skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Krátký popis vozu
Tohle auto je upraveno v tzv. Rat Stylu, beru ho jako odreagování od klasického tuningu. Základem je zcela funkční auto v dobrém technickém stavu, jen panely karoserie jsou "napadeny rzí". S úpravami jsem teprve začal, časem se bude vylepšovat.
Karoserie a lak
Původní lak zmatovatělý po 20 letech stání venku, vylepšený o obroušené pruhy a prozerlé části.
Přední, zadní nárazník sériový s lipou z modelu 93(přední nově s lipou Golf II GTI), černě lakované prahy, přední přeškrtnutá žlutá mlhovka, černá plastová přední maska s nasáváním ke vzduchovému filtru motoru, zadní gumové křídlo, zpětná zrcátka z Felicie, odstraněné kryty klik, plastové lemy blatníků, stěrače s přítlačnými plochami, žraločí plotev, kryt tažného zařízení značkou CS, černé polepy B-sloupků, odrazový panel pod zadní RZ, šikmá přední RZ, připáskované nárazníky, zrezlá americká motorkářská RZ, vyryté nápisy na karoserii, zahrádka s aerodynamickým kšiltem a náhradními díly, dojezdová pneumatika, plechový Wehrmacht kanystr z roku 1942
Motor a převodovka
Snížená hlava válců, přetryskovaný karburátor, svíčky NGK V-Line, extra stíněné zapalovací kabely Tesla, chromovaný vzduchový filtr K&N, odvětrání hlavy válců K&N, částečně leštěné víko motoru, duralový tepelný kryt motoru, přívod studeného vzduchu k filtru, leštěná duralová tyč mezi tlumiči, černě a červeně lakovaný agregát
Interiér
Kompletní přestavba na model 93 - černá, sedadla Felicia GLXi, broušený volant O.B.A 320 mm a broušená řadička se šachovnicovým proužkem, výklopné střešní okno De-Lux, vkládané černé koberečky, dodatečné kompletní odhlučnění interiéru, malá krysa na palubní desce, dvojice velkých krys na platu zadního okna
Audio
Postarší CD přehrávač Sony, dvojice koaxiálních reproduktorů Sony XS-HT130CN
Podvozek a kola
Matně lakované plechové disky z Felicie Pick-up 5,5x13 ET35, leštěné duralové podložky vpředu 15 mm, vzadu 20 mm, pneu Barum Brilantis 155/65 R13 doplněné o veteránské lemy Atlas, upravené tlumiče Sachs Supertouring, sportovní pružiny JOM, upravené těhlice přední nápravy, dolní uložení tlumičů, původní snížení 85/80 mm (nové celkové snížení cca 100/80 mm), světlá výška cca 4 cm, kompletní nástřik podvozku Bitumenem, nové přední brzdové komponety, červeně lakovaný ochranný plech pod motorem a převodovkou
Změny pro rok 2010
Přeměna na novinářskou krysu, polepení novinami - přední maska, prahy, výkroj pro zadní RZ, nápisy na náraznících PRESS a TISK, místo vnějších zpětných zrcátek z Felicie nová z modelu 120 LS
Nejnovější recenze
www.abouttuning.cz/novink y/.../skoda-favorat-novina rska-krysa.html
Tohle auto je upraveno v tzv. Rat Stylu, beru ho jako odreagování od klasického tuningu. Základem je zcela funkční auto v dobrém technickém stavu, jen panely karoserie jsou "napadeny rzí". S úpravami jsem teprve začal, časem se bude vylepšovat.
Karoserie a lak
Původní lak zmatovatělý po 20 letech stání venku, vylepšený o obroušené pruhy a prozerlé části.
Přední, zadní nárazník sériový s lipou z modelu 93(přední nově s lipou Golf II GTI), černě lakované prahy, přední přeškrtnutá žlutá mlhovka, černá plastová přední maska s nasáváním ke vzduchovému filtru motoru, zadní gumové křídlo, zpětná zrcátka z Felicie, odstraněné kryty klik, plastové lemy blatníků, stěrače s přítlačnými plochami, žraločí plotev, kryt tažného zařízení značkou CS, černé polepy B-sloupků, odrazový panel pod zadní RZ, šikmá přední RZ, připáskované nárazníky, zrezlá americká motorkářská RZ, vyryté nápisy na karoserii, zahrádka s aerodynamickým kšiltem a náhradními díly, dojezdová pneumatika, plechový Wehrmacht kanystr z roku 1942
Motor a převodovka
Snížená hlava válců, přetryskovaný karburátor, svíčky NGK V-Line, extra stíněné zapalovací kabely Tesla, chromovaný vzduchový filtr K&N, odvětrání hlavy válců K&N, částečně leštěné víko motoru, duralový tepelný kryt motoru, přívod studeného vzduchu k filtru, leštěná duralová tyč mezi tlumiči, černě a červeně lakovaný agregát
Interiér
Kompletní přestavba na model 93 - černá, sedadla Felicia GLXi, broušený volant O.B.A 320 mm a broušená řadička se šachovnicovým proužkem, výklopné střešní okno De-Lux, vkládané černé koberečky, dodatečné kompletní odhlučnění interiéru, malá krysa na palubní desce, dvojice velkých krys na platu zadního okna
Audio
Postarší CD přehrávač Sony, dvojice koaxiálních reproduktorů Sony XS-HT130CN
Podvozek a kola
Matně lakované plechové disky z Felicie Pick-up 5,5x13 ET35, leštěné duralové podložky vpředu 15 mm, vzadu 20 mm, pneu Barum Brilantis 155/65 R13 doplněné o veteránské lemy Atlas, upravené tlumiče Sachs Supertouring, sportovní pružiny JOM, upravené těhlice přední nápravy, dolní uložení tlumičů, původní snížení 85/80 mm (nové celkové snížení cca 100/80 mm), světlá výška cca 4 cm, kompletní nástřik podvozku Bitumenem, nové přední brzdové komponety, červeně lakovaný ochranný plech pod motorem a převodovkou
Změny pro rok 2010
Přeměna na novinářskou krysu, polepení novinami - přední maska, prahy, výkroj pro zadní RZ, nápisy na náraznících PRESS a TISK, místo vnějších zpětných zrcátek z Felicie nová z modelu 120 LS
Nejnovější recenze
www.abouttuning.cz/novink y/.../skoda-favorat-novina rska-krysa.html
Asphalte/FavoRAT - komentáře:
22:09:20
10.08.2010
10.08.2010
asphalte
-> maca: Myslím, že nikdo z nás není tak hustej jako ten týpek
22:07:38
10.08.2010
10.08.2010
Radek Retro eLeSo
-> Tomaso435: → Radek Retro eLeSo: jaký auto má ten „borec“?
netušim a radši nebudu hádat...
netušim a radši nebudu hádat...
22:05:20
10.08.2010
10.08.2010
maca
-> Radek Retro eLeSo: aha,to mam smůlu....jsem málo "hustej"
22:05:16
10.08.2010
10.08.2010
Radek Retro eLeSo
-> maca: já měl pár postřehů k eLeSu a i Davida nešetřily u nich na fóru ale už to nejde dohledat,takže lepší nečíst
22:03:02
10.08.2010
10.08.2010
Radek Retro eLeSo
-> maca: takovejch je na tom fóru vícero,je ale delší dobu jen pro registrovaný,prostě hustotýpek
22:02:13
10.08.2010
10.08.2010
maca
-> asphalte: jen by mě zajímalo co říkal na moji Fabii HTP ala Motorsport
22:01:29
10.08.2010
10.08.2010
Tomaso435
-> Karlos (WIO46) 10.08.10 17:08:27: nemám nic proti tomuhle autu, ani majiteli, ale video mě pobavilo
-> Radek Retro eLeSo: jaký auto má ten "borec"?
a jak tak koukám na šakala, tak zřejmě má nějakej intimní problém .. a ten co sem psával asi před 14 ti dny mě bavil taky dobře :-D
-> Radek Retro eLeSo: jaký auto má ten "borec"?
a jak tak koukám na šakala, tak zřejmě má nějakej intimní problém .. a ten co sem psával asi před 14 ti dny mě bavil taky dobře :-D
22:00:11
10.08.2010
10.08.2010
maca
-> Karlos (WIO46): ty vole co to je za idiota
21:56:36
10.08.2010
10.08.2010
asphalte
-> Karlos (WIO46): Je to opravdu k pobavení. Myslím, že bych taky dokázal bez větších problémů pohanit jeho auto, ale proč bych to dělal? Jaký bych z toho měl užitek? Jedině, že bych se chtěl nějakým způsobem zviditelnit a udělat ze sebe "machra" před ostatníma, což rozhodně nemám zapotřebí. Třeba na to jednou přijde. Jsem rád, že jsi to sem dal.
21:53:54
10.08.2010
10.08.2010
Radek Retro eLeSo
-> Karlos (WIO46): v poho,jen by mě zajímalo natočit vydejko o jeho autě co by řikal
21:49:53
10.08.2010
10.08.2010
Karlos (WIO46)
-> Radek Retro eLeSo: Jo. Ale co, na auto mám svůj názor a místy jsem se bavil. A prostě mi přijde že to sem patří, no ne?
21:38:37
10.08.2010
10.08.2010
Radek Retro eLeSo
-> Karlos (WIO46) 10.08.10 17:08:27: chytrý keci od mistra světa z Shovwstation
18:00:09
10.08.2010
10.08.2010
PedroBA
-> Karlos (WIO46): *3*
17:53:45
10.08.2010
10.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Shackall: Den otevřených dvěří, mělo by to být ve svátek 28.10. jako vždy
17:26:58
10.08.2010
10.08.2010
Shackall
-> Tuner#2: To není Favorit, ale Forman. Navíc má LPG. RSS nemá zadní sedačky a dekly kufru, já ano. Do toho mám plnohodnotnou rezervu a trvale vozím poměrně dost vercajku.
Výzva se přijímá, do Mostu přijedu. Řekni termín. Obávám se ovšem, že proti Žlutce budu za pako, ale co se dá dělat
Výzva se přijímá, do Mostu přijedu. Řekni termín. Obávám se ovšem, že proti Žlutce budu za pako, ale co se dá dělat
17:08:27
10.08.2010
10.08.2010
Karlos (WIO46)
-> asphalte: Tady taky něco k tématu http://www.youtube.com/wa
tch?v=aY1Rsd9wsVA
16:58:54
10.08.2010
10.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Shackall 10.08.10 16:54:20: Felda RRS která má rám, 17" kola a asi tak 100kg muziky je lehčí než sériový Favorit? Tos myslel vážně? Navíc opravdu nechápu co by davida vedlo k tomu s RRS Feldou závodit, pokud by to na závody měl, tak tam nebude mít audio a nebude mít lak 7 vrstev, ale stříkne si to v kůlně jako většina závoďáků. Když se tak kasáš, tak přijeď na podzim do Mostu, tak si relativně bezpečně zazávodíme a to mám menší výkon než David.
16:57:31
10.08.2010
10.08.2010
Shackall
Radek Retro eLeSo 10.08.10 16:01:12 napsal: Promiň, ale nevidím jedinný důvod, proč bych si měl ničit své auto na amatérských závodech? Kvůli někomu, jako jsi ty, koho neznám a prezentuje se takovýmito přispěvky?
máš recht kolego!!
Třeba proto, aby ten rám od Dlouhého a motor, který má p. Friedman instalován ve voze, konečně po 10 letech posloužily svému účelu, pane kolego
máš recht kolego!!
Třeba proto, aby ten rám od Dlouhého a motor, který má p. Friedman instalován ve voze, konečně po 10 letech posloužily svému účelu, pane kolego
16:54:20
10.08.2010
10.08.2010
Shackall
-> asphalte: S konfrontací jsi začal Ty, nikoliv já. Byl jsi to Ty, kdo napsal, cituji: „Á koukám, že je tady někdo znalec, škoda, že nám neukážeš svoje projekty.“ Nic k věci tam nebylo.
O tzv. tuningu píšeš všude možně, počínaje Světem motorů a konče těmito stránkami. Jiným radíš, jak tunit.
Jelikož jsem dobře vychovaný chlapec, rozhodl jsem se na zmíněnou konfrontaci přistoupit a nabídnul jsem ti možnost porovnat tvoje auto s mým. Papírově jsi na tom lépe Ty – výkon 109 koní, 132 Nm vs. mých cca 63 koní a slabých 100 Nm v těžším autě než je Tvoje.
Sehnal bych i fotografa, eventuelně někoho, kdo by to natočil a Ty bys měl bezva článek třeba do Světa motorů – Felicia RSS versus skoro sériový Forman. Věř tomu, že by si ho řada lidí ráda přečetla.
Srovnávat se s Tebou v tom, kdo postaví lepší „krysu“ podle pravidel TC nebudu – sice nepochybuji, že bych vytvořil něco stejně „zajímavého“ jako Ty, ale momentálně nemám cca 50 litrů, abych je mohl hodit do kanálu
O tzv. tuningu píšeš všude možně, počínaje Světem motorů a konče těmito stránkami. Jiným radíš, jak tunit.
Jelikož jsem dobře vychovaný chlapec, rozhodl jsem se na zmíněnou konfrontaci přistoupit a nabídnul jsem ti možnost porovnat tvoje auto s mým. Papírově jsi na tom lépe Ty – výkon 109 koní, 132 Nm vs. mých cca 63 koní a slabých 100 Nm v těžším autě než je Tvoje.
Sehnal bych i fotografa, eventuelně někoho, kdo by to natočil a Ty bys měl bezva článek třeba do Světa motorů – Felicia RSS versus skoro sériový Forman. Věř tomu, že by si ho řada lidí ráda přečetla.
Srovnávat se s Tebou v tom, kdo postaví lepší „krysu“ podle pravidel TC nebudu – sice nepochybuji, že bych vytvořil něco stejně „zajímavého“ jako Ty, ale momentálně nemám cca 50 litrů, abych je mohl hodit do kanálu