Asphalte/Felicia RRS Asphalte/Felicia RRS

komentáře | popis | fotky | asphalte | 09.11.09 20:32 | 146x v oblíbených
S úpravami Felicie jsem začal už v roce 2000. V roce 2002 prošla velkou změnou a položil jsem základ budoucího vzhledu verze, kterou jsem nazval RRS. Od té doby jsem auto postupně vylepšoval. V letech 2005 a 2006 jsem se s autem zúčastnil soutěže Tuning Cup. V následujícím roce už jako její porotce. Firma Sony Xplod prezentuje své výrobky ve Felicii RRS od roku 2006.



Karoserie a lak

Přední, zadní nárazník a prahy vyrobeny na zakázku dle vlastního návrhu, modifikovaná přední maska s nasáváním k ventilaci do interiéru, stříška 5.dveří Airdesign, zpětná zrcátka M3, zavařené 5.dveře, kliky, boční blinkry a původní sání na kapotě, převařené všechny lemy blatníků, sání na kapotě originál Toyota Celica Turbo 4WD s krytem z karbonu, karbonové deflektory na předním nárazníku, karbonové výplně celého nárazníku, aero-centrální stěrač, hliníkové víčko nádrže Mattig, lakované zadní lampy, přední projektorová světla s parkovacími světly „ANGEL EYES“, LED-diodové blinkry, žraločí ploutev, přední a zadní difuzor z karbonu



Barva

na zakázku míchaná,6 vrstev barvy,1 vrstva bezbarvého laku





Motor a převodovka

Motor převrtán na obsah 1.490 ccm, výkon 109 koní, 132 Nm, kovaná klika, ostrá vačka 280/280, závodní výfuk sk.A, zapalovací kabely a iridiové svíčky SPLITFIRE, leštěné sací a výfukové kanály, modré FLEXO hadice, leštěná rozpěrná tyč a víko ventilů, kryt okolí motoru z karbonu, černě lakované nádržky, chromovaný vzduchový filtr K&N, odvětrání hlavy válců K&N, olejová chladič MOCAL, manuální ovládání větráku chladiče, ostřik chladiče vodou



Interiér

Sedadla SPARCO SPRINT, závodní bezpečnostní pásy SPARCO, u řidiče limitovaná série Carlos Sainz, palubní deska a dveřní lišty v matové barvě vozu, zadní zástavba z karbonu v ní zabudované Hi-Fi s ozvučnicemi, homologovaná ochranná klec sk. N s FIA homologací, volant OMP 320 mm z broušené kůže, karbonové pedály SPARCO, nerezové nášlapy pro řidiče a spolujezdce s logem RRS, řadička SPARCO T-REX z broušené kůže, 2x helma SPARCO, boční ochranné sítě SANDTLER, individuální přihrádka na DVD přehrávač a zásobník na CD a DVD, bílé polepy hlavních přístrojů Air Design, duralové lemování kolem nich, před spolujezdcem na palubní desce ukazatele teploty a tlaku oleje, teploty chladící kapaliny voltmetr a otáčkoměr s barevnou volbou podsvícení, 2x hasící přístroj, startování tlačítkem



Sony Audio

CD, MP3 přehrávač CDX-GT700D, DVD přehrávač MEX-R1, v palubní desce zabudovaný LCD monitor XVM-F65, komponentní repro v předních dveřích XS-HT170SN, komponentní repro ve středovém tunelu XS-HT130SN, za předními sedadly 2x basové repro XS-L102P5S s uzavřenými boxy á 14 litrů, v šikmé konstrukci komponentní repro XS-HT170SN a komponentní repro XS-HT130SN, 2x subwoofer 15“ XS-L152P5S s boxem 60 litrů a 2x bassreflex, druhý zabudovaný LCD monitor XVM-F65 na rozpěrné tyči zadních tlumičů, 1x dvoukanálový zesilovač XM-SD22X, 3x čtyřkanálový zesilovač XM-SD46X, 2x jednokanálový digitální zesilovač XM-SD61X, 4x komponentí repro XS-HT170SN v zadních dveřích kufru, mezi sedadly umístěn High End kapacitor Carpower CAP-50HEX 5-Farad, baterie OPTIMA YELLOW TOP, power kabely Carpower Silverline, klemy baterie, pojistková pouzdra, signálové a video kabely Rockford Fosgate, zapojení provedeno firmou RAPID Autohifi



Podvozek a kola

Upravené tlumiče HP Sporting special, snížení -60/-40 mm, litá kola Porsche Turbo 8x17 ET47, rozšiřovací podložky 35/65 mm, pneu Dunlop 9090 205/40 R17, lakované podběhy na modro, přední kotouče Brembo, destičky Ferodo DS2000, přívod studeného vzduchu k brzdám

Asphalte/Felicia RRS - komentáře:

18:25:16
02.09.2009
Mr_Kubas
Nemůžu si pomoct, ale víc jí slušeli ty origo čirý a zatmavený. Ty polo světla neseděj s blinkrama a vypadá to divně, ale to je asi věc názoru 6
16:07:39
02.09.2009
OndraKrupi
-> tomas3k: pokud mzslíš přední tak to píše tady o kousek dole: "přední světla z VW Polo 9N"
15:57:20
02.09.2009
tomas3k
prosim tě...kdepak jsi sehnal ty světla co tam teď aktuálně máš?
15:00:32
02.09.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> asphalte: Teď čtu ten popis motoru a nějak jsem žil v tom, že to máš postavené od Čepka (MotorExcel). Zaráží mě hodnoty použité vačky a na 1,5 žádný velký krouťák.
14:54:42
02.09.2009
Jindas
Sice felicie opravdu nesnasim tak musim pred touto felicii sklonit KRASNA PRACE:) 4 4 4 9 9 9
14:49:50
02.09.2009
-> asphalte: : auto sleduju od začátku RRS a jsem rád, že je tu mezi námi na virtu :-)

znam i naživo a je to mooooc pěkná práce 156 4
14:23:25
02.09.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
asphalte 02.09.09 13:32:23 napsal: Vertigo 2002: poprvé s koly Porsche TurboHa, tak jsem měl pravdu. Pokud chceš, můžu fotografie až je vyhrabu prohnat scanerem a poslat na mail.4
14:10:50
02.09.2009
OndraKrupi
-> asphalte: tak to se dojdu na TC podívat.
14:10:13
02.09.2009
asphalte
2009: odpočívá pod plachtou v garáži a užívá se občasné vyjížďky. Už se těší na finále TC v Brně a dost žárlí na Favorata, který má nyní více mé pozornosti.
14:07:21
02.09.2009
asphalte
2008: kompletní přestavba bytu a narození syna, takže jen opravdu drobnosti
14:04:32
02.09.2009
asphalte
2007: up-grade komponentů Sony, rozšíření o 1×subwoofer, 6× komponentí reproduktory, 2× zesilovač upevněný na ochranném rámu, stříbrné rámečky reproduktorů
zvětšit Asphalte/Felicia RRS - obrázek od asphalte vložen 02.09.2009 14:04:32
upraveno 1x, naposled 02.09.2009 14:13:43
13:59:24
02.09.2009
asphalte
2006: na konci 2. ročníku TC 3. místo ve Škodovkách, 4. místo ve Finále, kompletní přestavba hifiaparatury do pravého karbonu, kryty v motoru z karbonu, odstraněny všechny mřížky z tahokovu, nahrazeno karbonem

Závěrem sezóny kompletní nastrojení produkty od firmy SONY
zvětšit Asphalte/Felicia RRS - obrázek od asphalte vložen 02.09.2009 13:59:24
13:51:31
02.09.2009
asphalte
2005: kompletní přestavba motoru na 1490ccm, přední světla z VW Polo 6N, lehký up-grade hifi, odjetá celá sezóna prvního ročníku Tuning Cupu, ve finále v TOP10 8. místo celkově bez rozdílu značek
zvětšit Asphalte/Felicia RRS - obrázek od asphalte vložen 02.09.2009 13:51:31
upraveno 1x, naposled 02.09.2009 20:39:08
13:45:31
02.09.2009
asphalte
2004: up-grade především exteriéru, nová světla s čirým překrytím, nová maska alá Skyline, olejový chladič, difuzory, duplex výfuk s koncovkami na míru, firmy na dveřích

V interiéru přídavné budíky před spolujezdcem, karbonové pedály a řadička Sparco, závodní volant OMP
zvětšit Asphalte/Felicia RRS - obrázek od asphalte vložen 02.09.2009 13:45:31
upraveno 1x, naposled 02.09.2009 14:11:23
13:38:24
02.09.2009
asphalte
2003: up-grade především interiéru, hasičáky, bedna na helmy, ochranné sítě atd., prostě racing, absolvováno několik výstav
zvětšit Asphalte/Felicia RRS - obrázek od asphalte vložen 02.09.2009 13:38:24
13:32:23
02.09.2009
asphalte
Vertigo 2002: poprvé s koly Porsche Turbo
zvětšit Asphalte/Felicia RRS - obrázek od asphalte vložen 02.09.2009 13:32:23
13:27:40
02.09.2009
asphalte
Pávov 2002: první sraz RRS, doděláno asi 2 hodiny před odjezdem, vůbec jsem tehdy nespal
zvětšit Asphalte/Felicia RRS - obrázek od asphalte vložen 02.09.2009 13:27:40
upraveno 1x, naposled 02.09.2009 13:28:37
13:25:36
02.09.2009
asphalte
podzimní Brno 2001: ochranný rám a hudba v plechu 1
zvětšit Asphalte/Felicia RRS - obrázek od asphalte vložen 02.09.2009 13:25:36
Extreme Tyres