa "delnik". Hodil jsem tam plyn of favo110lrs, a bude slouzit na jezdeni do prace a hl;avne na stavbu.
Ted od stredy toma cerstvou TK, predtim jsem komplet vyvaril podlahu a narychlo vyvaril par mist na kastli. Nahodil bych i nejaky novy fotky...
Duvod: Ted jsem toto auto reinkarnoval, udelal STK a autu zapocala etapa "delnik". Hodil jsem tam plyn of favo110lrs, a bude slouzit na jezdeni do prace a hl;avne na stavbu.
Ted od stredy toma cerstvou TK, predtim jsem komplet vyvaril podlahu a narychlo vyvaril par mist na kastli. Nahodil bych i nejaky novy fotky...
22:54:56
02.03.2007
02.03.2007
M a r c e l
-> Labros: mimochodem, tohle auto ma novyho majitele, Sita jeho ctene jmeno jest B-)
11:06:06
15.05.2006
15.05.2006
Labros
-> cmk: Už jsi to po zimě vyndal ze stodoly? Dneska bych tam potřeboval zajet
18:25:07
12.05.2006
12.05.2006
Majkl
-> cmk: cauves to je jeste tvoje? ja jen ze ted to stoji vedle tam jak mam garaže
20:16:01
16.01.2006
16.01.2006
Boro125L
pekne plechačiky......pekne nastriekane!pekna GARDEdáma...
13:11:01
07.01.2006
07.01.2006
M a r c e l
-> Labros: zas tak spatna zprava to neni, je to lepsi zprava nez stav kastle smajdy B-))) stejne ji chce koupit kamos B-)))
09:45:40
02.12.2005
02.12.2005
Labros
-> cmk: Cemku Cemku, překvapuješ!
Teďka se jdou kouknout co je napsáno k Socce a doufám že to nebude taky špatná zpráva
Teďka se jdou kouknout co je napsáno k Socce a doufám že to nebude taky špatná zpráva
17:47:54
01.12.2005
01.12.2005
cmk
No, jelikoz casu je cim dal min, penize uz je taky potreba ladovat jinam, tak musim bohuzel prohlasit - kastli z tohohlw Garde nezachovam. Omlouvam se vsem, co mi v tom fandili, ale kdybych se o to snazil, dopadlo by to asi spatne. Snad v sobotu kupuju Rapida, na kteryho prijdou papiry z tohohle Garde a tohle Garde muzu ze srandy zase narezat na Cabrio a navarit tam par trubek, aby to lip drzelo... Ale nic vic s tim uz asi neudelam... nebo to za minimalni peniz prodam dal s papirama z Rapida 136.
00:12:25
30.06.2005
30.06.2005
M a r c e l
-> Targa: jestli chces videt original GARDE cabrio, tak se podivej na GARDEweb - garde.plivnik.cz
22:59:42
19.06.2005
19.06.2005
Targa
pěkné Gardéčko,až z toho uděláš kabrio tak se snad přijedu io podívat
20:54:43
22.04.2005
22.04.2005
M a r c e l
-> cmk: ses uplne zapomnel pochlubit ze tam mas novej motor (742.136 ?) fotky mas, tak ze uz to tu neni ? B-)))