skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
S úpravami Felicie jsem začal už v roce 2000. V roce 2002 prošla velkou změnou a položil jsem základ budoucího vzhledu verze, kterou jsem nazval RRS. Od té doby jsem auto postupně vylepšoval. V letech 2005 a 2006 jsem se s autem zúčastnil soutěže Tuning Cup. V následujícím roce už jako její porotce. Firma Sony Xplod prezentuje své výrobky ve Felicii RRS od roku 2006.
Karoserie a lak
Přední, zadní nárazník a prahy vyrobeny na zakázku dle vlastního návrhu, modifikovaná přední maska s nasáváním k ventilaci do interiéru, stříška 5.dveří Airdesign, zpětná zrcátka M3, zavařené 5.dveře, kliky, boční blinkry a původní sání na kapotě, převařené všechny lemy blatníků, sání na kapotě originál Toyota Celica Turbo 4WD s krytem z karbonu, karbonové deflektory na předním nárazníku, karbonové výplně celého nárazníku, aero-centrální stěrač, hliníkové víčko nádrže Mattig, lakované zadní lampy, přední projektorová světla s parkovacími světly „ANGEL EYES“, LED-diodové blinkry, žraločí ploutev, přední a zadní difuzor z karbonu
Barva
na zakázku míchaná,6 vrstev barvy,1 vrstva bezbarvého laku
Motor a převodovka
Motor převrtán na obsah 1.490 ccm, výkon 109 koní, 132 Nm, kovaná klika, ostrá vačka 280/280, závodní výfuk sk.A, zapalovací kabely a iridiové svíčky SPLITFIRE, leštěné sací a výfukové kanály, modré FLEXO hadice, leštěná rozpěrná tyč a víko ventilů, kryt okolí motoru z karbonu, černě lakované nádržky, chromovaný vzduchový filtr K&N, odvětrání hlavy válců K&N, olejová chladič MOCAL, manuální ovládání větráku chladiče, ostřik chladiče vodou
Interiér
Sedadla SPARCO SPRINT, závodní bezpečnostní pásy SPARCO, u řidiče limitovaná série Carlos Sainz, palubní deska a dveřní lišty v matové barvě vozu, zadní zástavba z karbonu v ní zabudované Hi-Fi s ozvučnicemi, homologovaná ochranná klec sk. N s FIA homologací, volant OMP 320 mm z broušené kůže, karbonové pedály SPARCO, nerezové nášlapy pro řidiče a spolujezdce s logem RRS, řadička SPARCO T-REX z broušené kůže, 2x helma SPARCO, boční ochranné sítě SANDTLER, individuální přihrádka na DVD přehrávač a zásobník na CD a DVD, bílé polepy hlavních přístrojů Air Design, duralové lemování kolem nich, před spolujezdcem na palubní desce ukazatele teploty a tlaku oleje, teploty chladící kapaliny voltmetr a otáčkoměr s barevnou volbou podsvícení, 2x hasící přístroj, startování tlačítkem
Sony Audio
CD, MP3 přehrávač CDX-GT700D, DVD přehrávač MEX-R1, v palubní desce zabudovaný LCD monitor XVM-F65, komponentní repro v předních dveřích XS-HT170SN, komponentní repro ve středovém tunelu XS-HT130SN, za předními sedadly 2x basové repro XS-L102P5S s uzavřenými boxy á 14 litrů, v šikmé konstrukci komponentní repro XS-HT170SN a komponentní repro XS-HT130SN, 2x subwoofer 15“ XS-L152P5S s boxem 60 litrů a 2x bassreflex, druhý zabudovaný LCD monitor XVM-F65 na rozpěrné tyči zadních tlumičů, 1x dvoukanálový zesilovač XM-SD22X, 3x čtyřkanálový zesilovač XM-SD46X, 2x jednokanálový digitální zesilovač XM-SD61X, 4x komponentí repro XS-HT170SN v zadních dveřích kufru, mezi sedadly umístěn High End kapacitor Carpower CAP-50HEX 5-Farad, baterie OPTIMA YELLOW TOP, power kabely Carpower Silverline, klemy baterie, pojistková pouzdra, signálové a video kabely Rockford Fosgate, zapojení provedeno firmou RAPID Autohifi
Podvozek a kola
Upravené tlumiče HP Sporting special, snížení -60/-40 mm, litá kola Porsche Turbo 8x17 ET47, rozšiřovací podložky 35/65 mm, pneu Dunlop 9090 205/40 R17, lakované podběhy na modro, přední kotouče Brembo, destičky Ferodo DS2000, přívod studeného vzduchu k brzdám
Karoserie a lak
Přední, zadní nárazník a prahy vyrobeny na zakázku dle vlastního návrhu, modifikovaná přední maska s nasáváním k ventilaci do interiéru, stříška 5.dveří Airdesign, zpětná zrcátka M3, zavařené 5.dveře, kliky, boční blinkry a původní sání na kapotě, převařené všechny lemy blatníků, sání na kapotě originál Toyota Celica Turbo 4WD s krytem z karbonu, karbonové deflektory na předním nárazníku, karbonové výplně celého nárazníku, aero-centrální stěrač, hliníkové víčko nádrže Mattig, lakované zadní lampy, přední projektorová světla s parkovacími světly „ANGEL EYES“, LED-diodové blinkry, žraločí ploutev, přední a zadní difuzor z karbonu
Barva
na zakázku míchaná,6 vrstev barvy,1 vrstva bezbarvého laku
Motor a převodovka
Motor převrtán na obsah 1.490 ccm, výkon 109 koní, 132 Nm, kovaná klika, ostrá vačka 280/280, závodní výfuk sk.A, zapalovací kabely a iridiové svíčky SPLITFIRE, leštěné sací a výfukové kanály, modré FLEXO hadice, leštěná rozpěrná tyč a víko ventilů, kryt okolí motoru z karbonu, černě lakované nádržky, chromovaný vzduchový filtr K&N, odvětrání hlavy válců K&N, olejová chladič MOCAL, manuální ovládání větráku chladiče, ostřik chladiče vodou
Interiér
Sedadla SPARCO SPRINT, závodní bezpečnostní pásy SPARCO, u řidiče limitovaná série Carlos Sainz, palubní deska a dveřní lišty v matové barvě vozu, zadní zástavba z karbonu v ní zabudované Hi-Fi s ozvučnicemi, homologovaná ochranná klec sk. N s FIA homologací, volant OMP 320 mm z broušené kůže, karbonové pedály SPARCO, nerezové nášlapy pro řidiče a spolujezdce s logem RRS, řadička SPARCO T-REX z broušené kůže, 2x helma SPARCO, boční ochranné sítě SANDTLER, individuální přihrádka na DVD přehrávač a zásobník na CD a DVD, bílé polepy hlavních přístrojů Air Design, duralové lemování kolem nich, před spolujezdcem na palubní desce ukazatele teploty a tlaku oleje, teploty chladící kapaliny voltmetr a otáčkoměr s barevnou volbou podsvícení, 2x hasící přístroj, startování tlačítkem
Sony Audio
CD, MP3 přehrávač CDX-GT700D, DVD přehrávač MEX-R1, v palubní desce zabudovaný LCD monitor XVM-F65, komponentní repro v předních dveřích XS-HT170SN, komponentní repro ve středovém tunelu XS-HT130SN, za předními sedadly 2x basové repro XS-L102P5S s uzavřenými boxy á 14 litrů, v šikmé konstrukci komponentní repro XS-HT170SN a komponentní repro XS-HT130SN, 2x subwoofer 15“ XS-L152P5S s boxem 60 litrů a 2x bassreflex, druhý zabudovaný LCD monitor XVM-F65 na rozpěrné tyči zadních tlumičů, 1x dvoukanálový zesilovač XM-SD22X, 3x čtyřkanálový zesilovač XM-SD46X, 2x jednokanálový digitální zesilovač XM-SD61X, 4x komponentí repro XS-HT170SN v zadních dveřích kufru, mezi sedadly umístěn High End kapacitor Carpower CAP-50HEX 5-Farad, baterie OPTIMA YELLOW TOP, power kabely Carpower Silverline, klemy baterie, pojistková pouzdra, signálové a video kabely Rockford Fosgate, zapojení provedeno firmou RAPID Autohifi
Podvozek a kola
Upravené tlumiče HP Sporting special, snížení -60/-40 mm, litá kola Porsche Turbo 8x17 ET47, rozšiřovací podložky 35/65 mm, pneu Dunlop 9090 205/40 R17, lakované podběhy na modro, přední kotouče Brembo, destičky Ferodo DS2000, přívod studeného vzduchu k brzdám
Asphalte/Felicia RRS - komentáře:
20:58:37
26.10.2009
26.10.2009
asphalte
Po nainstalování původní masky zjistíte, že tam trochu fouká a nezbude vám nic jiného, než místo zalaminovat.
20:56:26
26.10.2009
26.10.2009
asphalte
Další fáze byla nainstalování tuningových světel. Důležité je si hlídat spáry a aby všechny konce lícovaly.
20:48:06
26.10.2009
26.10.2009
asphalte
-> fukoa: Přední světla jsou od firmy FK Automotive a jsou původně určena pro model VW Polo 6N. Pro jejich přesné umístění je potřeba lehce upravit uchycení na čele, ale není to nijak náročné. Je nutná úprava i samotných světel, takže doporučuji koupit nějaké staré originální a napasovat ho tam. Až tam bude sedět, pak podle něj úpravit to tuningové. Náslduje úprava přední masky a také výkroje pro blinkr v blatníku. Já jsem blatník neupravoval, protože jsem světla dodělával až po celolaku, takže jsem upravil samotný blinkr, musel jsem ho zkrátit. Tím otevírám další přestavbovou galerii.
20:37:34
26.10.2009
26.10.2009
asphalte
-> varok: Není zač, zase nějaké vyhrabu.
18:12:37
26.10.2009
26.10.2009
fukoa
Asphalte: Zdravím předem chci pochválit krásnou filetku. Mám dotaz ty světla z pola jsou ze které modelové řady a je nutný velký karosářský zásah? Předem díky Martin
23:22:20
24.10.2009
24.10.2009
asphalte
-> Faust22: Ahoj, předem Ti děkuji za slova chvály, vždy to zahřeje u srdce. Když jsem jí s tátou v roce 2002 postavil a přijel s ní z lakovny, i když byla odstrojená, viděl jsem, že se to opravdu povedlo. Dokonce na tolik, že to předčilo mé očekávání a to, jako u všech tuningem postižených lidí, je vždy velké. Po ty další roky se už jen ladily detaily a hlavně jsem se držel, abych jí nepřeplácal. Možná až moc extrémní je ta hudba, ale když přišla nabídka ze Sony, abych jim dělal v ČR showcar, tak by asi málo kdo odolal si nechat zaplnit celé auto těmi nejlepšími komponenty od této firmy. Celá instalace byla sice za mě, což sežralo dalších cca 60 tis. Kč (kabely, baterie, odhlučnění), ale komponenty za 200 tis. Kč se odmítají dost těžko. Barvu jsem vybral já, ale ten pravý odstín vybrala až po 8 hodinách strávených v lakovně u vzorníků, v dnešní době už manželka, které patří velký dík za vše, co se mnou musela vytrpět. Další fotky ze stavby samozřejmě dodám, jen jsem teď na štíru s časem. Za celou sezónu jsem objel s fotografem přes 50 tuningových aut do Tuning Magazinu a teď je musím postupně napsat . Vůbec mi nevadí, že jsi si sednul do mého auta, jsem rád, když může být pro někoho třeba inspirací. Měj se!
21:15:48
23.10.2009
23.10.2009
varok
Dobrý den, taky děkuji za fotečky. Opravdu pěkná prácička. Na živo jsem ji zatím neviděl, jen pár videí na youtube. Jj, ta barva je super, nic přehnaného.
14:51:11
23.10.2009
23.10.2009
Faust22
Vondry felicia : Tak tohle je opravdu skvost mezi feliciema to se ti povedlo Davide. Upravy promyšlené,sladeně prostě nádhera.Tvojí Filetu pozoruju už od začátku co se objevila v časopisech a na netu.Je to nádhera opravdu.Poprvé jsem jí viděl na živo až v Brně tenhle rok.Škoda,že jsem tě tam nezachytl u ní ,mluvil jsem jen s tím pánem co u ti jí hlídal. A nechal mě do ní sednout ,sedačky perfektně drží ,vše pěkně při ruce tak jak má být.Tímto se omlouvám ,že jsem v ní seděl bez tvého svolení ,ale dával si bacha abych něco neušpinil. Ta oranžová je super jen tak se nedá přehlídnout. Tímto gratuluju k postavení skvělé felicie a kdo má felicie a trochu jí aspoň upravuje tak musí znát tvoji určitě.A zajímalo by mě taky trochu víc fotek ze stavby tohohle skvostu.Jen tak dál
21:32:37
19.10.2009
19.10.2009
škodík - zrušená registrace
díky za ty fotky,těším se na další
14:03:21
19.10.2009
19.10.2009
asphalte
Pokračování příště
13:57:07
19.10.2009
19.10.2009
asphalte
David Bláha ještě zapracoval na umístění zpětných zrcátek, aby jejich dolní hrana byla vodorovně se silnicí. Bez této redukce by byla zrcátka nepřirozeně nadzvedlá svým koncem.
13:53:22
19.10.2009
19.10.2009
asphalte
A konečná finální 3.varianta s lehce změněnými bočními otvory.