skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rád bych vám přestavil mou Agláju .
Jedná se o Škodu Felicii rv. 1995. Jsem 3. majitelem. první majitel ( prý zedník ) měl auto do léta letošního roku, pak ji odkoupil kluk od kterého ji mám a dal víceméně do kupy. Vyměnil na ni pomalu vše co se dalo jako : ramena, sylembloky, interiér, brzdové a palivové trubičky atd.
Karoserie na tom neni nejhůř , má malinko chycené lemy a konce prahů ale nic co by se muselo vařit. A na pár místečkách se ještě najde pár bolístek ale opravdu nic hrozného. Podlaha a podběhy jsou naprosto v pořádku bez jediného kouska rzi ( no tlumex ale originál plastizol ).
Jen jediné co je na výměnu jsou zadní vrata . kdyby jste někdo o nějakých slušných za pěknou cenu věděli budu rád :-)
Motor:
1,3 jednobod , 50Kw
-prý s menšími úpravami od kluka co mi prodal ale nwm s jinou felinou jsem zatim nejel :D
-23.4. 2011 -tak byl jsem u známého a úpravy na motoru mi nevyvrátil: jeho slovy ,,jede to mnohem lépe než série´´ jinak co mi bylo řečeno o motoru od původního majitele : jeho slovy je tam ostrá vačka ( jaká přesně zatím nevím stále čekám na odpověď ) , snížená hlava o 1mm , stočený setrvačník o 3kg , prej čip :D , vložky a písty z MPI a něco se sáním ... ale vše beru s rezervou chtělo by to na brzdu a zjistit jestli to má doopravdu nějaký poníkynavíc ...
:D tak a teď čekám bouřlivé ohlasy a narážky jak to občas bejvá :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Interiér:
-měněné sedačky místo látkových jsou tam semišové a místo origo koberců jsou tam dané černé s posledního typu favorita ( a opravdu to nevypadá zle)
-dále je tam dodaný otáčkoměr, na ten ciferník se nedá koukat
-el. stahování řidičova okýnka a u spolujezdce se musí dodělat
-řadicí páka fabia RS :D a středový panel také z posledního typu favorita
co se týče muziky:
-rádio JVC KD-R422 ( USB, MP3, CD, 2x AUX)
-přední repro značky Dax 130W, výhybky a výškové repráky značky Helix
-zadní středobasové reproduktory značky Dax o výkonu 240w
to je zatím asi tak vše až bude více času dodám lepší popis
26.5. 2011 - umyto, naleštěno, vyyluxováno , oživeny plasty . prostě přípravička na náš první srázek Želiv
28.5. 2011 - prvním našim srazem se stala Želiv , musím říct že to byl nezapomenutelný zážitek v odkazu pár fotek co jsem zde pořídil : kejvl.rajce.idnes.cz/Skod a_sraz_Zeliv_28.5._2011
17.11. - dnes vyměněn chladič, starý už propouštěl a při demontáži se rozdělil na další tři kusy, a navařen nový vejfuk :-D foto dodam v dohledné době ;-)
28.11. 2011 - namontěno nové rádio JVC KD-R422, a hned to hraje mnohem líp než starý Sencor :D
06.01. 2012 - konečně odstraněn již delší dobu blbnoucí imobilizér, pro mne šílená pakárna ho demontovat... už nikdy více :D
04.02. 2012 dnes nás předčasně opustila má dlouholetá kamarádka :( vzdejme mojí baterce Perion čest :D sloužila poctivě 9 let :D dnes byla nahrazena novou Starline 56Ah, uvidíme jak dlouho vydrží ;-)
25.2. 2012 - proběhlo čištění interíéru, zatím jen koberce, stropnice a všechny plasty další víkend jsou na řadě sedačky a tepece.
18.3. 2012 - začíná se dělat na bolístkách a zas najeto o 1000km více
20.6. 2012 - kompletně vyčištěný interér
21.6. 2012 - vyměněny LZ dveře
17.11. 2012!!! konečně se začalo něco dít, odešlo těsnění pod hlavou a tím jsem se konečně rozhodl udělat menší GO motoru... čekají mě ventily, gufera, rozvody, možná šály, a dalších prár drobností :-)
19.1. 2013 : wow zapomínám dodávat a psát :D felda už je dávno pojízdná, zatím se vše zdá v pořádku na složeném motoru je najeto pomalu 4tkm, zatím se zdá že olej již nepapá, jede mnohem líp, ještě sem stihl vyměnit ŘJ stará nwm proč ale začla kravnout. jediná chybička od složení co se vyskytla byla ta, že mi lehce tekl fridex pod domkem termostatu zhlediska špatného podmazání ( v dobu složení nebylo těsnění a chvátalo se aby se mohlo jezdit do práce ) jináč musím zaklepat nic... jinak přidávám pár new starších fotek ještě na půjčených fondmetalech z léta konečně sem našel fotky při procházení PC :D
18.4. 2013 - vyměněny všechny tlumiče, vpředu teď tlumí značka Kamoka s naftovejma seřízlejma pružinama :D a vzadu starline taktéž nafta seříznutá, zadek zatím 1,5 závitu pryč předek 2 :D
6.8. 2013 - po dlouhé době se zas něco dělo, bohužel teď na AGLÁJU nemám tolik času jelikož dávám co nejvíce do cajku sptřebáka aby dlouho sloužil. jinak dnes se seřízl ještě zadek proto že na tu nakopnutou prdel se nedalo koukat :-/ i jako na přední nápravě jsem se inspiroval Š 130 a podvázal nápravu. holt ty seřízlé pružiny nechtějí sedět v myskách :D
!!! AČ NERAD ALE DÁVÁM ÁGLUŠ NA PRODEJ, VYSKYTLA SE MOŽNOST JINÉHO POVOZU A TŘI AUTA NEUŽIVÍM :( BOHUŽEL NA TO VCELKU CHVÁTÁM. CENA JE 8 000,-, NIC NESKRÝVÁM VŠE O AUTĚ ŘEKNU, K AUTU DÁM VŠE CO MÁM ( ZADNÍ PRUŽIN, DROBNOSTI OKOLO TLUMIČŮ, JINOU HLAVU MOTORU, SÉRIOVÝ KONCÁK, MASKU A PÁR DROBNOSTÍ... ) STK DO 10 MĚSÍCE MOHU ZAŘÍDIT NOVOU . KASTLE UŽ NECO PAMATUJE ALE ÚMĚRNÉ KE STÁŘÍ VOZU. PROSÍM O KONTAKT NA TEL : 737 585 354
19.9. 2013 - Prodáno
Jedná se o Škodu Felicii rv. 1995. Jsem 3. majitelem. první majitel ( prý zedník ) měl auto do léta letošního roku, pak ji odkoupil kluk od kterého ji mám a dal víceméně do kupy. Vyměnil na ni pomalu vše co se dalo jako : ramena, sylembloky, interiér, brzdové a palivové trubičky atd.
Karoserie na tom neni nejhůř , má malinko chycené lemy a konce prahů ale nic co by se muselo vařit. A na pár místečkách se ještě najde pár bolístek ale opravdu nic hrozného. Podlaha a podběhy jsou naprosto v pořádku bez jediného kouska rzi ( no tlumex ale originál plastizol ).
Jen jediné co je na výměnu jsou zadní vrata . kdyby jste někdo o nějakých slušných za pěknou cenu věděli budu rád :-)
Motor:
1,3 jednobod , 50Kw
-prý s menšími úpravami od kluka co mi prodal ale nwm s jinou felinou jsem zatim nejel :D
-23.4. 2011 -tak byl jsem u známého a úpravy na motoru mi nevyvrátil: jeho slovy ,,jede to mnohem lépe než série´´ jinak co mi bylo řečeno o motoru od původního majitele : jeho slovy je tam ostrá vačka ( jaká přesně zatím nevím stále čekám na odpověď ) , snížená hlava o 1mm , stočený setrvačník o 3kg , prej čip :D , vložky a písty z MPI a něco se sáním ... ale vše beru s rezervou chtělo by to na brzdu a zjistit jestli to má doopravdu nějaký poníkynavíc ...
:D tak a teď čekám bouřlivé ohlasy a narážky jak to občas bejvá :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Interiér:
-měněné sedačky místo látkových jsou tam semišové a místo origo koberců jsou tam dané černé s posledního typu favorita ( a opravdu to nevypadá zle)
-dále je tam dodaný otáčkoměr, na ten ciferník se nedá koukat
-el. stahování řidičova okýnka a u spolujezdce se musí dodělat
-řadicí páka fabia RS :D a středový panel také z posledního typu favorita
co se týče muziky:
-rádio JVC KD-R422 ( USB, MP3, CD, 2x AUX)
-přední repro značky Dax 130W, výhybky a výškové repráky značky Helix
-zadní středobasové reproduktory značky Dax o výkonu 240w
to je zatím asi tak vše až bude více času dodám lepší popis
26.5. 2011 - umyto, naleštěno, vyyluxováno , oživeny plasty . prostě přípravička na náš první srázek Želiv
28.5. 2011 - prvním našim srazem se stala Želiv , musím říct že to byl nezapomenutelný zážitek v odkazu pár fotek co jsem zde pořídil : kejvl.rajce.idnes.cz/Skod a_sraz_Zeliv_28.5._2011
17.11. - dnes vyměněn chladič, starý už propouštěl a při demontáži se rozdělil na další tři kusy, a navařen nový vejfuk :-D foto dodam v dohledné době ;-)
28.11. 2011 - namontěno nové rádio JVC KD-R422, a hned to hraje mnohem líp než starý Sencor :D
06.01. 2012 - konečně odstraněn již delší dobu blbnoucí imobilizér, pro mne šílená pakárna ho demontovat... už nikdy více :D
04.02. 2012 dnes nás předčasně opustila má dlouholetá kamarádka :( vzdejme mojí baterce Perion čest :D sloužila poctivě 9 let :D dnes byla nahrazena novou Starline 56Ah, uvidíme jak dlouho vydrží ;-)
25.2. 2012 - proběhlo čištění interíéru, zatím jen koberce, stropnice a všechny plasty další víkend jsou na řadě sedačky a tepece.
18.3. 2012 - začíná se dělat na bolístkách a zas najeto o 1000km více
20.6. 2012 - kompletně vyčištěný interér
21.6. 2012 - vyměněny LZ dveře
17.11. 2012!!! konečně se začalo něco dít, odešlo těsnění pod hlavou a tím jsem se konečně rozhodl udělat menší GO motoru... čekají mě ventily, gufera, rozvody, možná šály, a dalších prár drobností :-)
19.1. 2013 : wow zapomínám dodávat a psát :D felda už je dávno pojízdná, zatím se vše zdá v pořádku na složeném motoru je najeto pomalu 4tkm, zatím se zdá že olej již nepapá, jede mnohem líp, ještě sem stihl vyměnit ŘJ stará nwm proč ale začla kravnout. jediná chybička od složení co se vyskytla byla ta, že mi lehce tekl fridex pod domkem termostatu zhlediska špatného podmazání ( v dobu složení nebylo těsnění a chvátalo se aby se mohlo jezdit do práce ) jináč musím zaklepat nic... jinak přidávám pár new starších fotek ještě na půjčených fondmetalech z léta konečně sem našel fotky při procházení PC :D
18.4. 2013 - vyměněny všechny tlumiče, vpředu teď tlumí značka Kamoka s naftovejma seřízlejma pružinama :D a vzadu starline taktéž nafta seříznutá, zadek zatím 1,5 závitu pryč předek 2 :D
6.8. 2013 - po dlouhé době se zas něco dělo, bohužel teď na AGLÁJU nemám tolik času jelikož dávám co nejvíce do cajku sptřebáka aby dlouho sloužil. jinak dnes se seřízl ještě zadek proto že na tu nakopnutou prdel se nedalo koukat :-/ i jako na přední nápravě jsem se inspiroval Š 130 a podvázal nápravu. holt ty seřízlé pružiny nechtějí sedět v myskách :D
!!! AČ NERAD ALE DÁVÁM ÁGLUŠ NA PRODEJ, VYSKYTLA SE MOŽNOST JINÉHO POVOZU A TŘI AUTA NEUŽIVÍM :( BOHUŽEL NA TO VCELKU CHVÁTÁM. CENA JE 8 000,-, NIC NESKRÝVÁM VŠE O AUTĚ ŘEKNU, K AUTU DÁM VŠE CO MÁM ( ZADNÍ PRUŽIN, DROBNOSTI OKOLO TLUMIČŮ, JINOU HLAVU MOTORU, SÉRIOVÝ KONCÁK, MASKU A PÁR DROBNOSTÍ... ) STK DO 10 MĚSÍCE MOHU ZAŘÍDIT NOVOU . KASTLE UŽ NECO PAMATUJE ALE ÚMĚRNÉ KE STÁŘÍ VOZU. PROSÍM O KONTAKT NA TEL : 737 585 354
19.9. 2013 - Prodáno
Kejvl Aglája - Prodáno - komentáře:
22:22:56
19.09.2013
19.09.2013
kejvl
-> castrol: strarší a s motorem na správném místě
22:13:35
19.09.2013
19.09.2013
castrol
-> kejvl: je to aspon nieco mladsie?
22:09:25
19.09.2013
19.09.2013
kejvl
-> castrol: nebudu zatím říkat uvidí se časem něco rozjednaného ale je
20:14:35
19.09.2013
19.09.2013
castrol
-> kejvl: co za auto je teraz v plane ?
21:15:19
12.08.2013
12.08.2013
castrol
-> kejvl:
21:05:06
12.08.2013
12.08.2013
kejvl
-> castrol: budu vyhlížet foto
20:56:33
12.08.2013
12.08.2013
castrol
-> kejvl: ak bude kus volna skusime
20:45:43
12.08.2013
12.08.2013
kejvl
-> castrol: to by nemuselo vypadat špatně
20:42:42
12.08.2013
12.08.2013
castrol
-> kejvl: ze by som aj ja poriesil tie moje farbou ake mam kola
20:38:52
12.08.2013
12.08.2013
kejvl
-> castrol: díky. pěkně to rozrazilo a svítěj na dálku jen foťák mi to nepobral
20:36:35
12.08.2013
12.08.2013
castrol
-> kejvl: tie stierace su fajne
15:04:06
07.08.2013
07.08.2013
kejvl
-> Edisek: díky no myslim si že nemá šanci podvázání tam je víceméně jen k udržení polohy tak aby nevyskočily pružiny.
11:37:56
07.08.2013
07.08.2013
Edisek
aby ti to podvazani neutrhlo kufrovej nosnik jinak fajn napad
22:36:15
06.08.2013
06.08.2013
kejvl
-> Honajs: ano ano :-) bezvadnej motor když se o něj staráš vydrží věčnost
22:07:55
06.08.2013
06.08.2013
Honajs
-> kejvl: tak to máš eco vtec co? =) taky jsem teďka ten samej motor dával do svýho civica ale 4G =)
21:59:39
06.08.2013
06.08.2013
kejvl
-> LUKAS: popravdě ani ne to co schází na výkonu vynahradí podvozek alá tvrdočína
21:54:06
06.08.2013
06.08.2013
LUKAS
-> kejvl:
21:53:52
06.08.2013
06.08.2013
LUKAS
-> kejvl: to ked presadneš da feldy musiš byt trošku s vykonu sklamani čo
21:49:54
06.08.2013
06.08.2013
kejvl
-> LUKAS: přesně tak to proměnlivé časování vaček je paráda. jo japonci to uměji
21:47:51
06.08.2013
06.08.2013
LUKAS
-> kejvl: z 1500ccm taky vykon to nie ako felda 1,6MPI s 55Kw