skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
S úpravami Felicie jsem začal už v roce 2000. V roce 2002 prošla velkou změnou a položil jsem základ budoucího vzhledu verze, kterou jsem nazval RRS. Od té doby jsem auto postupně vylepšoval. V letech 2005 a 2006 jsem se s autem zúčastnil soutěže Tuning Cup. V následujícím roce už jako její porotce. Firma Sony Xplod prezentuje své výrobky ve Felicii RRS od roku 2006.
Karoserie a lak
Přední, zadní nárazník a prahy vyrobeny na zakázku dle vlastního návrhu, modifikovaná přední maska s nasáváním k ventilaci do interiéru, stříška 5.dveří Airdesign, zpětná zrcátka M3, zavařené 5.dveře, kliky, boční blinkry a původní sání na kapotě, převařené všechny lemy blatníků, sání na kapotě originál Toyota Celica Turbo 4WD s krytem z karbonu, karbonové deflektory na předním nárazníku, karbonové výplně celého nárazníku, aero-centrální stěrač, hliníkové víčko nádrže Mattig, lakované zadní lampy, přední projektorová světla s parkovacími světly „ANGEL EYES“, LED-diodové blinkry, žraločí ploutev, přední a zadní difuzor z karbonu
Barva
na zakázku míchaná,6 vrstev barvy,1 vrstva bezbarvého laku
Motor a převodovka
Motor převrtán na obsah 1.490 ccm, výkon 109 koní, 132 Nm, kovaná klika, ostrá vačka 280/280, závodní výfuk sk.A, zapalovací kabely a iridiové svíčky SPLITFIRE, leštěné sací a výfukové kanály, modré FLEXO hadice, leštěná rozpěrná tyč a víko ventilů, kryt okolí motoru z karbonu, černě lakované nádržky, chromovaný vzduchový filtr K&N, odvětrání hlavy válců K&N, olejová chladič MOCAL, manuální ovládání větráku chladiče, ostřik chladiče vodou
Interiér
Sedadla SPARCO SPRINT, závodní bezpečnostní pásy SPARCO, u řidiče limitovaná série Carlos Sainz, palubní deska a dveřní lišty v matové barvě vozu, zadní zástavba z karbonu v ní zabudované Hi-Fi s ozvučnicemi, homologovaná ochranná klec sk. N s FIA homologací, volant OMP 320 mm z broušené kůže, karbonové pedály SPARCO, nerezové nášlapy pro řidiče a spolujezdce s logem RRS, řadička SPARCO T-REX z broušené kůže, 2x helma SPARCO, boční ochranné sítě SANDTLER, individuální přihrádka na DVD přehrávač a zásobník na CD a DVD, bílé polepy hlavních přístrojů Air Design, duralové lemování kolem nich, před spolujezdcem na palubní desce ukazatele teploty a tlaku oleje, teploty chladící kapaliny voltmetr a otáčkoměr s barevnou volbou podsvícení, 2x hasící přístroj, startování tlačítkem
Sony Audio
CD, MP3 přehrávač CDX-GT700D, DVD přehrávač MEX-R1, v palubní desce zabudovaný LCD monitor XVM-F65, komponentní repro v předních dveřích XS-HT170SN, komponentní repro ve středovém tunelu XS-HT130SN, za předními sedadly 2x basové repro XS-L102P5S s uzavřenými boxy á 14 litrů, v šikmé konstrukci komponentní repro XS-HT170SN a komponentní repro XS-HT130SN, 2x subwoofer 15“ XS-L152P5S s boxem 60 litrů a 2x bassreflex, druhý zabudovaný LCD monitor XVM-F65 na rozpěrné tyči zadních tlumičů, 1x dvoukanálový zesilovač XM-SD22X, 3x čtyřkanálový zesilovač XM-SD46X, 2x jednokanálový digitální zesilovač XM-SD61X, 4x komponentí repro XS-HT170SN v zadních dveřích kufru, mezi sedadly umístěn High End kapacitor Carpower CAP-50HEX 5-Farad, baterie OPTIMA YELLOW TOP, power kabely Carpower Silverline, klemy baterie, pojistková pouzdra, signálové a video kabely Rockford Fosgate, zapojení provedeno firmou RAPID Autohifi
Podvozek a kola
Upravené tlumiče HP Sporting special, snížení -60/-40 mm, litá kola Porsche Turbo 8x17 ET47, rozšiřovací podložky 35/65 mm, pneu Dunlop 9090 205/40 R17, lakované podběhy na modro, přední kotouče Brembo, destičky Ferodo DS2000, přívod studeného vzduchu k brzdám
Karoserie a lak
Přední, zadní nárazník a prahy vyrobeny na zakázku dle vlastního návrhu, modifikovaná přední maska s nasáváním k ventilaci do interiéru, stříška 5.dveří Airdesign, zpětná zrcátka M3, zavařené 5.dveře, kliky, boční blinkry a původní sání na kapotě, převařené všechny lemy blatníků, sání na kapotě originál Toyota Celica Turbo 4WD s krytem z karbonu, karbonové deflektory na předním nárazníku, karbonové výplně celého nárazníku, aero-centrální stěrač, hliníkové víčko nádrže Mattig, lakované zadní lampy, přední projektorová světla s parkovacími světly „ANGEL EYES“, LED-diodové blinkry, žraločí ploutev, přední a zadní difuzor z karbonu
Barva
na zakázku míchaná,6 vrstev barvy,1 vrstva bezbarvého laku
Motor a převodovka
Motor převrtán na obsah 1.490 ccm, výkon 109 koní, 132 Nm, kovaná klika, ostrá vačka 280/280, závodní výfuk sk.A, zapalovací kabely a iridiové svíčky SPLITFIRE, leštěné sací a výfukové kanály, modré FLEXO hadice, leštěná rozpěrná tyč a víko ventilů, kryt okolí motoru z karbonu, černě lakované nádržky, chromovaný vzduchový filtr K&N, odvětrání hlavy válců K&N, olejová chladič MOCAL, manuální ovládání větráku chladiče, ostřik chladiče vodou
Interiér
Sedadla SPARCO SPRINT, závodní bezpečnostní pásy SPARCO, u řidiče limitovaná série Carlos Sainz, palubní deska a dveřní lišty v matové barvě vozu, zadní zástavba z karbonu v ní zabudované Hi-Fi s ozvučnicemi, homologovaná ochranná klec sk. N s FIA homologací, volant OMP 320 mm z broušené kůže, karbonové pedály SPARCO, nerezové nášlapy pro řidiče a spolujezdce s logem RRS, řadička SPARCO T-REX z broušené kůže, 2x helma SPARCO, boční ochranné sítě SANDTLER, individuální přihrádka na DVD přehrávač a zásobník na CD a DVD, bílé polepy hlavních přístrojů Air Design, duralové lemování kolem nich, před spolujezdcem na palubní desce ukazatele teploty a tlaku oleje, teploty chladící kapaliny voltmetr a otáčkoměr s barevnou volbou podsvícení, 2x hasící přístroj, startování tlačítkem
Sony Audio
CD, MP3 přehrávač CDX-GT700D, DVD přehrávač MEX-R1, v palubní desce zabudovaný LCD monitor XVM-F65, komponentní repro v předních dveřích XS-HT170SN, komponentní repro ve středovém tunelu XS-HT130SN, za předními sedadly 2x basové repro XS-L102P5S s uzavřenými boxy á 14 litrů, v šikmé konstrukci komponentní repro XS-HT170SN a komponentní repro XS-HT130SN, 2x subwoofer 15“ XS-L152P5S s boxem 60 litrů a 2x bassreflex, druhý zabudovaný LCD monitor XVM-F65 na rozpěrné tyči zadních tlumičů, 1x dvoukanálový zesilovač XM-SD22X, 3x čtyřkanálový zesilovač XM-SD46X, 2x jednokanálový digitální zesilovač XM-SD61X, 4x komponentí repro XS-HT170SN v zadních dveřích kufru, mezi sedadly umístěn High End kapacitor Carpower CAP-50HEX 5-Farad, baterie OPTIMA YELLOW TOP, power kabely Carpower Silverline, klemy baterie, pojistková pouzdra, signálové a video kabely Rockford Fosgate, zapojení provedeno firmou RAPID Autohifi
Podvozek a kola
Upravené tlumiče HP Sporting special, snížení -60/-40 mm, litá kola Porsche Turbo 8x17 ET47, rozšiřovací podložky 35/65 mm, pneu Dunlop 9090 205/40 R17, lakované podběhy na modro, přední kotouče Brembo, destičky Ferodo DS2000, přívod studeného vzduchu k brzdám
Asphalte/Felicia RRS - komentáře:
16:56:41
07.11.2009
07.11.2009
fukoa
Asphalte: mam jeste jeden dotaz ohledne tech svetel. Jak mas vyresene nastavovani? Predem diky za radu.
23:25:09
01.11.2009
01.11.2009
asphalte
-> Eidy: Samozřejmě Rockford je Rockford. Za ty bezmála 3 roky, co jsem spolupracoval se Sony, jsem zjistil, že maji skvělé high-endové modely autorádií a suprové komponentní reproduktory řady HT. Taky jich mám plný auto. Zesilovače modelového roku 2006 nejsou vůbec špatné (cena je ale neúměrná). Ty novější už stojí za starou bačkoru, subwoofery také. Já naštěstí nemusím moc nesmyslné dunění a myslím si, že takový Rammstein to zahraje mnohem lépe, než některým jiným. Bohužel ostatní hodně přeceňují basy, ale důležité jsou i vyšší frekvence. Díky za pochvalu, rozhodně potěší.
00:50:36
01.11.2009
01.11.2009
Eidy
-> asphalte: Přidám se do řady gratulantů a zasviním tady U-Geenovi pár bajtů. Tvojí feldu znám už hodně dlouho a vždycky se mi líbila. Podle mě je škoda tý muziky. Myslím značku Sony. Nejsem audiofil, ale rozdíl mezi Sony a třeba Rockfort Fosgate poznám. Ale když byla nabídka udělat to "zadarmo" tak chápu, žes po tom sáhnul. Nicméně zpracování a nápady předběhly dobu částečně udávaly směr na naší scéně, řekl bych. Moc pěkná práce.
21:47:02
31.10.2009
31.10.2009
asphalte
Narazil jsem na jednu nascenovanou fotku z plechařiny. Zadní podběh se musel rozřezat, vymlátit nahoru (aby nedřely kola), opět svařit rozřezání a nakonec spojit s novým lemem blatníku, který je vyroben z 1mm plechu. Vše je tedy ruční práce. Přední blatník se jen uřízl a navařil opět 1mm plech a lem se postupně zastřihával, aby lícoval s pneumatikou. Do otvorů po klikách se opět navařil plech a víčko nádrže se natvrdo přivařilo a vyřízl se otvor pro nové hliníkové.
21:36:28
31.10.2009
31.10.2009
asphalte
-> Georgerob: Díky za chválu. Je to už pár let, co vyšla v Autosportu. Přesně rok 2001. Jsem rád, jestli Ti mé auto bylo inspirací a hnalo Tě s tuningem dál. Je pravda, že je dost profláklá, ale v časáku se naposledy objevila v roce 2006, takže bylo na čase, aby se ukázala ve své finální verzi v Tuning Magazinu v čísle 2/2010. V pátek jsme jí pořádně nafotili i s nasvícením, takže se fotky opravdu povedly. Malou ukázku sem hodím v týdnu.
21:27:36
31.10.2009
31.10.2009
asphalte
-> Feldy16: Ahoj, díky za pochvalu. Ten rám mi dělal pan Martin Dlouhý z MB, jeho syn jezdí Octavia Cup a on dělá rámy pro Škodu Motorsport. Já mám šroubovaný vrchařský s FIA homologací a ČSN normou. Bylo to ze známosti od pána, co mi dělal motor.
12:46:39
31.10.2009
31.10.2009
Georgerob
Ahoj, i já ti sem hodim přízpěvek:) Auto sleduju od tý chvíle kdy se prvně objevilo v Autosport-tuningu, ještě v červený podobě. V mnohym bylo Tvoje auto pro mě inspirací a hnacim motorem. Naživo jsem jí viděl už minulý rok. Líbí líbí líbí a přesně jak píše Faust, kdo se zajímá o Škodovky a upravuje..musí Tvojí Feldu znát. U mě máš obrovskej obdiv.
08:05:43
28.10.2009
28.10.2009
Feldy16
Čusky máš fakt nadhernou felinu a moc se mi tam líbí ten rám chtěl bych se zeptat kde jsi ho sehnal popřípadě kde ho sehnat mockrát ti děkuji za odpověd a at dlouho slouží je fakt nádherná
22:44:06
26.10.2009
26.10.2009
Mr_Kubas
-> asphalte: Je mně to jasný, ale nechápu, kde soudruzi z NDR udělali chybu
21:24:17
26.10.2009
26.10.2009
asphalte
-> Mr_Kubas: On totiž vyšší je. Už na Polu je blinkr uskočený, jenže nahoru, tak to tolik není vidět. U Felicie to bohužel jde uskočit pouze dolů.
21:08:26
26.10.2009
26.10.2009
Tomaso435
-> asphalte 26.10.09 20:48:06: mě se tam líbí ty oranž blikny :) je to jakoby v souladu s těma zadníma světlama :) a př. světla bych nechal černý :) kdo ví jak by to vypadalo :)
21:05:40
26.10.2009
26.10.2009
Mr_Kubas
-> asphalte: Nevim proč, ale blinkr je vždy "vyšší" než hlavní světlomet. Vídám to na jakkémkoli upravovaném vozu se světly VW Polo 6N a pak to vypadá jako by to tam nepasovalo
21:03:09
26.10.2009
26.10.2009
asphalte
A ještě jednou ze strany. Nic neuspěchejte, na detailech zaleží.
20:58:37
26.10.2009
26.10.2009
asphalte
Po nainstalování původní masky zjistíte, že tam trochu fouká a nezbude vám nic jiného, než místo zalaminovat.
20:56:26
26.10.2009
26.10.2009
asphalte
Další fáze byla nainstalování tuningových světel. Důležité je si hlídat spáry a aby všechny konce lícovaly.
20:48:06
26.10.2009
26.10.2009
asphalte
-> fukoa: Přední světla jsou od firmy FK Automotive a jsou původně určena pro model VW Polo 6N. Pro jejich přesné umístění je potřeba lehce upravit uchycení na čele, ale není to nijak náročné. Je nutná úprava i samotných světel, takže doporučuji koupit nějaké staré originální a napasovat ho tam. Až tam bude sedět, pak podle něj úpravit to tuningové. Náslduje úprava přední masky a také výkroje pro blinkr v blatníku. Já jsem blatník neupravoval, protože jsem světla dodělával až po celolaku, takže jsem upravil samotný blinkr, musel jsem ho zkrátit. Tím otevírám další přestavbovou galerii.
20:37:34
26.10.2009
26.10.2009
asphalte
-> varok: Není zač, zase nějaké vyhrabu.
18:12:37
26.10.2009
26.10.2009
fukoa
Asphalte: Zdravím předem chci pochválit krásnou filetku. Mám dotaz ty světla z pola jsou ze které modelové řady a je nutný velký karosářský zásah? Předem díky Martin