skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rád bych vám přestavil mou Agláju .
Jedná se o Škodu Felicii rv. 1995. Jsem 3. majitelem. první majitel ( prý zedník ) měl auto do léta letošního roku, pak ji odkoupil kluk od kterého ji mám a dal víceméně do kupy. Vyměnil na ni pomalu vše co se dalo jako : ramena, sylembloky, interiér, brzdové a palivové trubičky atd.
Karoserie na tom neni nejhůř , má malinko chycené lemy a konce prahů ale nic co by se muselo vařit. A na pár místečkách se ještě najde pár bolístek ale opravdu nic hrozného. Podlaha a podběhy jsou naprosto v pořádku bez jediného kouska rzi ( no tlumex ale originál plastizol ).
Jen jediné co je na výměnu jsou zadní vrata . kdyby jste někdo o nějakých slušných za pěknou cenu věděli budu rád :-)
Motor:
1,3 jednobod , 50Kw
-prý s menšími úpravami od kluka co mi prodal ale nwm s jinou felinou jsem zatim nejel :D
-23.4. 2011 -tak byl jsem u známého a úpravy na motoru mi nevyvrátil: jeho slovy ,,jede to mnohem lépe než série´´ jinak co mi bylo řečeno o motoru od původního majitele : jeho slovy je tam ostrá vačka ( jaká přesně zatím nevím stále čekám na odpověď ) , snížená hlava o 1mm , stočený setrvačník o 3kg , prej čip :D , vložky a písty z MPI a něco se sáním ... ale vše beru s rezervou chtělo by to na brzdu a zjistit jestli to má doopravdu nějaký poníkynavíc ...
:D tak a teď čekám bouřlivé ohlasy a narážky jak to občas bejvá :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Interiér:
-měněné sedačky místo látkových jsou tam semišové a místo origo koberců jsou tam dané černé s posledního typu favorita ( a opravdu to nevypadá zle)
-dále je tam dodaný otáčkoměr, na ten ciferník se nedá koukat
-el. stahování řidičova okýnka a u spolujezdce se musí dodělat
-řadicí páka fabia RS :D a středový panel také z posledního typu favorita
co se týče muziky:
-rádio JVC KD-R422 ( USB, MP3, CD, 2x AUX)
-přední repro značky Dax 130W, výhybky a výškové repráky značky Helix
-zadní středobasové reproduktory značky Dax o výkonu 240w
to je zatím asi tak vše až bude více času dodám lepší popis
26.5. 2011 - umyto, naleštěno, vyyluxováno , oživeny plasty . prostě přípravička na náš první srázek Želiv
28.5. 2011 - prvním našim srazem se stala Želiv , musím říct že to byl nezapomenutelný zážitek v odkazu pár fotek co jsem zde pořídil : kejvl.rajce.idnes.cz/Skod a_sraz_Zeliv_28.5._2011
17.11. - dnes vyměněn chladič, starý už propouštěl a při demontáži se rozdělil na další tři kusy, a navařen nový vejfuk :-D foto dodam v dohledné době ;-)
28.11. 2011 - namontěno nové rádio JVC KD-R422, a hned to hraje mnohem líp než starý Sencor :D
06.01. 2012 - konečně odstraněn již delší dobu blbnoucí imobilizér, pro mne šílená pakárna ho demontovat... už nikdy více :D
04.02. 2012 dnes nás předčasně opustila má dlouholetá kamarádka :( vzdejme mojí baterce Perion čest :D sloužila poctivě 9 let :D dnes byla nahrazena novou Starline 56Ah, uvidíme jak dlouho vydrží ;-)
25.2. 2012 - proběhlo čištění interíéru, zatím jen koberce, stropnice a všechny plasty další víkend jsou na řadě sedačky a tepece.
18.3. 2012 - začíná se dělat na bolístkách a zas najeto o 1000km více
20.6. 2012 - kompletně vyčištěný interér
21.6. 2012 - vyměněny LZ dveře
17.11. 2012!!! konečně se začalo něco dít, odešlo těsnění pod hlavou a tím jsem se konečně rozhodl udělat menší GO motoru... čekají mě ventily, gufera, rozvody, možná šály, a dalších prár drobností :-)
19.1. 2013 : wow zapomínám dodávat a psát :D felda už je dávno pojízdná, zatím se vše zdá v pořádku na složeném motoru je najeto pomalu 4tkm, zatím se zdá že olej již nepapá, jede mnohem líp, ještě sem stihl vyměnit ŘJ stará nwm proč ale začla kravnout. jediná chybička od složení co se vyskytla byla ta, že mi lehce tekl fridex pod domkem termostatu zhlediska špatného podmazání ( v dobu složení nebylo těsnění a chvátalo se aby se mohlo jezdit do práce ) jináč musím zaklepat nic... jinak přidávám pár new starších fotek ještě na půjčených fondmetalech z léta konečně sem našel fotky při procházení PC :D
18.4. 2013 - vyměněny všechny tlumiče, vpředu teď tlumí značka Kamoka s naftovejma seřízlejma pružinama :D a vzadu starline taktéž nafta seříznutá, zadek zatím 1,5 závitu pryč předek 2 :D
6.8. 2013 - po dlouhé době se zas něco dělo, bohužel teď na AGLÁJU nemám tolik času jelikož dávám co nejvíce do cajku sptřebáka aby dlouho sloužil. jinak dnes se seřízl ještě zadek proto že na tu nakopnutou prdel se nedalo koukat :-/ i jako na přední nápravě jsem se inspiroval Š 130 a podvázal nápravu. holt ty seřízlé pružiny nechtějí sedět v myskách :D
!!! AČ NERAD ALE DÁVÁM ÁGLUŠ NA PRODEJ, VYSKYTLA SE MOŽNOST JINÉHO POVOZU A TŘI AUTA NEUŽIVÍM :( BOHUŽEL NA TO VCELKU CHVÁTÁM. CENA JE 8 000,-, NIC NESKRÝVÁM VŠE O AUTĚ ŘEKNU, K AUTU DÁM VŠE CO MÁM ( ZADNÍ PRUŽIN, DROBNOSTI OKOLO TLUMIČŮ, JINOU HLAVU MOTORU, SÉRIOVÝ KONCÁK, MASKU A PÁR DROBNOSTÍ... ) STK DO 10 MĚSÍCE MOHU ZAŘÍDIT NOVOU . KASTLE UŽ NECO PAMATUJE ALE ÚMĚRNÉ KE STÁŘÍ VOZU. PROSÍM O KONTAKT NA TEL : 737 585 354
19.9. 2013 - Prodáno
Jedná se o Škodu Felicii rv. 1995. Jsem 3. majitelem. první majitel ( prý zedník ) měl auto do léta letošního roku, pak ji odkoupil kluk od kterého ji mám a dal víceméně do kupy. Vyměnil na ni pomalu vše co se dalo jako : ramena, sylembloky, interiér, brzdové a palivové trubičky atd.
Karoserie na tom neni nejhůř , má malinko chycené lemy a konce prahů ale nic co by se muselo vařit. A na pár místečkách se ještě najde pár bolístek ale opravdu nic hrozného. Podlaha a podběhy jsou naprosto v pořádku bez jediného kouska rzi ( no tlumex ale originál plastizol ).
Jen jediné co je na výměnu jsou zadní vrata . kdyby jste někdo o nějakých slušných za pěknou cenu věděli budu rád :-)
Motor:
1,3 jednobod , 50Kw
-prý s menšími úpravami od kluka co mi prodal ale nwm s jinou felinou jsem zatim nejel :D
-23.4. 2011 -tak byl jsem u známého a úpravy na motoru mi nevyvrátil: jeho slovy ,,jede to mnohem lépe než série´´ jinak co mi bylo řečeno o motoru od původního majitele : jeho slovy je tam ostrá vačka ( jaká přesně zatím nevím stále čekám na odpověď ) , snížená hlava o 1mm , stočený setrvačník o 3kg , prej čip :D , vložky a písty z MPI a něco se sáním ... ale vše beru s rezervou chtělo by to na brzdu a zjistit jestli to má doopravdu nějaký poníkynavíc ...
:D tak a teď čekám bouřlivé ohlasy a narážky jak to občas bejvá :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Interiér:
-měněné sedačky místo látkových jsou tam semišové a místo origo koberců jsou tam dané černé s posledního typu favorita ( a opravdu to nevypadá zle)
-dále je tam dodaný otáčkoměr, na ten ciferník se nedá koukat
-el. stahování řidičova okýnka a u spolujezdce se musí dodělat
-řadicí páka fabia RS :D a středový panel také z posledního typu favorita
co se týče muziky:
-rádio JVC KD-R422 ( USB, MP3, CD, 2x AUX)
-přední repro značky Dax 130W, výhybky a výškové repráky značky Helix
-zadní středobasové reproduktory značky Dax o výkonu 240w
to je zatím asi tak vše až bude více času dodám lepší popis
26.5. 2011 - umyto, naleštěno, vyyluxováno , oživeny plasty . prostě přípravička na náš první srázek Želiv
28.5. 2011 - prvním našim srazem se stala Želiv , musím říct že to byl nezapomenutelný zážitek v odkazu pár fotek co jsem zde pořídil : kejvl.rajce.idnes.cz/Skod a_sraz_Zeliv_28.5._2011
17.11. - dnes vyměněn chladič, starý už propouštěl a při demontáži se rozdělil na další tři kusy, a navařen nový vejfuk :-D foto dodam v dohledné době ;-)
28.11. 2011 - namontěno nové rádio JVC KD-R422, a hned to hraje mnohem líp než starý Sencor :D
06.01. 2012 - konečně odstraněn již delší dobu blbnoucí imobilizér, pro mne šílená pakárna ho demontovat... už nikdy více :D
04.02. 2012 dnes nás předčasně opustila má dlouholetá kamarádka :( vzdejme mojí baterce Perion čest :D sloužila poctivě 9 let :D dnes byla nahrazena novou Starline 56Ah, uvidíme jak dlouho vydrží ;-)
25.2. 2012 - proběhlo čištění interíéru, zatím jen koberce, stropnice a všechny plasty další víkend jsou na řadě sedačky a tepece.
18.3. 2012 - začíná se dělat na bolístkách a zas najeto o 1000km více
20.6. 2012 - kompletně vyčištěný interér
21.6. 2012 - vyměněny LZ dveře
17.11. 2012!!! konečně se začalo něco dít, odešlo těsnění pod hlavou a tím jsem se konečně rozhodl udělat menší GO motoru... čekají mě ventily, gufera, rozvody, možná šály, a dalších prár drobností :-)
19.1. 2013 : wow zapomínám dodávat a psát :D felda už je dávno pojízdná, zatím se vše zdá v pořádku na složeném motoru je najeto pomalu 4tkm, zatím se zdá že olej již nepapá, jede mnohem líp, ještě sem stihl vyměnit ŘJ stará nwm proč ale začla kravnout. jediná chybička od složení co se vyskytla byla ta, že mi lehce tekl fridex pod domkem termostatu zhlediska špatného podmazání ( v dobu složení nebylo těsnění a chvátalo se aby se mohlo jezdit do práce ) jináč musím zaklepat nic... jinak přidávám pár new starších fotek ještě na půjčených fondmetalech z léta konečně sem našel fotky při procházení PC :D
18.4. 2013 - vyměněny všechny tlumiče, vpředu teď tlumí značka Kamoka s naftovejma seřízlejma pružinama :D a vzadu starline taktéž nafta seříznutá, zadek zatím 1,5 závitu pryč předek 2 :D
6.8. 2013 - po dlouhé době se zas něco dělo, bohužel teď na AGLÁJU nemám tolik času jelikož dávám co nejvíce do cajku sptřebáka aby dlouho sloužil. jinak dnes se seřízl ještě zadek proto že na tu nakopnutou prdel se nedalo koukat :-/ i jako na přední nápravě jsem se inspiroval Š 130 a podvázal nápravu. holt ty seřízlé pružiny nechtějí sedět v myskách :D
!!! AČ NERAD ALE DÁVÁM ÁGLUŠ NA PRODEJ, VYSKYTLA SE MOŽNOST JINÉHO POVOZU A TŘI AUTA NEUŽIVÍM :( BOHUŽEL NA TO VCELKU CHVÁTÁM. CENA JE 8 000,-, NIC NESKRÝVÁM VŠE O AUTĚ ŘEKNU, K AUTU DÁM VŠE CO MÁM ( ZADNÍ PRUŽIN, DROBNOSTI OKOLO TLUMIČŮ, JINOU HLAVU MOTORU, SÉRIOVÝ KONCÁK, MASKU A PÁR DROBNOSTÍ... ) STK DO 10 MĚSÍCE MOHU ZAŘÍDIT NOVOU . KASTLE UŽ NECO PAMATUJE ALE ÚMĚRNÉ KE STÁŘÍ VOZU. PROSÍM O KONTAKT NA TEL : 737 585 354
19.9. 2013 - Prodáno
Kejvl Aglája - Prodáno - komentáře:
21:46:15
06.08.2013
06.08.2013
kejvl
-> LUKAS: 1,5 84Kw
21:45:11
06.08.2013
06.08.2013
LUKAS
-> kejvl: 1,6 alebo 1,5?
21:33:38
06.08.2013
06.08.2013
kejvl
-> LUKAS: ano do jinačí bych ani nešel
21:30:36
06.08.2013
06.08.2013
LUKAS
-> kejvl: ma to V-tec ??
22:27:22
20.01.2013
20.01.2013
kejvl
-> castrol: na silnici to sedělo moc pěkně, ale řízení už od 80 km/h nezvládalo a ikdyž byla kola vyvážená tak cukal volant jak divý. ale možná to bylo tím že sem neměl středicí kroužky na rozměr... bůhví
21:52:57
20.01.2013
20.01.2013
castrol
-> kejvl: a ako sa to chovalo ?
21:52:14
20.01.2013
20.01.2013
kejvl
-> castrol: tak to mě 14 také tohle byl jen takový pokus jak to bude vypadat a jak se to bude chovat.
21:45:25
20.01.2013
20.01.2013
castrol
-> kejvl: to by sa poriesilo keby ze su ale mne 14 dostacuju
21:41:45
20.01.2013
20.01.2013
kejvl
-> castrol: to ano líbili by se mi tam jen gumy by to chtělo jiné... ono 195/60 r15 bylo to moc široké a vysoké předek by ještě ušel ale zadek šrktal každej hup
14:27:39
20.01.2013
20.01.2013
kejvl
-> Bucin: ne sám sem je měl pujčený
11:39:23
20.01.2013
20.01.2013
Bucin
hezký kola pučíš mi je ?
10:46:55
20.01.2013
20.01.2013
castrol
-> kejvl: celkom tomu tie 15ky pristanu
19:50:51
02.05.2012
02.05.2012
castrol
-> kejvl: tiez by som to takto riesil len mam to ako pracanta
22:26:41
09.04.2012
09.04.2012
kejvl
-> castrol: jo jo bylo to moc vysoké a uskákané... prozativní řešení než budou prostředky na lepší podvozek
22:21:23
09.04.2012
09.04.2012
castrol
rezal si struny ?
20:21:26
26.02.2012
26.02.2012
kejvl
-> pitrs-84@: no jo je to už starší dáma a není počasí na to pohrát si stim jelikož auto stojí pořád venku... s opravami se čeká na léto. jinak auto si dělám jak se líbí mě a o to jde...chápu že se někomu nemusí líbit. 100 lidí 100 názorů
20:10:08
26.02.2012
26.02.2012
pitrs-84@
sama koroze, mekac pod naraznikem péro pod kapotou,strikzbombink na plastech ,no proste padam na hubu
19:51:37
26.02.2012
26.02.2012
castrol
-> kejvl: chvalabohu ano
19:50:57
26.02.2012
26.02.2012
kejvl
-> castrol: tak to máte u vás pěkné počasí
19:49:06
26.02.2012
26.02.2012
castrol
-> kejvl: tu fajnovo +10 ale este pockam asi mesiac