Dragster/ Faker Dragster/ Faker

komentáře | popis | fotky | Dragster | 19.09.11 14:40 | 43x v oblíbených
Po dlouhé době přemlouvání konečně změna na aktuální popis vozidla


MOTOR ...
Vačka 265 stupňů,snížená hlava a upravené kanálky,T-písty vrtání 77 mm (obsah 1341 ccm),klika+leštěné ojnice felicie,upravenej karburátor (zvětšený a vyleštěný difuzory,přetryskovanej), svody od hlavy 4-1 + komlpetní nové výfukové potrubí pouze se zadnim tlumičem....

Tento popis motoru už je minulost, v současné době je ve vozidle, původní sériový motor, na kterém zůstal pouze ze všech minulých úprav vzduchový filtr KN.

Jinak jsou už jen malé úpravy podvozek tréninkový HP, kola MOMO GTR 7Jx16, sedačky SPARCO Evo + 4bodové pásy Sabelt, volant Victor.


Auto má "libovou" muziku, na které se podílel ve velké míře sám velký Tuner#2, kterému děkuji za vždy kvalitní nastavení, vzhledem k tomu s čím musel pracovat.

Takže tady jsou nějaké info k té muzice pro rok 2006 ...:

Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP
Přední komponentní repro 16 cm : DRAGSTER DSC 642
Zadní oválné třípásmové repro 6*9 : DRAGSTER DC 903
Subwoofer repro 38 cm : DRAGSTER DWE 156
Zesilovač čtyřkanálový na přední + zadní repro : MAC AUDIO 3000
Zesilovač dvoukanálový do můstku na subwoofer : MAC AUDIO 2000
Kapacitor : ZEALUM 1 F
A kompletní kabeláž od firmy BASIC

To byla první zástavba a pár pokusů v soutěži EMMA, jelikož tato soutěž se stala mojí drogou a muselo se jít o pořádný kus dál přišla dost velká změna pro rok 2007, kdy se již v soutěži EMMA dokázalo s autem dostat až do finále MČR a zde dosáhnout 2. místa v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer


Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP
Přední komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 682
Zadní komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 642
Subwoofer 38 cm : CARPOWER Sonic
Čtyřkanálový zesilovač na přední a zadní repro : CRUNCH V4200
Monoblok na subwoofer : CRUNCH V1800
Kapacitor : ZEALUM ZPC-1F 19
Kabeláž : ZEALUM
Dále bylo provedeno kompletní vytlumení auta na co bylo použito plátů SIKADAMP 630 a fólií AMS-Tecsound


Na rok 2008 byla opět udělána nějaká změna v některých komponentech, ale jelikož konkurence také nespala, tak jsem se opět dostal do finále MČR EMMA, kde jsem obsadil 3.místo v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer.

Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP
Přední komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 682
Subwoofer 38 cm : CARPOWER Sonic
Čtyřkanálový zesilovač na přední : CRUNCH V4200
Monoblok na subwoofer : SINUS LIVE SL-A 3000
Kapacitor : ZEALUM ZPC-1F 19
Kabeláž : ZEALUM
Dále bylo provedeno kompletní vytlumení auta na co bylo použito plátů SIKADAMP 630 a fólií AMS-Tecsound


Pro rok 2009, zůstala hi-fi komplet beze změn, do finále MČR EMMA, které proběhne 26.10.2009 v Brně, jsem se i pro letošní rok probojoval, ale na žádný velký výsledek to nevidím, jelikož konkurence je hodně hodně veliká

V roce 2010 zůstala hi-fi zástavba komplet beze změn, po odjetí nějakých soutěží to na konci sezony po sečtení výsledků opět stačilo na účast ve finále MČR EMMA, které se konalo dne 25.9.2010 na autosalonu Brno, kde po poslední soutěži roku jsem obsadil 3.místo v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer.

Pro rok 2011 oznámila EMMA v ČR pauza a tak nebyla žádná motivace auto předělávat a skoro celou sezonu stálo v garáži, ale rozjela se soutěž nová EASCA, kterou jsem chtěl aspoň jednou zkusit s tou již 4 roky starou zástavbou, tak jsem vyrazil na Tuning Extreme Show XIII.- Pribram, kde jsem v kategorii dbL Maxi skončil na 1.místě.


Kompletní průběh mé činnosti v soutěži EMMA, včetně umístění a dostažených hodnot při měření jsou k vidění na www.emmanet.cz

Nějaké výsledky ze soutěží ESCA zde : www.easca.de/community/in dex.php?page=Board...


Děkuji všem kdo pomáhal se stavbou vozidla, nejvíce Tunerovi#2, za vždy kvalitní nastavení hi-fi a velké rady a TUNEROVI, který mně do soutěží EMMA přivedl a poté mně zde zanechal a sám již nesoutěží.




Plánuje se výměna zesilovačů a možná ještě něčeho......:-)

Dragster/ Faker - komentáře:

12:04:46
23.11.2004
U-Geen
-> Tuner#2: kdyz uz sme u otazky materialu, existuje neco jako pruzvucny koberec? chtel bych neco na plato do toleda aby repro nebyly vubec videt, pruzvucnou tkaninu jsem zavrhnul.
10:31:09
22.11.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Simi: Bylo by lepší kdyby ty ovály měli nějakou ozvučnici aby je basák neovlivňoval, ale oni jsou s dost tuhým závěsem a navíc hrajou až od cca. 90Hz nahoru, takže objem který je potřeba hlavně kvůli basům tam není třeba. Ten matroš je něco mezi látkou a kobercem - dělal mu to známý čalouník, tak snad Ti napíše sám co to je.4
22:16:10
20.11.2004
Simi
A jeste jeden dotaz. Cim je to vsechno vzadu ocalounene? Ten material se mi na pohled velice libi, neco takovyho bych taky rad...
22:05:41
20.11.2004
Simi
Nejsem zadnej expert na muziku, ale docela me prekvapuje ta posledni fotka - "hotova muzika". Ja mel vzdycky za to, ze pokud neni reprak v uravrenem prostoru, nemuze poradne hrat (mam na mysli ty dve tripasma v tom zadnim polo-platu). Ale jestli se na tom podilel Tuner2, tak to asi hraje, co? 3
Nebo je to tak, ze kdyz neni reprak v nejake laicky receno "bedne", nejdou z nej naplno akorat basy, ale zbytek je ok? A o basy tady v tom pripade u tech 3pasmaku nejde, kdyz je tam ten sub?
21:34:09
20.11.2004
mauceu
Ta muzika musi hrat fakt dobre... Tiez si myslim ze toto auticko malo ist trosku nizsie. Ja sa na to tiez chystam. 4
23:03:18
18.11.2004
Hanuš
-> tygr: To mě můžeš taky zasponzorovat3 a potřebuju nějaký audio do spotřebáku, tak jestli nevíš co z tutím tak to beru3
14:33:01
18.11.2004
TUNER
-> tygr: Cha chá,pán neví co s penězma...Tak mi můžeš vysypat 8 litrů na Bi-xenony...3 4
14:32:25
18.11.2004
TUNER
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
14:30:45
18.11.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> tygr: OK není problém - a kdo Ti jí bude dělat? 4
14:29:35
18.11.2004
tygr
-> Tuner#2: tak už plánuju novou muziku, připrav nějaké super komponenty 5 5 5
13:41:51
18.11.2004
tygr
Tak už mám připravené kola na letní sezónu, jen nevím jestli tam tam zůstanou nebo bude změna, až jak to bude vypadat na autě 157 74
14:23:21
12.11.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> tygr: Jéé čau, tak Tě tu vítám 143 4
13:53:56
12.11.2004
tygr
S 1.6 feldou jsem to zatím nezkoušel, ale tenhle motor se mi nelíbí a nejsem s jeho výkonem spokojen 8, na jaře jde nový, ale ta muzika je moc těžká, tak to určitě nebudou žádné zázraky2, jeěště bych chtěl k motoru sehnat rozdělovač bez podtlaku.4
19:31:22
11.11.2004
Vici
-> TUNER: no lip by jela, otazka ktery by to byl rok atd....... 6
08:25:23
11.11.2004
TUNER
-> Vici: Jj,má to slušnej krouťák od spoda (fel 1,6),ale myslim že to co máš v autě ty bude ještě lepší....Jinak podle mě by jela 1,6 líp než ta 1341 ccm....4
08:16:25
11.11.2004
Vici
1,6 zas takova raketa neni. i kdyz jede pekne. ale bez upravy zadna strela 5
14:45:50
10.11.2004
TUNER
-> Neit: Vepředu to má na nejnižšim nastavení....Musel by upravit tlumiče aby to šlo níž..4
14:19:40
10.11.2004
Neit
zajímalo by me jak to jede? dej zavod s felicii 1.6 a dej vědit!!!!9
14:16:40
10.11.2004
Neit
muzika taky solidni5
14:15:15
10.11.2004
Neit
trochu bych to ve predu snizil, jinak to mas moc pekny, dávám 9 sniž to a bude deset2
Extreme Tyres