skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Po dlouhé době přemlouvání konečně změna na aktuální popis vozidla
MOTOR ...
Vačka 265 stupňů,snížená hlava a upravené kanálky,T-písty vrtání 77 mm (obsah 1341 ccm),klika+leštěné ojnice felicie,upravenej karburátor (zvětšený a vyleštěný difuzory,přetryskovanej), svody od hlavy 4-1 + komlpetní nové výfukové potrubí pouze se zadnim tlumičem....
Tento popis motoru už je minulost, v současné době je ve vozidle, původní sériový motor, na kterém zůstal pouze ze všech minulých úprav vzduchový filtr KN.
Jinak jsou už jen malé úpravy podvozek tréninkový HP, kola MOMO GTR 7Jx16, sedačky SPARCO Evo + 4bodové pásy Sabelt, volant Victor.
Auto má "libovou" muziku, na které se podílel ve velké míře sám velký Tuner#2, kterému děkuji za vždy kvalitní nastavení, vzhledem k tomu s čím musel pracovat.
Takže tady jsou nějaké info k té muzice pro rok 2006 ...:
Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP
Přední komponentní repro 16 cm : DRAGSTER DSC 642
Zadní oválné třípásmové repro 6*9 : DRAGSTER DC 903
Subwoofer repro 38 cm : DRAGSTER DWE 156
Zesilovač čtyřkanálový na přední + zadní repro : MAC AUDIO 3000
Zesilovač dvoukanálový do můstku na subwoofer : MAC AUDIO 2000
Kapacitor : ZEALUM 1 F
A kompletní kabeláž od firmy BASIC
To byla první zástavba a pár pokusů v soutěži EMMA, jelikož tato soutěž se stala mojí drogou a muselo se jít o pořádný kus dál přišla dost velká změna pro rok 2007, kdy se již v soutěži EMMA dokázalo s autem dostat až do finále MČR a zde dosáhnout 2. místa v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer
Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP
Přední komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 682
Zadní komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 642
Subwoofer 38 cm : CARPOWER Sonic
Čtyřkanálový zesilovač na přední a zadní repro : CRUNCH V4200
Monoblok na subwoofer : CRUNCH V1800
Kapacitor : ZEALUM ZPC-1F 19
Kabeláž : ZEALUM
Dále bylo provedeno kompletní vytlumení auta na co bylo použito plátů SIKADAMP 630 a fólií AMS-Tecsound
Na rok 2008 byla opět udělána nějaká změna v některých komponentech, ale jelikož konkurence také nespala, tak jsem se opět dostal do finále MČR EMMA, kde jsem obsadil 3.místo v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer.
Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP
Přední komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 682
Subwoofer 38 cm : CARPOWER Sonic
Čtyřkanálový zesilovač na přední : CRUNCH V4200
Monoblok na subwoofer : SINUS LIVE SL-A 3000
Kapacitor : ZEALUM ZPC-1F 19
Kabeláž : ZEALUM
Dále bylo provedeno kompletní vytlumení auta na co bylo použito plátů SIKADAMP 630 a fólií AMS-Tecsound
Pro rok 2009, zůstala hi-fi komplet beze změn, do finále MČR EMMA, které proběhne 26.10.2009 v Brně, jsem se i pro letošní rok probojoval, ale na žádný velký výsledek to nevidím, jelikož konkurence je hodně hodně veliká
V roce 2010 zůstala hi-fi zástavba komplet beze změn, po odjetí nějakých soutěží to na konci sezony po sečtení výsledků opět stačilo na účast ve finále MČR EMMA, které se konalo dne 25.9.2010 na autosalonu Brno, kde po poslední soutěži roku jsem obsadil 3.místo v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer.
Pro rok 2011 oznámila EMMA v ČR pauza a tak nebyla žádná motivace auto předělávat a skoro celou sezonu stálo v garáži, ale rozjela se soutěž nová EASCA, kterou jsem chtěl aspoň jednou zkusit s tou již 4 roky starou zástavbou, tak jsem vyrazil na Tuning Extreme Show XIII.- Pribram, kde jsem v kategorii dbL Maxi skončil na 1.místě.
Kompletní průběh mé činnosti v soutěži EMMA, včetně umístění a dostažených hodnot při měření jsou k vidění na www.emmanet.cz
Nějaké výsledky ze soutěží ESCA zde : www.easca.de/community/in dex.php?page=Board...
Děkuji všem kdo pomáhal se stavbou vozidla, nejvíce Tunerovi#2, za vždy kvalitní nastavení hi-fi a velké rady a TUNEROVI, který mně do soutěží EMMA přivedl a poté mně zde zanechal a sám již nesoutěží.
Plánuje se výměna zesilovačů a možná ještě něčeho......:-)
MOTOR ...
Vačka 265 stupňů,snížená hlava a upravené kanálky,T-písty vrtání 77 mm (obsah 1341 ccm),klika+leštěné ojnice felicie,upravenej karburátor (zvětšený a vyleštěný difuzory,přetryskovanej), svody od hlavy 4-1 + komlpetní nové výfukové potrubí pouze se zadnim tlumičem....
Tento popis motoru už je minulost, v současné době je ve vozidle, původní sériový motor, na kterém zůstal pouze ze všech minulých úprav vzduchový filtr KN.
Jinak jsou už jen malé úpravy podvozek tréninkový HP, kola MOMO GTR 7Jx16, sedačky SPARCO Evo + 4bodové pásy Sabelt, volant Victor.
Auto má "libovou" muziku, na které se podílel ve velké míře sám velký Tuner#2, kterému děkuji za vždy kvalitní nastavení, vzhledem k tomu s čím musel pracovat.
Takže tady jsou nějaké info k té muzice pro rok 2006 ...:
Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP
Přední komponentní repro 16 cm : DRAGSTER DSC 642
Zadní oválné třípásmové repro 6*9 : DRAGSTER DC 903
Subwoofer repro 38 cm : DRAGSTER DWE 156
Zesilovač čtyřkanálový na přední + zadní repro : MAC AUDIO 3000
Zesilovač dvoukanálový do můstku na subwoofer : MAC AUDIO 2000
Kapacitor : ZEALUM 1 F
A kompletní kabeláž od firmy BASIC
To byla první zástavba a pár pokusů v soutěži EMMA, jelikož tato soutěž se stala mojí drogou a muselo se jít o pořádný kus dál přišla dost velká změna pro rok 2007, kdy se již v soutěži EMMA dokázalo s autem dostat až do finále MČR a zde dosáhnout 2. místa v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer
Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP
Přední komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 682
Zadní komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 642
Subwoofer 38 cm : CARPOWER Sonic
Čtyřkanálový zesilovač na přední a zadní repro : CRUNCH V4200
Monoblok na subwoofer : CRUNCH V1800
Kapacitor : ZEALUM ZPC-1F 19
Kabeláž : ZEALUM
Dále bylo provedeno kompletní vytlumení auta na co bylo použito plátů SIKADAMP 630 a fólií AMS-Tecsound
Na rok 2008 byla opět udělána nějaká změna v některých komponentech, ale jelikož konkurence také nespala, tak jsem se opět dostal do finále MČR EMMA, kde jsem obsadil 3.místo v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer.
Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP
Přední komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 682
Subwoofer 38 cm : CARPOWER Sonic
Čtyřkanálový zesilovač na přední : CRUNCH V4200
Monoblok na subwoofer : SINUS LIVE SL-A 3000
Kapacitor : ZEALUM ZPC-1F 19
Kabeláž : ZEALUM
Dále bylo provedeno kompletní vytlumení auta na co bylo použito plátů SIKADAMP 630 a fólií AMS-Tecsound
Pro rok 2009, zůstala hi-fi komplet beze změn, do finále MČR EMMA, které proběhne 26.10.2009 v Brně, jsem se i pro letošní rok probojoval, ale na žádný velký výsledek to nevidím, jelikož konkurence je hodně hodně veliká
V roce 2010 zůstala hi-fi zástavba komplet beze změn, po odjetí nějakých soutěží to na konci sezony po sečtení výsledků opět stačilo na účast ve finále MČR EMMA, které se konalo dne 25.9.2010 na autosalonu Brno, kde po poslední soutěži roku jsem obsadil 3.místo v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer.
Pro rok 2011 oznámila EMMA v ČR pauza a tak nebyla žádná motivace auto předělávat a skoro celou sezonu stálo v garáži, ale rozjela se soutěž nová EASCA, kterou jsem chtěl aspoň jednou zkusit s tou již 4 roky starou zástavbou, tak jsem vyrazil na Tuning Extreme Show XIII.- Pribram, kde jsem v kategorii dbL Maxi skončil na 1.místě.
Kompletní průběh mé činnosti v soutěži EMMA, včetně umístění a dostažených hodnot při měření jsou k vidění na www.emmanet.cz
Nějaké výsledky ze soutěží ESCA zde : www.easca.de/community/in dex.php?page=Board...
Děkuji všem kdo pomáhal se stavbou vozidla, nejvíce Tunerovi#2, za vždy kvalitní nastavení hi-fi a velké rady a TUNEROVI, který mně do soutěží EMMA přivedl a poté mně zde zanechal a sám již nesoutěží.
Plánuje se výměna zesilovačů a možná ještě něčeho......:-)
Dragster/ Faker - komentáře:
09:02:21
08.11.2004
08.11.2004
TUNER
Tak jsem něco připsal o tom motoru...
14:38:29
06.11.2004
06.11.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> jarin: Ty seš nějakej chytrej - každý máme nějaký priority a pro někoho to může být muzika před motorem, který stejně nevyužije. Tygrovi to jede slušně a motor má slušně udělaný - není tady zrovna moc fakerů se svodama od hlavy, upraveným objemem, atd... Ukaž svoje auto a pak můžeš kritizovat....
20:28:37
05.11.2004
05.11.2004
kirri - zrušená registrace
-> jarin: a nehodnoť když si nepřečteš info a nepodíváš na fotky, tak sem neházej takový halušky
20:27:08
05.11.2004
05.11.2004
kirri - zrušená registrace
-> jarine: no nevím jestli je motor 1341 sériovka a že to není žádnej tuňink a zvýšení výkonu, je to fakt pěkně udělaný, a to že to není navenek vidět je to jen iluze, takže smích???, přejde
20:19:29
05.11.2004
05.11.2004
jarin
Hmmm....hezký.... kolik ti to s tou muzikou frčí????? (km/h) (muzikou by tuning neměl končit ).
15:29:11
21.10.2004
21.10.2004
Vici
-> TUNER: no organy resily.... ale vic bych se bal ze po pripadne rane se v tom nekdo zacne stourat a zjisti se ze ty kola tam nemaji co delat a bude zle.... pak hrozi ze pojistovna este bude chtit zaplatiti cast plneni atd.... to nemusim. co se tyde drhnuti vzadu - musi se zaklepat lem... 195ky uz drhnou skoro vsecky.... taky sem to tak mel. jinak karu s najetyma 40tkm bych taky bral :o)) motor nejezdi spatne, ale ted uz to pul roku truni v garazi..... snad uz brzy vyjede..pak se uvidi co to umi/neumi.... asi pak budu muset nekdy na brzdu na doladeni SW
09:56:24
21.10.2004
21.10.2004
TUNER
2 VICI : Jo,ten chlápek něco mumlal o těch tréninkovejch tlumičí...Auto má najeto 40000 km a v zimě nejezdí...Takže super stav.Snad to ta kastle vydrží,moc s tim taky už nejezdí.Spíš srazy a v létě..
Ten tvůj motůrek už musí bejt docela GOOD na svezení.Pořád se mi stejská po takovymhle motoru,protože už nemam auto na blbnutí jako dřív....Prostě občas nějakej ten bůček,hrabačka a tak...Lidi pak čumí jak vyvoraný myši
K těm kolum to je dneska fakt problem,mít tam 15"..On by to jako orgán asi moc neřešil,ale spíš má strach že to bude dřít a tak...Jednou jsem mu poučel svoje 7*15 et 28 a vzadu mu při propružení šouply..Od tý doby má strach je tam dát...Chtěl by tak 6*15...
Teď tam má 13" a gumy 185/60 a taky říká že to je slušnej rozdíl...Aspoň teda ty 14" jako máš ty....Dobře že jsi přidal auto
Ten tvůj motůrek už musí bejt docela GOOD na svezení.Pořád se mi stejská po takovymhle motoru,protože už nemam auto na blbnutí jako dřív....Prostě občas nějakej ten bůček,hrabačka a tak...Lidi pak čumí jak vyvoraný myši
K těm kolum to je dneska fakt problem,mít tam 15"..On by to jako orgán asi moc neřešil,ale spíš má strach že to bude dřít a tak...Jednou jsem mu poučel svoje 7*15 et 28 a vzadu mu při propružení šouply..Od tý doby má strach je tam dát...Chtěl by tak 6*15...
Teď tam má 13" a gumy 185/60 a taky říká že to je slušnej rozdíl...Aspoň teda ty 14" jako máš ty....Dobře že jsi přidal auto
08:26:24
21.10.2004
21.10.2004
Vici
-> TUNER: jo kvuli fizlum.... nemel jsme na to nervy. vymenil jsme je za 14ky na druhe facko + doplatek. a krom toho stejne bez serva s katkym rizenim se s tim moc dobre nejezdilo. a ty 175/60/14 fakt staci, netahaji za ruky a sedi solidne :o) motor? stale ta 1490, ale ted uz s MPickem, prejebanym chlazenim a nerez celym vyfukem motor-excel....... v sobotu jsem to poprvni nakopnul. k vyjeti tomu chybi jeste dvere atd.... a neni cas, tento vikend na to 100% ani nesahnu :o(
08:23:55
21.10.2004
21.10.2004
Vici
no hpcka s mdryma perama jsou este na cestu, se zlutyma uz trening.... jeslti je tam ma tak at mu nepopraska kara, facko je celkem blato:o(
05:57:46
21.10.2004
21.10.2004
TUNER
-> Vici: Tyyy voe,proč jsi ty kolečka dával pryč?...Asi kvůli cajtům cooo Ty HPčka kupoval komplet od nějakýho chlápka tady v Plzni takhle jak jsou.Ani nevim co to je za typ...Jinak když už jsme u toho,tak co máš teď za motor a jak jsi spokojenej?
16:06:38
20.10.2004
20.10.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vici: Myslím že to kupoval komplet - teda asi určitě...
15:51:56
20.10.2004
20.10.2004
Vici
-> Vici: to tam ma hpcka se zlutyma perama?
15:50:20
20.10.2004
20.10.2004
Vici
-> TUNER: superturisma uz sou v prdeli.... nasazeny opet borbety se 175/60/14 ale zapsane v TP.... co se da delat.
14:25:59
20.10.2004
20.10.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Já body vůbec neřeším, ale sere mě, když si někdo boduje 30x. Já dávám body nahodile a tak pokud jsem je někomu nedal, tak se neurážejte - rozhodně to nebylo cílené, jako dát někomu nulu - to je fakt ubohé a nebo žebrat o body viz. ...........
14:16:45
20.10.2004
20.10.2004
TUNER
Taky mam 4 * 0...
Nechápu jak může dát někdo nulu,přece každý auto za něco stojí, ale neřešim to je mi to fuk....
Nechápu jak může dát někdo nulu,přece každý auto za něco stojí, ale neřešim to je mi to fuk....
14:12:41
20.10.2004
20.10.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Já mám 5 x 0 - asi jsem zase někoho nasral :o))) Tygr si to přečte až tak za rok
13:52:51
20.10.2004
20.10.2004
TUNER
2 TYGR : Něco na tom autě máš asi špatně...od alfonsa máš 0 bodů... Jinak ještě bys tam měl dátty 15"....a né pořád že ti to bude šoupat a podobný výmluvy.....Koukni na VICIho...Ten má taky silvíka a krásný superturisma 7*15......To jsem zvědavej kdy si to přečteš.....
07:01:03
19.10.2004
19.10.2004
MATTESS
-> TUNER:
07:08:43
18.10.2004
18.10.2004
TUNER
-> zahorda: Nazdááár,tak už jste se registrovali jooo...no bylo už načase....Co máš proti světlům z valníku?Klidně ti je ukážu,ale budou se od vaší felinky s nápisem PILICIE jen vzdalovat...