Asphalte/FavoRAT Asphalte/FavoRAT

komentáře | popis | fotky | asphalte | 04.05.10 09:52 | 127x v oblíbených
Krátký popis vozu

Tohle auto je upraveno v tzv. Rat Stylu, beru ho jako odreagování od klasického tuningu. Základem je zcela funkční auto v dobrém technickém stavu, jen panely karoserie jsou "napadeny rzí". S úpravami jsem teprve začal, časem se bude vylepšovat.



Karoserie a lak

Původní lak zmatovatělý po 20 letech stání venku, vylepšený o obroušené pruhy a prozerlé části.



Přední, zadní nárazník sériový s lipou z modelu 93(přední nově s lipou Golf II GTI), černě lakované prahy, přední přeškrtnutá žlutá mlhovka, černá plastová přední maska s nasáváním ke vzduchovému filtru motoru, zadní gumové křídlo, zpětná zrcátka z Felicie, odstraněné kryty klik, plastové lemy blatníků, stěrače s přítlačnými plochami, žraločí plotev, kryt tažného zařízení značkou CS, černé polepy B-sloupků, odrazový panel pod zadní RZ, šikmá přední RZ, připáskované nárazníky, zrezlá americká motorkářská RZ, vyryté nápisy na karoserii, zahrádka s aerodynamickým kšiltem a náhradními díly, dojezdová pneumatika, plechový Wehrmacht kanystr z roku 1942



Motor a převodovka

Snížená hlava válců, přetryskovaný karburátor, svíčky NGK V-Line, extra stíněné zapalovací kabely Tesla, chromovaný vzduchový filtr K&N, odvětrání hlavy válců K&N, částečně leštěné víko motoru, duralový tepelný kryt motoru, přívod studeného vzduchu k filtru, leštěná duralová tyč mezi tlumiči, černě a červeně lakovaný agregát



Interiér

Kompletní přestavba na model 93 - černá, sedadla Felicia GLXi, broušený volant O.B.A 320 mm a broušená řadička se šachovnicovým proužkem, výklopné střešní okno De-Lux, vkládané černé koberečky, dodatečné kompletní odhlučnění interiéru, malá krysa na palubní desce, dvojice velkých krys na platu zadního okna



Audio

Postarší CD přehrávač Sony, dvojice koaxiálních reproduktorů Sony XS-HT130CN



Podvozek a kola

Matně lakované plechové disky z Felicie Pick-up 5,5x13 ET35, leštěné duralové podložky vpředu 15 mm, vzadu 20 mm, pneu Barum Brilantis 155/65 R13 doplněné o veteránské lemy Atlas, upravené tlumiče Sachs Supertouring, sportovní pružiny JOM, upravené těhlice přední nápravy, dolní uložení tlumičů, původní snížení 85/80 mm (nové celkové snížení cca 100/80 mm), světlá výška cca 4 cm, kompletní nástřik podvozku Bitumenem, nové přední brzdové komponety, červeně lakovaný ochranný plech pod motorem a převodovkou



Změny pro rok 2010

Přeměna na novinářskou krysu, polepení novinami - přední maska, prahy, výkroj pro zadní RZ, nápisy na náraznících PRESS a TISK, místo vnějších zpětných zrcátek z Felicie nová z modelu 120 LS



Nejnovější recenze

www.abouttuning.cz/novink y/.../skoda-favorat-novina rska-krysa.html

Asphalte/FavoRAT - komentáře:

22:09:20
10.08.2010
asphalte
-> maca: Myslím, že nikdo z nás není tak hustej jako ten týpek 3
22:07:38
10.08.2010
Radek Retro eLeSo
-> Tomaso435: → Radek Retro eLeSo: jaký auto má ten „borec“?

netušim a radši nebudu hádat...
22:05:20
10.08.2010
maca
-> Radek Retro eLeSo: aha,to mam smůlu....jsem málo "hustej"1
22:05:16
10.08.2010
Radek Retro eLeSo
-> maca: já měl pár postřehů k eLeSu a i Davida nešetřily u nich na fóru ale už to nejde dohledat,takže lepší nečíst3
22:03:02
10.08.2010
Radek Retro eLeSo
-> maca: takovejch je na tom fóru vícero,je ale delší dobu jen pro registrovaný,prostě hustotýpek157
22:02:13
10.08.2010
maca
-> asphalte: jen by mě zajímalo co říkal na moji Fabii HTP ala Motorsport3 3
22:01:29
10.08.2010
Tomaso435
-> Karlos (WIO46) 10.08.10 17:08:27: 3 3 3 3 nemám nic proti tomuhle autu, ani majiteli, ale video mě pobavilo 3 3 3 3



-> Radek Retro eLeSo: jaký auto má ten "borec"?



a jak tak koukám na šakala, tak zřejmě má nějakej intimní problém40 .. a ten co sem psával asi před 14 ti dny mě bavil taky dobře :-D
upraveno 1x, naposled 10.08.2010 22:03:38
22:00:11
10.08.2010
maca
-> Karlos (WIO46): ty vole co to je za idiota3
21:56:36
10.08.2010
asphalte
-> Karlos (WIO46): Je to opravdu k pobavení. Myslím, že bych taky dokázal bez větších problémů pohanit jeho auto, ale proč bych to dělal? Jaký bych z toho měl užitek? Jedině, že bych se chtěl nějakým způsobem zviditelnit a udělat ze sebe "machra" před ostatníma, což rozhodně nemám zapotřebí. Třeba na to jednou přijde. Jsem rád, že jsi to sem dal.6
21:53:54
10.08.2010
Radek Retro eLeSo
-> Karlos (WIO46): v poho,jen by mě zajímalo natočit vydejko o jeho autě co by řikal3 3
21:49:53
10.08.2010
Karlos (WIO46)
-> Radek Retro eLeSo: Jo.1 Ale co, na auto mám svůj názor a místy jsem se bavil.4 A prostě mi přijde že to sem patří, no ne?4
21:38:37
10.08.2010
Radek Retro eLeSo
-> Karlos (WIO46) 10.08.10 17:08:27: chytrý keci od mistra světa z Shovwstation78 81
18:00:09
10.08.2010
PedroBA
-> Karlos (WIO46): 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 *3*
17:53:45
10.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Shackall: Den otevřených dvěří, mělo by to být ve svátek 28.10. jako vždy 1
17:26:58
10.08.2010
Shackall
-> Tuner#2: To není Favorit, ale Forman. Navíc má LPG. RSS nemá zadní sedačky a dekly kufru, já ano. Do toho mám plnohodnotnou rezervu a trvale vozím poměrně dost vercajku.

Výzva se přijímá, do Mostu přijedu. Řekni termín. Obávám se ovšem, že proti Žlutce budu za pako, ale co se dá dělat 3 3 3
17:08:27
10.08.2010
Karlos (WIO46)
-> asphalte: Tady taky něco k tématu 1 http://www.youtube.com/wa tch?v=aY1Rsd9wsVA
16:58:54
10.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Shackall 10.08.10 16:54:20: Felda RRS která má rám, 17" kola a asi tak 100kg muziky je lehčí než sériový Favorit? Tos myslel vážně? Navíc opravdu nechápu co by davida vedlo k tomu s RRS Feldou závodit, pokud by to na závody měl, tak tam nebude mít audio a nebude mít lak 7 vrstev, ale stříkne si to v kůlně jako většina závoďáků. Když se tak kasáš, tak přijeď na podzim do Mostu, tak si relativně bezpečně zazávodíme a to mám menší výkon než David. 5
16:57:31
10.08.2010
Shackall
Radek Retro eLeSo 10.08.10 16:01:12 napsal: Promiň, ale nevidím jedinný důvod, proč bych si měl ničit své auto na amatérských závodech? Kvůli někomu, jako jsi ty, koho neznám a prezentuje se takovýmito přispěvky?
máš recht kolego!!1 1




Třeba proto, aby ten rám od Dlouhého a motor, který má p. Friedman instalován ve voze, konečně po 10 letech posloužily svému účelu, pane kolego 3
16:54:20
10.08.2010
Shackall
-> asphalte: S konfrontací jsi začal Ty, nikoliv já. Byl jsi to Ty, kdo napsal, cituji: „Á koukám, že je tady někdo znalec, škoda, že nám neukážeš svoje projekty.“ Nic k věci tam nebylo.

O tzv. tuningu píšeš všude možně, počínaje Světem motorů a konče těmito stránkami. Jiným radíš, jak tunit.

Jelikož jsem dobře vychovaný chlapec, rozhodl jsem se na zmíněnou konfrontaci přistoupit a nabídnul jsem ti možnost porovnat tvoje auto s mým. Papírově jsi na tom lépe Ty – výkon 109 koní, 132 Nm vs. mých cca 63 koní a slabých 100 Nm v těžším autě než je Tvoje.

Sehnal bych i fotografa, eventuelně někoho, kdo by to natočil a Ty bys měl bezva článek třeba do Světa motorů – Felicia RSS versus skoro sériový Forman. Věř tomu, že by si ho řada lidí ráda přečetla.

Srovnávat se s Tebou v tom, kdo postaví lepší „krysu“ podle pravidel TC nebudu – sice nepochybuji, že bych vytvořil něco stejně „zajímavého“ jako Ty, ale momentálně nemám cca 50 litrů, abych je mohl hodit do kanálu 3
Extreme Tyres