skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia Pick-up LXi 1.3 MPi 50 kW CNG
Tak tohle je moje každodenní přibližovadlo do práce a na běžný jezdění.
Je to modelový rok 2001, tudíž jeden z posledních vyrobených....
V listopadu 2007 se mi naskytlo ho koupit, a protože jsem něco potřeboval a tohle auto bylo za slušný peníz a slibovalo levný provoz, tak jsem si ho pořídil.
Bylo to bývalé služební vozidlo, ale najeto mělo pouhých 40 000 Km, bylo používáno pro potřeby skladu-jezdilo snad jen kousky po městě.
Naprosto sériový stav LX...
A jak je u mě zvykem, krom jezdění se začalo i ladit....:-)
Karoserie:
Barva modrá nautic 4625/ J4J4
Veškerá plechařina původní a původní lak
Laminátová nástavba Air Design
Lízátko na předním nárazníku
Originál mlhová světla
Boční kouřové blikače
Plastové přední podběhy originál
Duralová rozpěra mezi tlumiči
Odhlučnění na spodní stranu kapoty, na hraně kapoty těsnění mezi kapotu a chladičovou stěnu
Čirá okna vyměněna za tónovaná, čelní s modrým pruhem
Na kapotě nasávač přes otvor do topení
Kliky a zpětná zrcátka v barvě auta, vyhřívaná skla
Třetí brzdové světlo na zadních dveřích
Aero přední stírátka originál Škoda
Trysky ostřikovačů Octavia II, paměťový cyklovač a předělaná el. instalace na automatické stírání po ostříknutí
Dvoutónové houkačky Octavia II
Na karoserii jsou vyvařeny zadní podběhy-nemoc pickupů a znovu a pořádně opraven rám čelního skla-zatékalo...
Pravý zadní blatník opravován, lakován...
Pevné tažné SVC
Podvozek:
Podvozek na léto HP Sporting Pickup
Tvrdé silentbloky Pemit obě nápravy a řízení
Ochranná lyžina skříně Kuboj nerez
Podvozek na zimu originál+žluté tlumiče KYB
Domontován zkrutný stabilizátor.
Chlazené přední brzdy (kotouče Renault Clio 238mm, třmeny Ford Sierra), třmeny v zelené RS barvě.
Kotouče Brembo Max, destičky Textar
Kola:
Letní kola Sparco Assetto Gara BR 6.5x15, ET 37, pneu Continental SportContact2 195/45 R15 - zapsáno v TP
Zimní kola Rial Milano 5.5x14, ET 35, pneu Continental ContiWinterContact TS800 185/60 R14
Pod zadními koly celoročně duralové podložky 16 mm
Motor:
Motor sériový přestavěný na provoz CNG.
Nové těsnění pod hlavou Erling
Oba tlumiče výfuku nové ORIGINÁL, dvojplášťová oválná nerezová koncovka Ulter Sport.
Nová vodní pumpa, chladič, hadice.
Ventilové víko komaxit RAL 3020, broušená žebra
Castrol Magnatec 10W40
Nový alternátor Bosch 70A z 1.4MPi + nový kabel mezi AKU a alternátorem 16mm2
Provozní náklady 1 Kč/km
Interiér:
Sstředový tunel s krytem ruční brzdy.
Nerezové podály Škoda RS
Otáčkoměr, pozadí přístrojů ala RS podsvícené bílými diodami.
Nový štítek topení a také bílé diody
Rádio Pioneer MP3, na repro se pracuje.
Domontováno originální centrální zamykání s motorkem i na křídlových zadních dveřích doplněné o dálkové ovládání s vystřelovacím klíčem.
HF sada Parrot CK 3100
Kožený volant OMP WRC s červeným prošíváním s nábou vlastní výroby.
Kožená červěně prošitá hlavice řadící páky Sport Line a kožená manžeta.
PRODÁNO
Tak tohle je moje každodenní přibližovadlo do práce a na běžný jezdění.
Je to modelový rok 2001, tudíž jeden z posledních vyrobených....
V listopadu 2007 se mi naskytlo ho koupit, a protože jsem něco potřeboval a tohle auto bylo za slušný peníz a slibovalo levný provoz, tak jsem si ho pořídil.
Bylo to bývalé služební vozidlo, ale najeto mělo pouhých 40 000 Km, bylo používáno pro potřeby skladu-jezdilo snad jen kousky po městě.
Naprosto sériový stav LX...
A jak je u mě zvykem, krom jezdění se začalo i ladit....:-)
Karoserie:
Barva modrá nautic 4625/ J4J4
Veškerá plechařina původní a původní lak
Laminátová nástavba Air Design
Lízátko na předním nárazníku
Originál mlhová světla
Boční kouřové blikače
Plastové přední podběhy originál
Duralová rozpěra mezi tlumiči
Odhlučnění na spodní stranu kapoty, na hraně kapoty těsnění mezi kapotu a chladičovou stěnu
Čirá okna vyměněna za tónovaná, čelní s modrým pruhem
Na kapotě nasávač přes otvor do topení
Kliky a zpětná zrcátka v barvě auta, vyhřívaná skla
Třetí brzdové světlo na zadních dveřích
Aero přední stírátka originál Škoda
Trysky ostřikovačů Octavia II, paměťový cyklovač a předělaná el. instalace na automatické stírání po ostříknutí
Dvoutónové houkačky Octavia II
Na karoserii jsou vyvařeny zadní podběhy-nemoc pickupů a znovu a pořádně opraven rám čelního skla-zatékalo...
Pravý zadní blatník opravován, lakován...
Pevné tažné SVC
Podvozek:
Podvozek na léto HP Sporting Pickup
Tvrdé silentbloky Pemit obě nápravy a řízení
Ochranná lyžina skříně Kuboj nerez
Podvozek na zimu originál+žluté tlumiče KYB
Domontován zkrutný stabilizátor.
Chlazené přední brzdy (kotouče Renault Clio 238mm, třmeny Ford Sierra), třmeny v zelené RS barvě.
Kotouče Brembo Max, destičky Textar
Kola:
Letní kola Sparco Assetto Gara BR 6.5x15, ET 37, pneu Continental SportContact2 195/45 R15 - zapsáno v TP
Zimní kola Rial Milano 5.5x14, ET 35, pneu Continental ContiWinterContact TS800 185/60 R14
Pod zadními koly celoročně duralové podložky 16 mm
Motor:
Motor sériový přestavěný na provoz CNG.
Nové těsnění pod hlavou Erling
Oba tlumiče výfuku nové ORIGINÁL, dvojplášťová oválná nerezová koncovka Ulter Sport.
Nová vodní pumpa, chladič, hadice.
Ventilové víko komaxit RAL 3020, broušená žebra
Castrol Magnatec 10W40
Nový alternátor Bosch 70A z 1.4MPi + nový kabel mezi AKU a alternátorem 16mm2
Provozní náklady 1 Kč/km
Interiér:
Sstředový tunel s krytem ruční brzdy.
Nerezové podály Škoda RS
Otáčkoměr, pozadí přístrojů ala RS podsvícené bílými diodami.
Nový štítek topení a také bílé diody
Rádio Pioneer MP3, na repro se pracuje.
Domontováno originální centrální zamykání s motorkem i na křídlových zadních dveřích doplněné o dálkové ovládání s vystřelovacím klíčem.
HF sada Parrot CK 3100
Kožený volant OMP WRC s červeným prošíváním s nábou vlastní výroby.
Kožená červěně prošitá hlavice řadící páky Sport Line a kožená manžeta.
PRODÁNO
Milan 136/Pick-up MPi CNG - PRODÁNO - komentáře:
20:54:57
09.03.2011
09.03.2011
adamisko
-> Milan 136: a mas ty ledky serizly? ja abych rozptylil svetlo tak jsem je vypiloval a dosahl jsem vetsiho rozptyleni svetla.
20:50:51
09.03.2011
09.03.2011
Milan 136
-> De&coN: -> adamisko: no, ono to vůbec tolik nesvítí, foto zkresluje. a jak to jsou ledky tak je trochu vidět, kde jsou...
akotrát ty hodiny by mohli svítit trochu míň
akotrát ty hodiny by mohli svítit trochu míň
20:42:01
09.03.2011
09.03.2011
adamisko
to podsviceni je bajecny jen aby to neoslnovalo v noci, jinak vypada to jako optitrony, parada
20:11:53
09.03.2011
09.03.2011
Deacon
Ahoj, chválím opět. Pick-up vypadá úžasně, pěkně o něj pečuješ. O těch předních kotoučích jsem taky uvažoval, ale nakonec jsem vzal ATE, tak kdyžtak po zajetí napiš své dojmy. Budíčky vypadají perfektně, podsvícení LEDkama prospělo, pěkně to šajní Jedeš letos na nějaký sraz, třeba na Běšiny, nebo takhle něco poblíž tady v Již. Čechách ?
Měj se, Jirka.
Měj se, Jirka.
21:21:59
01.03.2011
01.03.2011
castrol
-> Milan 136: fuj to je ale spatne logo ale pick-up super
08:30:26
25.02.2011
25.02.2011
Milan 136
-> Edisek: urval. už mám třetí
jinak díky
jinak díky
22:00:45
24.02.2011
24.02.2011
palinator
Jeden z nejhezčích pick-upů, co jsem kdy viděl, jde k oblíbeným.
21:54:07
24.02.2011
24.02.2011
Edisek
tak tohle je mooc pěkné pickupy mám rád a tohle je teda mazel
se divím že jsi to lízatko ještě neurval
se divím že jsi to lízatko ještě neurval
21:46:43
24.02.2011
24.02.2011
venca5
kvalitná prácička
21:05:32
04.11.2010
04.11.2010
Milan 136
-> jerrom: pokud není i ta výztuha na hadry tak se to dá. já ji měl nahoře dost vyrezlou, ale očistil jsem to tak to šlo bez problému navařit zpět
08:15:03
25.10.2010
25.10.2010
jerrom
-> Milan 136: a jo, jsem se ukliknul a psal to hasovi, no když jsem na to o víkendu koukal, tak mě to napadlo, že to vyřežu, opravím a nacpu zpět. Tak díky za potvrzení mé domněnky, že to půjde.
21:33:14
22.10.2010
22.10.2010
Milan 136
-> jerrom: To bylo asi směřovaný mně....
Já jsem obříznul tu silnou výztuhu a vyříznul jí ven. Pak jsem z ní odvrtal ten slabej shnilej podběh a očištěnej silnej plech s miskou navařil zpět a to místo spoje mám přeplátovaný asi 2 cm širokým páskem plechu a provařený z obou stran.
drží to "jen" tlumič takže to musí přežít. Pružina je dole na nosníku
Já jsem obříznul tu silnou výztuhu a vyříznul jí ven. Pak jsem z ní odvrtal ten slabej shnilej podběh a očištěnej silnej plech s miskou navařil zpět a to místo spoje mám přeplátovaný asi 2 cm širokým páskem plechu a provařený z obou stran.
drží to "jen" tlumič takže to musí přežít. Pružina je dole na nosníku
21:30:00
22.10.2010
22.10.2010
Milan 136
-> De&coN: díky
20:12:34
12.10.2010
12.10.2010
suri
-> jerrom: tak sranda to nie je , my sme zohnali obidve origo bočnice vnútorné a blatníky zadné oba za 6000 korun a to bola super cena , bežne stojí toľko jedna
19:51:06
12.10.2010
12.10.2010
jerrom
-> suri: tak to jsi mě nepotěšil, ono vyřezat z jinýho, když to u všech hnije...
14:51:21
12.10.2010
12.10.2010
suri
-> jerrom: jedine vyrezať z nejakého pickupa , klasika nepasuje
08:29:43
12.10.2010
12.10.2010
jerrom
-> haso: Ahoj, chtěl bych se zeptat, z čeho jsi použil misky tlumičů při vyvařování? Čeká mě to na pickupu v nejbližší době a známej mě straší, že jelikož je tam jiná náprava, tak že použit z normální feldy nepůjdou.
Díky
Díky
19:44:20
11.10.2010
11.10.2010
Deacon
Krásnej, dnes opět spatřen na výjezdu z Hluboký, předjížděl jsi autobus. Fakt krásná leštěnka :)
00:38:54
02.10.2010
02.10.2010
haso
-> Milan 136: krasa krasa...decentny pickup a super farba
20:34:36
13.09.2010
13.09.2010
Milan 136
-> buran: -> Sp4rc0: děkuju, snažím se:)