skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Krátký popis vozu
Tohle auto je upraveno v tzv. Rat Stylu, beru ho jako odreagování od klasického tuningu. Základem je zcela funkční auto v dobrém technickém stavu, jen panely karoserie jsou "napadeny rzí". S úpravami jsem teprve začal, časem se bude vylepšovat.
Karoserie a lak
Původní lak zmatovatělý po 20 letech stání venku, vylepšený o obroušené pruhy a prozerlé části.
Přední, zadní nárazník sériový s lipou z modelu 93(přední nově s lipou Golf II GTI), černě lakované prahy, přední přeškrtnutá žlutá mlhovka, černá plastová přední maska s nasáváním ke vzduchovému filtru motoru, zadní gumové křídlo, zpětná zrcátka z Felicie, odstraněné kryty klik, plastové lemy blatníků, stěrače s přítlačnými plochami, žraločí plotev, kryt tažného zařízení značkou CS, černé polepy B-sloupků, odrazový panel pod zadní RZ, šikmá přední RZ, připáskované nárazníky, zrezlá americká motorkářská RZ, vyryté nápisy na karoserii, zahrádka s aerodynamickým kšiltem a náhradními díly, dojezdová pneumatika, plechový Wehrmacht kanystr z roku 1942
Motor a převodovka
Snížená hlava válců, přetryskovaný karburátor, svíčky NGK V-Line, extra stíněné zapalovací kabely Tesla, chromovaný vzduchový filtr K&N, odvětrání hlavy válců K&N, částečně leštěné víko motoru, duralový tepelný kryt motoru, přívod studeného vzduchu k filtru, leštěná duralová tyč mezi tlumiči, černě a červeně lakovaný agregát
Interiér
Kompletní přestavba na model 93 - černá, sedadla Felicia GLXi, broušený volant O.B.A 320 mm a broušená řadička se šachovnicovým proužkem, výklopné střešní okno De-Lux, vkládané černé koberečky, dodatečné kompletní odhlučnění interiéru, malá krysa na palubní desce, dvojice velkých krys na platu zadního okna
Audio
Postarší CD přehrávač Sony, dvojice koaxiálních reproduktorů Sony XS-HT130CN
Podvozek a kola
Matně lakované plechové disky z Felicie Pick-up 5,5x13 ET35, leštěné duralové podložky vpředu 15 mm, vzadu 20 mm, pneu Barum Brilantis 155/65 R13 doplněné o veteránské lemy Atlas, upravené tlumiče Sachs Supertouring, sportovní pružiny JOM, upravené těhlice přední nápravy, dolní uložení tlumičů, původní snížení 85/80 mm (nové celkové snížení cca 100/80 mm), světlá výška cca 4 cm, kompletní nástřik podvozku Bitumenem, nové přední brzdové komponety, červeně lakovaný ochranný plech pod motorem a převodovkou
Změny pro rok 2010
Přeměna na novinářskou krysu, polepení novinami - přední maska, prahy, výkroj pro zadní RZ, nápisy na náraznících PRESS a TISK, místo vnějších zpětných zrcátek z Felicie nová z modelu 120 LS
Nejnovější recenze
www.abouttuning.cz/novink y/.../skoda-favorat-novina rska-krysa.html
Tohle auto je upraveno v tzv. Rat Stylu, beru ho jako odreagování od klasického tuningu. Základem je zcela funkční auto v dobrém technickém stavu, jen panely karoserie jsou "napadeny rzí". S úpravami jsem teprve začal, časem se bude vylepšovat.
Karoserie a lak
Původní lak zmatovatělý po 20 letech stání venku, vylepšený o obroušené pruhy a prozerlé části.
Přední, zadní nárazník sériový s lipou z modelu 93(přední nově s lipou Golf II GTI), černě lakované prahy, přední přeškrtnutá žlutá mlhovka, černá plastová přední maska s nasáváním ke vzduchovému filtru motoru, zadní gumové křídlo, zpětná zrcátka z Felicie, odstraněné kryty klik, plastové lemy blatníků, stěrače s přítlačnými plochami, žraločí plotev, kryt tažného zařízení značkou CS, černé polepy B-sloupků, odrazový panel pod zadní RZ, šikmá přední RZ, připáskované nárazníky, zrezlá americká motorkářská RZ, vyryté nápisy na karoserii, zahrádka s aerodynamickým kšiltem a náhradními díly, dojezdová pneumatika, plechový Wehrmacht kanystr z roku 1942
Motor a převodovka
Snížená hlava válců, přetryskovaný karburátor, svíčky NGK V-Line, extra stíněné zapalovací kabely Tesla, chromovaný vzduchový filtr K&N, odvětrání hlavy válců K&N, částečně leštěné víko motoru, duralový tepelný kryt motoru, přívod studeného vzduchu k filtru, leštěná duralová tyč mezi tlumiči, černě a červeně lakovaný agregát
Interiér
Kompletní přestavba na model 93 - černá, sedadla Felicia GLXi, broušený volant O.B.A 320 mm a broušená řadička se šachovnicovým proužkem, výklopné střešní okno De-Lux, vkládané černé koberečky, dodatečné kompletní odhlučnění interiéru, malá krysa na palubní desce, dvojice velkých krys na platu zadního okna
Audio
Postarší CD přehrávač Sony, dvojice koaxiálních reproduktorů Sony XS-HT130CN
Podvozek a kola
Matně lakované plechové disky z Felicie Pick-up 5,5x13 ET35, leštěné duralové podložky vpředu 15 mm, vzadu 20 mm, pneu Barum Brilantis 155/65 R13 doplněné o veteránské lemy Atlas, upravené tlumiče Sachs Supertouring, sportovní pružiny JOM, upravené těhlice přední nápravy, dolní uložení tlumičů, původní snížení 85/80 mm (nové celkové snížení cca 100/80 mm), světlá výška cca 4 cm, kompletní nástřik podvozku Bitumenem, nové přední brzdové komponety, červeně lakovaný ochranný plech pod motorem a převodovkou
Změny pro rok 2010
Přeměna na novinářskou krysu, polepení novinami - přední maska, prahy, výkroj pro zadní RZ, nápisy na náraznících PRESS a TISK, místo vnějších zpětných zrcátek z Felicie nová z modelu 120 LS
Nejnovější recenze
www.abouttuning.cz/novink y/.../skoda-favorat-novina rska-krysa.html
Asphalte/FavoRAT - komentáře:
22:19:44
13.10.2009
13.10.2009
asphalte
Tak ještě malá dekorace. Spojení nové a staré technologie.
22:31:21
08.10.2009
08.10.2009
Jožynek
-> MATTESS: ďakovala...
22:29:12
08.10.2009
08.10.2009
MATTESS
22:23:49
08.10.2009
08.10.2009
Jožynek
-> asphalte: hele ako sa ten lem montuje na koleso? kde to dostať kupi? cena?diks...
22:21:20
08.10.2009
08.10.2009
PedroBA
xDDD
06:34:20
02.09.2009
02.09.2009
joye
je to sila ;) cital som si clanok v TM a jeto supa vyzera to pekne ;)
21:01:24
01.09.2009
01.09.2009
asphalte
škodík: Díky, je to má forma odreagování.
20:10:54
01.09.2009
01.09.2009
škodík - zrušená registrace
favo pecka
12:09:13
01.09.2009
01.09.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> asphalte: Tak to jsem moc neprohádal. Ještě mám doma nějaký fotky klasicky na papíru
15:44:24
31.08.2009
31.08.2009
asphalte
Mr_Kubas: Poprvé jsem s ní vyjel v roce 2002. Od té doby se dodělávaly detaily a hlavně interiér. V tomhle stavu je tak od roku 2007. Je už kompletně udělaná, takže si jí takhle nechám. Letos bude k vidění jen na Finále TC v Brně.
15:43:34
31.08.2009
31.08.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> asphalte 31.08.09 15:34:41: Hele pamatuju si jak jsem na Feldu ještě zdaleka ne v takovém stavu slintal v Plešnicích na Vertigo tuning srazu plácnul bych kolem roku 2001 - 2? Tehdy mě fascinovali podložky a rozteč na 5 šroubů. To byl snad jeden z prvních srazů kde jsi byl, pokud si dobře pamatuju.
15:42:30
31.08.2009
31.08.2009
Mr_Kubas
15:40:41
31.08.2009
31.08.2009
asphalte
Habřík: No zatím moc aut v tomhle stylu nejezdí. Kola jsou stříknutý plechy z Felicie Pick-Up a mezi pneu a ráfek je přidaný veteránský bílý lem Atlas. Nevýhoda je jen jedna, omezení rychlosti na cca 120km/h. Pokud bych chtěl jezdit rychleji, musel bych už koupit pneu s navařeným bílým lemem, což je drahá záležitost. Někteří ty pneu natřou bílou barvou, jenže se loupe a vypadá to pak hnusně.
15:38:21
31.08.2009
31.08.2009
Mr_Kubas
-> asphalte: Jo to je ta co jsem měl namysli, nádherná Jak je to vůbec dlouho co je "postavená"? To už bude hezká řádka let, ne?
15:34:41
31.08.2009
31.08.2009
asphalte
dzordzino: asfaltový plát je přesně ten z Tvého odkazu. Až bude čas, tak sem Felicii RRS hodím jako samostatný auto, zatím malá ochutnávka....
20:37:05
26.08.2009
26.08.2009
Habřík
Zajímavé :-) o Rat "stylu" čtu prvně. Ty kola jsou natíraný? :-) Možná blbá Otázka co ? Budu sledovat další vývoj a držeT palce