vyměnil jsem svíčky... původní championky už měli asi dost nalítáno... vzdálenosti elektrod byli pomalu 1mm a ve dvou už vypálený díry.... dal jsem Brisk DR15YC.
vypadaj docela dobře bych řekl... motor má teda najeto 122tis
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Spotřebák na běžné ježdění a na zimu, dokud se nerozpadne :-)
Škoda Felicia 1,3MPi LXi 50kW, rok 1997, výbava: koroze, psí chlupy všude, otáčkoměr, hagusy, radio Haitai, mlhovky, origo liťáky, centrál na dálku, alarm, zámek zpátečky najeto 118tis.km.
Stav?: schopný provozu a k tomu navíc nová baterka, střední díl vejfuku, čep ramena a manžeta poloosy, nový nárazník, maska a mlhovky po ťukanci od minulého majitele.
Závady? taky máme:-) ruplé čelní sklo, koroze na obvyklých místech, nefunkční motorek centrálu v zadních dveřích, kastle lehce potlučená od krup.... a k autu je potřeba víc klíčů než ke 120ce :-D
dnes 6.12 nasazeno nové čelní sklo včetně gumy a nový termostat, konečně to topí a můžu bez obav jezdit.... zároveň opraven motorek centrálu zadních dveří a promazán zadní stěrače takže už je to téměř 100%ně funkční auto.
9.6.2012 - výměna zadních tlumičů
15.6.2012 - výměna obou předních tlumičů a předních ramen
9.6.2013 - výměna prvního dílu vejfuku včetně lambdy
12.6.2013 - výměna komplet zadních brzdových trubiček a prasátek.
8.9.2013 - výměna chladiče a vodní pumpy.
25-26.9.2013 - vyvaření podběhu, výměna blatníku a vyvaření obou lemů.
19.5.2014 - výměna oleje.... a k dnešnímu dni máme najeto 173tis.Km..... což je přesně 55tis.Km u mě :-)
24.5.2014 - výměna lambdy, reset jednotky a základní nastavení klapky, hned je to živější a jde znatelně líp za plynem.
Škoda Felicia 1,3MPi LXi 50kW, rok 1997, výbava: koroze, psí chlupy všude, otáčkoměr, hagusy, radio Haitai, mlhovky, origo liťáky, centrál na dálku, alarm, zámek zpátečky najeto 118tis.km.
Stav?: schopný provozu a k tomu navíc nová baterka, střední díl vejfuku, čep ramena a manžeta poloosy, nový nárazník, maska a mlhovky po ťukanci od minulého majitele.
Závady? taky máme:-) ruplé čelní sklo, koroze na obvyklých místech, nefunkční motorek centrálu v zadních dveřích, kastle lehce potlučená od krup.... a k autu je potřeba víc klíčů než ke 120ce :-D
dnes 6.12 nasazeno nové čelní sklo včetně gumy a nový termostat, konečně to topí a můžu bez obav jezdit.... zároveň opraven motorek centrálu zadních dveří a promazán zadní stěrače takže už je to téměř 100%ně funkční auto.
9.6.2012 - výměna zadních tlumičů
15.6.2012 - výměna obou předních tlumičů a předních ramen
9.6.2013 - výměna prvního dílu vejfuku včetně lambdy
12.6.2013 - výměna komplet zadních brzdových trubiček a prasátek.
8.9.2013 - výměna chladiče a vodní pumpy.
25-26.9.2013 - vyvaření podběhu, výměna blatníku a vyvaření obou lemů.
19.5.2014 - výměna oleje.... a k dnešnímu dni máme najeto 173tis.Km..... což je přesně 55tis.Km u mě :-)
24.5.2014 - výměna lambdy, reset jednotky a základní nastavení klapky, hned je to živější a jde znatelně líp za plynem.
*Pavel P. / Felda MPi* - komentáře:
19:29:01
08.03.2011
08.03.2011
Mr_Kubas
-> Pavel P..: Já jsem dva měsíce zpět taky měnil koncovej origo ještě z výroby, bylo to taky znát
19:28:31
08.03.2011
08.03.2011
suri
-> Pavel P..: a pastu na utesnenie nezabudnúť , je to 100 korunová vec ale pomôže veľmi často
19:21:15
08.03.2011
08.03.2011
Pavel P..
-> suri: uvidim co seženu.. konec tak 400-500 a střed podobně, závěsy a spony taky tak 100-200
19:19:17
08.03.2011
08.03.2011
suri
-> Pavel P..: koľko to vyjde cca? od tyllu tak do 1200kč nie? oba
19:02:29
08.03.2011
08.03.2011
Pavel P..
-> suri: uvidíme až ho vyndám, teda jestli dřív neupadne sám
-> doly120: radši ne, dám novej... vařit shnilák nebudu, chrastí v něm rez, to nemá cenu.
-> doly120: radši ne, dám novej... vařit shnilák nebudu, chrastí v něm rez, to nemá cenu.
18:57:06
08.03.2011
08.03.2011
suri
-> Pavel P..: originál? neverím , čo som videl na takto starých autách tak origo býval stred väčšinou ten sa asi lepšie vypáli za jazdy
18:56:31
08.03.2011
08.03.2011
doly120
-> Pavel P..: Já vím že je to spotřebák. Taky bych to nehrotil. Já jen jestli ti to bude dělat pořád rachot,tak to obvař a kouř.. Aspon se máš na čem učit svařovat:)
Jesi je ten koncový díl jinak ok,tak ten konec pokarpej
Jesi je ten koncový díl jinak ok,tak ten konec pokarpej
18:52:51
08.03.2011
08.03.2011
Pavel P..
-> suri: jsou to šmejdy všechno... ten koncovej je ještě originál snad, jestli jsem dobře koukal
18:47:04
08.03.2011
08.03.2011
suri
-> Pavel P..: toto často robili bosal výfuky , vata navlhla a napchala sa do dier a rúrok , motor nemal výkon a tlmič roztrhlo , ja som za oba nové a utesniť poriadne
18:46:49
08.03.2011
08.03.2011
Pavel P..
-> doly120: zatim na to prdim... svářečku sice mám ale neumim s ní ještě a nemám ani bombu hotovou.... vyměnim ten konec, pač ten je před upadnutím a šmitec... je to spotřebák, né leštěnka
18:42:42
08.03.2011
08.03.2011
doly120
-> Pavel P..: tak ty kraje zavař
18:23:21
08.03.2011
08.03.2011
Pavel P..
-> havlik: no to snad ne... šak je zánovní. koncovej vyměnim co nejdřív než upadne ale střeďák nechám, prorezlej neni, asi ty pertly a sváry stojej za hovno, ani nevim co je to za značku.
18:10:05
08.03.2011
08.03.2011
havlik
-> Pavel P..: asi je v pici
18:09:04
08.03.2011
08.03.2011
Pavel P..
a ten střeďák byl novej krásnej stříbrnej když jsem auto kupoval...nechápu proč je tak očouzenej po 2500km
20:39:54
27.02.2011
27.02.2011
suri
-> Pavel P..: jj tie LX stoja celkom za hovno
20:20:11
27.02.2011
27.02.2011
Pavel P..
-> suri: já je měnil pač původní sedačky byli plný chlupů od psa a nešlo to z toho dostat... ty LX jsou dost tvrdý.
20:13:30
27.02.2011
27.02.2011
suri
-> Pavel P..: jo ale furt lepšie ako lx , najsamlepšie sa mi sedí v nových glx výškovo stavitelnej
20:11:30
27.02.2011
27.02.2011
Pavel P..
-> suri: ne takový jemný proužky barevný, ze starýho modelu.