skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia Pick-up LXi 1.3 MPi 50 kW CNG
Tak tohle je moje každodenní přibližovadlo do práce a na běžný jezdění.
Je to modelový rok 2001, tudíž jeden z posledních vyrobených....
V listopadu 2007 se mi naskytlo ho koupit, a protože jsem něco potřeboval a tohle auto bylo za slušný peníz a slibovalo levný provoz, tak jsem si ho pořídil.
Bylo to bývalé služební vozidlo, ale najeto mělo pouhých 40 000 Km, bylo používáno pro potřeby skladu-jezdilo snad jen kousky po městě.
Naprosto sériový stav LX...
A jak je u mě zvykem, krom jezdění se začalo i ladit....:-)
Karoserie:
Barva modrá nautic 4625/ J4J4
Veškerá plechařina původní a původní lak
Laminátová nástavba Air Design
Lízátko na předním nárazníku
Originál mlhová světla
Boční kouřové blikače
Plastové přední podběhy originál
Duralová rozpěra mezi tlumiči
Odhlučnění na spodní stranu kapoty, na hraně kapoty těsnění mezi kapotu a chladičovou stěnu
Čirá okna vyměněna za tónovaná, čelní s modrým pruhem
Na kapotě nasávač přes otvor do topení
Kliky a zpětná zrcátka v barvě auta, vyhřívaná skla
Třetí brzdové světlo na zadních dveřích
Aero přední stírátka originál Škoda
Trysky ostřikovačů Octavia II, paměťový cyklovač a předělaná el. instalace na automatické stírání po ostříknutí
Dvoutónové houkačky Octavia II
Na karoserii jsou vyvařeny zadní podběhy-nemoc pickupů a znovu a pořádně opraven rám čelního skla-zatékalo...
Pravý zadní blatník opravován, lakován...
Pevné tažné SVC
Podvozek:
Podvozek na léto HP Sporting Pickup
Tvrdé silentbloky Pemit obě nápravy a řízení
Ochranná lyžina skříně Kuboj nerez
Podvozek na zimu originál+žluté tlumiče KYB
Domontován zkrutný stabilizátor.
Chlazené přední brzdy (kotouče Renault Clio 238mm, třmeny Ford Sierra), třmeny v zelené RS barvě.
Kotouče Brembo Max, destičky Textar
Kola:
Letní kola Sparco Assetto Gara BR 6.5x15, ET 37, pneu Continental SportContact2 195/45 R15 - zapsáno v TP
Zimní kola Rial Milano 5.5x14, ET 35, pneu Continental ContiWinterContact TS800 185/60 R14
Pod zadními koly celoročně duralové podložky 16 mm
Motor:
Motor sériový přestavěný na provoz CNG.
Nové těsnění pod hlavou Erling
Oba tlumiče výfuku nové ORIGINÁL, dvojplášťová oválná nerezová koncovka Ulter Sport.
Nová vodní pumpa, chladič, hadice.
Ventilové víko komaxit RAL 3020, broušená žebra
Castrol Magnatec 10W40
Nový alternátor Bosch 70A z 1.4MPi + nový kabel mezi AKU a alternátorem 16mm2
Provozní náklady 1 Kč/km
Interiér:
Sstředový tunel s krytem ruční brzdy.
Nerezové podály Škoda RS
Otáčkoměr, pozadí přístrojů ala RS podsvícené bílými diodami.
Nový štítek topení a také bílé diody
Rádio Pioneer MP3, na repro se pracuje.
Domontováno originální centrální zamykání s motorkem i na křídlových zadních dveřích doplněné o dálkové ovládání s vystřelovacím klíčem.
HF sada Parrot CK 3100
Kožený volant OMP WRC s červeným prošíváním s nábou vlastní výroby.
Kožená červěně prošitá hlavice řadící páky Sport Line a kožená manžeta.
PRODÁNO
Tak tohle je moje každodenní přibližovadlo do práce a na běžný jezdění.
Je to modelový rok 2001, tudíž jeden z posledních vyrobených....
V listopadu 2007 se mi naskytlo ho koupit, a protože jsem něco potřeboval a tohle auto bylo za slušný peníz a slibovalo levný provoz, tak jsem si ho pořídil.
Bylo to bývalé služební vozidlo, ale najeto mělo pouhých 40 000 Km, bylo používáno pro potřeby skladu-jezdilo snad jen kousky po městě.
Naprosto sériový stav LX...
A jak je u mě zvykem, krom jezdění se začalo i ladit....:-)
Karoserie:
Barva modrá nautic 4625/ J4J4
Veškerá plechařina původní a původní lak
Laminátová nástavba Air Design
Lízátko na předním nárazníku
Originál mlhová světla
Boční kouřové blikače
Plastové přední podběhy originál
Duralová rozpěra mezi tlumiči
Odhlučnění na spodní stranu kapoty, na hraně kapoty těsnění mezi kapotu a chladičovou stěnu
Čirá okna vyměněna za tónovaná, čelní s modrým pruhem
Na kapotě nasávač přes otvor do topení
Kliky a zpětná zrcátka v barvě auta, vyhřívaná skla
Třetí brzdové světlo na zadních dveřích
Aero přední stírátka originál Škoda
Trysky ostřikovačů Octavia II, paměťový cyklovač a předělaná el. instalace na automatické stírání po ostříknutí
Dvoutónové houkačky Octavia II
Na karoserii jsou vyvařeny zadní podběhy-nemoc pickupů a znovu a pořádně opraven rám čelního skla-zatékalo...
Pravý zadní blatník opravován, lakován...
Pevné tažné SVC
Podvozek:
Podvozek na léto HP Sporting Pickup
Tvrdé silentbloky Pemit obě nápravy a řízení
Ochranná lyžina skříně Kuboj nerez
Podvozek na zimu originál+žluté tlumiče KYB
Domontován zkrutný stabilizátor.
Chlazené přední brzdy (kotouče Renault Clio 238mm, třmeny Ford Sierra), třmeny v zelené RS barvě.
Kotouče Brembo Max, destičky Textar
Kola:
Letní kola Sparco Assetto Gara BR 6.5x15, ET 37, pneu Continental SportContact2 195/45 R15 - zapsáno v TP
Zimní kola Rial Milano 5.5x14, ET 35, pneu Continental ContiWinterContact TS800 185/60 R14
Pod zadními koly celoročně duralové podložky 16 mm
Motor:
Motor sériový přestavěný na provoz CNG.
Nové těsnění pod hlavou Erling
Oba tlumiče výfuku nové ORIGINÁL, dvojplášťová oválná nerezová koncovka Ulter Sport.
Nová vodní pumpa, chladič, hadice.
Ventilové víko komaxit RAL 3020, broušená žebra
Castrol Magnatec 10W40
Nový alternátor Bosch 70A z 1.4MPi + nový kabel mezi AKU a alternátorem 16mm2
Provozní náklady 1 Kč/km
Interiér:
Sstředový tunel s krytem ruční brzdy.
Nerezové podály Škoda RS
Otáčkoměr, pozadí přístrojů ala RS podsvícené bílými diodami.
Nový štítek topení a také bílé diody
Rádio Pioneer MP3, na repro se pracuje.
Domontováno originální centrální zamykání s motorkem i na křídlových zadních dveřích doplněné o dálkové ovládání s vystřelovacím klíčem.
HF sada Parrot CK 3100
Kožený volant OMP WRC s červeným prošíváním s nábou vlastní výroby.
Kožená červěně prošitá hlavice řadící páky Sport Line a kožená manžeta.
PRODÁNO
Milan 136/Pick-up MPi CNG - PRODÁNO - komentáře:
19:22:24
13.09.2010
13.09.2010
Sp4rc0
Krásná dokonalej stav!
19:14:38
13.09.2010
13.09.2010
buran
moc krásny auto do tohodle stavu bych chtěl dostat svou funku
20:04:46
11.04.2010
11.04.2010
Milan 136
-> Max: zatím na tom není moc najeto, kotouče už brzdily chvíli jinde, ale dobrý. Když na to víc šlápnu tak je tam znát rozdíl
21:53:39
09.04.2010
09.04.2010
Max
-> Milan 136: ty brzdy...moc pěkná práce !!!! jaký jsou dojmy z jízdy (brždění.. :o) ) ?
10:08:56
09.04.2010
09.04.2010
M@rtin
-> Milan 136: No já jsem někde na felicia klubu našel i možnost 260tek na brzdiče Mondeo či Siera ... aneb bude to moje další evoluce v brzdách, změním vzduchem chlazený 236tky Opel Corsa, za 260tky
09:45:33
09.04.2010
09.04.2010
Milan 136
-> Tuner#2: díky moc, vážím si pochvaly. Snažím se to držet v čistotě jak to jen jde i přes to, že s tím jezdím denně do práce:)
-> joye: -> M@rtin: díky moc. Jo ford, ale cca 238
-> joye: -> M@rtin: díky moc. Jo ford, ale cca 238
09:15:10
09.04.2010
09.04.2010
M@rtin
-> Milan 136: Pěkný pěkný, koukám brzdiče z Forda a 260tky kotouče, nebo se mejlím?
08:52:29
09.04.2010
09.04.2010
joye
velmi pekna ;) len tak dalej
00:37:15
08.04.2010
08.04.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136: To je super, že jsi konečně tady založil kartu. Máš to moc hezký a ten interiér (volant, budíky, čistota) je famózní.
22:27:07
07.04.2010
07.04.2010
Milan 136
-> NuMi: Já mám z tý náby ten spodek použitej:) jen jsem místo toho železa v prachovce vytočil z duralu nižší mezikus
22:08:10
07.04.2010
07.04.2010
NuMi
nechceš prodat nábu z toho Victora ??
mam uplně stejnej volant ale potřebuju nábu na felicii nebo ji vyměnim za pežoťáckou :D
mam uplně stejnej volant ale potřebuju nábu na felicii nebo ji vyměnim za pežoťáckou :D
22:04:38
07.04.2010
07.04.2010
Mr_Kubas
-> Milan 136 07.04.10 22:01:21: Tak jestli je máš na zimu, tak to je takhle asi ideál Sakra, taky by se mi líbily takový kolečka
22:01:21
07.04.2010
07.04.2010
Milan 136
-> Šulda: a?
-> Kolosko : -> Joki: díky
-> Mr_Kubas: určitě byly, ale nejsou ve stavu na takovej vzhled. Jsou výroba 78 a jsou vyžraný. Byly na zimu a už je stejně nejezdím
-> Kolosko : -> Joki: díky
-> Mr_Kubas: určitě byly, ale nejsou ve stavu na takovej vzhled. Jsou výroba 78 a jsou vyžraný. Byly na zimu a už je stejně nejezdím
21:46:48
07.04.2010
07.04.2010
Mr_Kubas
-> Milan 136: Nemyslíš, že by ty ATSka byly hezčí s leštěnou čelní stranou?
Názorná ukázka, těžko se to popisuje
atsmotorsport.de/ats/.../ ats_classic.jpg
Názorná ukázka, těžko se to popisuje
atsmotorsport.de/ats/.../ ats_classic.jpg
21:33:24
07.04.2010
07.04.2010
Joki
Jeden z nejpěknějších pick-upů, které jsem viděl
21:26:51
07.04.2010
07.04.2010
Šulda
ty tam máš fak zemní plyn :(
20:09:23
29.03.2010
29.03.2010
Daniel Felda
Taky se mi Spoieler sundal sám přes zimu ve sněhu. A s výměnou letních kol jsem tam namontoval taky nový -> Milan 136:
09:45:36
29.03.2010
29.03.2010
Kolosko - zrušená registrace
Takú krásnu feldu som už dlho nevidel
20:46:37
28.03.2010
28.03.2010
Milan 136
-> Chester: je to na feldu přímo od Martínka. Teď jsem ho zas objednával. Nebyl čas ho na podzim sundat až se sundalo samo
20:17:49
28.03.2010
28.03.2010
Chester
krása z čeho je to lízátko? nebo to je nějaký konkrétně na felicii?