skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia Pick-up LXi 1.3 MPi 50 kW CNG
Tak tohle je moje každodenní přibližovadlo do práce a na běžný jezdění.
Je to modelový rok 2001, tudíž jeden z posledních vyrobených....
V listopadu 2007 se mi naskytlo ho koupit, a protože jsem něco potřeboval a tohle auto bylo za slušný peníz a slibovalo levný provoz, tak jsem si ho pořídil.
Bylo to bývalé služební vozidlo, ale najeto mělo pouhých 40 000 Km, bylo používáno pro potřeby skladu-jezdilo snad jen kousky po městě.
Naprosto sériový stav LX...
A jak je u mě zvykem, krom jezdění se začalo i ladit....:-)
Karoserie:
Barva modrá nautic 4625/ J4J4
Veškerá plechařina původní a původní lak
Laminátová nástavba Air Design
Lízátko na předním nárazníku
Originál mlhová světla
Boční kouřové blikače
Plastové přední podběhy originál
Duralová rozpěra mezi tlumiči
Odhlučnění na spodní stranu kapoty, na hraně kapoty těsnění mezi kapotu a chladičovou stěnu
Čirá okna vyměněna za tónovaná, čelní s modrým pruhem
Na kapotě nasávač přes otvor do topení
Kliky a zpětná zrcátka v barvě auta, vyhřívaná skla
Třetí brzdové světlo na zadních dveřích
Aero přední stírátka originál Škoda
Trysky ostřikovačů Octavia II, paměťový cyklovač a předělaná el. instalace na automatické stírání po ostříknutí
Dvoutónové houkačky Octavia II
Na karoserii jsou vyvařeny zadní podběhy-nemoc pickupů a znovu a pořádně opraven rám čelního skla-zatékalo...
Pravý zadní blatník opravován, lakován...
Pevné tažné SVC
Podvozek:
Podvozek na léto HP Sporting Pickup
Tvrdé silentbloky Pemit obě nápravy a řízení
Ochranná lyžina skříně Kuboj nerez
Podvozek na zimu originál+žluté tlumiče KYB
Domontován zkrutný stabilizátor.
Chlazené přední brzdy (kotouče Renault Clio 238mm, třmeny Ford Sierra), třmeny v zelené RS barvě.
Kotouče Brembo Max, destičky Textar
Kola:
Letní kola Sparco Assetto Gara BR 6.5x15, ET 37, pneu Continental SportContact2 195/45 R15 - zapsáno v TP
Zimní kola Rial Milano 5.5x14, ET 35, pneu Continental ContiWinterContact TS800 185/60 R14
Pod zadními koly celoročně duralové podložky 16 mm
Motor:
Motor sériový přestavěný na provoz CNG.
Nové těsnění pod hlavou Erling
Oba tlumiče výfuku nové ORIGINÁL, dvojplášťová oválná nerezová koncovka Ulter Sport.
Nová vodní pumpa, chladič, hadice.
Ventilové víko komaxit RAL 3020, broušená žebra
Castrol Magnatec 10W40
Nový alternátor Bosch 70A z 1.4MPi + nový kabel mezi AKU a alternátorem 16mm2
Provozní náklady 1 Kč/km
Interiér:
Sstředový tunel s krytem ruční brzdy.
Nerezové podály Škoda RS
Otáčkoměr, pozadí přístrojů ala RS podsvícené bílými diodami.
Nový štítek topení a také bílé diody
Rádio Pioneer MP3, na repro se pracuje.
Domontováno originální centrální zamykání s motorkem i na křídlových zadních dveřích doplněné o dálkové ovládání s vystřelovacím klíčem.
HF sada Parrot CK 3100
Kožený volant OMP WRC s červeným prošíváním s nábou vlastní výroby.
Kožená červěně prošitá hlavice řadící páky Sport Line a kožená manžeta.
PRODÁNO
Tak tohle je moje každodenní přibližovadlo do práce a na běžný jezdění.
Je to modelový rok 2001, tudíž jeden z posledních vyrobených....
V listopadu 2007 se mi naskytlo ho koupit, a protože jsem něco potřeboval a tohle auto bylo za slušný peníz a slibovalo levný provoz, tak jsem si ho pořídil.
Bylo to bývalé služební vozidlo, ale najeto mělo pouhých 40 000 Km, bylo používáno pro potřeby skladu-jezdilo snad jen kousky po městě.
Naprosto sériový stav LX...
A jak je u mě zvykem, krom jezdění se začalo i ladit....:-)
Karoserie:
Barva modrá nautic 4625/ J4J4
Veškerá plechařina původní a původní lak
Laminátová nástavba Air Design
Lízátko na předním nárazníku
Originál mlhová světla
Boční kouřové blikače
Plastové přední podběhy originál
Duralová rozpěra mezi tlumiči
Odhlučnění na spodní stranu kapoty, na hraně kapoty těsnění mezi kapotu a chladičovou stěnu
Čirá okna vyměněna za tónovaná, čelní s modrým pruhem
Na kapotě nasávač přes otvor do topení
Kliky a zpětná zrcátka v barvě auta, vyhřívaná skla
Třetí brzdové světlo na zadních dveřích
Aero přední stírátka originál Škoda
Trysky ostřikovačů Octavia II, paměťový cyklovač a předělaná el. instalace na automatické stírání po ostříknutí
Dvoutónové houkačky Octavia II
Na karoserii jsou vyvařeny zadní podběhy-nemoc pickupů a znovu a pořádně opraven rám čelního skla-zatékalo...
Pravý zadní blatník opravován, lakován...
Pevné tažné SVC
Podvozek:
Podvozek na léto HP Sporting Pickup
Tvrdé silentbloky Pemit obě nápravy a řízení
Ochranná lyžina skříně Kuboj nerez
Podvozek na zimu originál+žluté tlumiče KYB
Domontován zkrutný stabilizátor.
Chlazené přední brzdy (kotouče Renault Clio 238mm, třmeny Ford Sierra), třmeny v zelené RS barvě.
Kotouče Brembo Max, destičky Textar
Kola:
Letní kola Sparco Assetto Gara BR 6.5x15, ET 37, pneu Continental SportContact2 195/45 R15 - zapsáno v TP
Zimní kola Rial Milano 5.5x14, ET 35, pneu Continental ContiWinterContact TS800 185/60 R14
Pod zadními koly celoročně duralové podložky 16 mm
Motor:
Motor sériový přestavěný na provoz CNG.
Nové těsnění pod hlavou Erling
Oba tlumiče výfuku nové ORIGINÁL, dvojplášťová oválná nerezová koncovka Ulter Sport.
Nová vodní pumpa, chladič, hadice.
Ventilové víko komaxit RAL 3020, broušená žebra
Castrol Magnatec 10W40
Nový alternátor Bosch 70A z 1.4MPi + nový kabel mezi AKU a alternátorem 16mm2
Provozní náklady 1 Kč/km
Interiér:
Sstředový tunel s krytem ruční brzdy.
Nerezové podály Škoda RS
Otáčkoměr, pozadí přístrojů ala RS podsvícené bílými diodami.
Nový štítek topení a také bílé diody
Rádio Pioneer MP3, na repro se pracuje.
Domontováno originální centrální zamykání s motorkem i na křídlových zadních dveřích doplněné o dálkové ovládání s vystřelovacím klíčem.
HF sada Parrot CK 3100
Kožený volant OMP WRC s červeným prošíváním s nábou vlastní výroby.
Kožená červěně prošitá hlavice řadící páky Sport Line a kožená manžeta.
PRODÁNO
Milan 136/Pick-up MPi CNG - PRODÁNO - komentáře:
08:41:57
17.09.2019
17.09.2019
suri
-> Milan 136: horšie je že to čaká každé auto , preto som nedal aj Octaviu preč , bolo by mi ľúto sa pozerať na to ako by skončila
08:35:20
17.09.2019
17.09.2019
Milan 136
-> StepaNoFUN 16.09.19 20:21:11: Ode mě to odjíždělo ještě s původní plechařinou.
20:21:11
16.09.2019
16.09.2019
StepaNoFUN
-> Milan 136: Klasika... Taky jsem po cca 6ti letech dělal na FA znovu blatníky. Prostě už byla koroze místy o síle plechu.
18:55:00
16.09.2019
16.09.2019
Milan 136
-> Tomaso435 16.09.19 18:50:33: 5 let a najel asi 80 tkm. Blatníky hnily a sem tam byly asi nějaký rezíčky, tak to udělal komplet.
Víc informací nemám.
Víc informací nemám.
18:50:33
16.09.2019
16.09.2019
Tomaso435
-> Milan 136: to na tom najel 300 000 že za 4roky musel dělat celolak ? :-D
18:10:56
16.09.2019
16.09.2019
Milan 136
Viděl jsem včera. Přitom na tom nedávno udělal blatníky a celolak...
16:04:52
16.09.2019
16.09.2019
castrol
-> suri: ja to vidim vseobecne
13:06:43
16.09.2019
16.09.2019
suri
-> castrol: vidím to na sebe
12:04:35
16.09.2019
16.09.2019
castrol
-> suri: tak veru
08:06:00
16.09.2019
16.09.2019
suri
Takto skončia všetky autá ktoré zmenia majiteľa čo sa o ne staral , škoda ho no ...
23:46:17
15.09.2019
15.09.2019
Marty227
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: letmo som to zazrel na FB, tiež som si hovoril, či to nieje on..
23:02:51
15.09.2019
15.09.2019
Apple STS Chvojkovice-Brod
Tak už mění majitele m.facebook.com/pavel.pick
a.9/.../pcb.25191041215153
08?photo_id=1...
18:34:33
04.12.2016
04.12.2016
Milan 136
-> suri: tohle byla takova ipa s textilii primo na hudbu. Ale nebyla to zadna slava. Pak jsem poridil tecsound od Vestinu s Al folii a pak jsem tu roli zas prodal. Uz na to nedoslo.
Pokud chces neco levnyho a jednoduchyho, tak asi jako Stepan no.
-> StepaNoFUN: ty novy igelity a peny na octy vubec nelepi. Prijde mi, ze to je vyrobeny pred 20ti lety a to lepidlo je vyschly
Pokud chces neco levnyho a jednoduchyho, tak asi jako Stepan no.
-> StepaNoFUN: ty novy igelity a peny na octy vubec nelepi. Prijde mi, ze to je vyrobeny pred 20ti lety a to lepidlo je vyschly
16:09:48
04.12.2016
04.12.2016
krtik
-> suri 04.12.16 15:34:59: Já nakoupil tohle: www.ahifi.cz/tlumici-mate
rial-gladen-aero-neoprene.
html
Akorát jsem to ještě nanahodil na auto. Vodu by to sáknout nemělo, ruku do ohně za to ale nedám. V plánu je dát to taky místo původního igelitu (buď v kuse nebo pouze vyplnit díry). Vzal jsem to, protože to je tak krásně lehoučký.
Akorát jsem to ještě nanahodil na auto. Vodu by to sáknout nemělo, ruku do ohně za to ale nedám. V plánu je dát to taky místo původního igelitu (buď v kuse nebo pouze vyplnit díry). Vzal jsem to, protože to je tak krásně lehoučký.
15:54:29
04.12.2016
04.12.2016
StepaNoFUN
-> suri: Dal bych klasickou parozábranu (či jakejkoli jinej igelit) + lepidlo na parozábrany... Na OCT tím mám nalepený igelity i "pěnu" (sama se odlepila i přes očištění a odmaštění dveří) a cajk... Maximálně pokud si chceš hrát, tak pájkou navařit i vnitřní části podle původních igelitů. ;-)
15:34:59
04.12.2016
04.12.2016
suri
čím si mal na pick upe vytlmené tie predné dvere , origo igelity sa nedajú objednať , tak by som to poriešil tak ako si mal ty , teda ak to bolo spoľahlivé a netieklo tam
09:14:24
22.05.2016
22.05.2016
Mr._Nosferatu
Ty zadní HP pružiny byly tvrdší než serie, nebo jen kratší ?
12:46:45
18.07.2015
18.07.2015
castrol
-> Milan 136: aspon ze tak
11:09:17
18.07.2015
18.07.2015
Milan 136
-> castrol: myslím, že snad jo. Dostal nějaký doplňky, který nějak nemusím, ale jinak ok.
19:59:07
16.07.2015
16.07.2015
castrol
-> Milan 136: aspon je on dobre postarané ?