skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Krátký popis vozu
Tohle auto je upraveno v tzv. Rat Stylu, beru ho jako odreagování od klasického tuningu. Základem je zcela funkční auto v dobrém technickém stavu, jen panely karoserie jsou "napadeny rzí". S úpravami jsem teprve začal, časem se bude vylepšovat.
Karoserie a lak
Původní lak zmatovatělý po 20 letech stání venku, vylepšený o obroušené pruhy a prozerlé části.
Přední, zadní nárazník sériový s lipou z modelu 93(přední nově s lipou Golf II GTI), černě lakované prahy, přední přeškrtnutá žlutá mlhovka, černá plastová přední maska s nasáváním ke vzduchovému filtru motoru, zadní gumové křídlo, zpětná zrcátka z Felicie, odstraněné kryty klik, plastové lemy blatníků, stěrače s přítlačnými plochami, žraločí plotev, kryt tažného zařízení značkou CS, černé polepy B-sloupků, odrazový panel pod zadní RZ, šikmá přední RZ, připáskované nárazníky, zrezlá americká motorkářská RZ, vyryté nápisy na karoserii, zahrádka s aerodynamickým kšiltem a náhradními díly, dojezdová pneumatika, plechový Wehrmacht kanystr z roku 1942
Motor a převodovka
Snížená hlava válců, přetryskovaný karburátor, svíčky NGK V-Line, extra stíněné zapalovací kabely Tesla, chromovaný vzduchový filtr K&N, odvětrání hlavy válců K&N, částečně leštěné víko motoru, duralový tepelný kryt motoru, přívod studeného vzduchu k filtru, leštěná duralová tyč mezi tlumiči, černě a červeně lakovaný agregát
Interiér
Kompletní přestavba na model 93 - černá, sedadla Felicia GLXi, broušený volant O.B.A 320 mm a broušená řadička se šachovnicovým proužkem, výklopné střešní okno De-Lux, vkládané černé koberečky, dodatečné kompletní odhlučnění interiéru, malá krysa na palubní desce, dvojice velkých krys na platu zadního okna
Audio
Postarší CD přehrávač Sony, dvojice koaxiálních reproduktorů Sony XS-HT130CN
Podvozek a kola
Matně lakované plechové disky z Felicie Pick-up 5,5x13 ET35, leštěné duralové podložky vpředu 15 mm, vzadu 20 mm, pneu Barum Brilantis 155/65 R13 doplněné o veteránské lemy Atlas, upravené tlumiče Sachs Supertouring, sportovní pružiny JOM, upravené těhlice přední nápravy, dolní uložení tlumičů, původní snížení 85/80 mm (nové celkové snížení cca 100/80 mm), světlá výška cca 4 cm, kompletní nástřik podvozku Bitumenem, nové přední brzdové komponety, červeně lakovaný ochranný plech pod motorem a převodovkou
Změny pro rok 2010
Přeměna na novinářskou krysu, polepení novinami - přední maska, prahy, výkroj pro zadní RZ, nápisy na náraznících PRESS a TISK, místo vnějších zpětných zrcátek z Felicie nová z modelu 120 LS
Nejnovější recenze
www.abouttuning.cz/novink y/.../skoda-favorat-novina rska-krysa.html
Tohle auto je upraveno v tzv. Rat Stylu, beru ho jako odreagování od klasického tuningu. Základem je zcela funkční auto v dobrém technickém stavu, jen panely karoserie jsou "napadeny rzí". S úpravami jsem teprve začal, časem se bude vylepšovat.
Karoserie a lak
Původní lak zmatovatělý po 20 letech stání venku, vylepšený o obroušené pruhy a prozerlé části.
Přední, zadní nárazník sériový s lipou z modelu 93(přední nově s lipou Golf II GTI), černě lakované prahy, přední přeškrtnutá žlutá mlhovka, černá plastová přední maska s nasáváním ke vzduchovému filtru motoru, zadní gumové křídlo, zpětná zrcátka z Felicie, odstraněné kryty klik, plastové lemy blatníků, stěrače s přítlačnými plochami, žraločí plotev, kryt tažného zařízení značkou CS, černé polepy B-sloupků, odrazový panel pod zadní RZ, šikmá přední RZ, připáskované nárazníky, zrezlá americká motorkářská RZ, vyryté nápisy na karoserii, zahrádka s aerodynamickým kšiltem a náhradními díly, dojezdová pneumatika, plechový Wehrmacht kanystr z roku 1942
Motor a převodovka
Snížená hlava válců, přetryskovaný karburátor, svíčky NGK V-Line, extra stíněné zapalovací kabely Tesla, chromovaný vzduchový filtr K&N, odvětrání hlavy válců K&N, částečně leštěné víko motoru, duralový tepelný kryt motoru, přívod studeného vzduchu k filtru, leštěná duralová tyč mezi tlumiči, černě a červeně lakovaný agregát
Interiér
Kompletní přestavba na model 93 - černá, sedadla Felicia GLXi, broušený volant O.B.A 320 mm a broušená řadička se šachovnicovým proužkem, výklopné střešní okno De-Lux, vkládané černé koberečky, dodatečné kompletní odhlučnění interiéru, malá krysa na palubní desce, dvojice velkých krys na platu zadního okna
Audio
Postarší CD přehrávač Sony, dvojice koaxiálních reproduktorů Sony XS-HT130CN
Podvozek a kola
Matně lakované plechové disky z Felicie Pick-up 5,5x13 ET35, leštěné duralové podložky vpředu 15 mm, vzadu 20 mm, pneu Barum Brilantis 155/65 R13 doplněné o veteránské lemy Atlas, upravené tlumiče Sachs Supertouring, sportovní pružiny JOM, upravené těhlice přední nápravy, dolní uložení tlumičů, původní snížení 85/80 mm (nové celkové snížení cca 100/80 mm), světlá výška cca 4 cm, kompletní nástřik podvozku Bitumenem, nové přední brzdové komponety, červeně lakovaný ochranný plech pod motorem a převodovkou
Změny pro rok 2010
Přeměna na novinářskou krysu, polepení novinami - přední maska, prahy, výkroj pro zadní RZ, nápisy na náraznících PRESS a TISK, místo vnějších zpětných zrcátek z Felicie nová z modelu 120 LS
Nejnovější recenze
www.abouttuning.cz/novink y/.../skoda-favorat-novina rska-krysa.html
Asphalte/FavoRAT - komentáře:
22:04:49
23.10.2009
23.10.2009
asphalte
Fotky finální verze již na autě očekávejte cca do měsíce. Samozřejmě musí vydatně pomoci solný roztok, kterým budu ráfky na autě stříkat
22:00:07
23.10.2009
23.10.2009
asphalte
Další jejich úprava proběhla v zápětí. Vnější lem dostal bílý nátěr. Zbytek ráfku zůstane bez jakéhokoliv laku. Po tak vyčerpávající práci nechám totiž ráfky opět zreznout, tentokráte však kontrolovaně a celoplošně.
21:52:10
23.10.2009
23.10.2009
asphalte
Tak jsem trochu zapracoval na zimním obutí. Plecháče jsou už bez barvy, obroušené na kov.
22:45:55
22.10.2009
22.10.2009
asphalte
Ještě malý detailek ráfku po nanesení barvožroutu. Je to opravdu humáč.
22:44:20
22.10.2009
22.10.2009
asphalte
Tak jsem začal pracovat na úpravě na sněžnou krysu. Mám 3 OK ráfky a 1 KO ráfek, nebo vlastně mám 3 KO RAT ráfky a 1 OK RAT ráfek.Každopádně všechny čeká lehká úprava. Postupně se dozvíte, co z toho vznikne.
22:52:07
18.10.2009
18.10.2009
asphalte
-> David29: Díky. Myslím, že se to na ní bude perfektně hodit. Jen to chce důkladně rozmyslet. Už jsem něco vytunil, ale řeknu ti, že u RATu je důležité to nepřeplácat a přesto mít něco, co ostatní nemají.
22:06:09
18.10.2009
18.10.2009
David29
Paráda auto...
Musím se přiznat, chystám tajně na Zelený pár prvků tohodle stylu - nechci mít naleštěný Garde, to má dneska každej... fandim ti-)
Musím se přiznat, chystám tajně na Zelený pár prvků tohodle stylu - nechci mít naleštěný Garde, to má dneska každej... fandim ti-)
15:19:30
16.10.2009
16.10.2009
asphalte
-> Petrson 16.10.09 15:13:55: Asi tam budu fotit i Felicii RRS, ale v tom podloubí a profesionálně s nasvícením a externíma bleskama, ať to trochu vypadá. Tohle byla taková rychlovka, aby jsem sem mohl hodit up-grade v podobě tý lipy z G2 GTi.
15:13:55
16.10.2009
16.10.2009
Petrson
-> asphalte: aha tak tj..mno parkoviště jt doost velký
15:11:10
16.10.2009
16.10.2009
asphalte
-> Petrson 16.10.09 15:05:35: Jasně, že je. Koukám na něj z balkónu a je to ideální místo na focení.
15:05:35
16.10.2009
16.10.2009
Petrson
-> asphalte: fotka 13 a 14 není to focený ve Stodůlkách jak je zrušenej Nissan.
22:44:16
15.10.2009
15.10.2009
Borin - Král tuzerů
-> asphalte: V jednoduchosti je síla...a tvoje felda není můj šálek kávy
20:54:32
15.10.2009
15.10.2009
asphalte
Když se začalo krysit, pustil jsem se do kompletní repase brzd. Nové kotouče, brzdiče, destičky i hadičky až k brzdovému válci.
20:43:34
15.10.2009
15.10.2009
asphalte
Motor nedostával moc vizuální péče, ale zajetý byl bravůrně a měl najeto origo 84tis. km.
20:39:57
15.10.2009
15.10.2009
asphalte
Tak takhle vypadalo Fávo v den odkupu od tchána. Psal se rok 2003.
20:02:06
15.10.2009
15.10.2009
asphalte
-> Borin - Král tuzerů 15.10.09 17:34:32: Pro mě je pořád Felicie číslo jedna.
17:34:32
15.10.2009
15.10.2009
Borin - Král tuzerů
-> asphalte: Tohle fáčko se mi líbí mnohem víc, než tvoje felda